Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Lijkt me zo lekker, babyzwemmen.
Al moet ik dan eerst op zoek naar een hééééééééél goed corrigerend badpak, geloof nooit dat die buik van mij ooit nog in model komt...
Ik wil wel met je mee! Voor het geval je nog iemand zoekt ...
Gast- Gast
Ja, er moet wel iemand mee, kan geen 2 baby's vasthouden haha.Alex schreef:ProudMama schreef:Lijkt me zo lekker, babyzwemmen.
Al moet ik dan eerst op zoek naar een hééééééééél goed corrigerend badpak, geloof nooit dat die buik van mij ooit nog in model komt...
Gast- Gast
Haha, nu blijft ie hoepel wel hangen, zelfs al ik stil blijf staanLily schreef:flink hoelahoepen PM
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, er moet wel iemand mee, kan geen 2 baby's vasthouden haha.Alex schreef:ProudMama schreef:Lijkt me zo lekker, babyzwemmen.
Dan niet meer nee Misschien wil je man wel mee!
Gast- Gast
Thanks, PM! Dan ga ik niet 105 euro uitgeven aan een laptop van kleine 3 jaar oud
Gast- Gast
Ik heb zaterdag, gisteren én vandaag gezwommen. Nu ben ik er wel weer even klaar mee, haha.
Gast- Gast
Reva schreef:Thanks, PM! Dan ga ik niet 105 euro uitgeven aan een laptop van kleine 3 jaar oud
Zou ik ook niet doen hoor, kan je beter een nieuwe kopen!
Gast- Gast
Lily schreef:goed bezig alex doe je het met een doel of gewoon omdat je het leuk vind?
Gisteren en eergisteren omdat we een weekendje weg waren en vandaag was de wekelijkse peuterzwemles. En daarbij vind ik het natuurlijk ook erg leuk! En A. ook, voor haar doe ik het.
Gast- Gast
Helemaal mee eens!SunnyScience schreef:Reva schreef:Thanks, PM! Dan ga ik niet 105 euro uitgeven aan een laptop van kleine 3 jaar oud
Zou ik ook niet doen hoor, kan je beter een nieuwe kopen!
Gast- Gast
Ik wil ook een nieuwe pc/laptop, één waar ik in ieder geval de Sims op kan spelen.
Gast- Gast
Iiiik wil naar huis. Ben moe
En stiekem wil ik ook hoelahoopen, maar ik vrees voor mn interieur.
En stiekem wil ik ook hoelahoopen, maar ik vrees voor mn interieur.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik wil ook een nieuwe pc/laptop, één waar ik in ieder geval de Sims op kan spelen.
Jonguh..
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Ik wil ook een nieuwe pc/laptop, één waar ik in ieder geval de Sims op kan spelen.
Jonguh..
Gast- Gast
Reva schreef:En stiekem wil ik ook hoelahoopen, maarik vrees voor mn interieur. maar ik kan dat dus echt niet
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=9991
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: