Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
jij maakt mijn avond weer goed hahahahahaStorm schreef:Wie is een ezel??? Die jongen die op de grond spuugde in de Ikea?
Gast- Gast
Storm schreef:Dat was gewoon een asociaal kind met een nog asocialere moeder....Maple schreef:Dat heet een lama.Storm schreef:Wie is een ezel??? Die jongen die op de grond spuugde in de Ikea?
Limburgers he naar volk hoor !
Gast- Gast
Bestaan er ook koolhydraat- arme frietjes?
Nu durf ik echt geen patatje te eten, dan vliegt mijn bloedsuiker gelijk de lucht in.
Nu durf ik echt geen patatje te eten, dan vliegt mijn bloedsuiker gelijk de lucht in.
Gast- Gast
Mjah, ik ga maar eens m'n keuken, koelkast, vriezer en voorraadkast ondersteboven keren voor een lekker avondmaaltje
Gast- Gast
Nee, dat scheelt alleen in vet. Koolhydraten zitten gewoon in de aardappels.Theedoosje schreef:Scheelt het Pm of je ze uit de oven eet eigenlijk of maakt dat niks uit?
Gast- Gast
SunnyScience schreef:ik heb kaastortellini's met een tomatensaus met ui en groene paprika en gehakt!
*kwijl*
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:ik heb kaastortellini's met een tomatensaus met ui en groene paprika en gehakt!
*kwijl*
Wil het best delen hoor ABE en Maple... maar ik denk dat ik uit de richting woon...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nee, dat scheelt alleen in vet. Koolhydraten zitten gewoon in de aardappels.Theedoosje schreef:Scheelt het Pm of je ze uit de oven eet eigenlijk of maakt dat niks uit?
Ja oke qua koolhydraten, maar dacht je suikerspiegel...heb echt geen idee
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:ik heb kaastortellini's met een tomatensaus met ui en groene paprika en gehakt!
*kwijl*
Zo, vervaardig jij je ook weer om een blik hier te komen werpen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:ik heb kaastortellini's met een tomatensaus met ui en groene paprika en gehakt!
*kwijl*
kom maar halen
Gast- Gast
Koolhydraten zorgen voor een hoge suikerspiegel in mijn geval. Suikers zorgen voor een piek, koolhydraten zorgen voor een langere stijging.Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Nee, dat scheelt alleen in vet. Koolhydraten zitten gewoon in de aardappels.Theedoosje schreef:Scheelt het Pm of je ze uit de oven eet eigenlijk of maakt dat niks uit?
Ja oke qua koolhydraten, maar dacht je suikerspiegel...heb echt geen idee
Mag het gewoon eten hoor, maar niet te veel, en als ik aan de patat ga...
Gast- Gast
Aah zo op die manier. Ja nee dan zou ik het maar niet te veel eten Oh nee van patat heb ik gauw genoeg.
Zit overigens beetje vol pff...
Zit overigens beetje vol pff...
Gast- Gast
Ben net de laatste hapjes van mijn overheerlijke solero beery aan het eten.. Jummmm
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Ben net de laatste hapjes van mijn overheerlijke solero beery aan het eten.. Jummmm
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Zwoesj schreef:Ben net de laatste hapjes van mijn overheerlijke solero beery aan het eten.. Jummmm
Je bent niet de enige die iets lekkers heeft
Zwoesj- Ratel
Oei, ABE nu boos?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:ik heb kaastortellini's met een tomatensaus met ui en groene paprika en gehakt!
*kwijl*
Wat een zin.
Maar ja, ik ben hier ook weer even. Even, want ik ga zo weer weg.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:ik heb kaastortellini's met een tomatensaus met ui en groene paprika en gehakt!
*kwijl*
Wat een zin.
Maar ja, ik ben hier ook weer even. Even, want ik ga zo weer weg.
Ja moet toch wat op een zondag he
En waarom is dat? Mogen wij niet van jouw aanwezigheid genieten? Of vertoeft u liever ergens anders dan in het gezelschap van ons dames?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:
En waarom is dat? Mogen wij niet van jouw aanwezigheid genieten? Of vertoeft u liever ergens anders dan in het gezelschap van ons dames?
Ik ga zo nog even fijn zondagshoppen in de supermarkt. En dan kom ik terug. Bereid je maar voor!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:
Ik ga zo nog even fijn zondagshoppen in de supermarkt. En dan kom ik terug. Bereid je maar voor!
Oeioei hoe laat kan ik beter zorgen dat ik hier weg ben?
Zwoesj- Ratel
Wat een haat en nijd weer hier. Moet ik de groepsregels weer even ophalen ofzo?!
Laatst aangepast door ProudMama op zo 19 jun 2011 - 5:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: