Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers

Pagina 2 van 17 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 0:10

Ik betaal ongeveer 40 euro per maand in totaal. Dat is dan voor onbeperkt cursussen bezoeken en toegang tot WW online. Weet niet wat alleen online kost en of die optie er is. Op de cursus komen nog weleens mensen die niet elke week komen, die betalen dan 11 euro los.

Voor de cursus kun je je niet aanmelden. Je kunt gewoon binnenlopen (halfuur voor aanvangstijd) en je inschrijven.

Ik vond het trouwens ook heel verwarrend in het begin. Site is niet echt duidelijk daarin. Heb het allemaal aan mijn coach moeten vragen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:13

Zou dat inlopen overal zijn? Dan loop ik gewoon binnen vanavond denk ik. Deze locatie is echt ideaal, ik kan hier in de tram stappen en nog geen 10 min verderop weer uitstappen. Scheelt ook weer een drempel van reistijd of fietsen in de regen haha.. =P

Kun jij me ook vertellen hoelang zo'n cursus ongeveer duurt? Het mooist zou zijn als ik op de terugweg nog kon zwemmen.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Verona di 3 jan 2012 - 0:16

Ik doe nu het programma Step a day. Dat is eigenlijk een soort zelfde principe als weight watchers. Mag ik hiermee ook aan jullie topic meedoen? Of liever echt alleen mensen die aan WW doen?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Juul di 3 jan 2012 - 0:18

Hey meiden!

Ik wil me ook graag aanmelden!
Voor de bruiloft in sept. was ik al wat afgevallen maar door de drukte en ook helaas mijn emo-eetbuien ben ik toch weer 4 kilo aangekomen.
Ik deed eerst het Ducan-dieet. Was de eerste keer goed vol te houden tot dat ik er snaaibuien van kreeg. Toen was het hek van de dam.
Erg slecht excuus vind ik van mezelf dat ik het weet aan het niet lekker in mijn vel zitten door de drukte van mijn studie.
Maaaaar nu weer met volle moed begonnen en mij gister aangemeld voor WW. De eerste week inderdaad gratis, daarna € 60 voor 3 maanden en dan € 14,95 per maand.
Ik vind het wel prettig dat ik in het dagboek noteer wat ik eet en zo precies kan zien hoe het er voor staat.
Denk dat het vooral voor mij een bewustwording moet worden. Op deze manier zie ik tenminste wat voor gevolgen een product heeft.
Dat is iets prettiger. Ach en een patatje o.i.d. moet ook een keer kunnen! Anders wordt ik gek :P

Ik wil er in totaal zeker 15 kilo af, maar dat hoeft niet meteen binnen een zeer korte tijd.
Volgende week begint zumba weer dus daar wil ik nu 2x per week naar toe i.p.v. 1x per week.

Dit gaat ons gewoon lukken meiden!
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 0:19

@ Antibes: Volgens mij wel. Ben ook weleens bij een andere meeting binnengelopen omdat ik niet kon op de dag van mijn "eigen clubje". Wel echt dat halfuur vroeger gaan, het begin is altijd vrij chaotisch, iedereen wordt gewogen en nieuwe mensen moeten formulieren invullen. Zullen deze week wel veel nieuwelingen zijn omdat het 1 januari geweest is.
Cursus duurt een halfuurtje, dus zo rond kwart over 7 zou je weer buiten moeten staan.

Goed dat je meteen al begint! Very Happy


Laatst aangepast door Rovine op di 3 jan 2012 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : piepten wat reacties tussen)
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:22

Rovine schreef:Volgens mij wel. Ben ook weleens bij een andere meeting binnengelopen omdat ik niet kon op de dag van mijn "eigen clubje". Wel echt dat halfuur vroeger gaan, het begin is altijd vrij chaotisch, iedereen wordt gewogen en nieuwe mensen moeten formulieren invullen. Zullen deze week wel veel nieuwelingen zijn omdat het 1 januari geweest is.
Cursus duurt een halfuurtje, dus zo rond kwart over 7 zou je weer buiten moeten staan.

Goed dat je meteen al begint! Very Happy

Oh, dat is helemaal perfect. Dan kan ik voor achten alweer in het zwembad liggen en nog anderhalf uur zwemmen.. Ja, ik ga vanavond langs, zorg ik dat ik er zeker een half uur eerder ben. Bedankt voor je hulp trouwens. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 0:26

Ik word er zelf ook weer helemaal enthousiast van. Very Happy

Niet schrikken trouwens, denk dat minstens driekwart van de groep aangekomen is. Voor zover ik weet heeft bijna niemand zich eraan gehouden met de feestdagen. Is volgende week vast weer anders.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:28

Haha, ik was heel bang voor de feestdagen, want heb zo'n beetje alles gegeten waar ik zin in had. Maar ik ben niets aangekomen gelukkig haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:32

Rovine: wil jij nog veel kwijt trouwens? (veel = meer dan 10 ofzo nerd )
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:35

Rovine schreef:Een tabel zit ik eigenlijk niet zo op te wachten. Competitie is voor mijn gevoel ook niet helemaal eerlijk. Ik mag 38 punten, dus voor mij is het in die zin al minder moeilijk en als ik "win" of "verlies" zet ik toch die kanttekeningen er voor mezelf bij.
Volgens mij bloeden topics juist dood doordat er een maximum aantal leden aan zit waarvan een deel later afhaakt. Ik zie meer in iets vrijblijvends waar je in en uit kunt lopen wanneer je wilt.

Het is wel duur, maar wat heb ik aan een dikke bankrekening als ik niet gelukkig ben met mezelf? Ik houd echt veel te veel van eten om te gaan lijnen of shaken. Daarbij kun je het zo duur maken als je zelf wilt. De ultra-budgetmanier is een boodschappengids en een schriftje kopen, dan ben je klaar met 15 euro. Wat je dan alleen wel mist is de puntenberekening, hoeveel je per dag mag. Die verandert per gewicht (mocht er eerst 41) en het is me niet duidelijk hoe het berekend wordt.

Ik heb de app op mijn ipad omdat de site daarop niet werkt (flash), op mijn telefoon (Nokia) kan ik de site gewoon bezoeken.

Hoe berekenen ze die punten dan? Is dat zoals hier:

http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/Formule.html

Want dan zou ik er maar 22 mogen? :shock:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 0:38

Antibes schreef:
Rovine schreef:Een tabel zit ik eigenlijk niet zo op te wachten. Competitie is voor mijn gevoel ook niet helemaal eerlijk. Ik mag 38 punten, dus voor mij is het in die zin al minder moeilijk en als ik "win" of "verlies" zet ik toch die kanttekeningen er voor mezelf bij.
Volgens mij bloeden topics juist dood doordat er een maximum aantal leden aan zit waarvan een deel later afhaakt. Ik zie meer in iets vrijblijvends waar je in en uit kunt lopen wanneer je wilt.

Het is wel duur, maar wat heb ik aan een dikke bankrekening als ik niet gelukkig ben met mezelf? Ik houd echt veel te veel van eten om te gaan lijnen of shaken. Daarbij kun je het zo duur maken als je zelf wilt. De ultra-budgetmanier is een boodschappengids en een schriftje kopen, dan ben je klaar met 15 euro. Wat je dan alleen wel mist is de puntenberekening, hoeveel je per dag mag. Die verandert per gewicht (mocht er eerst 41) en het is me niet duidelijk hoe het berekend wordt.

Ik heb de app op mijn ipad omdat de site daarop niet werkt (flash), op mijn telefoon (Nokia) kan ik de site gewoon bezoeken.

Hoe berekenen ze die punten dan? Is dat zoals hier:

http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/Formule.html

Want dan zou ik er maar 22 mogen? :shock:

Ik ook maar 21 :o .. Ik zat ook even WW te bekijken maar ik ben benieuwd of dat werkt als je niet te zwaar bent. (omdat je eigenlijk gewoon alles mag met mate..-punten- .. Of zie ik het verkeerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Muurvlindertje di 3 jan 2012 - 0:40

Ik 12!
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:41

Maar op een andere site staat dat het altijd minimaal 29 is, dus volgens mij klopt er ergens iets niet.. Wink

@ Muurvlindertje: dan lijkt het me dat je ook niet af hoeft te vallen toch?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 0:42

Muurvlindertje schreef:Ik 12!

haha volgens mij is dat onmogelijk.. als vrouw tussen de 21-35 heb je er al 11 en ik neem toch aan dat je meer dan 10 kg weegt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:43

Punk'd schreef:
Antibes schreef:
Hoe berekenen ze die punten dan? Is dat zoals hier:

http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/Formule.html

Want dan zou ik er maar 22 mogen? :shock:

Ik ook maar 21 :o .. Ik zat ook even WW te bekijken maar ik ben benieuwd of dat werkt als je niet te zwaar bent. (omdat je eigenlijk gewoon alles mag met mate..-punten- .. Of zie ik het verkeerd?

Maar jij bent slank toch? Of je beweegt waarschijnlijk ook meer, die staat bij mij op 0.

Op zich denk ik dat het wel werkt, aangezien het punten tellen natuurlijk een verkapt calorien tellen systeem is. Maar als je echt al op een gewicht zit waarbij je niet zo makkelijk meer afvalt, zal dit niet de meest effectieve methode zijn denk ik. Ik gok dat je dan echt strenger moet zijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:44

Punk'd schreef:
Muurvlindertje schreef:Ik 12!

haha volgens mij is dat onmogelijk.. als vrouw tussen de 21-35 heb je er al 11 en ik neem toch aan dat je meer dan 10 kg weegt Wink

Gelukkig is er nog iemand helder hier haha! nerd Twaalf punten is inderdaad al het minimum voor een gewichtsloze vrouw haha! Wellicht een typfout?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 0:45

Ik heb inderdaad bij activiteit een 2. Ik zou graag 4/5 kg kwijt willen maar ik heb inderdaad al een gezond gewicht.

Maar ik denk ook dat ik mij vergis in die punten. Een aardappel heeft er al best veel :P .. Terwijl een appel er geen heeft. Ik vind het wel een interessant systeem, ga mezelf er eens in verdiepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 0:48

Ja. Ik weet niet echt wat mijn streven is, maar ik ga door tot ik tevreden ben en hoeveel moeite het me kost. Wat ik ga mezelf niet een jaar martelen voor 5 kg extra zegmaar. Dit jaar heb ik mijn doel op ongeveer 20 kg gezet (plus wat er nu af is), dan zie ik wel verder.
Ik ben er wel een uit het boekje, val gemiddeld 0,7 per week af, perfect dus.

Ik heb ook alles wat voor mijn neus kwam opgegeten afgelopen week (en anders liep ik er zelf wel heen). Is ongeveer een halve kilo bijgekomen, maar die heb ik volgende week wel weer weggewerkt. Het gaat bij mij vaak om en om. Ene week dikke klapper (meer dan 1 kg eraf), week erna maar een paar onsjes.

Die puntenberekening klopt niet. Volgens mij zijn dat de oude flexpoints. Ik zou dan ook rond dat getal uitkomen terwijl ik er toch echt 38 mag. Het minimum is 26 punten (plus 35-49 vrije punten). Ik weet niet zeker of de grens bij 70 of 80 kg ligt, maar daarboven krijg je er meer. Volgens mij krijgen wij ook nog wat extra omdat we jonkies zijn.

Punk'd, WW is ook voor dunnere mensen. Bij mij in de groep zit bijvoorbeeld ook iemand die heel snel afgevallen is met een shakedieet en nu weer een normaal eetpatroon aan wil leren zonder aan te komen. En iemand die een vrij vervelende relatie met eten heeft en er op een gezondere manier mee om wil gaan. Ook zit er een vrouw die vrij slank is, maar snel aankomt.

Ik vind trouwens dat ik veel mag eten. Ik moest echt weer meer gaan eten toen ik begon met WW. Heel vreemd dat ik er dan toch van afval. Ik had ook het gevoel amper mijn eetpatroon aan te passen, maar mijn lichaam reageerde vrij heftig in het begin, dus schijnbaar doet het wel iets.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:49

Je moet ook echt je minimum aan punten halen dus? Ik zal ook meer moeten eten denk ik, ik heb echt een heel erg verknald eetpatroon van bijzonder slecht normale maaltijden en calorierijke snacks als ik honger krijg. Al met al eet ik dus helemaal niet veel, maar wat ik eet is gelijk bizar veel calorien..

Edit: ik heb ooit ook een programma met weekmenu's gevolgd bij de sportschool. Dat was heeeeeel veel koolhydraten en groente en nagenoeg vetvrij. Maar dat was echt neits voor mij, mijn avondeten paste nauwelijks op en bord en ik moest 6-8 boterhammen per dag wegwerken. Dat redde ik gewoon echt niet en ik vond het ook niet prettig om aan zoveel eten te wennen, mijn hele familie zijn niet echt grote eters, dus ik wilde dat ook zeker niet aan gaan wennen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 0:56

Klopt. Ik heb 38 dagpunten en 49 vrije punten. Die 38 punten moeten op, die 49 mag ik in de loop van de week besteden, maar hoeft niet. Elke week krijg ik dus een nieuw setje van 49 punten. Je kunt er dan 7 per dag extra eten of alles bewaren voor bijvoorbeeld een etentje.

Mijn eetpatroon is ook dramatisch hoor. Ik eet nog bijna elke dag chips en chocolade. Ik word echt gek als ik niet wat punten overhoud in de avond. Als mijn punten op zijn ga ik stiekem snaaien. Als ik er nog rond de 4 overheb kan ik die rust wel vinden. Ik eet dus vaak nog wat vlak voor ik naar bed ga. Probeer daar nu wel veranderingen in aan te brengen, maar niet te snel. Heb wel die 3 maaltijden per dag, dat doe ik wel netjes. Behalve in het weekend, dan wil ik mijn lunch nog weleens vervangen door een stuk chocola. Embarassed

Maar als je je punten uit wil geven aan een zak chips kan dat. Heb je de rest van de dag wel honger omdat alle punten op zijn. Leer je dus vrij snel af, mits je je aan de punten houdt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 1:04

Ik heb nu twee van die vierkante ciabatta broodjes met een lik pesto, een bol mozzarella (125 gram totaal) en een paar zongedroogde tomaatjes.. Hoeveel punten zou dat zijn? Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 1:10

2x50gr brood=6
125 gram mozzarella=9
1 koffielepel pesto=1
3 zongedroogde tomaatjes=1
17 punten dus.

Je zou 4 punten kunnen besparen door gewone tomaten en mozzarella light te nemen.

Ik heb 160 gr volkoren pasta met 50 gr kalkoenfilet, rauwe paprika en een dressing van olijfolie en kruiden. 7 punten totaal. Very Happy
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 1:15

Rovine schreef:2x50gr brood=6
125 gram mozzarella=9
1 koffielepel pesto=1
3 zongedroogde tomaatjes=1
17 punten dus.

Je zou 4 punten kunnen besparen door gewone tomaten en mozzarella light te nemen.

Ik heb 160 gr volkoren pasta met 50 gr kalkoenfilet, rauwe paprika en een dressing van olijfolie en kruiden. 7 punten totaal. Very Happy

Haha, oeff! Misschien wel meer nog, want die broodjes zijn volgens mij wel zwaarder dan 50 gram haha.. Misschien wel 20 punten dan.. Maar goed, dit komt ook meer in de buurt van de lekkerste lunch die ik kan verzinnen, dan de meest gezonde.. Wink

Heb je hier een boekje/online pagina voor, om die punten te bepalen? En staat alles daarop, wat nou als er iets niet op staan, kun je dan nog calorien invullen ofzo of moet je dan iets vergelijkbaars proberen in te vullen? Stel: optimel chocolademelk = 0% vet en 85 kcal?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 1:21

Een wit bolletje is 50 gram.

Ik tik online de voedingsmiddelen in, dan krijg ik een aantal resultaten. Dan het gewicht en de punten worden bepaald. Als ze er niet in staan kun je koolhydraten, vetten, eiwit en vezels invullen (wat op zo'n beetje elk pakje staat) en bepalen zij de punten.

Groente en fruit zijn "gratis" overigens. Vandaar die puntenbesparing bij gewone tomaten. Er zijn ook een aantal voedingsmiddelen die je onbeperkt mag eten voor een vast aantal punten. Volkoren pasta mag je bijvoorbeeld net zoveel van eten als je opkan voor 7 punten per maaltijd.

Online staan ook veel recepten, heb ik in het begin heel veel houvast aan gehad.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 1:31

Ok, echt top! Online recepten zijn ook wel wat voor mij ja. Naja, ik heb er in ieder geval zin in. Helemaal mooi in combinatie met het topic hier om elkaar nog extra te motiveren en te helpen (of vooral, jij ons haha).

Heb net met mijn mams overlegd en die willen zelfs wel bijspringen in de kosten als ik wekelijks naar de bijeenkomsten ga. Dat weegmoment is voor mij wel een belangrijk stukje externe controle denk ik!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 17 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum