Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Eens met de anderen.
Ik heb niet het idee dat het 'opeens' weer goed gaat komen tussen jullie als ik alles zo lees. Misschien is afstand nemen daarom juist de enige optie, dan kan je beslissingen nemen, niet als je er middenin zit.
Ik heb niet het idee dat het 'opeens' weer goed gaat komen tussen jullie als ik alles zo lees. Misschien is afstand nemen daarom juist de enige optie, dan kan je beslissingen nemen, niet als je er middenin zit.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik kan nog geen beslissing nemen, echt niet.
Dan moet je dat ook niet doen. Je merkt zelfs echt wel wanneer je er helemaal klaar voor bent en ook dan pas kun je een goede beslissing nemen. Wat deze ook is !
Gast- Gast
Ik ben weer op mijn kamer, ik val wel weer met mijn neus in de boter hier, lijkt het!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Ik ben weer op mijn kamer, ik val wel weer met mijn neus in de boter hier, lijkt het!
Ik heb op pagina 24 nog even op je gereageerd, nav iets van een paar pagina's dáár weer voor
Stuiter, wat is er?
Gast- Gast
Ik zou willen dat ik 10 jaar van mijn leven kon terug draaien.... Of omdat niet gaat zou ik willen dat ik iemand voor altijd uit mijn leven kan bannen en dat die persoon geen invloed meer heeft op mij... maar ook dat gaat niet....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik zou willen dat ik 10 jaar van mijn leven kon terug draaien.... Of omdat niet gaat zou ik willen dat ik iemand voor altijd uit mijn leven kan bannen en dat die persoon geen invloed meer heeft op mij... maar ook dat gaat niet....
Helaas gaat tijd terug draaien niiet en iemand uit je leven verbannen ligt er aan wie het is. En als het vader van je kind is is dat moeilijk. (denk iig dat je hem bedoelt)
Gast- Gast
nee nog geen brief gekregen alhoewel ik hem komende week verwacht en al weet wat erin gaat staan helaas....
Ja theedoosje dat is idd een feit.... en daarom zou ik zo graag mijn leven willen terug draaien en er wel 10x langer over nadenken voordat je aan kinderen begint...
Ja theedoosje dat is idd een feit.... en daarom zou ik zo graag mijn leven willen terug draaien en er wel 10x langer over nadenken voordat je aan kinderen begint...
Gast- Gast
Maple schreef:SunnyScience schreef:Ik ben weer op mijn kamer, ik val wel weer met mijn neus in de boter hier, lijkt het!
Ik heb op pagina 24 nog even op je gereageerd, nav iets van een paar pagina's dáár weer voor
Gelezen! Vervelende situatie, vooral als je het ook zo voelt! Heb je hem er wel eens naar gevraagd?
Gast- Gast
Wat voor brief verwacht je stuiterbal?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Stuiterbal schreef:van de advocaat...Zwoesj schreef:Wat voor brief verwacht je stuiterbal?
Owjee... En welk oordeel wordt daarin uitgesproken? M.b.t. je kind?
Zwoesj- Ratel
Snap ik dat het forum zo rustig is, alles staat hier.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga even eten fixen tot zo dames!
Knuffel voor diegenen die deze hard kunnen gebruiken
Knuffel voor diegenen die deze hard kunnen gebruiken
Gast- Gast
nog geen oordeel verder maar het loopt uit de hand... ik kan er niet teveel over schrijven openbaar ...
Gast- Gast
Hier was het anders ook best rustig Mamsie
Btw heb skeelers te koop maat 39 voor degene die nog een paar zoekt
Btw heb skeelers te koop maat 39 voor degene die nog een paar zoekt
Gast- Gast
@mamsie het is hier ook altijd gezellig hoe is het met je 3 prachtige kinderen ????
Gast- Gast
Dan hoop ik toch dat de inhoud van de brief iets mee zal vallen..
Zwoesj- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: