Waar worden jullie opgewonden van?
+8
Chelle
Poisongirl
VeryCherry
Jeanette
Roze Roos
Lala
Lejow
Shy
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar worden jullie opgewonden van?
Omdat dit onderdeel nog niet 'gestart' is, neem ik de eer om de eerste te zijn!
Waarvan worden jullie opgewonden?
Ik krijg altijd de kriebels als een man een lekker shabby spijkerbroekie aan heeft en zijn haar lekker warrig zit. Op één of andere manier maakt dat iets los in me...
Ik krijg altijd de kriebels als een man een lekker shabby spijkerbroekie aan heeft en zijn haar lekker warrig zit. Op één of andere manier maakt dat iets los in me...
Gast- Gast
Re: Waar worden jullie opgewonden van?
Kusjes in mijn nek of op mijn oor. Of als hij mij aankijkt met een stoute blik in zijn ogen haha.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
bij mij ligt het er aan.. Ik heb zin, of geen zin. En als ik wel zin heb, maakt het niet uit hoe hij er uit ziet. Dan vind ik alles sexy:P Maar als ik geen zin heb, dan raak ik wel opgewonden van zijn aanrakingen
Gast- Gast
Gekje schreef:bij mij ligt het er aan.. Ik heb zin, of geen zin. En als ik wel zin heb, maakt het niet uit hoe hij er uit ziet. Dan vind ik alles sexy:P Maar als ik geen zin heb, dan raak ik wel opgewonden van zijn aanrakingen
Hier sluit ik me wel bij aan..
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo vaak zin heb.. Ik 'hoop' dat het aan de pil ligt en dat ik als ik stop met de pil, meer zin krijg....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
.
Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt
Lala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 63
Lejow schreef:Gekje schreef:bij mij ligt het er aan.. Ik heb zin, of geen zin. En als ik wel zin heb, maakt het niet uit hoe hij er uit ziet. Dan vind ik alles sexy:P Maar als ik geen zin heb, dan raak ik wel opgewonden van zijn aanrakingen
Hier sluit ik me wel bij aan..
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo vaak zin heb.. Ik 'hoop' dat het aan de pil ligt en dat ik als ik stop met de pil, meer zin krijg....
Hier heb ik ook wat last van.
Maar als ik heel goed in mijn vel zit en veel energie heb, dan ben ik degene die aandringt. Toen we net verhuisd zijn, zat ik vol adrenaline en op alle fronten heel actief!
Gast- Gast
Soms kan een blik genoeg zijn:)
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Soms maakt het niet uit wat het is haha! Maar een zoen in de nek helpt toch ook wel..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wow jeetje, vinden jullie dat niet te persoonlijk om hier neer te zetten? Ik post ook weleens in deze pijler over gewoon feitelijke dingen, maar pfoe niemand hoeft te weten waar ik opgewonden van wordt hoor (behalve mijn vriend).
Gast- Gast
Ik vertel ook niks inhoudelijks haha, dan hoeft inderdaad niemand te weten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hmm, zoveel preutsheid had ik bij jullie niet verwacht.
Gast- Gast
Preuts? De hele wereld hoeft niet te weten waar ik opgewonden van word.
Gast- Gast
Nee, inderdaad, dat heeft niks met preutsheid te maken. Maar nou post ik sowieso nooit informatie over mezelf in deze pijler. Mijn sexleven gaat niemand hier wat aan...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Nou ik ben toch echt niet preuts maar dit gaat gewoon niemand wat aan. Gekke plekker vergelijken is nog wel leuk en tips wil ik ook best vragen/geven, maar dit hoef ik gewoon niet van anderen te lezen noch kenbaar van mezelf te maken.
Gast- Gast
En gek genoeg vind ik inderdaad ook dat je beter kan zeggen wat er op je rekening staat dan dat je kenbaar maakt waar je zoal op geilt.Marin schreef:Nou ik ben toch echt niet preuts maar dit gaat gewoon niemand wat aan. Gekke plekker vergelijken is nog wel leuk en tips wil ik ook best vragen/geven, maar dit hoef ik gewoon niet van anderen te lezen noch kenbaar van mezelf te maken.
Gast- Gast
Marin schreef:Nou ik ben toch echt niet preuts maar dit gaat gewoon niemand wat aan. Gekke plekker vergelijken is nog wel leuk en tips wil ik ook best vragen/geven, maar dit hoef ik gewoon niet van anderen te lezen noch kenbaar van mezelf te maken.
Eens. De rest van de topics vind ik ook gewoon feitelijk, mensen mogen best feitelijke dingen van me weten. Maar dit vind ik privé, heeft niks met preutsheid te maken.
Gast- Gast
Maar zeggen op welke (bekende) mannen je kunt geilen of op welke plek je het allemaal gedaan hebt is niet te persoonlijk? Dat vind ik een vaag onderscheid. Maar goed, vooral zelf weten, ik vond het enkel opvallend. Had het niet van jullie verwacht.
Gast- Gast
Youandi schreef:Omdat dit onderdeel nog niet 'gestart' is, neem ik de eer om de eerste te zijn!
FF offtopic: Ik zie nu, dankzij je avatar, ineens dat je naam YouAndI (You and I) is. Ik las altijd Joeandie, dat je het zo zou uitspreken!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Gloria schreef:Maar zeggen op welke (bekende) mannen je kunt geilen of op welke plek je het allemaal gedaan hebt is niet te persoonlijk? Dat vind ik een vaag onderscheid. Maar goed, vooral zelf weten, ik vond het enkel opvallend. Had het niet van jullie verwacht.
Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen dat ook niet willen vertellen, prima. Maar voor mij zijn dat feiten, als ik zeg dat ik het in de auto heb gedaan, krijgt niemand daar een direct beeld bij (hoop ik ). Als ik zeg nou ik word opgewonden als mijn vriend dit doet en dan dit en dit, dan beschrijf ik de hele vrijpartij. Daar trek ik dus de grens, dat gaat niemand wat aan. Dat is iets tussen hem en mij. Voor iedereen ligt die grens weer ergens anders, maar dat is hun keuze.
Gast- Gast
Poisongirl schreef:Youandi schreef:Omdat dit onderdeel nog niet 'gestart' is, neem ik de eer om de eerste te zijn!
FF offtopic: Ik zie nu, dankzij je avatar, ineens dat je naam YouAndI (You and I) is. Ik las altijd Joeandie, dat je het zo zou uitspreken!
Ik ken een meisje die heet Youandi, Joewandie dus..
Gast- Gast
Misschien vatten jullie 'opgewonden' dan wat 'te geil' op..???
Want ik bedoel eigenlijk meer wat jou aantrekt in een ander persoon. Waar jij de kriebels van krijgt. Vlinders van in je buik.
Dit had net zo goed bij persoonlijk kunnen staan.
Dan vind ik dat van die gekke plekken veel 'erger'. Dus die vergelijking begrijp ik even niet.
Want ik bedoel eigenlijk meer wat jou aantrekt in een ander persoon. Waar jij de kriebels van krijgt. Vlinders van in je buik.
Dit had net zo goed bij persoonlijk kunnen staan.
Dan vind ik dat van die gekke plekken veel 'erger'. Dus die vergelijking begrijp ik even niet.
Gast- Gast
Darcy schreef:Gloria schreef:Maar zeggen op welke (bekende) mannen je kunt geilen of op welke plek je het allemaal gedaan hebt is niet te persoonlijk? Dat vind ik een vaag onderscheid. Maar goed, vooral zelf weten, ik vond het enkel opvallend. Had het niet van jullie verwacht.
Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen dat ook niet willen vertellen, prima. Maar voor mij zijn dat feiten, als ik zeg dat ik het in de auto heb gedaan, krijgt niemand daar een direct beeld bij (hoop ik ). Als ik zeg nou ik word opgewonden als mijn vriend dit doet en dan dit en dit, dan beschrijf ik de hele vrijpartij. Daar trek ik dus de grens, dat gaat niemand wat aan. Dat is iets tussen hem en mij. Voor iedereen ligt die grens weer ergens anders, maar dat is hun keuze.
Hier gaat het mij in dit topic niet om, want dat hoef ik echt niet te weten
Je moet het wat simpeler opvatten. Zie bovenstaande post.
Off topic: Ik krijg overigens wel een direct beeld, hahahahaha! Ik zie ALLES voor me, echt heel irritant...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iets waar jullie het maar niet over eens kunnen worden?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Waar kan jij s'nachts voor wakker worden gemaakt?
» Mag ik jullie kindje worden?
» Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Waar kan jij s'nachts voor wakker worden gemaakt?
» Mag ik jullie kindje worden?
» Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: