Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je denkt, maar niet zegt!

+27
M_as
Toet
Guus
CCC
Melis_je
Isis
mzcharlotte
BJA
Buddha88
Minx
Shisha
luisa
Sorella
Caro
Lejow
Luthien
Curious
Sugarfall
_Lacey_
Inge
Tyrael
RYW
Pien
Susan
Lavendel
SuperGrover
Rush
31 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:56

Storm schreef:
ProudMama schreef:
Pien schreef:wat ik denk maar niet zeg, is een medezwangere die nu net 38 weken is en alleen maar steen en been klaagt dat ze het zat is... ze heeft een hele goede zwangerschap gehad met weinig tot geen klachten (tja, de eerste weken wat misselijk en 2 keer over gegeven) en iedere dag moet ik weer via haar hyves lezen dat ze het wachten op de kleine zat is enz...

vanmorgen heb ik een wens gedaan, en heel lullig, ik heb gewenst dat zij 2 weken overtijd gaat lopen!!! :face:
Zo denk je toch niet over mij hoop ik? Neutral
Haha denk het niet PM. Jij hebt niet bepaald een zwangerschap die over roosjes gaat. Ik vind het trouwens inderdaad lullig om iemand dat toe te wensen, maar goed.

Vind ik ook heel lullig. Sowieso om andere mensen iets naars toe te wensen. Blijkbaar is die vrouw het zwanger-zijn gewoon goed zat. Dat kan toch? De een beleeft het weer anders dan de ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:57

Lejow schreef:Nou kan me wel voorstellen dat Pien dat denkt, zeker als je zelf een best heftige zwangerschap gehad hebt tegenover iemand bij wie alles voor de wind is gegaan.
Vind dat in de situatie van PM heel anders, daar is het gewoon zo goed als noodzakelijk, ook voor jou eigen lichaam dat het nu snel gebeuren gaat.. Had jij je prima en goed gevoeld, had jij misschien ook wel gewoon fluitend tot de 40 weken gegaan.

Denken 'mens stel je niet zo aan' of een 'wens' doen dat diegene 2 weken later gaat bevallen vind ik nog wel een verschil hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:59

Gelukkig gaat er niemand dood als je iemand twee weken overtijd wenst... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:00

Hazeltje schreef:Gelukkig gaat er niemand dood als je iemand twee weken overtijd wenst... laughcry

Gelukkig niet nee. Maar ik hou daar gewoon niet van, ik wens echt nooit iemand slechte dingen toe, wat ze me ook aangedaan hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:00

Hazeltje schreef:Gelukkig gaat er niemand dood als je iemand twee weken overtijd wenst... laughcry
Daar gaat het toch helemaal niet om?
Maar goed, laat maar, ik heb geen zin om een hele rel te ontketenen, vind het gewoon lullig en daarmee klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:03

Ik denk wel eens slechte dingen, zoals net werd ik asociaal afgesneden op het fietspad en dan denk ik: 'Man, knetter maar van je fiets af!'. Dan ben ik het ook kwijt en die man heeft daar toch geen last van dat ik zoiets denk?

Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat er nooit iets kwaads over een ander door je hoofd flitst. Ik vind dat ik best wat minder brave / goede dingen mag denken in een vlaag van frustratie, ik doe er toch niks mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:06

Meestal houd ik me in, maar niet altijd, het ligt eraan bij wie. Bij goede vrienden ben ik meestal eerlijk, maar soms had ik beter mn mond kunnen houden.
Mn beste vriend is een tijdje naar Spanje gegaan voor stage, alleen hij heeft nu echt een ontzettend lelijk nepaccent gekregen. Ik zei het tegen hem, werd alleen niet in dank afgenomen :P
Een vriendin van mij, zit bij mij in dezelfde klas. Ik zo tegen haar: ik snap niet dat *naam ander klasgenootje* veiligheid nog niet heeft gehaald hoor(dat vak is echt heel erg makkelijk, ik snap ook gewoon echt niet wat het met mn opleiding te maken heeft, maargoed), dan ben je echt dom. Was een vak uit de 2e, zijn nu 4e jaars. Zegt ze zo: ik heb het anders ook nog niet gehaald hoor..

En inderdaad, vaak bij dikke mensen die ik dan een patatje zie eten dat ik denk: zou je dat nu wel doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 3:10

PM, het gaat zeker niet over jou!!! Over niemand van het forum hier... De persoon over wie ik het heb heeft gewoon altijd wel wat te klagen, dat irriteerde me gewoon heel erg.

Daarnaast vind ik het wel een heel verschil tussen iemand iets ergs toewensen of even in een moment van teleurstelling/ verdriet zoiets te wensen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:10

Nou, ik heb soms de neiging om tegen mijn zus te zeggen dat ze haar kinderen moet aanpakken omdat de kinderen met haar aan de haal gaan. De oudste van 3 zegt gerust tegen haar; Hou je mond! Tevens duwt zij haar broertje van 1 om, en vervolgens 'Nee (**) dat mag je niet doen. Zal wel pedagogisch verantwoord zijn ofzo, maar het werkt gewoon ECHT niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:11

Twellie schreef:Ik denk wel eens slechte dingen, zoals net werd ik asociaal afgesneden op het fietspad en dan denk ik: 'Man, knetter maar van je fiets af!'. Dan ben ik het ook kwijt en die man heeft daar toch geen last van dat ik zoiets denk?
Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat er nooit iets kwaads over een ander door je hoofd flitst. Ik vind dat ik best wat minder brave / goede dingen mag denken in een vlaag van frustratie, ik doe er toch niks mee?

Precies. Ik geloof ook echt niet dat er iemand is die noooooooit zoiets denkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:14

Ik denk heel vaak bij de refo's die met z'n 5en naast elkaar fietsen zodat niks of niemand er meer langskan 'ik mag lijen dat een automoilist een keer schijt aan jullie heeft een doorrijdt.'
Daarmee wil ik alleen maar mijn frustratie kwijt, ik wens echt niemand van die kids dood ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:15

Dat denk ik altijd over de 16 jarige jochies op opgevoerde brommertjes die denken dat de hele wereld van hun is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:16

Princess schreef:Ik denk heel vaak bij de refo's die met z'n 5en naast elkaar fietsen zodat niks of niemand er meer langskan 'ik mag lijen dat een automoilist een keer schijt aan jullie heeft een doorrijdt.'
Daarmee wil ik alleen maar mijn frustratie kwijt, ik wens echt niemand van die kids dood ofzo.
En als ze niet refo zijn vind je het niet erg als ze met z'n 5en naast elkaar fietsen? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:16

Ik moet me ook echt inhouden(veel op het forum) als ik weer zie staan: ik wordt. Soms is het nog erger, vondt, of werdt, dat ik echt wil zeggen: heb jij geen taallessen gehad ofzo dat je dat nog steeds verkeerd doet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:18

ProudMama schreef:
Princess schreef:Ik denk heel vaak bij de refo's die met z'n 5en naast elkaar fietsen zodat niks of niemand er meer langskan 'ik mag lijen dat een automoilist een keer schijt aan jullie heeft een doorrijdt.'
Daarmee wil ik alleen maar mijn frustratie kwijt, ik wens echt niemand van die kids dood ofzo.
En als ze niet refo zijn vind je het niet erg als ze met z'n 5en naast elkaar fietsen? :P

Haha jawel, dan ook :P!
Maar toevallig zit de school waar ik werkte in de buurt van een gereformeerde school, en fiets vaak achter die leerlingen daarvan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:18

Yasmin schreef:Ik moet me ook echt inhouden(veel op het forum) als ik weer zie staan: ik wordt. Soms is het nog erger, vondt, of werdt, dat ik echt wil zeggen: heb jij geen taallessen gehad ofzo dat je dat nog steeds verkeerd doet
Ik heb het vaak niet eens door als ik zoiets neerzet Embarassed
En ja, heb taallessen gehad Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Pien vr 15 jul 2011 - 3:19

Jen_ schreef:
Storm schreef:. Ik vind het trouwens inderdaad lullig om iemand dat toe te wensen, maar goed.

Vind ik ook heel lullig. Sowieso om andere mensen iets naars toe te wensen. Blijkbaar is die vrouw het zwanger-zijn gewoon goed zat. Dat kan toch? De een beleeft het weer anders dan de ander.

Dan worden er hier in dit topic nog wel meer dingen genoemd die heel erg lullig zijn...Maar goed, daarom heb ik het tegenover haar bij een gedachte gelaten en heb ik het hier op het forum even kunnen spuien!

Lees bijv. dat verhaal over die ijsjes, dat vind ik echt ronduit kwetsend...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Caro vr 15 jul 2011 - 3:22

Ik wordt kan ik me nog érgens voorstellen. Dat woord bestaan gewoon in de NL taal (alleen niet met de 'ik' vorm), maar dat mensen 'ik werdt' of 'ik vondt' schrijven snap ik niet. Die woorden bestaan gewoon niet.

Ik erger me gewoon vaker aan domme mensen.... Of mensen die gewoon dom doen, maar niet dom zijn.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:24

Ik denk een heleboel wat ik niet zeg, in ieder geval niet tegen de persoon over wie het gaat, ik heb er in verreweg de meeste gevallen namelijk geen hol mee te maken.Wink

Gelukkig kan ik al mijn gedachten wel bij m'n man kwijt, die denkt/zegt vaak toch hetzelfde.Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:24

Ik erger me vaak aan hele lappen tekst, zonder leestekens. Die sla ik vaak over.
Of met heel veel details die niks te maken hebben met de inhoud van het verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:25

Yasmin schreef:Ik moet me ook echt inhouden(veel op het forum) als ik weer zie staan: ik wordt. Soms is het nog erger, vondt, of werdt, dat ik echt wil zeggen: heb jij geen taallessen gehad ofzo dat je dat nog steeds verkeerd doet

Niet iedereen is daar een ster in...
Ik durf best te zeggen dat ik word/wordt vaak verkeerd gebruik.
Maar vondt of werdt gebruik ik dan weer niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:27

Ik en zelf wel een kei in taalfouten, maar erger me wel aan dingen als: Me vriend. Of me ventje (brrr...). Me auto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Rush vr 15 jul 2011 - 3:29

ProudMama schreef:Ik erger me vaak aan hele lappen tekst, zonder leestekens. Die sla ik vaak over.
Of met heel veel details die niks te maken hebben met de inhoud van het verhaal.
Ja, en als je dat hier eens zegt, nou nou, dan kan je wel inpakken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:30

Rush schreef:
ProudMama schreef:Ik erger me vaak aan hele lappen tekst, zonder leestekens. Die sla ik vaak over.
Of met heel veel details die niks te maken hebben met de inhoud van het verhaal.
Ja, en als je dat hier eens zegt, nou nou, dan kan je wel inpakken.
Oeps, ik lig nu uit de gratie? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 3:32

Hazeltje schreef:
Twellie schreef:Ik denk wel eens slechte dingen, zoals net werd ik asociaal afgesneden op het fietspad en dan denk ik: 'Man, knetter maar van je fiets af!'. Dan ben ik het ook kwijt en die man heeft daar toch geen last van dat ik zoiets denk?
Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat er nooit iets kwaads over een ander door je hoofd flitst. Ik vind dat ik best wat minder brave / goede dingen mag denken in een vlaag van frustratie, ik doe er toch niks mee?

Precies. Ik geloof ook echt niet dat er iemand is die noooooooit zoiets denkt.

Ik. Echt. Zo is mijn denkwijze gewoon niet. Nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 3 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum