Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets waar jullie het maar niet over eens kunnen worden?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iets waar jullie het maar niet over eens kunnen worden? Empty Iets waar jullie het maar niet over eens kunnen worden?

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 8:44

Is er iets waar jij en je vriend het maar niet over eens kunnen worden?
Bijvoorbeeld een verbouwing, een kindje, trouwen..?
En hoe ga je daarmee om?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets waar jullie het maar niet over eens kunnen worden? Empty Re: Iets waar jullie het maar niet over eens kunnen worden?

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 8:52

In onze manier van dingen aanpakken. Ik doe eerst enleer daarvan. Hij wil alles vooraf afspreken en weten. Hij vindt mij dus impulsief en onbetrouwbaar. Ik vind hem een controlefreak die overal bang voor is. Leidt tot uiterst interessante situaties ook.

Gast
Gast

Iets waar jullie het maar niet over eens kunnen worden? Empty Re: Iets waar jullie het maar niet over eens kunnen worden?

Bericht  Susan do 15 maa 2012 - 8:53

Onbetrouwbaar, dat zou ik niet echt een leuke term vinden. Het klinkt ook meer als onvoorspelbaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 8:55

Ja. Ik wil al heel lang een bepaalde behandeling en mijn vriend wil wachten tot ik ergens een vast contract heb ( voor onbepaalde tijd ) met dus een vast loon.

Ik snap hem wel, maar het grootste probleem zijn de kosten voor de behandeling ( vervoer, eigen bijdrage/eigen risico voor medicatie.. etc.. Dat kunnen we echt niet betalen )
De rest loopt wel los mocht het gelukt zijn, dat weten we nu wel. Steun staat al in de startblokken haha.

Maar maak dat hem maar eens wijs...

Verder maken de kleine meningsverschillen onze relatie alleen maar boeiend smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 8:57

Susan schreef:Onbetrouwbaar, dat zou ik niet echt een leuke term vinden. Het klinkt ook meer als onvoorspelbaar.
Zo noem ik het ook smile maar hij blijft bij onbetrouwbaar. Vind ik ook geen grappige term nee. Maar ik snap hem wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 8:59

Eucalypta schreef:
Susan schreef:Onbetrouwbaar, dat zou ik niet echt een leuke term vinden. Het klinkt ook meer als onvoorspelbaar.
Zo noem ik het ook Iets waar jullie het maar niet over eens kunnen worden? 561177 maar hij blijft bij onbetrouwbaar. Vind ik ook geen grappige term nee. Maar ik snap hem wel.

En denk je dat je daar mee kan leven in je relatie? Lijkt me erg zwaar, ik zou geen partner willen die me onbetrouwbaar vindt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:01

Vooralsnog gaat het al bijna 13 jaar goed. Nu worden die verschillen even enorm uitvergroot. Denk dat dat uiteindelijk wel weer wat minder wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:02

Nee, niet dat ik zo weet gelukkig.

Ik zou het ook niet zo tof vinden als mijn man mij onbetrouwbaar zou noemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:03

Eucalypta schreef:Vooralsnog gaat het al bijna 13 jaar goed. Nu worden die verschillen even enorm uitvergroot. Denk dat dat uiteindelijk wel weer wat minder wordt.

Dat gun ik je van harte, 13 jaar gooi je niet zomaar weg natuurlijk. Maar minder worden.. Ik hoop voor je dat het helemaal verdwijnt, zijn wantrouwen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:06

Oh maar dat wantrouwen is er niet zomaar hoor. Heb ik zelf ook een flink aandeel in gehad. Soms botst dat even, meestal valt het mee. We komen gewoon tot de conclusie dat we nog verschillender waren dan we al dachten maar dat is geen reden voor paniek smile

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 15 maa 2012 - 9:08

Soms vraag ik me af of jouw vriend even gelukkig is in jullie relatie als jij.

Maar goed.. Ik lees alleen maar mee...
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  RYW do 15 maa 2012 - 9:09

Eucalypta schreef:Vooralsnog gaat het al bijna 13 jaar goed. Nu worden die verschillen even enorm uitvergroot. Denk dat dat uiteindelijk wel weer wat minder wordt.

Ik dacht dat jullie er juist zo happy mee waren, maar je posts in dit topic klinken niet enorm positief. Ook niet direct negatief, maar niet zo 'iedereen blij' als eerst.. Klopt dat?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:12

RYW schreef:

Ik dacht dat jullie er juist zo happy mee waren, maar je posts in dit topic klinken niet enorm positief. Ook niet direct negatief, maar niet zo 'iedereen blij' als eerst.. Klopt dat?

Dat gevoel heb ik ook een beetje, en dat zou ik zo jammer vinden. Even uit balans gebeurt in elke relatie wel eens, zeker na lange tijd. Maar komt dit weer in balans?

Ik wil je niet beledigen Euc, maar ben je gelukkig met je relatie en/of denk je er gelukkig mee te kunnen worden?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:17

Oh volgens mij geef ik een wat verkeerd beeld smile Het gaat goed hoor. Dit is alleen ons struikelblok smile door wat we aan het uitspoken zijn wordt dat uitvergroot. Maar dat staat ook al weken op een bijzonder laag pitje, onze buitenschoolse activiteiten. Niet vanwege gedoe bij ons overigens. Externe factoren zeg maar. smile
Ja, we hebben weleens gedoe, maar niets vreselijks. En zolang ik zoals vandaag en gisteren nog blij ben dat we de hele dag samen vrij zijn en uitkijken naar onze vrije woensdagochtend samen is er niets schokkends aan de hand smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 9:42

Gelukkig maar! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 16 maa 2012 - 9:29

de auto. ik wil een kleinere auto, hij een grote (en snelle)
(en dan daarbij het geld wat hij uitgeeft eraan)

en het feit dat ik alles op tijd wil weten en doen, en hij veel op het laatste moment doet
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: