Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Gefeliciteerd!! Hoe heb je je vriend gevraagd?Purple schreef:Jaaaaaa, mijn vriend heeft JA gezegd gisteravond!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Purple schreef:Jaaaaaa, mijn vriend heeft JA gezegd gisteravond!
G E F E L I C I T E E R D!!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Purple!
Hoe heb je hem gevraagd?
Hoe heb je hem gevraagd?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jeeej gefeli Purple!! Alles verlopen volgens plan? Was Donnaa er nog bij?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dank jullie wel!
Ik heb hem op het podium gevraagd terwijl hij tussen 15.000 mensen in het publiek stond...
Zwoesj, ik weet niet of Donnaa er was?
Ik heb hem op het podium gevraagd terwijl hij tussen 15.000 mensen in het publiek stond...
Zwoesj, ik weet niet of Donnaa er was?
Gast- Gast
Dacht dat ik toen had gelezen dat zij daar misschien bij zou zijn.
Maar wat gaaf zeg!!! Cool dat het gelukt is
Maar wat gaaf zeg!!! Cool dat het gelukt is
Zwoesj- Ratel
Serieously? Ohh dat zou ik ZO eng vinden!
Waar heb je het gevraagd, bij welke evenement?
Gast- Gast
Dat is iets te prive, als je daar op googled kun je mij namelijk vinden. Maar het was ook wel even spannend hoor! Al die mensen die me aankeken en ik was natuurlijk alles vergeten wat ik wou zeggen...Princess schreef:Serieously? Ohh dat zou ik ZO eng vinden!
Vrienden hadden mij gefilmd en ik zei: ik wil natuurlijk van alles zeggen nu maar weet echt niet meer wat... Wat ik nog wel weet; B wil je met me trouwen?
Gast- Gast
Wat een lef!! Wat was het voor iets? Hoe reageerde hij erop? En hoe reageerde de rest erop?
Winegum- Prater
Purple schreef:Dat is iets te prive, als je daar op googled kun je mij namelijk vinden. Maar het was ook wel even spannend hoor! Al die mensen die me aankeken en ik was natuurlijk alles vergeten wat ik wou zeggen...Princess schreef:Serieously? Ohh dat zou ik ZO eng vinden!
Vrienden hadden mij gefilmd en ik zei: ik wil natuurlijk van alles zeggen nu maar weet echt niet meer wat... Wat ik nog wel weet; B wil je met me trouwen?
Ok, maakt niet uit !
Haha juist zo'n manier van vragen is volgens mij veel leuker dan zo'n uit je hoofd geleerd stukje tekst!
Superleuk!
Gast- Gast
Een groot feest in de buitenlucht! Thank god dat het de hele dag droog was! Ik vroeg het en ik zag hem met zijn armen omhoog staan en hij zei: Ja tuurlijk! Toen duwde iemand hem met: he, ga dr heen joh! En toen ging iedereen juichen en klappen enzo... En dr werd vuurwerk afgestoken, dat had ik even geregeld. Het was echt zo'n bijzonder moment.Winegum schreef:Wat een lef!! Wat was het voor iets? Hoe reageerde hij erop? En hoe reageerde de rest erop?
Gast- Gast
En trouwen gaan we ook lekker anders doen dan "normaal"!Princess schreef:Superleuk!
Gast- Gast
Wat cool! Heb ej mooi geregeld dan Kende je de organisatie ook? Of heb je ze gewoon gevraagd of dit te regelen was?
Hoe willen jullie gaan trouwen dan, of is dat geheim?
Veel plezier met alle voorbereidingen enzo. Hebben jullie het al aan familie etc. verteld?
Hoe willen jullie gaan trouwen dan, of is dat geheim?
Veel plezier met alle voorbereidingen enzo. Hebben jullie het al aan familie etc. verteld?
Winegum- Prater
Wat super cool purple ! En nu ben ik echt TE nieuwsgierig op welk feestje dat was
En uuuhh gefeliciteerd natuurlijk !
En uuuhh gefeliciteerd natuurlijk !
Gast- Gast
Niet qouten graag!Winegum schreef:Wat cool! Heb ej mooi geregeld dan Kende je de organisatie ook? Of heb je ze gewoon gevraagd of dit te regelen was?
Laatst aangepast door Purple op zo 19 jun 2011 - 3:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Winegum schreef:Dat is geen geld Theedoosje, leuk! Wat is het precies? Kun je er kaarsen/plantjes in doen ofzo?
Je kan er idd waxinelichtjes in doen of plantjes of zo ja...leuk voor op de salontafel dacht ik
Purple> gefeliciteerd! Wat gaaf!
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 19 jun 2011 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteerd Purple!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Wat superstoer Purple! En ik ben ook supernieuwsgierig waar het nu was
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zo mijn vermoeden welk evenement het was, als dat klopt, dan heb je het goed voor elkaar gehad Purple!
Zwoesj- Ratel
Haha hoe ga je regelen dat je daar kan trouwen dan?
Wel heel erg cool bedacht, zou daar zelf nooit opkomen denk ik, haha!
Gast- Gast
Vanwaar die plek Purple? Wel super origineel zeg. Wat moet ik me daar verder bij voorstellen?
Winegum- Prater
Haha, ik ken veel mensen. Nee, de bedrijfsleider is een vriend van ons en ik heb altijd gezegd; als ik in de winter ga trouwen is het daar. Naja, dat kan de geregeld worden!Princess schreef:Haha hoe ga je regelen dat je daar kan trouwen dan?
Gast- Gast
Zie hierboven. Wij houden niet van "standaard". Niet dat daar iets mis mee is, in tegendeel maar iedereen weet dat wij altijd alles anders doen. Ga ook zeker niet trouwen in een witte jurk etc.Winegum schreef:Vanwaar die plek Purple? Wel super origineel zeg. Wat moet ik me daar verder bij voorstellen?
Gast- Gast
Purple schreef:Haha, ik ken veel mensen. Nee, de bedrijfsleider is een vriend van ons en ik heb altijd gezegd; als ik in de winter ga trouwen is het daar. Naja, dat kan de geregeld worden!
Altijd handig toch, om overal mensen te kennen .
Jullie gaan dus komende winter trouwen?
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: