Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

+52
Jade
_Cyn_
Reeza
Truttebol
Sterre
Davinia
Marsy28
Rumble
Mizz_S
Sazzle
Minx
Cheesegirl
Jasmine
Caroow
missy.
Shisha
Ooh La La!
LaBird
Linnie1985
piene1983
Queen
M@niek
Muus
Siamsa
Suus
Snoes
*Lookie*
Ibbeltje
Kaboutertje
Summerlovin
Bliss
girli
Muurvlindertje
Lady Starstruck
RYW
Lejow
Roxi3
Rebecca
studiebol
Paper Crown
LDJ
Hoochie
Printje
Gympie
Snack a Jack
Sam
luisa
Didi
mzcharlotte
SoGood
Guus
Aziraphale
56 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 7:42

Ook al zijn we allemaal onwijs gelukkig, vertel... wat vind je irritant aan jouw partner Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 7:45

Ik antwoord later, heb nu geen uren over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 7:46

Reva schreef:Ik antwoord later, heb nu geen uren over.

Ja, zoveel te vertellen? pirat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Aziraphale wo 24 okt 2012 - 7:49

Dat hij z'n sokken uittrekt, binnenstebuiten laat en vervolgens over de hele bovenverdieping verspreidt zodat ik ze overal vandaan kan plukken (ik doe altijd de was). Dan doe ik ze toch maar weer goed, ook al zijn het vieze stinksokken en moet ik er met m'n handen in...anders komen er allerlei kruimels en pluizen uit als ik ze ná het wassen weer omdraai.

Verder moet hij 's ochtends nogal op gang komen en is dan een beetje chago/praat hij weinig en verwacht hij eigenlijk dat ik ook weinig tegen hem zeg (maar dat doe ik nooit want ik bedenk 's ochtends juist allerlei goede plannen en wil dat met hem delen).

Hij toont nooit zo erg veel initiatief qua dagjes uit etc. dus komt het erop neer dat ik vaak alles regel en bedenk, waardoor hij nog minder de kans krijgt om iets te doen. Hier hebben we het laatst heel goed over gehad en hij is dit nu zichtbaar aan het veranderen, ik dus ook :cheering:
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Guus wo 24 okt 2012 - 7:52

Dat hij ALLES vergeet, kan nooit eens herinneringen ophale met hem.

En, stipt op 1:

Hij 'vergeet' mij... Voorbeeldje:

Hij belt me op, dat de afspraak die hij met vrienden had niet doorgaat. Oh leuk, dan kunnen we samen wat doen! Dus ikhou de avond ook vrij, haal boodschapjes in huis en kijk ernaar uit. Vervolgens heb ik hem op de dag zelf hem aan de lijn en vraag hoelaat hij thuis is, zegt ie 'oh maar ik ben om 20.00 weer weg naar de stad, X smste of ik een biertje kwam doen'

ZO irritant! Blij met een dooie mus!

Of als we voor het eerst in weken geen plannen hebben in het weekend, we zouden lekker met Nala lopen, even de stad in, uitgebreid koken... Staan we even met de buren te praten hoor ik de buurman nog ne zeggen 'we kunnen nu wel even gaan!' en mijn vriend loopt naar binnen, pakt z' clubs en staat de hele middag op de nieuwe golfclub van de buurman laughcry

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  SoGood wo 24 okt 2012 - 7:53

Als ik het eten op tafel heb moet ie PERSE eerst nog plassen, zelfs als hij 5 minuten eerder al is geweest. Zo'n aansteller!

Verder is zijn ochtendvrolijkheid ook heel vervelend, dat zingt en fluit maar op de vroege ochtend.

Hij warmt met soep de hele pan op, ik een schaaltje in de magnetron.. Eeuwig discussiepunt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  mzcharlotte wo 24 okt 2012 - 7:54

Dat hij weleens de neiging heeft om mijn zinnen af te maken. Wat dan nog erger is, is dat het niet eens lijkt op wat ik wil zeggen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Guus wo 24 okt 2012 - 7:57

Ohw en dat hij perse moet opruimen terwijl het helemaal niet zo'n rotzooi is, hij kan nooit eens gewoon lekker chillen... Ik wordt er zo onrustig van, dat gedreutel door het huis
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Didi wo 24 okt 2012 - 8:00

[quote="Sogood"]Als ik het eten op tafel heb moet ie PERSE eerst nog plassen, zelfs als hij 5 minuten eerder al is geweest. Zo'n aansteller!

Dit doet die van mij ook, zooo iritant.

En dat ie zulke domme geluiden maakt als ie gaapt.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  luisa wo 24 okt 2012 - 8:00

Man kan nogal dingen van de hak op de tak vertellen en blijft maar door ratelen. Dat is nog tot daar aan toe, maar als ik vervolgens iets niet versta en ik wat zeg, dan kijkt hij mij glazig aan en gaat weer verder met het verhaal. Soms herhaald hij nog wel het laatste woord wat hij voor mij 'wat' heeft gezegd, maar dan begrijp ik er nog minder van omdat ik de hele context niet mee heb gekregen!

Vrij vermoeiend, ik moet altijd zo enorm goed opletten anders snap ik er niks van.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  luisa wo 24 okt 2012 - 8:04

En dat als we uit gaan ofzo hij eerst uitgebreid zijn haar doet en kleding uitzoekt en als hij vervolgens klaar is mij begint te vragen of ik al klaar ben. Uhhh nee, ik kon niet in de badkamer dus moet mijn tanden nog poetsen/haar doen. Maar goed, ik ben snel dus als ik vervolgens met de jas aan sta en de deur al open heb (of ergens we inmiddels buiten staan) besluit hij toch andere schoenen/jas/blouse aan te doen. Grrrrrrrr
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Sam wo 24 okt 2012 - 8:08

Met veel geluid niezen, sokken binnenstebuiten in de was doen...
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Snack a Jack wo 24 okt 2012 - 8:13

Dat hij niet kan zoeken. Hij kan echt nooit wat vinden terwijl het soms voor zijn neus ligt.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  luisa wo 24 okt 2012 - 8:14

Wat is eigenlijk het probleem van sokken binnenste buiten in de was? Lees ik hier nu een paar keer. Ik doe dat zelf ook zo vaak en man idd ook wel. Heel erg lui, maar het is bij ons maar net hoe we ze uittrekken. Ik trek ze wel recht voor ik was, maar doe ze verder niet goed. Embarassed
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Gympie wo 24 okt 2012 - 8:20

Hij is vaak druk en dan praaaaaaat ie maar en praaaaaat ie maar. Maar dat vind ik ook wel weer schattig.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Printje wo 24 okt 2012 - 8:23

Dat hij serieus altijd met zijn neus zoekt...hij gaat zoonlief in bad doen...

Hij:Schat is er geen shampoo meer voor R?????????
Ik: jawel hoor op het kastje..
stilte..rommel rommel..
Hij:Nee hoor echt niet meer.
Ik: grrrrrr jawel blauwe dop, OP het kastje vd handendoeken
Hij: ik zie hem niet hoor, weet je zeker dat er nog shampoo is?
Ik: ja dat weet ik heel zeker, OP het kastje en het heeft een BLAUWE dop..
Hij: zucht...ik zie hem niet staan hoor....
Ik: ik kom wel eventjes
(inmiddels had R hem wel al gevonden...)

Hij; ja op dat kastje zeg dat dan....
Ik: er staat maar 1 kastje in de badkamer hoe moeilijk kan het zijn.


Nou dat dus hahahaha

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Hoochie wo 24 okt 2012 - 8:34

Als ik soms iets vraag krijg ik een hele uitleg waarom of hoe ik dat moet doen terwijl ik gewoon ja of nee wil horen Evil or Very Mad
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  LDJ wo 24 okt 2012 - 8:44

Dat hij zijn kleding vaak niet in de wasmand gooit, deze wasmanden staan in de badkamer.
Vaak liggen zijn kleding nog op het bankje in onze slaapkamer of zoals vanmiddag dacht hij mooi makkelijk te zijn.
Ik had net was opgehangen en daar stond nog een lege wasmand die ik later weer voor die was kon gebruiken, had mijn man zijn vieze kleding van vandaag erin gedaan, erg makkelijk soms Wat vind je heel irritant aan jouw partner? 827601.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 8:45

Dat hij nooit eens gezellig kan tafelen. Alles gaat zonder adem te halen naar binnen

Dat hij nooit stil kan doen als ik een dag vrij ben, eerst snoozed hij 30x en vervolgens met veel lawaai zich klaarmaken, zelfde met naar bed gaan als ik er al in lig, dan trekt hij zijn spijkerbroek uit en hoor je knal op de grond met zijn riem.

Laat altijd de gangdeur en wc deur beneden open en we hebben zo'n lavendelblokje die ik dus door het hele huis ruik, bah! WC geur overal.

Is stekeblind, kan nooit iets vinden

Vraagt 10x hoe laat iets ookal weer is

ALs ik niet binnen een minuut terugsms krijg ik '?????'

Hij altijd aan mij vraagt na werk aan de telefoon: 'Wat gaan we eten..'

Hij poetst 10 min zijn tanden, gék word ik ervan. 10 minuten lang dat ding in zijn mond met dat stomme zoemende geluid.Wat vind je heel irritant aan jouw partner? 1371890812
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 8:51

Paper Crown schreef:Dat hij nooit eens gezellig kan tafelen. Alles gaat zonder adem te halen naar binnen

Dat hij nooit stil kan doen als ik een dag vrij ben, eerst snoozed hij 30x en vervolgens met veel lawaai zich klaarmaken, zelfde met naar bed gaan als ik er al in lig, dan trekt hij zijn spijkerbroek uit en hoor je knal op de grond met zijn riem.

Laat altijd de gangdeur en wc deur beneden open en we hebben zo'n lavendelblokje die ik dus door het hele huis ruik, bah! WC geur overal.

Is stekeblind, kan nooit iets vinden

Vraagt 10x hoe laat iets ookal weer is

ALs ik niet binnen een minuut terugsms krijg ik '?????'

Hij altijd aan mij vraagt na werk aan de telefoon: 'Wat gaan we eten..'

Hij poetst 10 min zijn tanden, gék word ik ervan. 10 minuten lang dat ding in zijn mond met dat stomme zoemende geluid.Wat vind je heel irritant aan jouw partner? 1371890812
Ik moet gewoon weer lachen Wat vind je heel irritant aan jouw partner? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 8:54

Dat hij zo schreeuwt en vloekt bij voetbal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  studiebol wo 24 okt 2012 - 8:55

Heeel irritant vind ik dat hij eigenlijk heel weinig onthoud... en dus bijna alles vergeet. Ik vind dat echt frustrerend. Als ik hem savonds vertel wat ik de volgende dag ga doen dan weet hij het de volgende dag 9 van de 10 keer echt niet meer!

Ook zijn gebrek aan initiatief nemen in iets leuks samen doen daar kan ik echt wel eens van balen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 8:58

Dat ie bij alles zegt 'ja dat doe ik straks' en het vervolgens vergeet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Linnie1985 wo 24 okt 2012 - 9:00

Dat ik altijd degene ben die de vaatwasser moet in-en uitruimen, zelfs nu hij thuis zit. Hij kan vanavond een keertje barsten, laat het nu een keertje staan angel.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Aziraphale wo 24 okt 2012 - 9:29

luisa schreef:Wat is eigenlijk het probleem van sokken binnenste buiten in de was? Lees ik hier nu een paar keer. Ik doe dat zelf ook zo vaak en man idd ook wel. Heel erg lui, maar het is bij ons maar net hoe we ze uittrekken. Ik trek ze wel recht voor ik was, maar doe ze verder niet goed. Embarassed

Als ik ze binnenstebuiten was en na het drogen wil opvouwen, dan trek ik ze weer goed. Maar dan valt er dus van alles uit, zoals pluizen, korrels en houtsnippers die dus onder de goede kant vastzaten van het vuil worden/lopen/werken.
Daarom trek ik ze dus voor het wassen maar goed, dan kan die rommel in de wasmachine belanden en schoon worden smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum