Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:dan maar niet meeten?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Marin, Susan, Zusje, en natuurlijk ook Zwoesj en ABE , Stuiterbal, en verder zijn er nog wel een aantal, ik vergeet altijd de helft...Burn schreef:Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Naar wie ben je nog meer benieuwd dan?
Ik haat je!
Jawel, jawel, jawel!
Gast- Gast
Maple schreef:dat dacht ik ook, was ook bang dat het stil zou vallen, maar dat viel eigelijk sowieso wel mee. En als je even geen gespreksonderwerp weet, kun je altijd nog roddelen over forummersLies schreef:Ik geloof dat ik dat toch te eng zou vinden...
Verder ben ik ook bang om in het echt niet zo 'leuk' gevonden te worden als het op het forum, maar volgens mij vond Jordana dat ook best wel meevallen
Dit is ook mijn angst..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
gelooferniksvan!!!Zwoesj schreef:Maple schreef:dat dacht ik ook, was ook bang dat het stil zou vallen, maar dat viel eigelijk sowieso wel mee. En als je even geen gespreksonderwerp weet, kun je altijd nog roddelen over forummersLies schreef:Ik geloof dat ik dat toch te eng zou vinden...
Verder ben ik ook bang om in het echt niet zo 'leuk' gevonden te worden als het op het forum, maar volgens mij vond Jordana dat ook best wel meevallen
Ik denk dat je in het echt nog veel leuker bent meid! Niet zo onzeker dat is nergens voor nodig!
Gast- Gast
Maple, wat ik van Jordana heb gehoord, was het erg gezellig! Dus dat klopt vast!
Burn- Lady Post-a-lot
dan mag je toch wel heeeeeeel gauw eens wat liever tegen me doenAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:dan maar niet meeten?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Marin, Susan, Zusje, en natuurlijk ook Zwoesj en ABE , Stuiterbal, en verder zijn er nog wel een aantal, ik vergeet altijd de helft...Burn schreef:Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Ik haat je!
Jawel, jawel, jawel!
Gast- Gast
Maple schreef:gelooferniksvan!!!Zwoesj schreef:Maple schreef:dat dacht ik ook, was ook bang dat het stil zou vallen, maar dat viel eigelijk sowieso wel mee. En als je even geen gespreksonderwerp weet, kun je altijd nog roddelen over forummersLies schreef:Ik geloof dat ik dat toch te eng zou vinden...
Ik denk dat je in het echt nog veel leuker bent meid! Niet zo onzeker dat is nergens voor nodig!
Dus je beschuldigd mij van liegen???
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
haha, dat vind ik leuk om te horen. Jou zou ik ook best willen ontmoeten!!Burn schreef:Maple, wat ik van Jordana heb gehoord, was het erg gezellig! Dus dat klopt vast!
Gast- Gast
Dat zijn jouw woorden Maple
Ik ga maar eens afsluiten.. Morgen weer vroeg op.. Trusten dames!
Ik ga maar eens afsluiten.. Morgen weer vroeg op.. Trusten dames!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Maple schreef:haha, dat vind ik leuk om te horen. Jou zou ik ook best willen ontmoeten!!Burn schreef:Maple, wat ik van Jordana heb gehoord, was het erg gezellig! Dus dat klopt vast!
Jordana wil oooit deze kant op komen! Kun je zo mee!
Trusten Zwoesj!
Lies, wou jij ook niet op tijd slapen?
Burn- Lady Post-a-lot
Ja ik weet 't
Gelukkig niet zo heel veel slaap nodig.
Morgen om 07.00 u op.
Ik ga echt zo afsluiten...
Gelukkig niet zo heel veel slaap nodig.
Morgen om 07.00 u op.
Ik ga echt zo afsluiten...
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:dan mag je toch wel heeeeeeel gauw eens wat liever tegen me doenAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:dan maar niet meeten?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Marin, Susan, Zusje, en natuurlijk ook Zwoesj en ABE , Stuiterbal, en verder zijn er nog wel een aantal, ik vergeet altijd de helft...Burn schreef:Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Ik haat je!
Jawel, jawel, jawel!
We gaan cocktails proeven toch? Gaat LEUK worden!
Gast- Gast
Komt eigenlijk omdat ik me erger aan vakantieveilingen, omdat iemand elke keer over mij heen biedt
Lies- Prater
Haha, ze zei het idd dat ze jou graag ook eens wilde ontmoeten!Burn schreef:Maple schreef:haha, dat vind ik leuk om te horen. Jou zou ik ook best willen ontmoeten!!Burn schreef:Maple, wat ik van Jordana heb gehoord, was het erg gezellig! Dus dat klopt vast!
Jordana wil oooit deze kant op komen! Kun je zo mee!
Gast- Gast
Leuk hoor Maple! Als ik terug ben spreken we snel eens af? Kan ik nog iets voor je meenemen uit Canada? . Of wil je een kaartje uit Canada? PM me dan maar!
Gast- Gast
Ik ga afsluiten!
Weltrusten!
Weltrusten!
Lies- Prater
Oh ja en ik ga slapen, stom weekend... Hopelijk brengen mijn laatste werkdagen nog iets leuks.
Trusten!
Trusten!
Gast- Gast
Lies schreef:Ik ga afsluiten!
Weltrusten!
Trusten!
Burn- Lady Post-a-lot
Maar ik had me 1,5 uur terug al voorgenomen te gaan slapen, lig ik nog mobiel te forummen... Denk dat ik m'n tel nu echt opzij ga leggen. Truste allemaal!!
Laatst aangepast door Maple op zo 19 jun 2011 - 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: