Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Box huren - meubelopslag

4 plaatsers

Ga naar beneden

Box huren - meubelopslag Empty Box huren - meubelopslag

Bericht  Moonlight zo 19 jun 2011 - 1:27

Hallo meiden,

Hebben jullie hier ervaring mee in omg. Noord Holland? Ik zelf sta, als alles goed is gegaan met de verhuurmakelaar, op nr 1 bij een woning waar ik dinsdag moet kijken. Maar ja, ga vanavond naar een bank kijken, en heb een buikkastje van mn vriend gehad, en wil nog andere dingen hebben enzo (i love marktplaats haha) maar hier bij mijn vader thuis kan ik het allemaal niet kwijt. Hij ziet me aankomen met bankstellen en inboedel meubels hahaha.

Heb offertes aangevraagd en 1 daarvan was 56 euro per maand, en heb het denk ook maar een maand nodig. Iemand miss een goedkopere gehad? smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Box huren - meubelopslag Empty Re: Box huren - meubelopslag

Bericht  Winegum zo 19 jun 2011 - 1:42

Ik weet niet hoe groot die ruimte is, maar ik vind het niet zo duur hoor!
Ik heb toen bij citybox ofzo 2 maanden lang onze inboedel etc. gestalt. De ruimte die we huurde was 6x3 volgens mij en we betaalde voor die 2 maanden ongeveer 250 euro als het goed is. Ik ken verder geen adresjes in NH, maar het komt op mij niet heel erg duur over.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Moonlight zo 19 jun 2011 - 1:45

Oke ja ik heb er geen verstand van dus vandaar dat ik het even vroeg. Ik heb maar 5 a 6 m3 nodig dus niet zo heel veel aangezien ik een koelkast en wasmachine pas koop op t moment dat ik erin zit en niet nu al. Dus het enige wat ik moet stallen is een bankstel 2 en 3 zits, een kastje, een kledingkast en een salontafel en TV meubel kast.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  TukTuk zo 19 jun 2011 - 18:38

Je zou ook eens bij verhuisbedrijven kunnen kijken, vaak bieden zij ook opslag aan. Volgens mij is 56 euro per maand vrij goedkoop overigs.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Moonlight di 21 jun 2011 - 5:37

Ik heb dus vandaag even gekeken en de box van 2m2 (= 6m3) kost 46 euro per maand. En de box van 3m2 (9m3) kost 62,90 per maand. Ik heb een bankstel wat ik ontzettend graag wil hebben. Goede stof (bruin gemeleerd) en een beetje rib achtige stof. Kan het niet goed uitleggen, maar echt supermooi. Kan hem voor 250 euro zo ophalen, 1,5 jaar oud en echt mooi.

Maar omdat er vandaag een woning door mijn neus is geboord, wil ik wel graag het bankstel ophalen en dus in een box plaatsen omdat ik wel binnen nu en 4 mnd een woning verwacht te hebben. Kan er meteen al mijn andere dingen in kwijt zoals buikkastje, uitzet spullen (servies, kastjes, pannen, potten etc). Mijn kamer staat nu bomvol namelijk. Mijn vader rent het huis gillend uit als ik ook nog maar 1 dingetje erbij plaats haha.

Zit nu best wel met een dilemma. Of een box huren en dan 46 euro (als ik de bankstellen rechtop zet) of 62 euro als ik ze gewoon plat wil hebben. Kan het eigenlijk kwaad om bankstellen een langere periode op de zijkant te hebben staan? Question

Weet niet wat ik moet doen haha.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  ExpressoB di 21 jun 2011 - 7:18

http://www.shurgard.nl/

kijk hier eens
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Winegum di 21 jun 2011 - 7:21

Ik zou voor zo weinig extra geld een grotere box kopen. Het is natuurlijk beter als ze gewoon plat kunnen staan. En wie weet kom je wel weer andere meubels en dingen tegen die je ook in de opslag wil zetten. Je hebt er dan in ieder geval plek voor.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Moonlight di 21 jun 2011 - 7:29

Dank je voor de link!

Ja ik zou idd wel een opslag kunnen nemen ja. Of gewoon sparen en alles in 1 keer kopen en laten bezorgen, dan heb ik ook dat gedoe niet van aanhangers huren, of busjes etc. Scheelt ook een hoop geld, en heen en weer gerij. Een bank vind ik over een paar mnd ook wel weer denk ik dan. Lastig vind ik het, snap dan ook niet waarom ik niet gewoon de knoop kan doorhakken laughcry
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  ExpressoB di 21 jun 2011 - 7:39

als je nu alles goedkoop op de kop kan tikken dan vind ik het die opslag wel waard.
heb je al gekeken op de site? weet niet waar je woont, dus misschien zit er geen in je buurt
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moonlight di 21 jun 2011 - 7:41

Ja heb erop gekeken, en ik heb meteen informatie aangevraagd, want prijzen staan er niet echt op. Hoop dat ze morgen bellen, anders bel ik zelf even. Heb de ervaring dat shurgard vrij prijzig is...?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  ExpressoB wo 22 jun 2011 - 8:19

ik weet het niet.. succes iniedergeval

laat nog maar ff weten er zijn zoveel van deze bedrijven, nu ff de juiste vinden
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moonlight wo 22 jun 2011 - 8:27

Ik heb toch maar besloten om het niet te doen. Ik kan nu lekker flink doorsparen en er komen nog wel andere banken. Beter om alles bij elkaar te sparen dan bits and pieces bij elkaar te snuffelen. Kan wel, maar ja voor hetzelfde geldt duurt het nog een half jaar voordat ik een woning krijg. Beetje zonde dan smile Shurgard was trouwens te duur vond ik. 90 euro per maand laughcry
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 8:42

Mijn spullen hebben ook iets meer dan een jaar in een opslag gestaan. Ik weet nog dat ik me verkeek op de ruimte en een veel kleinere box nodig had dan ik dacht. Er gaat meer in zo'n kleine ruimte dan je denkt. Een bank kan best op de zijkant staan hoor.
Bij de box die ik huurde zat gratis gebruik van een aanhangwagen/boedelbak.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 8:43

Moonlight schreef:Ik heb toch maar besloten om het niet te doen. Ik kan nu lekker flink doorsparen en er komen nog wel andere banken. Beter om alles bij elkaar te sparen dan bits and pieces bij elkaar te snuffelen. Kan wel, maar ja voor hetzelfde geldt duurt het nog een half jaar voordat ik een woning krijg. Beetje zonde dan smile Shurgard was trouwens te duur vond ik. 90 euro per maand laughcry
De meubels uit mijn hele huis pastte in een box die goedkoper was hoor.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight wo 22 jun 2011 - 8:47

Wat voor formaat had jij dan? Ik keek naar een ruimte van 2m2 die die zag er klein uit :shock:
Maar goed heb het voor nu niet gedaan, ga sparen en dan alles in 1 x aanschaffen en dan kunnen ze het nog brengen ook. En idd waar ik had gekeken hadden ze ook gratis gebruik van aanhangwagen, ideaal! smile

Pff lastig hoor! haha
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  ExpressoB wo 22 jun 2011 - 21:01

Mijn spullen hebben ook een tijd in een opslag gestaan. Ik had al meubels enzo dus moest het wel opslaan. Het is niet heel goedkoop maar €90,- per maand is echt onwijs duur. Ik dacht dat ze voor mij €30 per maand betaalde
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moonlight do 23 jun 2011 - 7:58

Hoeveel m2 had jij gehuurd dan? Weet je dat nog?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  ExpressoB do 23 jun 2011 - 19:43

Nee weet ik niet meer, is alweer paar jaar geleden.
Had een kleine box, alles opgestapeld enzo.
Had er geen bankstel in staan
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud