Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Die laarzen die een paar pagina's geleden werden gepost Maar ik kan veel maken bij mijn vriend, maar dat niet.
Ik denk dat het maar de zwarte replay laarzen worden. Eigenlijk te warm voor juni, maar het is toch slecht weer
Ik denk dat het maar de zwarte replay laarzen worden. Eigenlijk te warm voor juni, maar het is toch slecht weer
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had vandaag ook hoge laarzen aan hoor.. Was helemaal niet te warm.
Ik ga zo proberen te slapen, veel plezier alvast!
Ik ga zo proberen te slapen, veel plezier alvast!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb serieus laatst een paar dagen achter elkaar meiden zien lopen met die dingen.....Caroow schreef:Die laarzen die een paar pagina's geleden werden gepost Maar ik kan veel maken bij mijn vriend, maar dat niet.
Mscene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Weltrusten!
Caroow- Lady Post-a-lot
Mscene schreef:Ik heb serieus laatst een paar dagen achter elkaar meiden zien lopen met die dingen.....Caroow schreef:Die laarzen die een paar pagina's geleden werden gepost Maar ik kan veel maken bij mijn vriend, maar dat niet.
Overdag? Dan draag ik ze niet. Dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
Nee, ik bedoel de burberry like kaplaarzen..... Met de laarzen die jij liet zien is niets mis hoor!Caroow schreef:Overdag? Dan draag ik ze niet. Dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan.
Mscene- Fluisteraar
Mscene schreef:Nee, ik bedoel de burberry like kaplaarzen..... Met de laarzen die jij liet zien is niets mis hoor!Caroow schreef:Overdag? Dan draag ik ze niet. Dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan.
Ow die. Nee die draag ik sowieso niet. Alleen toen ons huis gebouwd werd droeg ik kaplaarzen.. Nu weet ik niet eens meer waar ze zijn.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik ook niet hoor
Mscene- Fluisteraar
Ik heb mezelf vandaag beloofd dat als ik mijn kg kwijt ben, dat ik dan me te goed mag doen aan Replay. Geweldige broeken hebben zij.
Gast- Gast
Ik heb geen idee van de broeken van replay, maar ik ga ook maar niet kijken. Ik heb deze maand al veel te veel geld overgemaakt naar de h&m en zalando.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik heb geen idee van de broeken van replay, maar ik ga ook maar niet kijken. Ik heb deze maand al veel te veel geld overgemaakt naar de h&m en zalando.
Replay ligt tussen de 80 en 200 euro. En ze zitten gewoon goddelijk. Ik heb teveel broeken van dat merk in mijn kast hangen. Al wil ik ook wel graag een Diesel. Ow, als ik mijn gewicht heb gehaald, dan kan ik mijn Linnenbroek ook weer aan. Die is van Diesel en eigenlijk mis ik hem al tijden. Maar ja, heb het er zelf aangevreten. Nu zorgen dat ik het erzelf weer afkrijg.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Caroow schreef:Ik heb geen idee van de broeken van replay, maar ik ga ook maar niet kijken. Ik heb deze maand al veel te veel geld overgemaakt naar de h&m en zalando.
Replay ligt tussen de 80 en 200 euro. En ze zitten gewoon goddelijk. Ik heb teveel broeken van dat merk in mijn kast hangen. Al wil ik ook wel graag een Diesel. Ow, als ik mijn gewicht heb gehaald, dan kan ik mijn Linnenbroek ook weer aan. Die is van Diesel en eigenlijk mis ik hem al tijden. Maar ja, heb het er zelf aangevreten. Nu zorgen dat ik het erzelf weer afkrijg.
Dat is sowieso iets meer dan ik aan broeken uit wil geven. Maar, ik draag dan ook niet zo vaak spijkerbroeken.
Caroow- Lady Post-a-lot
ik heb er 1, van mijn moeder gekregen was 150 euro
nu is 1 van mijn sierraad aan de kontzak eraf gevallen :-S
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Caroow schreef:
Dat is sowieso iets meer dan ik aan broeken uit wil geven. Maar, ik draag dan ook niet zo vaak spijkerbroeken.
Ik heb een tijd gehad dat ik teveel uitgaf aan kleding. Ik heb alle dure merken in mijn kast hangen. En als ik chloor morste over mijn net iets te dure blousje van Hillfiger, dan kocht ik gewoon een nieuwe. Maar toen woonde ik nog thuis en had ik andere dromen en idealen. Ik zou zelf ook niet zo snel weer zoveel geld uitgeven aan kleding. Al denk ik dat deze belofte aan mezelf een extra stimulans is om de kg kwijt te raken.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:ik heb er 1, van mijn moeder gekregen was 150 euro
Daarom koop ik ook geen "dure" kleding. Ik zou hartstikke bang zijn dat er zoiets gebeurd. Zonde!
Caroow- Lady Post-a-lot
ExpressoB schreef:ik heb er 1, van mijn moeder gekregen was 150 euro
Dat is altijd K.
Ik heb ooit eens een hele dure broek gekocht van een merk dat niemand eigenlijk kent en waar ik ook later spijt van had. Want kreng viel van ellende uit elkaar. Maar bij Replay nog nooit last van gehad. G-star vind ik ook erg goed.
Gast- Gast
Ik heb ooit toen ik nog maat 44 had een broek maat 34 gekocht, zo dat ik een doel had. Uiteindelijk paste ik de broek, maar was hij vreselijk uit de mode. En ik was er niet gezonder op geworden
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik zou willen dat ik überhaupt 1 Hillfiger blouse zou kunnen betalen. Balen dat ik toch echt voor september een nieuwe garderobe nodig heb om me een beetje fatsoenlijk te kunnen vertonen op mijn stage.Angel Blue Eyes schreef:
Ik heb een tijd gehad dat ik teveel uitgaf aan kleding. Ik heb alle dure merken in mijn kast hangen. En als ik chloor morste over mijn net iets te dure blousje van Hillfiger, dan kocht ik gewoon een nieuwe. Maar toen woonde ik nog thuis en had ik andere dromen en idealen. Ik zou zelf ook niet zo snel weer zoveel geld uitgeven aan kleding. Al denk ik dat deze belofte aan mezelf een extra stimulans is om de kg kwijt te raken.
Mscene- Fluisteraar
Holy ****. 10 maten!?!?!Caroow schreef:Ik heb ooit toen ik nog maat 44 had een broek maat 34 gekocht, zo dat ik een doel had. Uiteindelijk paste ik de broek, maar was hij vreselijk uit de mode.En ik was er niet gezonder op geworden
Mscene- Fluisteraar
Mscene schreef:Holy ****. 10 maten!?!?!Caroow schreef:Ik heb ooit toen ik nog maat 44 had een broek maat 34 gekocht, zo dat ik een doel had. Uiteindelijk paste ik de broek, maar was hij vreselijk uit de mode.En ik was er niet gezonder op geworden
5
En ja wat ik zeg, ik werd er niet gezonder door.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik heb ooit toen ik nog maat 44 had een broek maat 34 gekocht, zo dat ik een doel had. Uiteindelijk paste ik de broek, maar was hij vreselijk uit de mode.En ik was er niet gezonder op geworden
Nee, dat snap ik.
Dat doe ik dus niet meer. Ik heb dus nu ook nog steeds een mantelpakje in mijn kast hangen, maat 34, in de hoop dat ik er ooit in zal passen. Maar wanneer ik er in pas, dat zal eind dit jaar zijn, denk ik zo, dan is het mantelpakje zwaar gedateerd en niet meer in de mode, maar ach, hij hangt in mijn kast in de hoop dat ik er ooit in pas. En nu met mijn nieuwe belofte, zonder dit nu al te kopen, moet het gewoon lukken om gezond richting mijn eigen maat te komen.
Moest jij niet stappen?
Gast- Gast
zijn zware dingen die eraan hangen en is van een soort rubber touwtje, hij is gewoon gaan slijten met de was
heb de broek sinds aug 2010
ff iets op verzinnen dat die er weer aan kan
heb de broek sinds aug 2010
ff iets op verzinnen dat die er weer aan kan
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hahahaha!!!! Ik ga even in de hoek zitten, dames
Mscene- Fluisteraar
Angel Blue Eyes schreef:Caroow schreef:Ik heb ooit toen ik nog maat 44 had een broek maat 34 gekocht, zo dat ik een doel had. Uiteindelijk paste ik de broek, maar was hij vreselijk uit de mode.En ik was er niet gezonder op geworden
Nee, dat snap ik.
Dat doe ik dus niet meer. Ik heb dus nu ook nog steeds een mantelpakje in mijn kast hangen, maat 34, in de hoop dat ik er ooit in zal passen. Maar wanneer ik er in pas, dat zal eind dit jaar zijn, denk ik zo, dan is het mantelpakje zwaar gedateerd en niet meer in de mode, maar ach, hij hangt in mijn kast in de hoop dat ik er ooit in pas. En nu met mijn nieuwe belofte, zonder dit nu al te kopen, moet het gewoon lukken om gezond richting mijn eigen maat te komen.
Moest jij niet stappen?
Gezond, heel belangrijk!
En ja, maar mijn vriend moet tot half 2 (of kwart over 1 ofzo) werken. Ik ga dus pas laat stappen..
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: