Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:55

Ja maar Storm hoe moet het dan? Ik snap dat je dat niet zo maar doet je kind weg nemen van je zoon. Maar dit wil toch niet zeggen dat hij hem niet mag zien?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:55

Dat snap ik meissie, maar zou hij wel toestemming geven als je bij een vriendin/ vriend/ op jezelf zou gaan wonen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:56

Storm: pm. hug hug als er iets is je weet me te vinden he !

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:57

PM dat denk ik wel. Maar ik wil sowieso niet tijdelijk bij een vriend/vriendin wonen, ik wil verder niemand tot last zijn. Als ik al weg ga, ga ik of op mezelf wonen of bij mijn ouders.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:57

Heb je met hem er al over gehad dat je misschien uit elkaar wilt trouwens?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:58

Stuiterbal ik pm je vanavond even terug, ik moet eerst dingen op een rijtje krijgen en bovendien moet mijn zoon nodig verschoond worden...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:58

Theedoosje schreef:Heb je met hem er al over gehad dat je misschien uit elkaar wilt trouwens?
Meerdere malen.

Gast
Gast

Bericht  Winegum zo 19 jun 2011 - 3:58

Storm schreef:
Theedoosje schreef:Heb je met hem er al over gehad dat je misschien uit elkaar wilt trouwens?
Meerdere malen.
En wat zegt hij daar dan over?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:59

En heeft hij dan een oplossing ?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:00

Is goed doe maar rustig en blijf ook rustig voor zover het gaat. Ik zou willen dat ik nu bij je was.....

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:03

Storm, laat je niet ondersneeuwen he?! Vecht voor jezelf. Vecht voor je zoontje. Vecht voor je geluk.
Je bent veel te jong om al vast te zitten in een ongelukkig relatie, het leven kan zoveel mooier zijn, het leven kan je nog zoveel bieden!!
Je bent een prachtige, slimme, lieve, jonge vrouw, het leven hoort je toe te lachen ipv je huidige situatie...
hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:04

ProudMama schreef:Storm, laat je niet ondersneeuwen he?! Vecht voor jezelf. Vecht voor je zoontje. Vecht voor je geluk.
Je bent veel te jong om al vast te zitten in een ongelukkig relatie, het leven kan zoveel mooier zijn, het leven kan je nog zoveel bieden!!
Je bent een prachtige, slimme, lieve, jonge vrouw, het leven hoort je toe te lachen ipv je huidige situatie...
hug

zo mee eens smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:09

ProudMama schreef:Storm, laat je niet ondersneeuwen he?! Vecht voor jezelf. Vecht voor je zoontje. Vecht voor je geluk.
hug

Ook mee eens !

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:14

Dank jullie wel, heel erg lief van jullie.

Ik ben gewoon moe, ik ben op. Ik word moe van alle ruzies en de irritaties.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:15

Dat snap ik lieve Storm hug Het is ook gewoon vermoeiend en zo niet leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:18

Stiekem hoop ik dat hij naar zijn moeder vertrekt en dat ik hier tijdelijk kan blijven met mijn zoontje. Maar ik heb in mijn eentje niet genoeg geld voor de huur.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:20

Storm, ik snap wel dat het niet zo simpel is als ik nu zeg, maar het is toch niet goed als de enige reden waarom je nog bij je vriend blijft is dat je te weinig geld hebt voor de huur/niet weet waar je anders heen moet? Dat is geen goede relatie Sad Ik denk aan je hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:21

Storm schreef:Stiekem hoop ik dat hij naar zijn moeder vertrekt en dat ik hier tijdelijk kan blijven met mijn zoontje. Maar ik heb in mijn eentje niet genoeg geld voor de huur.
Het is toch ook zijn kind? Dus hij zal ook voor het onderhoud en onderdak van zijn kind moeten betalen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:21

Lieve schat, je weet toch dat er behoorlijk wat instanties zijn die jou toeschieten (om het zo even te noemen) wanneer je alleenstaande mama bent.
Ik bedoel kijk alleen al naar de belastingdienst. Huurtoeslag, zorgtoeslag, kov toeslag, kindgebonden budget.
Plus de alleenstaande ouderkorting !
Als je er meer van wilt weten of hulp erbij nodig hebt moet je het zeggen !

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 4:23

Fauve schreef:Storm, ik snap wel dat het niet zo simpel is als ik nu zeg, maar het is toch niet goed als de enige reden waarom je nog bij je vriend blijft is dat je te weinig geld hebt voor de huur/niet weet waar je anders heen moet? Dat is geen goede relatie Sad Ik denk aan je hug

Dat was ook mijn gedachten. En hoewel het misschien niet aardig klinkt (weet ajb dat ik het niet zo bedoel!): Probeer wat harder te worden in deze situatie. Hoe lang verkeer je hier nu al in? En waarom wil je vriend niet dat je naar je ouders gaat? Is het echt om wat hij zegt, of puur een machtsmiddel om te zorgen dat je niet weggaat, want hij weet dat je nergens heen gaat?
Denk aan jezelf, en ook al ben je er nog niet aan toe om weg te gaan, bedenk je wel dat dit ook niet goed is voor jou maar vooral voor je zoontje. Van uitstel komt afstel he.. Het wordt alleen maar moeilijker..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:23

Fauve, ik weet niet of dat de enige reden is...ik hou nog steeds veel van hem maar als het elke keer zo moet trek ik het niet meer.

Bedankt allemaal, ik ga nu even weg maar ik vind het heel lief dat jullie advies geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:25

Zwoesj schreef:
Fauve schreef:Storm, ik snap wel dat het niet zo simpel is als ik nu zeg, maar het is toch niet goed als de enige reden waarom je nog bij je vriend blijft is dat je te weinig geld hebt voor de huur/niet weet waar je anders heen moet? Dat is geen goede relatie Sad Ik denk aan je hug

Dat was ook mijn gedachten. En hoewel het misschien niet aardig klinkt (weet ajb dat ik het niet zo bedoel!): Probeer wat harder te worden in deze situatie. Hoe lang verkeer je hier nu al in? En waarom wil je vriend niet dat je naar je ouders gaat? Is het echt om wat hij zegt, of puur een machtsmiddel om te zorgen dat je niet weggaat, want hij weet dat je nergens heen gaat?
Denk aan jezelf, en ook al ben je er nog niet aan toe om weg te gaan, bedenk je wel dat dit ook niet goed is voor jou maar vooral voor je zoontje. Van uitstel komt afstel he.. Het wordt alleen maar moeilijker..

Ook weer mee eens. En ik begrijp ook heus wel dat je nu niet ineens zegt van nou okee ik zie het, ik ga nu weg. Dat is ook niet wat ik ermee wil bereiken. Maar ik heb je al zo vaak zien praten zo over je relatie, zo vol verdriet en vol wanhoop. Dat gun ik je absoluut niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:26

Nee ik weet het, en ik mezelf ook niet. Ik hoop zo dat het goed komt tussen ons en dat we zonder ruzie en ellende verder kunnen. Maar ik begin steeds meer en meer te denken dat het einde zoek is.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 4:26

Fauve schreef:
Zwoesj schreef:

Ook weer mee eens. En ik begrijp ook heus wel dat je nu niet ineens zegt van nou okee ik zie het, ik ga nu weg. Dat is ook niet wat ik ermee wil bereiken. Maar ik heb je al zo vaak zien praten zo over je relatie, zo vol verdriet en vol wanhoop. Dat gun ik je absoluut niet.

En hier ben ik het dan weer mee eens smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:28

Dat begrijp ik ook wel weer Storm, natuurlijk zou het gewoon het fijnst zijn voor iedereen als het goed komt tussen jullie.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: