Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

+11
Dennenappel
mzcharlotte
Caroow
Arwyn
dolfijntje24
Lady4
Marin
Caresses
RYW
Niekske
Pompoen
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Pompoen do 15 maa 2012 - 21:30

Naar aanleiding van het topic over wat je partner voor klachten over jou heeft, wat vind je partner leuk aan jou? En wat is kenmerkend voor jullie relatie?


Laatst aangepast door тыквашка op do 15 maa 2012 - 21:36; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Pompoen do 15 maa 2012 - 21:36

Mijn man vind de volgende dingen leuk aan mij:

- Dat ik goudeerlijk ben en dat ik niet kan liegen
- Dat ik humor heb en hem om de oren sla met zijn eigen flauwe grappen
- Dat ik gestoord ben en hij altijd gek kan doen met mij
- Dat ik er écht voor hem ben als het er op aan komt
- Dat ik zo enthousiast over dingen kan zijn
- Hij vind het leuk als ik aan het zingen ben, tenzij het telkens hetzelfde stukje uit een liedje is of hetzelfde liedje elke keer weer.
- En hij vind me natuurlijk enorm sexy ;-).

Wij hebben echt onze gekke momentjes samen, dan staan we te dansen in de keuken, bedenken we samen een liedje of halen we grappen uit. Ook woordgrapjes vliegen over en weer in ons huis. En maandag heb ik voor koor een kazoo gekocht maar die was ik binnen een minuut kwijt. Toen heb ik een tweede gekocht en een minuut later vond ik de andere ook weer. Toen heb ik hem die tweede kazoo gegeven. Nu toeteren wij naar elkaar, hij van de zolder, ik van de 1e verdieping en dan doen we een duetje. Ik denk dat dat wel kenmerkend is voor onze relatie.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 21:56

Hij vindt het leuk dat ik zo mezelf ben, we hebben allebei het gevoel echt bij elkaar te horen. Hij zegt dat ik mijn eigen 'dingetjes' heb, bijvoorbeeld als ik lach dan trek ik een heel typisch gezicht, moeilijk uit te leggen :P

Ook zegt hij iedere dag tegen mij dat ik mooi ben en dat hij mij sexy vindt. Ook zegt hij elke dag dat hij van mij houdt en ik zie in zijn ogen dat hij dat ook meent.

We hebben dezelfde nerd-humor en liggen samen dus ook vaak dubbel om iets wat alleen wij begrijpen. Hij is echt mijn beste vriend en mijn levenspartner. Ook doen we net zoals Pompoen vaak gekke dansjes en halen we grapjes uit waar we dan weer dubbel om liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Niekske do 15 maa 2012 - 22:12

Hij vindt zichzelf een beetje wazig en raar en hij vindt het dus geweldig dat ik hem snap.

Hij vindt het leuk dat ik zowel lief&schattig als stoer&sexy kan zijn. En alles er tussen in smile

Wij doen ook wel vaker gekke dansjes thuis en hij vindt het ook grappig als ik sta te zingen onder de douche of tijdens het schoonmaken/koken enzo.

Verder vindt hij mij het meest geweldige vriendinnetje dat hij zich kan wensen Very Happy al kan ik soms moeilijk met die complimentjes omgaan, ik ben zijn eerste echte vriendinnetje en soms toch bang dat hij nog wat vergelijkingsmateriaal zou willen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  RYW do 15 maa 2012 - 22:19

Hij vindt me lief, mooi, zorgzaam, slim, sexy, geduldig en grappig. Hij vindt het fijn dat hij zichzelf kan zijn bij me en dat hij me kan vertrouwen, die dingen heeft hij echt moeten leren. En ook dat ik hem niet manipuleer maar hem gewoon rechtstreeks dingen vraag, en hem onvoorwaardelijk steun. We zijn echt een team, dat is wel kenmerkend voor onze relatie, denk ik.

En hij vindt dat ik een sterk karakter heb en een doorzetter ben. En nog wat meer dingen waar hij erg blij mee is, maar die zijn prive en kunnen niet door de censuur Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Caresses do 15 maa 2012 - 22:20

Bijna alles, hij prijst me echt de hemel in.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Marin do 15 maa 2012 - 22:27

- Dat we zo veel gemeen hebben
- Dat ik ook oprecht geïnteresseerd ben in zijn interesses
- Dat ik zo ontzettend gek en raar kan zijn af en toe
- Dat ik gewoon af en toe boeren en scheten laat waar ie bij is en daar niet spastisch meisjesachtig over doe
- Dat we zo goed samen rustig op de bank kunnen zitten zonder elkaar constant te hoeven te vermaken
- Dat ik Top Gear leuk vind om te kijken en hem er zelfs aan moet herinneren dat het op tv is Wink
- Hij vindt me leuk en lief natuurlijk
- Dat ik er vaak leuk uit zie voor hem, vooral vindt ie me leuk als ik oorbellen in doe en lipgloss op enzo, dat vindt ie dan echt heel erg leuk en blijft ie maar zeggen
- Die nerd humor hebben wij ook heel erg Zelda.
- De gekke woordjes en maniertjes die ik heb, moet hij altijd zo om lachen en vindt ie zo lief. En dan smelt ik weer dat hij dat zo lief van mij vindt.
- Dat we zo goed met elkaars familie op kunnen schieten en dat we begrijpen hoe belangrijk dat is voor ons
- Dat ik zijn enthousiasme voor bepaalde dingen begrijp en hem daar ook echt in steun en niet afkraak of zeg dat ie rustig aan moet doen en niet over moet lopen van enthousiasme. Ik heb dat zelf ook heel sterk, dus dat begrijpen we heel erg van elkaar, hoe vol je van iets kunt zijn.



Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Marin do 15 maa 2012 - 22:30

Pompoen, ik denk dat jullie echt een relatie hebben van uitersten. Jullie kunnen allebei volgens mij qua emotie zo hoog oplopen tot een ontzettende ontploffing, maar ook zo ontzettend gek zijn samen. Volgens mij hebben jullie het uiteindelijk echt heel erg goed samen, en jullie eigen draai daar echt in gevonden. Vind ik wel heel mooi om te lezen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Lady4 vr 16 maa 2012 - 0:26

Caresses schreef:Bijna alles, hij prijst me echt de hemel in.

+1. Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou 561177 Goed voor mijn zelfvertrouwen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 0:30

- hij vindt me leuk als ik voor de televisie zit en hardop meelach met iets
- hij vindt me grappig als ik huil om iets op tv
- dat ik eerlijk ben en open, niet manipulatief
- ik heb zijn dingetjes gewoon laat doen
- ik zorgzaam ben
- een bepaalde gezichtstrek van mij vindt hij heel erg leuk (weet niet precies welke, komt altijd spontaan kan 'm ook niet oproepen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Lady4 vr 16 maa 2012 - 0:31

Hoe gaat het met jullie Charlie? Een paar weken geleden was je niet zo happy, is dat inmiddels weer een beetje beter geworden?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Pompoen vr 16 maa 2012 - 0:32

Marin schreef:Pompoen, ik denk dat jullie echt een relatie hebben van uitersten. Jullie kunnen allebei volgens mij qua emotie zo hoog oplopen tot een ontzettende ontploffing, maar ook zo ontzettend gek zijn samen. Volgens mij hebben jullie het uiteindelijk echt heel erg goed samen, en jullie eigen draai daar echt in gevonden. Vind ik wel heel mooi om te lezen!

Ja dat klopt, onze relatie is er een van diepe dalen en hoge pieken, vooral ik heb ook gewoon sowieso vaak hele heftige emoties. Maar wij merken echt dat met de jaren (10 jaar alweer) we steeds meer rust bij elkaar vinden, dat we elkaar aanvullen en versterken en dat die dalen, vooral die dalen minder diep worden! Wij hebben alleen maar het gevoel dat we steeds maar meer van elkaar gaan houden. En we hebben nog steeds geen standaard relatie en nog steeds knalt het af en toe de pan uit, maar ook dat hoort bij ons en dat kunnen we ook steeds beter accepteren. Ja wij hebben een lastige, ingewikkelde en heftige maar ook een hele mooie en speciale relatie. En saai, dat is het hier in ieder geval nooit!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 0:34

Lady4 schreef:Hoe gaat het met jullie Charlie? Een paar weken geleden was je niet zo happy, is dat inmiddels weer een beetje beter geworden?

Ja stukken beter gelukkig. Eigenlijk beter dan vantevoren zelfs. Het was hoognodig weer eens goed met elkaar in gesprek te gaan. Bovendien is hij flink opgeklaard nu het weer beter is en de dagen langer duren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Lady4 vr 16 maa 2012 - 0:38

Wat fijn om te horen, ik vond het echt rot voor jou/jullie. Nu weer lekker samen genieten van je zwangerschap en alle andere dingen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Marin vr 16 maa 2012 - 0:39

Fijn om te lezen, zowel Charlie als Pompoen
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 3:22

Fijn dat het beter gaat Charlie!

Bij mij:

- Hij vindt het schattig als ik huil om dingen op tv.
- Dat ik (vals) met de radio meezing en hele dansjes voor hem opvoer incl. gebruiksvoorwerpen als microfoon.
- Dat hij mijn kleren mag strijken (hahaha dat zei hij toen ik vroeg waarom hij me zo leuk vond).
- Mijn billen (dat zei hij daarna).



Dus daar die kan ik in mijn zak steken. :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  dolfijntje24 vr 16 maa 2012 - 6:26

Hij vindt leuk aan mij: dat ik van bloemetjes hou, mijn krullen en gewoon mij als persoon hoe ik ben smile. Kenmerkend is dat wij nooit aan elkaar vragen wat we leuk vinden wij vinden allebei dezelfde dingen leuk (die wij samen doen dan).
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Arwyn vr 16 maa 2012 - 7:09

Wat zo in me opkomt is dat hij me zo schattig vindt, vooral als ik enthousiast kan worden over heel kleine of kinderlijke dingen (Disney bijvoorbeeld, haha).
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Caroow vr 16 maa 2012 - 8:01

Ik denk dat hij het leukste vind dat we zo vreselijk kunnen lachen samen. En dat ik heel zorgzaam ben. En natuurlijk heel lief en knap en sexy:)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 8:15

Hij vindt me grappig, hij kan met me ouwehoeren en hij vindt me zorgzaam en lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 8:37

Ten eerste ben je natuurlijk hartstikke lekker.. dat vind ik heel leuk aan jouw. Daarnaast ben je altijd vrolijk en heel gezellig en praat je heel veel. En je bent heel lief.


Aldus mijn vriend :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 11:06

Dit zegt mijn vriend:
Je bent lief, leuk, spontaan. Je kleedt je leuk, bent grappig en adrem.
En je bent heul knap!

I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  mzcharlotte vr 16 maa 2012 - 19:51

Ik vul hem aan. Zonder te vragen doe ik dingen voor hem voordat hij het uberhaupt weet of vergeet. Ik ben lief, mooi, zorgzaam en ik luister. Ik ben alles wat hij zoekt in een lieve vrouw. Aldus wat hij onze ambtenaar heeft gemaild op de vraag "ik hou van haar omdat...". Dit is ook uitgesproken tijdens de bruiloft.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Dennenappel za 17 maa 2012 - 5:18

Dat ik soms zo gek ben!

Is zijn reactie..


Nu hij weet dat het voor hier is, mag ik zijn antwoord niet gebruiken.
Meteen wist hij ook een slechte te noemen 'je vraagt altijd dingen op de verkeerde momenten'. Heeft hij meteen weer een excuus waarom hij verliest met zijn racespel Wink
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 5:22

Die van mij zou iets zeggen in de trant van "wat een domme vraag, als ik je niet leuk vond was ik hier toch niet? Ik hou van je. Ik ga heus niet allemaal dingen opnoemen die jij leuk vindt om te horen hoor. Ik vind bijna alles wel leuk aan je, niet zo zeuren nou" Very Happy

( We zijn bijna 9 jaar samen )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum