Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
hey hallo, jullie hebben vast al een heeeeeleboel mensen gemeet, ik moet nog even 'oefenen'Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:Burn schreef:Maple schreef:Ik ga ook maar naar bed... Morgen weer met Jordana afgesproken!!
Leuk! Hahaha! Blij dat de meeting je goed is bevallen!
Gezellig!
Alweer, dat kan niet he. Wat moeten Zwoesj en ik wel niet.
Inderdaad, wij voelen ons achtergesteld!
Gast- Gast
Maple schreef:hey hallo, jullie hebben vast al een heeeeeleboel mensen gemeet, ik moet nog even 'oefenen'Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:Burn schreef:Maple schreef:Ik ga ook maar naar bed... Morgen weer met Jordana afgesproken!!
Gezellig!
Dan mag jij me vertellen wie...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
haha, niet dus??Zwoesj schreef:Maple schreef:hey hallo, jullie hebben vast al een heeeeeleboel mensen gemeet, ik moet nog even 'oefenen'Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:Burn schreef:Maple schreef:Ik ga ook maar naar bed... Morgen weer met Jordana afgesproken!!
Gezellig!
Dan mag jij me vertellen wie...
Gast- Gast
Ik heb 1x gemeet met 3 meiden, dus valt wel mee
Zwoesj- Ratel
Wanneer hebben jullie gemeet en wat hebben jullie gedaan? ( ben niet nieuwsgierig hor... )
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Aan wie vraag je dat?
Zwoesj- Ratel
Maakt niet uit, dacht dat jullie ( ABE, Maple en Zwoesj ) gemeet hadden?
Lies- Prater
Nee volgende maand pas
Ik heb Angela, Janelie en Roze Roos 2 maandjes geleden gemeet
Ik heb Angela, Janelie en Roze Roos 2 maandjes geleden gemeet
Zwoesj- Ratel
nee, volgende maand is datLies schreef:Maakt niet uit, dacht dat jullie ( ABE, Maple en Zwoesj ) gemeet hadden?
Gast- Gast
Ik heb toch nog geen zin in slapen, dus laptop maar ff meegenomen m´n bed in!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
oooh ok verkeerd begrepen
Lies- Prater
Jordana is eigenlijk tot nu toe de enige die ik écht gemeet heb. Verder heb ik de papa en mama van pompiedom weleens gezien (ik weet waar ze wonen en daar kom ik vaak langs), en ben ik misschien onbewust Nucia wel eens tegen het lijf gelopen, we dien altijd boodschappen in hetzelfde winkelcentrumpje. Maar verder nog niemand. Wil uiteindelijk wel meer mensen ontmoeten, t valt me uiteindelijk reuze mee en er zijn nog een aantal mensen naar wie ik echt benieuwd ben.
Gast- Gast
Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Naar wie ben je nog meer benieuwd dan?
De rest meet je vanzelf!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik geloof dat ik dat toch te eng zou vinden...
Lies- Prater
Marin, Susan, Zusje, en natuurlijk ook Zwoesj en ABE , Stuiterbal, en verder zijn er nog wel een aantal, ik vergeet altijd de helft...Burn schreef:Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Gast- Gast
Maple schreef:Marin, Susan, Zusje, en natuurlijk ook Zwoesj en ABE , Stuiterbal, en verder zijn er nog wel een aantal, ik vergeet altijd de helft...Burn schreef:Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Ik wou al zeggen...
Zwoesj- Ratel
Hahha, dan heb je nog al wat meetings te gaan!
Of ze moeten allemaal naar de 'grote-meeting' komen..
Of ze moeten allemaal naar de 'grote-meeting' komen..
Burn- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Marin, Susan, Zusje, en natuurlijk ook Zwoesj en ABE , Stuiterbal, en verder zijn er nog wel een aantal, ik vergeet altijd de helft...Burn schreef:Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Ik haat je!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Marin, Susan, Zusje, en natuurlijk ook Zwoesj en ABE , Stuiterbal, en verder zijn er nog wel een aantal, ik vergeet altijd de helft...Burn schreef:Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Ik haat je!
Wat ben je toch weer aardig...
Zwoesj- Ratel
dat dacht ik ook, was ook bang dat het stil zou vallen, maar dat viel eigelijk sowieso wel mee. En als je even geen gespreksonderwerp weet, kun je altijd nog roddelen over forummersLies schreef:Ik geloof dat ik dat toch te eng zou vinden...
Verder ben ik ook bang om in het echt niet zo 'leuk' gevonden te worden als het op het forum, maar volgens mij vond Jordana dat ook best wel meevallen
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Marin, Susan, Zusje, en natuurlijk ook Zwoesj en ABE , Stuiterbal, en verder zijn er nog wel een aantal, ik vergeet altijd de helft...Burn schreef:Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Ik haat je!
Wat ben je toch weer aardig...
Gast- Gast
dan maar niet meeten?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Marin, Susan, Zusje, en natuurlijk ook Zwoesj en ABE , Stuiterbal, en verder zijn er nog wel een aantal, ik vergeet altijd de helft...Burn schreef:Maple, dat is stap 1.. Die heb je al gehad!
De rest meet je vanzelf!
Ik haat je!
Gast- Gast
Maple schreef:dat dacht ik ook, was ook bang dat het stil zou vallen, maar dat viel eigelijk sowieso wel mee. En als je even geen gespreksonderwerp weet, kun je altijd nog roddelen over forummersLies schreef:Ik geloof dat ik dat toch te eng zou vinden...
Verder ben ik ook bang om in het echt niet zo 'leuk' gevonden te worden als het op het forum, maar volgens mij vond Jordana dat ook best wel meevallen
Ik denk dat je in het echt nog veel leuker bent meid! Niet zo onzeker dat is nergens voor nodig!
Zwoesj- Ratel
Maple schreef:dat dacht ik ook, was ook bang dat het stil zou vallen, maar dat viel eigelijk sowieso wel mee. En als je even geen gespreksonderwerp weet, kun je altijd nog roddelen over forummersLies schreef:Ik geloof dat ik dat toch te eng zou vinden...
Ja inderdaad, dat vind ik ook eng.
Maar ik geloof ook wel dat dat uiteindelijk mee zal vallen...Maar ik moet dan gewoon even die hoge drempel over!
Lies- Prater
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: