Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je denkt, maar niet zegt!

+27
M_as
Toet
Guus
CCC
Melis_je
Isis
mzcharlotte
BJA
Buddha88
Minx
Shisha
luisa
Sorella
Caro
Lejow
Luthien
Curious
Sugarfall
_Lacey_
Inge
Tyrael
RYW
Pien
Susan
Lavendel
SuperGrover
Rush
31 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Lavendel vr 15 jul 2011 - 2:14

Inge schreef:Rush, natuurlijk moest ik gelijk even checken om wie het ging Embarassed (sorry ben gewoon te nieuwsgierig)

Ik zeg ook niet alles wat ik denk, merk wel dat ik in mijn hoofd nog wel eens snel conclusies kan trekken. maar dan ook al snel weer denk, misschien komt het omdat....

Lavendel schreef:haha dat denk ik regelmatig.
Laatst nog op de uni, ik moest naar de 7e verdieping en stond in de lift met een aantal andere mensen. Op het laatste moment kwam er nog net een veel te dik meisje binnen en die drukte op het knopje van verdieping 1. Je zag iedereen in de lift hetzelfde denken..
Tja je weet maar nooit of dat meisje iets lichamelijks heeft (behalve overgewicht) waardoor ze bv niet / moeilijk kan traplopen


Dat kan ook zeker. En toch zie je iedereen hetzelfde denken. Eigenlijk is het wel erg vervelend dat mensen in gedachten altijd een oordeel over jou en je gedrag vellen zonder dat je je daartegen kunt beschermen of verweren.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:14

Rush schreef:Hahaha Pien. Sommige mensen klagen echt dag in dag uit op Hyves, Twitter etc. Lijkt me heel vervelend, als je zo`n zeurstengel bent.

Een zeurstengel Very Happy ? Wat een geweldig woord!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  _Lacey_ vr 15 jul 2011 - 2:16

Net nog in de supermarkt:

Twee meisjes stonden te discussiëren welke smaak ijs ze zouden nemen.
Nu waren deze meisjes nogal aan de dikke kant. En niet zomaar dik, nee echt huge.

Het lag op mijn lippen om te zeggen dat ze beter helemaal geen ijs zouden kunnen nemen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Sugarfall vr 15 jul 2011 - 2:16

Ik zat net naast een vrouw in de trein die echt heel erg stonk. Je hebt weleens mensen die niet zo fris ruiken maar dit was echt een stank. Het zweet stond ook in haar nek en op haar voorhoofd, alsof het 40+ graden is + ze had een jas aan die echt te vies was om beet te pakken. Dan zou ik wel willen vragen of ze weet hoe een wasmachine + een douche eruit ziet.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Curious vr 15 jul 2011 - 2:17

Oja.. zo herkenbaar allemaal.
Ik heb soms het idee dat ik me hele dagen inhoud, in voel me soms zo sociaal wenselijk!
Ik ben dan ook heel goed in toneelspelen en mn pokerface op zetten.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Rush vr 15 jul 2011 - 2:19

Ja, gisteren ook. Een vriend van me die stonk echt, naar zweet wat er `s ochtends al was komen te zitten. Dan durf ik er weer niets van te zeggen. Het komt dan echt wel 10x in me op om er (dan zeker wel netjes) iets van te zeggen, maar hoe?! laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  SuperGrover vr 15 jul 2011 - 2:22

Maar mensen die stinken, dat vind ik ook echt heel moeilijk. Het is zo lullig om er iets van te zeggen, maar eigenlijk ook zo lullig om er niets van te zeggen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Lavendel vr 15 jul 2011 - 2:22

Lastig is dat he.. terwijl je het omgekeerd ook graag zou willen horen zodat je er iets aan kunt doen. Ik weet ook nooit hoe ik met dat soort dingen om moet gaan.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:22

Ik heb dit bij mijn familie. Ik zou ze af en toe zo graag eens de waarheid willen zeggen, precies alles wat ik op dat moment denk, maar ik hou me áltijd in. Anders komt het niet meer goed denk ik.

Hetzelfde met een vriendin, die chagrijnig en dwars wordt als ze dronken is. Dat vind ik zo schijtirritant, maar ik zeg daar nooit iets van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Sugarfall vr 15 jul 2011 - 2:23

Ja, ik zou er echt nooit iets van durven zeggen, ik ben echt een mietje daarin, en ik flap er ook niet zomaar iets uit, is misschien ook wel weer een voordeel in dit soort situaties, want ik werd echt misselijk van de stank en dat zeg je natuurlijk ook niet.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  SuperGrover vr 15 jul 2011 - 2:24

Lavendel schreef:Lastig is dat he.. terwijl je het omgekeerd ook graag zou willen horen zodat je er iets aan kunt doen. Ik weet ook nooit hoe ik met dat soort dingen om moet gaan.
Ja ik ben er ook altijd heel bang voor, omdat ik niet zo heel goed ruik. Ik heb dan heel graag dat mensen het zeggen, maar omdat in de praktijk niemand het doet, heb ik altijd kauwgom en deodorant bij me, en zadel ik mijn moeder op met ladingen wasgoed.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Rush vr 15 jul 2011 - 2:28

Lavendel schreef:Lastig is dat he.. terwijl je het omgekeerd ook graag zou willen horen zodat je er iets aan kunt doen. Ik weet ook nooit hoe ik met dat soort dingen om moet gaan.
Tuurlijk, maar (mensen met een slechte neus uitgezonderd) dat ruik je toch zelf ook? Ik ruik het direct als ik even iets minder fris ruik en dit was echt niet te harden. Dat ruik je dan toch zelf ook? laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Lavendel vr 15 jul 2011 - 2:28

Ja ik wel ja, maar anderen zoals SuperGrover bijvoorbeeld blijkbaar niet? Ik dacht ook altijd dat iedereen dat zelf ook wel MOEST ruiken..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Luthien vr 15 jul 2011 - 2:29

Dat van het gedrag van de kersverse ouders komt me heel erg bekend voor en ik ergerde me er ook dood aan, maar daar werd door schoonmoeders dan ook nog een schepje bovenop gedaan. Bij ieder geluidje stond die er met d'r neus bovenop. En dat is nog steeds alleen is het kindje nu al ruim een jaar. 10 keer de naam achter elkaar zeggen om de aandacht te krijgen van het kindje.
Oh en er is één koosnaampje waar ik echt braakneigingen van krijg. Zal hem niet noemen omdat er hier ook meiden zijn die het zeggen tegen hun dochter.

Iets wat ik iedere keer weer denk, maar nooit zal zeggen: mijn schoonzus en haar man hebben 2 jaar terug een herplaatshond genomen en ze kunnen beide het sterke karakter van deze hond niet aan. Door hun onstabiliteit vertrouw ik de hond voor geen meter (tis een X Bullmastif). Hun excuus voor het niet naar een hondenschool gaan was dat het ras er niet naar was om te luisteren (WTF??).
Wat ik dus iedere keer denk is, waarom zijn jullie ooooooit aan deze hond begonnen? Maar dat heb ik nooit zo uitgesproken. En dat zal ook niet meer hoeven, want ze hebben van de week besloten de hond voor herplaatsing aan te bieden.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  SuperGrover vr 15 jul 2011 - 2:32

Rush schreef:
Lavendel schreef:Lastig is dat he.. terwijl je het omgekeerd ook graag zou willen horen zodat je er iets aan kunt doen. Ik weet ook nooit hoe ik met dat soort dingen om moet gaan.
Tuurlijk, maar (mensen met een slechte neus uitgezonderd) dat ruik je toch zelf ook? Ik ruik het direct als ik even iets minder fris ruik en dit was echt niet te harden. Dat ruik je dan toch zelf ook? laughcry
Ik ruik het dus niet. Als ik andere mensen ruik stinken, is het ook echt ernstig, daar kun je van op aan. Ik heb een chronisch ontstoken neusamandel, waardoor mijn reukvermogen (en gehoorvermogen overigens) echt beduidend minder goed is dan dat van anderen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Rush vr 15 jul 2011 - 2:32

Lavendel schreef:Ja ik wel ja, maar anderen zoals SuperGrover bijvoorbeeld blijkbaar niet? Ik dacht ook altijd dat iedereen dat zelf ook wel MOEST ruiken..
Van iemand die je het niet kent, kan je het niet weten, maar met de neus van die vriend is normaal niets mis haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Rush vr 15 jul 2011 - 2:34

Tuurlijk SG, daar is ook niks mis mee, maar hoeveel % van de bevolking ruikt wel gewoon goed? Het grootste deel denk ik? Zal wel heel toevallig zijn dat iedereen die stinkt, ook een slechte neus heeft.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:35

Pien schreef:wat ik denk maar niet zeg, is een medezwangere die nu net 38 weken is en alleen maar steen en been klaagt dat ze het zat is... ze heeft een hele goede zwangerschap gehad met weinig tot geen klachten (tja, de eerste weken wat misselijk en 2 keer over gegeven) en iedere dag moet ik weer via haar hyves lezen dat ze het wachten op de kleine zat is enz...

vanmorgen heb ik een wens gedaan, en heel lullig, ik heb gewenst dat zij 2 weken overtijd gaat lopen!!! :face:
Zo denk je toch niet over mij hoop ik? Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  SuperGrover vr 15 jul 2011 - 2:37

Rush schreef:Tuurlijk SG, daar is ook niks mis mee, maar hoeveel % van de bevolking ruikt wel gewoon goed? Het grootste deel denk ik? Zal wel heel toevallig zijn dat iedereen die stinkt, ook een slechte neus heeft.
Ik denk dat een gebrekkig reukvermogen je niet goed opvalt. Ik weet dat ik slecht ruik, omdat ik de weken na mijn neusamandeloperatie altijd ineens véél meer ruik en proef, en me dat steeds weer verbaast. Dan pas besef ik weer hoeveel geuren eigenlijk langs me heen gaan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:37

ProudMama schreef:
Pien schreef:wat ik denk maar niet zeg, is een medezwangere die nu net 38 weken is en alleen maar steen en been klaagt dat ze het zat is... ze heeft een hele goede zwangerschap gehad met weinig tot geen klachten (tja, de eerste weken wat misselijk en 2 keer over gegeven) en iedere dag moet ik weer via haar hyves lezen dat ze het wachten op de kleine zat is enz...

vanmorgen heb ik een wens gedaan, en heel lullig, ik heb gewenst dat zij 2 weken overtijd gaat lopen!!! :face:
Zo denk je toch niet over mij hoop ik? Neutral
Haha denk het niet PM. Jij hebt niet bepaald een zwangerschap die over roosjes gaat. Ik vind het trouwens inderdaad lullig om iemand dat toe te wensen, maar goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:41

Nee, dat is waar, maar ben in ogen van sommige mensen nog "maar" 35 weken. Ookal zijn mijn kinderen samen zwaarder als 1 bij een gemiddelde zwangerschap van 42 weken en ligt de termijn van bevallen ook heel anders.
En over roosjes is het niet gegaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:42

Ik flap er heel vaak dingen uit die ik beter niet had kunnen zeggen.
Of ik zeg dingen waarvan ik denk dat het niet zo hard of gemeen is maar dat de mensen om mij heen met open mond staan te kijken van 'Heb je dit nou echt gezegd?'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:44

Ik ben echt een schijterd en durf bijna niks tegen anderen te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Lavendel vr 15 jul 2011 - 2:44

Voorbeelden wil ik meiden Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Lejow vr 15 jul 2011 - 2:56

Nou kan me wel voorstellen dat Pien dat denkt, zeker als je zelf een best heftige zwangerschap gehad hebt tegenover iemand bij wie alles voor de wind is gegaan.
Vind dat in de situatie van PM heel anders, daar is het gewoon zo goed als noodzakelijk, ook voor jou eigen lichaam dat het nu snel gebeuren gaat.. Had jij je prima en goed gevoeld, had jij misschien ook wel gewoon fluitend tot de 40 weken gegaan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je denkt, maar niet zegt! - Pagina 2 Empty Re: Wat je denkt, maar niet zegt!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum