Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Haha, ja, dat is wel zo natuurlijk. Maar zo ineeeeens wuif je het allemaal weg. Je voelt je rot, bent je ei kwijt en ineens wuif je het weg en is het einde onderwerp, wou dat ik dat konAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Hey smurf, hou jij eens op met zo luchtig doen hierover...Angel Blue Eyes schreef:
Gaat wel weer over!
Maar het is toch zo? Het komt goed. Zelfs als het niet goed komt, komt het goed.
Hahaha. Weet niet wat het is; Op een gegeven moment is het gewoon einde verhaal. Dan heb ik er niets meer over te vertellen en begin ik mijn eigen gezeur zat te geraken.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oow nee he niet bij jou zininzon ...getsie.
Zal ik de onweer proberen te verleiden? Dan heeft Duitsland er verder geen last meer van...
Idee Als de meiden in het westen/midden van het land nou heeeeeel hard gaan blazen, vliegt de onweer zo over Twente heen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Denk wel dat het afzwakt, het is niet zo'n broeierige zomeravond onweerbui die blijft hangen...Mscene schreef:Je forumnaam is wel toepasselijk in dit geval . Ik denk dat de bui wel af zal zwakken de komende paar uur.Zininzon schreef:Bah, naar aanleiding van jullie onweerberichten even op buienradar gekeken (want ik ben erg bang voor onweer) en rond 1 uur zal het wel bij mij zijn.. Hoop dat ik dan lekker slaap en dat het meevalt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Denk wel dat het afzwakt, het is niet zo'n broeierige zomeravond onweerbui die blijft hangen...Mscene schreef:Je forumnaam is wel toepasselijk in dit geval . Ik denk dat de bui wel af zal zwakken de komende paar uur.Zininzon schreef:Bah, naar aanleiding van jullie onweerberichten even op buienradar gekeken (want ik ben erg bang voor onweer) en rond 1 uur zal het wel bij mij zijn.. Hoop dat ik dan lekker slaap en dat het meevalt
Ik hoop het, buienradar laat nog wel een rode vlek zien die verder over Nederland trekt
Zininzon- Ratel
ProudMama schreef:Ja, vooral de grote, dat is echt een draaikontje. En die heeft heel vaak de hik, dat zie je gewoon door mijn kleren heen haha.Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Ik ook hoor. Eens kijken wie mijn ribben blauw schoppen...Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Veldhoven is wel ontzettend goed, maar echt zo ver uit de buurt.
Als ik dan naar huis moet en die ukkies moeten blijven woon ik toch liever op 10 min afstand zoals nu hoor.
Jaa meer dan logisch hoor Ben inmiddels wel zooo benieuwd naar die ukkies van jou/jullie
haha ja precies Schoppen ze overigens veel?
Ookal ben ik het af en toe een beetje zat, ik ga dat getrappel in mijn buik ook zo vreselijk missen...
Het lijkt mij ook een magisch gevoel om je kindjes te voelen. Maar snap ook wel dat als het veel en of heftig schoppen je wel eens zat bent Natuurlijk ga je dat ook weer missen straks.
En de hik wat grappig
Gast- Gast
Hallo allemaal!
Ik was er ook weer even, voor hoelang ik wakker blijf in elk geval!
Ik was er ook weer even, voor hoelang ik wakker blijf in elk geval!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dan blaas ik het wel naar jou
Nog plannen voor vanavond?
Ik ga op tijd naar bed. Ben 2 weekenden niet/amper thuis geweest, ben kapot!
Nog plannen voor vanavond?
Ik ga op tijd naar bed. Ben 2 weekenden niet/amper thuis geweest, ben kapot!
Zininzon- Ratel
zit al een paar uur bank te hangen, internetten, tv kijken enzo.
vriend ligt ziek op bed pfff boringgggg
vriend ligt ziek op bed pfff boringgggg
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat is het ook hoor. Zeker nu ze groter worden voel je af en toe echt zo'n hieltje gaan...
Alleen het nadeel is dat je niet meer kan bukken enz, dan zit alles echt klem.
Ze reageren ook altijd als mijn man zijn handen op mijn buik legt. Ookal zijn ze heel rustig, dan komen ze helemaal in actie. Zal de warmte van zijn handen wel zijn, die zijn altijd veel warmer als die van mij. Maar wel heel lief, alsof ze het echt herkennen als: Dat is papa!
Alleen het nadeel is dat je niet meer kan bukken enz, dan zit alles echt klem.
Ze reageren ook altijd als mijn man zijn handen op mijn buik legt. Ookal zijn ze heel rustig, dan komen ze helemaal in actie. Zal de warmte van zijn handen wel zijn, die zijn altijd veel warmer als die van mij. Maar wel heel lief, alsof ze het echt herkennen als: Dat is papa!
Gast- Gast
Ook leuk voor hem dat hij ze zo goed kan voelen!!!
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Ook leuk voor hem dat hij ze zo goed kan voelen!!!
+1
En zininzon> nee niet hier heen blazen please
Gast- Gast
Meiden, ik ga lekker mijn bedje opzoeken, ben versleten!!
Fijne avond nog verder & tot morgen...
Fijne avond nog verder & tot morgen...
Gast- Gast
Trouwens, voor ik vanmiddag of vanavond hier wegging, las ik nog iets over Leah. Ik dacht, ik lees het dan wel weer even, maar nu weet ik niet meer wanneer het is gezegd. Wil degene die het heeft geschreven, zichzelf herhalen?
Gast- Gast
Slaap lekker PM!
Zininzon- Ratel
Wat bijzonder pm! Slaap lekker!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga ook naar boven, maar neem de laptop mee... Ben dus zo terug
Zininzon- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Tssss! Iedereen knijpt er tussenuit? Hier ben ik dan speciaal voor gaan tukken?
Ik ben er nog!
Maar ik heb niet zo veel te vertellen..
Ik heb wel 4 etos armbandjes, en ik vind ze zoo leuk! Maar goed, als dat het hoogtepunt van mijn dag is
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Maple schreef:Ik ben er ook nog... Half
Tssss, ik wil de hele Maple en anders maar niet.
Trouwens, heel stiekem kijk ik er ook wel naar uit. Had geen tijd meer om te reageren vanmorgen.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: