Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

+8
Beachgirl
Gizmo
Susan
Inge
May
Lady4
VeryCherry
Roza
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:04

Oh wat heb ik daar een hekel een zeg!

Ik was laatst weer in het ziekenhuis en dat was eigenlijk om te praten hoe het nu met mij ging.
N.a.v dat moest ik afspraken voor onderzoeken maken en normaal kan dat gelijk, maar nu werd gezegd dat ik daar de volgende dag voor moest bellen.

Diegene die ik toen sprak en ook zag was nogal kortaf zei mijn man laatst, maar ik had het niet door. Mijn man wilde er eigenlijk wat van zeggen en normaal gesproken ben ik altijd diegene die dat zou doen, maar nu had ik het niet door.

Ik dus de volgende dag bellen om dat te doen. Diegene die ik sprak zei haar naam niet.
Ongeveer 2 uur daarna zag ik dat het ziekenhuis had ingesproken, er werd gezegd of ik wilde bellen om de afspraken te maken.
Dat vond ik sowieso al apart dat ze daarvoor belde omdat het neem ik aan je eigen verantwoording is om die afspraken te maken.

Dus ik weer bellen, diegene zei haar naam ook niet en ik vertelde waarom ik belde.
Zij was verbaasd en wist er niks vanaf dat een collega van haar ingesproken had.
Dus ik zei dat diegene haar naam niet had gezegd en het enige wat de vrouw/jonge dame toen zei was ''ja''. Ehhhh wat heb ik daar aan aan zo'n reactie?

Ik had dus bij de vrouw/meid die ik nu sprak de afspraken gemaakt, maar dat wist ik niet omdat i haar naam niet wist. Dus ik vroeg of ik een bevestiging kreeg van die afspraken dmv een brief en dat was niet zo dat terwijl dat altijd wel zo was.

Heb haar gezegd dat ik nu geen enkel bewijs heb dat die afspraken gemaakt zijn en dat de kans er kan zijn dat ik daar dan kom en zij kunnen zeggen ''nee hoor u heeft helemaal geen afspraken staan''.
Zij zei dat dat niet het geval was, maar ja stel dat het wel gebeurd dan heb ik geen poot om op te staan.
Voor hetzelfde geld kom ik op de afgesproken data en dan zeggen ze ''maar u had er dan en dan moet zijn en nu krijgt u een boete''.
Wat dan niet mijn fout is,maar die van hun omdat zij EN hun naam niet zeggen EN geen bevestiging sturen van de afspraken.
Dat ik niet kan zeggen wie ik gesproken heb omdat ze hun naam nooit zeggen waarop zei weer alleen maar ''ja'' zei.

Kom op he zo ga je toch niet met patienten om?!

Ik vind dat ze best had mogen zeggen waarom zij hun naam nooit noemen,maar liever had ik gehoord dat ze zou zeggen dat ze dat voortaan zouden doen om misverstanden te voorkomen.
Nee hoor ze gaat helemaal niet op in wat ik zei.

Ik vind het echt niet kunnen hoe zij met patienten om gaan, want het gaat wel om de gezondheid van ze.
Zit er serieus aan te denken om een klacht in te dienen daarover of iig er wat van te zeggen zodat ze hun naam gewoon noemen.

Zoveel moeite is dat toch niet?! Ze weten die van mij toch ook?


Wat vinden jullie daar nou van?
Het is toch normaal en dat ze hun naam horen te zeggen?
Ik doe dat ook als ik bel en dan nog moeten ze het vragen.
Ik vind het respectloos naar patienten toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:14

Als ik het ziekenhuis bel voor een afspraak noemen ze de naam van het ziekenhuis en de afdeling, maar hun eigen naam zeggen ze er niet bij. Als het nodig is, kun je er altijd nog naar vragen. Dat is met heel veel officiële instanties zo, als ik mijn huisarts bel dan noemt de assistente volgens mij ook niet haar naam. Verder vind ik je verhaal eerlijk gezegd te lang en te warrig om te lezen, sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:15

Over die bevestigingen van de afspraak had ik het anders gevraagd: kan ik die afspraak misschien op papier of via mail bevestigd krijgen, dat vind ik prettiger zodat ik het in mijn agenda kan doen. Niet gelijk met verwijten komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Roza ma 28 feb 2011 - 1:16

Iets met privacy..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  VeryCherry ma 28 feb 2011 - 1:17

Ik snap vrij weinig van je verhaal...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:17

Ik snap echt helemaal niks van dit verhaal...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:18

Waarom heeft dat met privacy te maken? Ik heb bij meerdere bedrijven de telefoon opgenomen en ik moest altijd mijn naam zeggen. Ik snap wel dat een ziekenhuis/huisarts wat meer privacy heeft, maar dat gaat dan toch niet om de werknemers? Of zie ik iets over het heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Lady4 ma 28 feb 2011 - 1:19

CherrieLola schreef:Ik snap vrij weinig van je verhaal...
Ik ook..

Bovendien, je weet toch zelf in welk ziekenhuis je onder behandeling bent? Lijkt me logisch dat zij jouw dan ook bellen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  May ma 28 feb 2011 - 1:19

Volgens mij zeggen ze hier ook niet hun eigen naam. En telefonisch gemaakte afspraken krijg ik ook geen bevestiging van op papier. Ik krijg alleen een brief met een afspraak thuis als ze zeggen u krijgt een brief thuis wanneer de afspraak is. Vaak is dat wanneer er een langere wachtlijst is. En het is bij mij nog nooit fout gegaan qua afspraken.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:20

Toen ik er werkte zei ik ook alleen maar: Afdeling ... met voornaam. Nooit mijn achternaam.

En als ik nu naar een poli in het ziekenhuis bel zeggen ze ook geen naam, alleen de naam van de poli. Nooit moeite mee gehad.
Zeker als je 50x per dag de telefoon op moet nemen kan ik me voorstellen dat je het kort houd.

Afspraakbevestiging krijg ik wel altijd op papier als hun mijn afspraak verzetten, als ik zelf bel voor een afspraak niet, maar het lijkt me dat je het dan zelf gelijk in je ageda zet en het plant op een dag dat je kan...

Snap het probleem ook niet helaas...


Laatst aangepast door Beauty Addict op ma 28 feb 2011 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:20

Darcy schreef:Waarom heeft dat met privacy te maken? Ik heb bij meerdere bedrijven de telefoon opgenomen en ik moest altijd mijn naam zeggen. Ik snap wel dat een ziekenhuis/huisarts wat meer privacy heeft, maar dat gaat dan toch niet om de werknemers? Of zie ik iets over het heeft?
Ik werk als receptioniste en zeg nooit mijn naam aan de telefoon, alleen de naam van het bedrijf. Dat mogen ze je ook niet verplichten volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:20

Darcy schreef:Waarom heeft dat met privacy te maken? Ik heb bij meerdere bedrijven de telefoon opgenomen en ik moest altijd mijn naam zeggen. Ik snap wel dat een ziekenhuis/huisarts wat meer privacy heeft, maar dat gaat dan toch niet om de werknemers? Of zie ik iets over het heeft?
Ook waar hoor. Maar om daar nou zo een heisa om te maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:21

Je kunt toch gewoon vragen naar de naam van de persoon wie je op dat moment spreekt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:21

Storm schreef:
Darcy schreef:Waarom heeft dat met privacy te maken? Ik heb bij meerdere bedrijven de telefoon opgenomen en ik moest altijd mijn naam zeggen. Ik snap wel dat een ziekenhuis/huisarts wat meer privacy heeft, maar dat gaat dan toch niet om de werknemers? Of zie ik iets over het heeft?
Ik werk als receptioniste en zeg nooit mijn naam aan de telefoon, alleen de naam van het bedrijf. Dat mogen ze je ook niet verplichten volgens mij.

Oh dat wist ik niet, ik deed het eigenlijk gewoon automatisch (ben niet gedwongen hoor haha).

Maple, ja dat vind ik ook wel, maar ik reageerde even op Roza (dacht ik) die zei dat het met privacy te maken had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Lady4 ma 28 feb 2011 - 1:22

Ooh, nu na de tweede keer lezen snap ik het 'probleem'. Als je al een klacht wilt gaan indienen omdat iemand zijn naam niet noemt.. My god.. Heb jij enig idee hoe het is om een klacht te krijgen als je in het ziekenhuis werkt, CL? En wat zoiets met je doet? Bij sommige patiënten kun je het simpelweg nooit goed doen en altijd zijn wij degene die het op ons bordje krijgen. BAH!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:23

Lady4 schreef:
CherrieLola schreef:Ik snap vrij weinig van je verhaal...
Ik ook..

Bovendien, je weet toch zelf in welk ziekenhuis je onder behandeling bent? Lijkt me logisch dat zij jouw dan ook bellen.

Waarom moeten zij mij bellen als ze gezegd hebben dat ik moet bellen?

Roza, hoe privacy? Ze weten meer van mij dan ik van hun dus niks eigenlijk. Kom op he, wat is een naam nou? Hoef alleen maar een voornaam te weten hoor.
Nu moest ik gaan omschrijven hoe diegene eruit zag die ik die dag had gesproken en dat ik vaak lastig. Zij had maar 1 hand dus was het wel makkelijk.
Ik verontschuldigde mij omdat ik het zo benoemde, maar anders ook niet wist hoe ik het uit moest leggen omdat ik geen naam wist.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:25

Ik snap best dat je een naam wilt hebben, want soms vragen ze dan wie je gesproken hebt als er een probleem is en als je dat niet weet is het probleem dan weer lastig te achterhalen. Een klacht indienen lijkt me echter wat buiten proportie, zoals hiervoor al gezegd kun je gewoon vragen met wie je gesproken hebt. Als ze dat niet willen zeggen, denk ik niet dat je daar veel aan kunt doen (al lijkt het me echt sterk dat iemand gaat zeggen: nee ik wil niet zeggen wat mijn voornaam is, al kan het wel).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:26

Vraag me een beetje af waar je je nou zo druk om maakt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:26

Sorry dat me verhaal zo warrig is, maar ik ben daar nou eenmaal niet goed in..............excuses en hopelijk snappen jullie het toch voor een groot deel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:28

Ik snap je verhaal inmiddels wel, maar snap je zelf ook dat je je druk maakt om vrijwel niets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:30

Beauty Addict schreef:Toen ik er werkte zei ik ook alleen maar: Afdeling ... met voornaam. Nooit mijn achternaam.

En als ik nu naar een poli in het ziekenhuis bel zeggen ze ook geen naam, alleen de naam van de poli. Nooit moeite mee gehad.
Zeker als je 50x per dag de telefoon op moet nemen kan ik me voorstellen dat je het kort houd.

Afspraakbevestiging krijg ik wel altijd op papier als hun mijn afspraak verzetten, als ik zelf bel voor een afspraak niet, maar het lijkt me dat je het dan zelf gelijk in je ageda zet en het plant op een dag dat je kan...

Snap het probleem ook niet helaas...

Kijk dat vind ik toch veel beter hoe jij dat deed. Ze zeggen hier toch ook ''met de afdeling blablabla'' nou dan is het toch niet zoveel gevraagd om je naam te zeggen. Dat heet gewoon service naar de patienten toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:30

vruchtenhagel schreef:Je kunt toch gewoon vragen naar de naam van de persoon wie je op dat moment spreekt?
Dit dus. Probleem opgelost, klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:31

Meid, ga toch eens lekker van het leven genieten ipv je overal zo druk over maken!!

Ik bedenk me altijd bij 'nare' dingetjes: Hoe denk ik hier over 20 jaar over. Meestal kom ik dan tot de conclusie dat ik het dan waarschijnlijk niet eens meer weet, dus waarom zou ik me er nu dan zo druk om maken??
Kost je alleen maar tijd en energie.

En wat Lady4 zegt: Een klacht indienen bij een ziekenhuis brengt heel veel mee (als ze het in behandeling nemen), is het je dat waard?? Zowel voor jou als voor de ander?


Laatst aangepast door Beauty Addict op ma 28 feb 2011 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:32

vruchtenhagel schreef:Je kunt toch gewoon vragen naar de naam van de persoon wie je op dat moment spreekt?

Maar ik vind niet dat ik erom moet vragen zeker als ik al meerdere keren heb gezegd dat zij hun naam niet zeggen zou er een belletje moeten rinkelen bij ze toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:33

Lady4 schreef:Ooh, nu na de tweede keer lezen snap ik het 'probleem'. Als je al een klacht wilt gaan indienen omdat iemand zijn naam niet noemt.. My god.. Heb jij enig idee hoe het is om een klacht te krijgen als je in het ziekenhuis werkt, CL? En wat zoiets met je doet? Bij sommige patiënten kun je het simpelweg nooit goed doen en altijd zijn wij degene die het op ons bordje krijgen. BAH!

Ik weet niet in welk ZH jij werkt Lady4, maar ik hoor geregeld dingen idd, als je daar een verwijt krijgt is het niet fijn idd..

Ik ben een tijdje geleden ook door het zh gebeld, kreeg ook echt geen naam hoor van de arts of assistente..
Bij mijn ha krijg ik geen eens de naam van de assistente, zo raar vind ik dat eigenlijk niet eens..
En als ik een afspraak maak krijg ik met de post ook nog eens een bevestiging..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon. Empty Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum