Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

duplo baby 9 maanden?

+3
kwak
Printje
mauwmauw
7 plaatsers

Ga naar beneden

duplo baby 9 maanden? Empty duplo baby 9 maanden?

Bericht  mauwmauw wo 27 jul 2011 - 7:48

wij willen een begin gaan maken met V zijn duplo verzameling.Nu snap ik wel dat hij geen uren gaat zitten spelen er mee,maar ik vroeg me af of het kwaad kan als zo'n blokje in zijn mond doet?oftewel zouden jullie een baby van 9 maanden met duplo laten "spelen".
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duplo baby 9 maanden? Empty Re: duplo baby 9 maanden?

Bericht  Printje wo 27 jul 2011 - 7:49

Volgens mij kan het wel, ons ventje had rond die tijd ook al Duplo en stopte het soms in zijn mond en gooide en weg en kroop erachter aan. Duplo is toch niet te verslijten ahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 7:57

Wij hebben hier ook een mega verzameling duplo. M.ara hoeft nooit meer om duplo te vragen met haar verjaardag, dat heeft har zus de afgelopen 4 jaar al gedaan. M.ara 'speelt' hier ook al een tijdje met de duplo, ze stopt de blokjes niet in haar mond, maar volgens mij kan dat echt geen kwaad.

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 27 jul 2011 - 7:58

ik heb primo voor mijn dochtertje.
ze vind het erg leuk om al het primo uit de bak te halen en als alles er uit is er lekker met haar handen en voeten door te "roeren" en de rammelsteentjes vind ze erg leuk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 7:58

Volgens mij zijn die blokken we zo groot dat hij ze met geen mogelijkheid in kan slikken hoor!

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw wo 27 jul 2011 - 8:08

oke bedankt voor de reactie,morgen even duplo halen.voor de liefhebbers ik zag net bij de kruidvat duplo van winnie the pooh van 12.99 voor 9.99 scheelt niet heel veel maar elke euro is mee genomen toch
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje wo 27 jul 2011 - 8:10

Die Winnie the pooh poppetjes zelf zijn wel wat kleiner, die zou ik misschien nog niet geven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Vancity_girl wo 27 jul 2011 - 8:10

Dromertje schreef:Volgens mij zijn die blokken we zo groot dat hij ze met geen mogelijkheid in kan slikken hoor!

Dat denk ik ook niet. Ik kreeg de tip als het niet door een wc-rolletje past, dan kan je kind het ook niet in slikken. Dus gewoon ff testen. smile
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  mauwmauw wo 27 jul 2011 - 8:15

Vancity_girl schreef:
Dromertje schreef:Volgens mij zijn die blokken we zo groot dat hij ze met geen mogelijkheid in kan slikken hoor!

Dat denk ik ook niet. Ik kreeg de tip als het niet door een wc-rolletje past, dan kan je kind het ook niet in slikken. Dus gewoon ff testen. smile
handige tip bedankt,

@printje zal jammer zijn als hij die nog niet zou kunnen hebben.maar goed dan hebben we het vast we wilde het toch voor hem kopen als hij wat ouder is(mama is gek van winnie the pooh,voor de kleintjes dan.en papa is mee gesleurd in die gekte haha)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L wo 27 jul 2011 - 8:33

Wij hebben sinds kort ook duplo. De kleine blokjes heb ik er tussenuit gehaald, die stopte hij helemaal in zn mond

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  ekjir@M wo 27 jul 2011 - 10:42

J. is hier ook helemaal gek van duplo. Hij bouwt er dan nog niks mee maar gooit ze door de kamer en kruipt er achter aan. De duplo zit hier in een mand en dan kruipt hij naar de mand toe en haalt 1 voor 1 de blokjes er uit. Hij stopt het ook in z'n mond maar er kan niets mee gebeuren, het is te groot om in te slikken en je moet van goede huize komen wil je het stuk bijten volgens mij.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 10:55

mauwmauw schreef:oke bedankt voor de reactie,morgen even duplo halen.voor de liefhebbers ik zag net bij de kruidvat duplo van winnie the pooh van 12.99 voor 9.99 scheelt niet heel veel maar elke euro is mee genomen toch

Is dat een aanbieding? Zie het nergens in het krantje staan....ben wel benieuwd! Very Happy

Edit: heb er overheen gekeken! Thanks voor de tip, morgen even scoren Very Happy heb de boomhut al, dus de picknick ook maar halen haha!

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw wo 27 jul 2011 - 19:20

HeartBeat schreef:
mauwmauw schreef:oke bedankt voor de reactie,morgen even duplo halen.voor de liefhebbers ik zag net bij de kruidvat duplo van winnie the pooh van 12.99 voor 9.99 scheelt niet heel veel maar elke euro is mee genomen toch

Is dat een aanbieding? Zie het nergens in het krantje staan....ben wel benieuwd! Very Happy

Edit: heb er overheen gekeken! Thanks voor de tip, morgen even scoren Very Happy heb de boomhut al, dus de picknick ook maar halen haha!
ik had er ook over heen gelezen,maar ging bij voordeelmuis even zoeken op duplo en toen kwam dit eruit rollen,het scheelt niet veel maar toch elke euro is er 1 toch.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie wo 27 jul 2011 - 19:55

Ook hier de eerste duplo rond de leeftijd van je zoontje.
Er zaten wat kleinere stukjes bij, platte blokjes zeg maar, die vond ik eng dus die heb ik weggedaan. De ander blokken sabbelde ze wel eens op maar in haar mond kreeg ze ze niet.
Sinds dat ze 10 maanden is speelt ze heel veel met de duplo!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 7:58

mauwmauw schreef:
HeartBeat schreef:

ik had er ook over heen gelezen,maar ging bij voordeelmuis even zoeken op duplo en toen kwam dit eruit rollen,het scheelt niet veel maar toch elke euro is er 1 toch.

Nou 3 euro vind ik wel aardig hoor! Wink

Kruidvat heeft de laatste tijd weer veel leuke aanbiedingen! Heb van de week een little people piratenschip gekocht...was afgeprijsd van 30 euro naar 12,50 Very Happy

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw do 28 jul 2011 - 8:04

dat scheelt zeker.ik kom niet vaak bij de kv wij hebben hier een kleintje zitten en is zo lastig om daar met de kinderwagen door heen te gaan.we hebben een grotere in de stad maar daar kom ik niet vaak.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: