Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cv ketel huren

3 plaatsers

Ga naar beneden

Cv ketel huren Empty Cv ketel huren

Bericht  Verona di 11 jan 2011 - 22:34

Doet iemand dit en hoe bevalt het? In het appartement waar wij gaan wonen zit er een CV ketel in van 13 jaar. Hij is dus nodig aan vervanging toe. Omdat wij er niet heel veel jaren zouden wonen willen wij een CV ketel huren, dit scheelt gewoon heel erg veel geld. Maar vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Cv ketel huren Empty Re: Cv ketel huren

Bericht  Plien84 wo 12 jan 2011 - 9:11

Waarom wil je die cv vervangen??? Als je toch niet van plan er jaren te wonen en hij het gewoon doet zou ik hem lekker laten zitten. 13 jaar vind ik heemaal niet extreem oud. Die van ons is 21 jaar oud en wij hebben nu eindelijk wat geinformeerd.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cv ketel huren Empty Re: Cv ketel huren

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 13:09

Ik woon ook in een appartement en mijn CV is 20 jaar oud! Lekker laten hangen, in een appartement kunnen ze makkelijk zo lang meegaan. Ik wacht tot die van mij morsdood is, pas dan koop ik een nieuwe. Kan je er ook voor sparen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cv ketel huren Empty Re: Cv ketel huren

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 13:59

Reeza schreef:Ik woon ook in een appartement en mijn CV is 20 jaar oud! Lekker laten hangen, in een appartement kunnen ze makkelijk zo lang meegaan. Ik wacht tot die van mij morsdood is, pas dan koop ik een nieuwe. Kan je er ook voor sparen!

Wow 20 jaar oud? :shock:

De mijne is vijf jaar oud, maar ik deel de mening van Reeza en de poster ervoor. Huren kan slechts in een paar situaties uit en dat moet je goed afwegen tegen de oude ketel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cv ketel huren Empty Re: Cv ketel huren

Bericht  Winegum wo 12 jan 2011 - 22:24

Zolang hij het nog doet zou ik hem ook nog gewoon gaan gebruiken! Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Wellicht gaat hij nog wel jaren mee, dan zou het helemaal zonde zijn. Wat voor een merk is het? En zit er een onderhoudscontract bij, of is hij regelmatig gecontroleerd en bekeken? Dat zijn factoren die ook niet al te onbelangrijk zijn.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cv ketel huren Empty Re: Cv ketel huren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum