Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
@Suus, ladiesrun in je woonplaats? Ik dacht dat ie vandaag in Rdam was (zie ik mensen op facebook zeggen...)
Gast- Gast
Misschien doorheen geslapen dan;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ladies Run is vandaag ook in Groningen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Van je (v)echtgenoot?Maple schreef:Ik geloof dat ik nog eens gek word, hier thuis...
Gast- Gast
Haha, da's nog eens een originele benaming Maar idd, altijd maar weer dat klaagstemmetje, in ieder gesprek wat we hebben komt z'n werk of het werk zoeken weer tevoorschijn, net komt ie zuchtend en steunend uit de douche, 'ben ik afgevallen?' met zo'n zielig gezicht, dan is hij weer een shirt kwijt en loopt hij te stieren door het huis... Bah.ProudMama schreef:Van je (v)echtgenoot?Maple schreef:Ik geloof dat ik nog eens gek word, hier thuis...
Gast- Gast
Goeiemorgen allemaal!
@ Maple:
@ Maple:
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen all!
Blegh, moet schoonmaken vandaag.. En als ik ergens een hekel aan heb...
@ Maple:
Blegh, moet schoonmaken vandaag.. En als ik ergens een hekel aan heb...
@ Maple:
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mannen en zelfmedelijden is echt een drama!!
Wij handelen het altijd wel, en dan noemen ze ons 'het zwakke geslacht'. Euh...
Wij handelen het altijd wel, en dan noemen ze ons 'het zwakke geslacht'. Euh...
Gast- Gast
Heb gister bij het bestellen van de geboortekaartjes nog aan je gedacht haha. De dame opperde Comic Sans als lettertype voor het kaartje...Stuiterbal schreef:Goedemorgen allemaal !!!!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb gister bij het bestellen van de geboortekaartjes nog aan je gedacht haha. De dame opperde Comic Sans als lettertype voor het kaartje...Stuiterbal schreef:Goedemorgen allemaal !!!!!
Gast- Gast
Pffff, en net liep hij een partij te ijsberen, en daar word ik altijd zo zenuwachtig van. Niks zeggen, gezicht óf op standje zielig, óf op standje onweer, en maar heen en weer lopen. Heel naar gevoel krijg ik daar altijd van, 't gebeurt geregeld dat er daarna een woede-uitbarsting volgt.
Maargoed, hij is nu weg
Maargoed, hij is nu weg
Gast- Gast
Maple wat irritant zeg
Stuiterbal> Storm is toch bij jou? of vergis ik mij een weekend?
Stuiterbal> Storm is toch bij jou? of vergis ik mij een weekend?
Gast- Gast
Daarna keek ze me aan en zei: Volgens mij was dat geen goed ideeStuiterbal schreef:ProudMama schreef:Heb gister bij het bestellen van de geboortekaartjes nog aan je gedacht haha. De dame opperde Comic Sans als lettertype voor het kaartje...Stuiterbal schreef:Goedemorgen allemaal !!!!!
Gast- Gast
Ik kom even snel vertellen over ons weekend !
Het was super. Vrijdag avond heb ik Storm opgehaald en zijn we naar mij gereden. Daarna nog even snel een rondje op de kermis gemaakt. Jezus wat kan zij gillen zeg Ik heb me rot gelachen !
Zaterdagochtend een film gekeken aangezien ik al om 7:30 uur wakker was. Die middag samen Maastricht in gegaan en daar op een terrasje lekker gegeten. Na het shoppen door naar de ikea.
Nou echt daar heb ik even vol verbazing gezeten.
Wij waren wederom lekker aan het eten (of ja lekker eigenlijk niet echt lekker behalve mijn appelgebak) Loopt er een kind langs van 10 jaar ongeveer die gewoon spuugt op de grond.
Schijnbaar was mijn reactie daarop nogal grappig want Storm schoot mega in een lachkik terwijl ik echt verbaasd was ! Limburgers ook.
dat volk !
Na de ikea weer even naar de kermis gegaan. Daar heb ik haar in een attractie mee gesleept ! Nog harder gillen dan Vrijdag !!!
Eenmaal thuis gekomen even samen gerelaxt. En als spontane actie naar de wok geweest om daar lekker te gaan eten !
Storm had sjans nadat ze PER ONGELUK tegen de piel van de ober stootte
Die jongen zag haar wel zitten wahahhahaahaha.
En na ons etentje thuis weer klaar maken en optutten en toen zijn we richting Valkenburg gegaan om te stappen !!!! Wederom een gezellige avond gehad !
Jammer dat het nu alweer voorbij is. Ik breng haar zo weer terug naar huis. Maar we hebben ons gewoon echt kei goed geamuseerd
Het was super. Vrijdag avond heb ik Storm opgehaald en zijn we naar mij gereden. Daarna nog even snel een rondje op de kermis gemaakt. Jezus wat kan zij gillen zeg Ik heb me rot gelachen !
Zaterdagochtend een film gekeken aangezien ik al om 7:30 uur wakker was. Die middag samen Maastricht in gegaan en daar op een terrasje lekker gegeten. Na het shoppen door naar de ikea.
Nou echt daar heb ik even vol verbazing gezeten.
Wij waren wederom lekker aan het eten (of ja lekker eigenlijk niet echt lekker behalve mijn appelgebak) Loopt er een kind langs van 10 jaar ongeveer die gewoon spuugt op de grond.
Schijnbaar was mijn reactie daarop nogal grappig want Storm schoot mega in een lachkik terwijl ik echt verbaasd was ! Limburgers ook.
dat volk !
Na de ikea weer even naar de kermis gegaan. Daar heb ik haar in een attractie mee gesleept ! Nog harder gillen dan Vrijdag !!!
Eenmaal thuis gekomen even samen gerelaxt. En als spontane actie naar de wok geweest om daar lekker te gaan eten !
Storm had sjans nadat ze PER ONGELUK tegen de piel van de ober stootte
Die jongen zag haar wel zitten wahahhahaahaha.
En na ons etentje thuis weer klaar maken en optutten en toen zijn we richting Valkenburg gegaan om te stappen !!!! Wederom een gezellige avond gehad !
Jammer dat het nu alweer voorbij is. Ik breng haar zo weer terug naar huis. Maar we hebben ons gewoon echt kei goed geamuseerd
Laatst aangepast door Stuiterbal op zo 19 jun 2011 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat klinkt als een gezellig weekend,meiden!
Leuke foto ook!
Leuke foto ook!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad Stuiterbal!
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Thanks voor de knuffels trouwens iedereen. Gelukkig is hij nu even weg.
Storm+Stuiter, leuke foto, fijn dat het gezellig was!!
Storm+Stuiter, leuke foto, fijn dat het gezellig was!!
Gast- Gast
Dat klinkt als een super geslaagd en veel te kort:P weekendje
Fijn dat jullie het zo enorm leuk hebben gehad
Fijn dat jullie het zo enorm leuk hebben gehad
Gast- Gast
Klinkt inderdaad als een gezellig weekend Stuiter + Storm..
Leuke foto van jullie
Leuke foto van jullie
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Wat een leuke foto! Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Klinkt als een heel gezellig weekend! Mooie foto ook! Ik kom net mijn bed uitrollen. Even lekker wakker worden op de bank... Straks naar een verjaardag en ook nog naar mijn vader natuurlijk.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Jordana, hoe gaat het eigenlijk met jou?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: