Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar worden jullie opgewonden van?

+8
Chelle
Poisongirl
VeryCherry
Jeanette
Roze Roos
Lala
Lejow
Shy
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar worden jullie opgewonden van? - Pagina 2 Empty Re: Waar worden jullie opgewonden van?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 8:13

Ik zie ineens overal Blythe Dolls vrijen!! Heel apart angel.

Ik zag het topic ook meer als algemene omschrijvingen van dingen die je opwinden. Zoals bv. 'hoe hij eruit ziet' of 'wat hij zegt' of 'vooral als hij me aanraakt'. Dat vind ik dan vrij algemeen; vandaar mijn opmerking over preutsheid.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar worden jullie opgewonden van? - Pagina 2 Empty Re: Waar worden jullie opgewonden van?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 10:27

Ja, ik zat dus ook aan specifieke dingen te denken..
Maar doorgaans vind ik het heel sexy als een man met alleen een handdoek om uit de douche komt wandelen.. :face:

Gast
Gast

Bericht  Chelle vr 3 dec 2010 - 7:41

CherrieLola schreef:Nee, inderdaad, dat heeft niks met preutsheid te maken. Maar nou post ik sowieso nooit informatie over mezelf in deze pijler. Mijn sexleven gaat niemand hier wat aan...

Maar toch wel even in deze topic kijken waar anderen nou opgewonden van raken? Wink haha!
Nee hoor, ik begrijp je maar vond het even grappig overkomen...

En voor degene die wil weten waar ik opgewonden van raak?.... van mijn man!! Daar hoeft hij niet iets speciaals voor te doen. angel
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Remco vr 3 dec 2010 - 7:47

Roze Roos schreef:Soms kan een blik genoeg zijn:)

alsjeblieft....zin ? :P
Waar worden jullie opgewonden van? - Pagina 2 Unox%20stevige%20erwtensoep
Remco
Remco
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 9:25

Darcy schreef:Wow jeetje, vinden jullie dat niet te persoonlijk om hier neer te zetten? Ik post ook weleens in deze pijler over gewoon feitelijke dingen, maar pfoe niemand hoeft te weten waar ik opgewonden van wordt hoor (behalve mijn vriend).

Euhm wat is er te persoonlijk aan 'aanrakingen'? Of dat als ik zin heb, dat ik hem in alles sexy vind?

Ik mag toch aannemen dat als jij je vriend sexy vind dat je opgewonden raakt van aanrakingen? Of niet? Er staat niet in geuren en kleuren hoe hij mij moet aanraken of wat dan ook. Ik vind het toch best vrij algemeen. Er staan geen zeer persoonlijke details over hoe ik aangeraakt wil worden. Dat vind ik dan wel weer wat te persoonlijk namelijk. Maar 'aanrakingen' of 'als ik zin heb heb ik zin' vind ik niet echt ontzettend persoonlijk.

Daarintegen vind ik uitleg over het klaar komen als een vrouw, wel weer een heel stuk persoonlijker.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos vr 3 dec 2010 - 11:56

Remco schreef:
Roze Roos schreef:Soms kan een blik genoeg zijn:)

alsjeblieft....zin ? :P
Waar worden jullie opgewonden van? - Pagina 2 Unox%20stevige%20erwtensoep

Aaah daar mag je mij ´snachts wel wakker voor maken!!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 9:07

Ik zou hier ook niet zo willen neerzetten waar ik opgewonden van word.
Maar dan vind ik het wel gek dat er hier meiden zijn die dat ook vinden, maar die wel doodleuk vertellen dat ze krikken in de speeltuin en het bos.
Tuurlijk dat is feitelijk en niet wat jij vindt, maar toch... Ik vind dat ook best ver gaan...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 9:21

Sushi schreef:Ik zou hier ook niet zo willen neerzetten waar ik opgewonden van word.
Maar dan vind ik het wel gek dat er hier meiden zijn die dat ook vinden, maar die wel doodleuk vertellen dat ze krikken in de speeltuin en het bos.
Tuurlijk dat is feitelijk en niet wat jij vindt, maar toch... Ik vind dat ook best ver gaan...

Hahah krikken :P Nou ja iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders smile

Gast
Gast

Bericht  pinklady85 do 23 dec 2010 - 8:45

van gebruinde mannen
die een beetje gespierd zijn.
Vooral als ze mij ondeugend aankijken
met van die pretoogjes. Embarassed
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  ZoeteWitteWijn ma 27 dec 2010 - 12:15

Als hij lekker warrig haar heeft, en leuke baggy broek aanheeft inderdaad. Dan wil ik hysterisch in hem bijten en opeten. Rolling Eyes
Ook wanneer hij me in m'n nek kust. Twisted Evil En van z'n ademhaling in m'n oor..
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117

Bericht  Mermaid di 28 dec 2010 - 8:36

Sushi schreef:Ik zou hier ook niet zo willen neerzetten waar ik opgewonden van word.

helemaal met je eens. Ik vind zulke info echt iets tussen mij en mn vriend. anderen hoeven niet te weten wat we op seksgebied uitspoken met elkaar.

Dus laat ik het hier heel oppervlakkig houden; ik word opgewonden van mijn vriend.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: