Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je denkt, maar niet zegt!

+27
M_as
Toet
Guus
CCC
Melis_je
Isis
mzcharlotte
BJA
Buddha88
Minx
Shisha
luisa
Sorella
Caro
Lejow
Luthien
Curious
Sugarfall
_Lacey_
Inge
Tyrael
RYW
Pien
Susan
Lavendel
SuperGrover
Rush
31 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Toet vr 15 jul 2011 - 12:30

Ik zeg heel vaak wat ik denk, maar ik moet me ook heel vaak inhouden.

Zo als nu, met een vriendin die de ziekte van crohn heeft. Afgelopen weekend hebben we nog een heel diepgaand gesprek gehad, over hoe moeilijk ze het had.. dat 25 uur per week werken voor haar eigenlijk te veel is (terwijl ze wel continu gaat stappen/zuipen/overal bij wil zijn) dat ze heel vaak dingen niet trekt en na een avondje stappen echt ziek is bladiebla. Haar het advies gegeven dat ze dan toch wat meer prioriteiten moet stellen, bijvoorbeeld de kroeg in gaan maar dan niet te veel drinken en op tijd naar huis, zodat ze de volgende dag fit is. Krijg ik zojuist (half 2 snachts) van haar een heel dronken smsje terwijl ze morgen om 6 uur op moet staan om vervolgens van half 8 tot 7 te werken. Ja, dan moet ik echt drie keer nadenken wat ik terug ga sturen..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 22:34

Isis schreef:Sommige mensen kunnen nogal eens (in mijn ogen) kortzichtige opmerkingen maken over mijn werk (met daklozen en ex-gedetineerden). Ik ga niet meer in discussie maar denk er het mijne van.
Als mensen stinken (onbekenden) denk ik meteen aan praktische dingen: hebben die mensen een douche? Een huis? De vaardigheden om zichzelf te verzorgen? Stukje beroepsmisvorming. Ik merk ook heel snel wanneer mensen dakloos zijn en heb dan de neiging om tips te gaan geven waar ze terecht kunnen. Doe ik niet, dat is op dat moment niet mijn zaak. Maar pijn doet het soms wel.
hahaha dat denk ik ook altijd. Als iemand echt HELE lelijke kleren aan heeft of iets wat echt niet staat denk ik ook altijd: die stond ooit in een pashokje en dacht nou top! die neem ik! En heeft vervolgens GELD betaalt om DAT aan te schaffen.

Als mensen stukke kleding aan hebben, vraag ik me altijd af hoe hun woning eruit ziet. Daar kan ik me dan een hele voorstelling van maken. (als ze al een woning hebben)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 23:29

Odilia schreef:hahaha dat denk ik ook altijd. Als iemand echt HELE lelijke kleren aan heeft of iets wat echt niet staat denk ik ook altijd: die stond ooit in een pashokje en dacht nou top! die neem ik! En heeft vervolgens GELD betaalt om DAT aan te schaffen.

Als mensen stukke kleding aan hebben, vraag ik me altijd af hoe hun woning eruit ziet. Daar kan ik me dan een hele voorstelling van maken. (als ze al een woning hebben)

Haha, dat bovenste denk ik ook wel eens.

Ik heb trouwens ook wel eens stukke kleding, dan heb ik een nieuwe broek en dan vergeet ik die eerst nog korter gemaakt moet worden, dus dan loop ik ongemerkt de onderkant van de pijpen aan gort, tot grote ergernis van mijn moeder, die het dan echt vreselijk vindt dat ik me zo heb vertoond op straat. Als ze nu ook nog weet dat sommige mensen op basis daarvan zich een voorstelling maken van mijn huis dan weet ze helemaal niet meer waar ze het zoeken moet van plaatsvervangende schaamte.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:53

Ik heb altijd de neiging om mensen een schop onder hun reet te geven die steen en been klagen, maar helemaal niks aan hun situatie willen veranderen terwijl de oplossingen zowat voor hun voeten liggen. Ik moet me altijd erg inhouden om dan niks te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:58

Susan schreef:
Odilia schreef:hahaha dat denk ik ook altijd. Als iemand echt HELE lelijke kleren aan heeft of iets wat echt niet staat denk ik ook altijd: die stond ooit in een pashokje en dacht nou top! die neem ik! En heeft vervolgens GELD betaalt om DAT aan te schaffen.

Als mensen stukke kleding aan hebben, vraag ik me altijd af hoe hun woning eruit ziet. Daar kan ik me dan een hele voorstelling van maken. (als ze al een woning hebben)

Haha, dat bovenste denk ik ook wel eens.

Ik heb trouwens ook wel eens stukke kleding, dan heb ik een nieuwe broek en dan vergeet ik die eerst nog korter gemaakt moet worden, dus dan loop ik ongemerkt de onderkant van de pijpen aan gort, tot grote ergernis van mijn moeder, die het dan echt vreselijk vindt dat ik me zo heb vertoond op straat. Als ze nu ook nog weet dat sommige mensen op basis daarvan zich een voorstelling maken van mijn huis dan weet ze helemaal niet meer waar ze het zoeken moet van plaatsvervangende schaamte.
Haha met een stukke rand van een broek heb ik dat niet echt. Laatst stond ik bijvoorbeeld op iemand te wachten en toen stond er een vrouw naast me die een jas aan had waar een gat in zat, midden op de mouw! Ten eerste heel onhandig als t regent, maar ook HALLO dat trek je dan toch niet meer aan? Dan naai je dat gat toch even dicht ofzo?

Ik erger me niet echt aan andere mensen. Ik verwonder me meer erover en houd er dan van om na te denken hoe de rest van hun leven eruit ziet of ze vanochtend ook zo'n haast hadden en soms vraag ik me zelfs af of ze wel ontbeten hebben en wat dan. Haha oke ik een freak.
Als iemand heel hard rijd denk ik altijd: misschien ligt zn vrouw wel te bevallen of is zn moeder net van de trap gevallen. Daarna denk ik dan gelijk: of hij is gewoon een eikel. Hmm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Buddha88 za 16 jul 2011 - 1:04

Purple schreef:
Buddha88 schreef:- iemand die echt heel weinig te besteden heeft en toch een Blackberry heeft
- iemand die foto's laat zien en waarbij ik denk: heeft die nou een syndroom of niet?
Dan zou ik me inderdaad ook stil houden. Rolling Eyes

Precies.
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:05

Buddha88 schreef:
Purple schreef:
Buddha88 schreef:- iemand die echt heel weinig te besteden heeft en toch een Blackberry heeft
- iemand die foto's laat zien en waarbij ik denk: heeft die nou een syndroom of niet?
Dan zou ik me inderdaad ook stil houden. Rolling Eyes

Precies.
Dat onderste heb ik ook weleens gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  M_as za 16 jul 2011 - 1:06

Odilia schreef:
Susan schreef:
Odilia schreef:hahaha dat denk ik ook altijd. Als iemand echt HELE lelijke kleren aan heeft of iets wat echt niet staat denk ik ook altijd: die stond ooit in een pashokje en dacht nou top! die neem ik! En heeft vervolgens GELD betaalt om DAT aan te schaffen.

Als mensen stukke kleding aan hebben, vraag ik me altijd af hoe hun woning eruit ziet. Daar kan ik me dan een hele voorstelling van maken. (als ze al een woning hebben)

Haha, dat bovenste denk ik ook wel eens.

Ik heb trouwens ook wel eens stukke kleding, dan heb ik een nieuwe broek en dan vergeet ik die eerst nog korter gemaakt moet worden, dus dan loop ik ongemerkt de onderkant van de pijpen aan gort, tot grote ergernis van mijn moeder, die het dan echt vreselijk vindt dat ik me zo heb vertoond op straat. Als ze nu ook nog weet dat sommige mensen op basis daarvan zich een voorstelling maken van mijn huis dan weet ze helemaal niet meer waar ze het zoeken moet van plaatsvervangende schaamte.
Haha met een stukke rand van een broek heb ik dat niet echt. Laatst stond ik bijvoorbeeld op iemand te wachten en toen stond er een vrouw naast me die een jas aan had waar een gat in zat, midden op de mouw! Ten eerste heel onhandig als t regent, maar ook HALLO dat trek je dan toch niet meer aan? Dan naai je dat gat toch even dicht ofzo?

Ik erger me niet echt aan andere mensen. Ik verwonder me meer erover en houd er dan van om na te denken hoe de rest van hun leven eruit ziet of ze vanochtend ook zo'n haast hadden en soms vraag ik me zelfs af of ze wel ontbeten hebben en wat dan. Haha oke ik een freak.
Als iemand heel hard rijd denk ik altijd: misschien ligt zn vrouw wel te bevallen of is zn moeder net van de trap gevallen. Daarna denk ik dan gelijk: of hij is gewoon een eikel. Hmm.

Leuke gedachtenkronkels heb je Very Happy
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:45

Luthien schreef:Ok, omdat jullie zo aandringen... silent Poppedijn pale

Whaha, gelukkig maak ik me daar niet schuldig aan! Ik vind het echt zo'n raar woord ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:57

Ik had gister zin oom glas rode wijn over een bepaalde tafel te laten vallen. Had het overigens wel tegen een collega gezegd, dat ik daar zin in had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Middleme za 16 jul 2011 - 7:24

Bij sommige mensen die steen en been klagen om hele kleine dingen. Dan krijg ik wel eens zin om ze goed de waarheid te zeggen
En mensen die zich beter voelen dan anderen! Voor de lieve vred ga ik ervdan masr in mee, masr ondertussen....
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Filoria za 16 jul 2011 - 7:48

Pien schreef:wat ik denk maar niet zeg, is een medezwangere die nu net 38 weken is en alleen maar steen en been klaagt dat ze het zat is... ze heeft een hele goede zwangerschap gehad met weinig tot geen klachten (tja, de eerste weken wat misselijk en 2 keer over gegeven) en iedere dag moet ik weer via haar hyves lezen dat ze het wachten op de kleine zat is enz...

vanmorgen heb ik een wens gedaan, en heel lullig, ik heb gewenst dat zij 2 weken overtijd gaat lopen!!! :face:
hahaha ooooh wat gemeen zeg!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 9:14

Gloria schreef:Poppedijn vind ik wel leuk, maar wel als het lichtelijk ironisch gebruikt wordt. Je moet het niet té serieus menen.

Ik hou van het woord poppedijn! Mijn moeder noemde mij vroeger altijd poppedijntje I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 9:15

Ow dat heb ik regelmatig als mensen soms hele domme dingen zeggen of doen, die gewoon echt dom zijn (in mijn ogen). Maar ik hou me, meestal, netjes in, vooral op mijn werk blijf ik politiek correct en netjes, maar ik denk soms wel van *zucht* dat heb ik nog geen 100x verteld nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Flippin' Bitch zo 17 jul 2011 - 6:14

Alex schreef:
Luthien schreef:Ok, omdat jullie zo aandringen... silent Poppedijn pale

Whaha, gelukkig maak ik me daar niet schuldig aan! Ik vind het echt zo'n raar woord ...

Oh my... No
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  SarahKey zo 17 jul 2011 - 19:50

Ik denk genoeg over de opvoeding van mijn man's nichtje, maar ik zeg het niet hard op angel
Tja en straks is ze onhandelbaar en dan word er gezegd: Nou hoe zal dat nou komen? Rolling Eyes

Vind het ook vreselijk dat echt ieder stapje, kuchje, lachje met groot gejuich begroet word door haar opa en oma. Ik denk dan: laat dat kind toch eens lekker met rust en laat het gewoon spelen.
(en dan denk ik meteen erachter, als ze zo maar niet gaan doen met ons kind want dan kan ik mijn mond niet meer houden)

Las hier iets over mensen met weinig geld en dan toch iets duurs hebben. Daar kan ik me ook over verbazen. Ken via hyves ook iemand die in de schuldsanering zit. En toch een ipad, dure kinderwagen, merkkleding etc bezitten. Dan wil ik wel eens vragen of die spullen allemaal uit de vrachtwagen zijn komen vallen of anders wat ik verkeerd doe Rolling Eyes
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 6 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum