Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers

Pagina 9 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Merai di 10 jan 2012 - 5:50

Rovine schreef:Groenten en fruit zijn 0 punten. Zijn wel uitzonderingen zoals (zelfgemaakte) sinaasappelsap en appelmoes. Maar voor groentesoep geldt dat dan weer niet. Heb van een coach ook eens 0-punten stoofpeertjes gekregen. Het is dus niet heel erg consequent.

Merai, zolang je het volhoudt is het een eitje, al geldt dat voor elk dieet wel. Hier zitten alleen nog wat vangnetjes ingebouwd voor wanneer je de fout ingaat.

Klopt maar het verschil met veel andere diëten is dat je daarmee veel sneller de fout ingaat omdat wat er gevraagd wordt niet realistisch is waardoor je heel erg getriggerd wordt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Nathalie di 10 jan 2012 - 6:52

Ekiaam, bedankt voor de link. Ik had wel steeds met google wel per product gevonden maar dit is veel makkelijker.

Als deze 8 weken via het ad me bevallen ga ik me wel aanmelden voor WW, wil dan ook naar de meetings gaan. Al durf ik dat nu nog niet Embarassed

Maar nu kan ik het mooi 8 weken gratis proberen, zeker met die punten lijst.

Gisteren uurtje sporten heeft me mooi 6 punten opgeleverd. Heb ik niet meer gebruikt want was half 10 thuis dus eet dan niks meer. Mag ze vandaag zeker niet meer gebruiken;)

Nu even mn spaghetti klaarmaken, met scampi's hmmm.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Starla di 10 jan 2012 - 8:21

Ik heb toch mijn eigenwijzigheid qua broodontbijt aan de kant gezet en een keer die optimelkwark gegeten. Echt lekker, en ik had tot de lunch geen trek meer. Dat was dus een goede tip Very Happy
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 10 jan 2012 - 8:41

Starla schreef:Ik heb toch mijn eigenwijzigheid qua broodontbijt aan de kant gezet en een keer die optimelkwark gegeten. Echt lekker, en ik had tot de lunch geen trek meer. Dat was dus een goede tip Very Happy



Fijn zeg!!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 10 jan 2012 - 8:43

Nathalie schreef:Ekiaam, bedankt voor de link. Ik had wel steeds met google wel per product gevonden maar dit is veel makkelijker.

Als deze 8 weken via het ad me bevallen ga ik me wel aanmelden voor WW, wil dan ook naar de meetings gaan. Al durf ik dat nu nog niet Embarassed

Maar nu kan ik het mooi 8 weken gratis proberen, zeker met die punten lijst.

Gisteren uurtje sporten heeft me mooi 6 punten opgeleverd. Heb ik niet meer gebruikt want was half 10 thuis dus eet dan niks meer. Mag ze vandaag zeker niet meer gebruiken;)

Nu even mn spaghetti klaarmaken, met scampi's hmmm.



Volgens mij wel hoor, want ik had active points ingevuld online en die bleven een week staan. Volgens mij mag je ze optellen bij dat weekextra.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 10 jan 2012 - 8:45

Kwark heb ik vandaag ook voor het eerst op, die blijft denk ik! Had er wel honing door, die doe ik niet meer, het gaf juist een hele muffe smaak, terwijl het me zo lekker leek.

Die puntenlijst klopt niet volgens mijn coach, al heb ik er zelf nog geen afwijkingen in kunnen ontdekken. Niet dat ik zo nauwkeurig heb zitten vergelijken, maar heb wel het idee dat het globaal klopt.

Morgen weegdag. Het is de tijd van de maand weer en hoewel ik afgelopen week goed mijn best gedaan heb denk ik dat er niks af is. Zal mijn verlies maar even moeten nemen, houd ik volgende week hopelijk minder vocht vast en heb ik een dikke min.

Active points blijven de hele week staan (tot de dag waarop je punten gereset worden, op default staat hij op maandag), ze raden wel aan die dezelfde dag nog op te maken als je eraan komt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 10 jan 2012 - 8:54

Haha, ik heb nu al voor de derde keer de zalm-spinaziepasta gegeten voor 12 punten.. I love you

Ik heb vandaag al mijn fit-vinkjes vol haha, en nog 3 punten over!



Weet alleen nog niet waar ik die aan ga besteden..Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 827601


Laatst aangepast door Antibes op di 10 jan 2012 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 10 jan 2012 - 8:57

Merai schreef:Lekker bezig dames! Ik heb er echt een goed gevoel bij, het gaat me lukken! Voor wie het vroeg, ik ben ook alleen online aangemeld en daar vind je gewoon alles terug, ook de fit formules etc. Alle boeken ed kun je er ook bestellen en de app is fantastisch!



Dat gevoel heb ik ook, omdat ik gewoon kan eten wat ik lekker vind en daarvan kan genieten en zo helemaal niet het idee heb dat ik met een dieet bezig ben, maar gewoon bewuster mijn porties bekijk en minder impuls-snack.. cheers
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 10 jan 2012 - 9:04

Het gaat ook gewoon lukken. En als het een dagje niet lukt maakt het ook niet uit, zolang je het maar weer oppakt. Maar ik heb er ook vertrouwen in. De eerste 10 zijn er nog niet eens af en ik probeer al te plannen wanneer ik er de volgende 10 af wil hebben. Omdat ik geloof dat het ook gaat lukken.
Ik heb er ook vertrouwen in dat het me vrij natuurlijk af zal gaan op het moment dat ik "klaar" ben.

Ik heb net voor 3 punten een hele zak ( :shock:) snackajacks op. Had zo'n beetje alle nodige voedingsstoffen al binnen, dus dat kon wel.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 9:24

Antibes schreef:
Starla schreef:Ik heb toch mijn eigenwijzigheid qua broodontbijt aan de kant gezet en een keer die optimelkwark gegeten. Echt lekker, en ik had tot de lunch geen trek meer. Dat was dus een goede tip Very Happy



Fijn zeg!!

Welke kwark is dit? Ik moet ook echt met iets anders ontbijten als brood, meer dan de helft van mijn punten gaan op aan brood en beleg Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 10 jan 2012 - 9:47

Rovine schreef:Het gaat ook gewoon lukken. En als het een dagje niet lukt maakt het ook niet uit, zolang je het maar weer oppakt. Maar ik heb er ook vertrouwen in. De eerste 10 zijn er nog niet eens af en ik probeer al te plannen wanneer ik er de volgende 10 af wil hebben. Omdat ik geloof dat het ook gaat lukken.
Ik heb er ook vertrouwen in dat het me vrij natuurlijk af zal gaan op het moment dat ik "klaar" ben.

Ik heb net voor 3 punten een hele zak ( :shock:) snackajacks op. Had zo'n beetje alle nodige voedingsstoffen al binnen, dus dat kon wel.

Zak? Ik ken ze alleen als rol? Zoals beschuiten zeg maar..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Nathalie di 10 jan 2012 - 10:01

Antibes, dat is helemaal fijn! Al maak ik die punten niet op denk ik, ik verdien minimaal 24 extra punten met sporten per week. Ga 4-5 keer.

Die pasta klinkt goed met zalm, hoe maak je dat klaar?

Rovine, ik snap dat je coach dat verteld. Ze hebben liever dat je die gids van 11 euro koopt Wink

Had je zo'n mini zakje snack a jacks? Met die kleintjes erin?

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 10 jan 2012 - 10:11

Echt mega simpel. Gewoon pasta (50g farfalle) koken. Dan een uitje en een teen knoflook fruiten, blokjes verse zalm (100g) erbij, ontdooide spinazie uit de diepvries (niet gesneden, anders wordt het zo snotterig, tenzij je dat lekker vindt haha, ze zeggen 150g, ik doe meer) erbij en twee eetlepels light roomkaas erdoor roeren.

En dat is dan 12 punten en enorm verzadigend. En als je een grote eter bent, mag je van pasta zoveel als je wilt voor 7 punten (nu is het 5 punten aan pasta) dus eventueel zou je het meer kunnen maken met spinazie/pasta en dan op 14 punten uitkomen. Maar dit is ook echt al een goede maaltijd hoor!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Nathalie di 10 jan 2012 - 10:56

Klinkt goed. Morgen staat er lamsvlees op het menu maar daar hou ik niet van. Ga voor dit recept klinkt veel beter. En maar 1 punt meer maar dat is geen probleem.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 10 jan 2012 - 21:46

Nathalie schreef:Rovine, ik snap dat je coach dat verteld. Ze hebben liever dat je die gids van 11 euro koopt Wink
Dat was ook mijn gedachte, al is ze niet echt commercieel en "saboteert" wel vaker haar eigen verkopen door iets goedkopers elders te benoemen. Maar zolang het niet bewezen is zou ik lekker die lijst gebruiken, het is wel een prima richtlijn, ook als hij maar half klopt.

Antibes schreef:Zak? Ik ken ze alleen als rol? Zoals beschuiten zeg maar..
Ze hebben ook zakjes van 30 gram met kleintjes. Ik had de sour cream and chive. Was best lekker. Ze staan tussen de chips. Wat dat betreft zijn de Asian Crisps van Conimex ook wel aan te raden. Die vind ik lekkerder en het is 8 punten voor een zak van 65 gram.

Vandaag is mijn missie goed vullende tussendoortjes te vinden. Merk dat ik het toch te kort naar mijn zin doe op bijvoorbeeld een mueslireep, maar handige en lekkere alternatieven moet ik echt even naar zoeken. Fruit en paprika (lunch) heb ik altijd al bij me, nu nog een ander soort tussendoortje erbij. Had gisteren een gekookt ei, dat vulde wel, maar ik heb eigenlijk geen gebrek aan eiwitten, zit eerder te hoog daarmee.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Niekske di 10 jan 2012 - 22:23

Wat zijn de active points die hier boven ergens genoemd worden precies...? Ik begrijp het nu als extra punten die je mag eten omdat je gesport hebt, klopt dat? Die zaten in het oude flexpoints systeem ook geloof ik... alleen gebruikte ik die nooit (nja, dat probeerde ik Wink )

Ik heb me vanmorgen eindelijk gewogen en het viel me heel erg mee! Vorig jaar ben ik zo'n 5 kilo afgevallen met WW (flexpoints systeem) en daarvan was er maar eentje bijgekomen Very Happy ik stond eerst met mijn badjas aan op de weegschaal en toen vond ik het al meevallen (ik was in de veronderstelling dat alles er weer bij zat namelijk), maar die badjes bleek ook 1,5 kg te wegen.

Vandaag moet ik oppassen, vanavond ga ik uit eten namelijk... ik heb nog geen idee van de menukaart, dalijk even kijken of die online staat.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 10 jan 2012 - 22:37

Die active points kun je inderdaad verdienen met sporten. Daarbij wordt gekeken naar de intensiteit, je gewicht en de duur ervan. Ik heb ooit eens een schemaatje gezien hiervan, maar die kan ik nu even niet vinden. Ik vul ze gewoon in in mijn dagboek, dan wordt het automatisch berekend. Je kunt ook ongeveer 100 calorieen per point rekenen. Dat heb ik wel zelf uitgerekend, daar zit geen WW-theorie achter. Bij mij komt dat wel ongeveer overeen. Je mag ze opeten, hoeft niet.

Etentjes tel ik zelden punten van omdat ik geen idee heb wat er meestal in mijn eten zit. Doe dan de hele week rustig aan en ga ervan uit dat zo'n etentje onder de 60 punten zit.

Lekker dat niet alles erbij zit. Ik heb tussendoor weleens een weekje niet geteld (2x weekje vakantie, 1x week vol feestjes), toen was ik ook niet aangekomen. Da's dan toch lekker en geeft het gevoel goed bezig te zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Nathalie wo 11 jan 2012 - 0:17

Zo ontbijt en lunch zitten er alweer in. Lunch was wel een beetje saai in vergelijking met die van maandag en dinsdag.

Ik kleed me zo om en dan ga ik richting sportschool. Heb meer zin om te zwemmen maar daar ben ik al te laat voor.

Moet nog even bedenken hoe ik het vanavond met eten doe. Ik werk van 17-21 uur. Ervoor eten betekend om 16.15 eten en erna pas om 21 uur. Tussendoor ik weinig tijd om rustig te eten.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes wo 11 jan 2012 - 5:01

Hmm, ik had mars ijsjes gehaald. Als ultieme beloning, slechte-punten invulling. Maar dan staat er online "Chocoladereep met ijs, type mars Ice cream", 1 stuk = 55 g = 4 punten.

Kijk ik op mijn mars ice cream: 42 g = 3 punten..

Maar als je hem dan weer bij voedingswaarde in gaat vullen qua eiwitten/vetten/vezels/koolhydraten per 100 ml, kom je weer op 4 punten uit.. Pffffff!

Vind het wel vervelend dat die porties echt gewoon nooit kloppen..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine wo 11 jan 2012 - 8:26

Hoe is het wegen eigenlijk gegaan, Antibes?

Ik moet toegeven dat ik niet alle porties nameet, hoewel ik wel alles weeg. Maar zo'n mars-ijsje zou ik niet eens gezien hebben denk ik. Voorverpakt spul pak ik gewoon de punten van die in het systeem staan. Zou het misschien een randgeval zijn? Dus bijvoorbeeld 3,45 punten?

Ik ben net in 10 minuten tijd 0,5 kilo afgevallen. Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 827601 Voordat ik naar de meeting ging had ik exact hetzelfde gewicht als vorige week. Op de meeting (10 minuten rijden met de auto, niet naar de wc geweest) was ik ineens 0,5 lichter! Toen ik thuiskwam had ik hetzelfde gewicht als op de meeting. Raar... Houdt wel in dat ik niet afgevallen ben omdat ik vorige week wel gegeten had voordien en nu niet. Volgende week moet ik echt knallen! Misschien dat ik maandag maar weer een telvrije dag doe, nu wil ik die 10 kilo verdorie echt halen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes wo 11 jan 2012 - 8:34

Ik heb het gisteren niet gered om te gaan door studieverplichtingen... Sad

Woog nu net (na gigantisch bord pasta haha en braaf met mijn schoenen aan) 97,7. Dus dat zou -0,8 zijn. Wat ik wel vreemd vind, aangezien het maandag (wel voor het eten) iets van 96 was. Maar (sorry haha) heb ook al twee dagen geen grote boodschap gedaan haha..

Ik ga maar gewoon rustig door.

Had vanmiddag trouwens zo'n half stokbrood: 10 punten.. Daar mag ik (plus beleg) drie mars ijsjes voor eten. Af en toe vind ik het scheef..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine wo 11 jan 2012 - 9:03

Gewicht kan per dag erg verschillen. Om die reden moet je eigenlijk maar 1x per week wegen, maar mij lukt het ook niet. Ik weeg soms 2x per dag, met het excuus dat ik natuurlijk wel moet weten welke voeding wat met mijn gewicht doet. Het probleem waar je het over hebt is zeer bekend, ik drink nu regelmatig een kopje cafeïnevrije koffie.

Krom is het soms heel erg. Maar om die reden zijn groenten en fruit ook gratis. Want als een banaan of een oreo 2 punten is... volgens mij pakt dan bijna iedereen de oreo. Want als rauwkost ons favoriete maal was zaten we nu niet met overgewicht te kijken. Bij mij begint nu pas die keuze voor gezondere voedingsmiddelen een beetje te komen. Eerst patroon omgooien, daarna met kleine stapjes verbeteren.

Zo, net weer een meevaller. Rauwe kip (met vel) is 4 punten, gegrilde 3 per 100 gram. Toen ik net mijn kippen uit de oven viste waren ze ook nog eens 50 gram minder, dus nu 4 punten over. Denk dat ik er Asian Crisps voor ga pakken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes wo 11 jan 2012 - 9:28

Daarom, ik probeer echt nog niet teveel aan het gewicht te hangen. Ik ga sowieso gewoon een aantal maanden zo verder met het bewustere eten en dan zie ik wel wat het op den duur voor de kilo's doet. Ik ga gewoon voor de fitformules dagelijks en ik hoid me aan de punten en verder ga ik het niet lastiger maken dan het is haha.

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Lavendel wo 11 jan 2012 - 9:30

Even een vraagje he, ik zag dat je bij een gerecht onbeperkt rijst en pasta mocht eten? Maar eten jullie dan wel volkoren pasta en zilvervliesrijst? Want dat is natuurlijk wel veel gezonder en vullender. En zo niet.. is het dan niet raar dan ze dat niet aanraden?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes wo 11 jan 2012 - 9:38

Lavendel schreef:Even een vraagje he, ik zag dat je bij een gerecht onbeperkt rijst en pasta mocht eten? Maar eten jullie dan wel volkoren pasta en zilvervliesrijst? Want dat is natuurlijk wel veel gezonder en vullender. En zo niet.. is het dan niet raar dan ze dat niet aanraden?

Ik vind dat ook vreemd inderdaad, maar goed, ik vind bij ieder dieet wel dingen vreemd. Dus zoals ik al zei, ik ga het gewoon een aantal maanden proberen en verder maak ik het niet moeilijker dan het is..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 9 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum