Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
.......Caroow schreef:Mscene schreef:Holy ****. 10 maten!?!?!Caroow schreef:Ik heb ooit toen ik nog maat 44 had een broek maat 34 gekocht, zo dat ik een doel had. Uiteindelijk paste ik de broek, maar was hij vreselijk uit de mode.En ik was er niet gezonder op geworden
5
En ja wat ik zeg, ik werd er niet gezonder door.
Mscene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
ABE, zijn je hapjes al op? Ik heb (ook) zin in wat lekkers.
Mscene- Fluisteraar
Ik heb net nog een tortilla gemaakt met een restje giros. Ging er goed in! Ik had gegeten met Freakielief in Utrecht maar de reis naar huis was zo'n onderneming dat ik weer hongerig was geworden . Ach, de laatste maand ben ik toch alleen maar afgevallen dus dat zit wel goed. Ik kreeg vanmorgen zelfs mijn laarzen ineens helemaal dicht; ik was zwaar verbaasd!
Gast- Gast
Ik heb ook trek.. Heb echt een enorme maaltijdsalade als avondeten gehad, maar dat is mijn maag alweer vergeten. Ik ga lekker een appeltje pakken
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit aan een blikje energydrank
Mscene- Fluisteraar
Mscene schreef:ABE, zijn je hapjes al op? Ik heb (ook) zin in wat lekkers.
Ze zijn nu iets koud. Ik tel even voor je; Ik had 15 bitterballen, daar zijn nu nog vijf van over. En ik had 12 vlammetjes en daar heb ik er nog 7 van over. Dus tast toe. Ik heb toch meer gegeten dan in mijn beleving. Geen wonder dat ik al vol ben.
Gast- Gast
Ik maak de vlammetjes wel op!
Mscene- Fluisteraar
Mscene schreef:Ik zit aan een blikje energydrank
Als ik dat nu drink slaap ik niet tot morgenavond..
OOoo ik heb zo veel zin in
Caroow- Lady Post-a-lot
Trouwens, een collega van me zegt altijd:"Als dat voor elk wiggewasje moet...." en dan zeg ik altijd "Wissewasje", waarop ze zegt:"Goed, dat je het zegt. Is het echt wissewasje?" En ik "Ja schat, echt wissewasje en geen wiggewasje". Vrijdag zei ze voor het eerst:"Het is toch te gek dat we voor elk wissewasje..." Toen zei ik:"Weet je het zeker dat het wissewasje is?" Ja, fuck. Het was een grapje, puur om haar te laten merken dat ze het eindelijk in een keer goed zei. Maar ik heb er vandaag de hele tijd aan gedacht of ik het wel goed had.
Net gegoogled, Wiggewasje bestaat niet
Net gegoogled, Wiggewasje bestaat niet
Gast- Gast
Mscene schreef:Ik maak de vlammetjes wel op!
Tast toe! De hete happen van de Jumbo zijn trouwens ook erg lekker. Iets dikker, iets groter, maar smaak is het belangrijkste en dat evenredig aan een vlammetje!
Zusje, was het leuk in Utrecht?
Gast- Gast
Mscene schreef:Ik zit aan een blikje energydrank
Pfff dat had ik laatst weer eens genomen, ik was me toch hyper! Ik werd helemaal gek van mezelf haha.
ABE; Het was zeker gezellig! Nu lig ik nog wat te computeren en te twijfelen of ik een film zal kijken of zal gaan slapen. Mss is het laatste erg verstandig .
Gast- Gast
Jaja, laat mij maar weer alleen.
Nee, wat fijn dat het weer gezellig was! En slapen kan heel fijn zijn. Ik vind dat ik hier minstens tot 02.00u moet zitten, omdat ik één dag weekend heb. Vreemde gedachten op zaterdagavond.
Nee, wat fijn dat het weer gezellig was! En slapen kan heel fijn zijn. Ik vind dat ik hier minstens tot 02.00u moet zitten, omdat ik één dag weekend heb. Vreemde gedachten op zaterdagavond.
Gast- Gast
Ik heb een verkeerde appel gepakt en nu jeukt mijn mond Dat is zo vervelend!
Ik kan maar niet onthouden voor welke ik wel en niet allergisch ben
Ik kan maar niet onthouden voor welke ik wel en niet allergisch ben
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik ben nog niet weg hoor? Maar ja, das pech hebben, 1 dag weekend... Ach, vorig weekend was ook extra lang toch?
Gast- Gast
Ik heb altijd zo'n gek gehemelte als ik kiwi of ananas eet. Maar jeuk???
Mscene- Fluisteraar
Jeukt je mond? Dat lijkt me apart!
ABE; Ik zou trouwens nooit een baan willen waarbij ik (af en toe) in het weekend moet werken. Vreselijk .
ABE; Ik zou trouwens nooit een baan willen waarbij ik (af en toe) in het weekend moet werken. Vreselijk .
Gast- Gast
Mscene schreef: Ik heb altijd zo'n gek gehemelte als ik kiwi of ananas eet. Maar jeuk???
Hoe voelt een gek gehemelte?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Ben je allergisch voor bepaalde appelsoorten?
Ja, en voor peren. Echt enorme jeuk, vooral mijn tong, maar de rest van mijn mond ook. En probeer maar eens te krabben aan je tong
Caroow- Lady Post-a-lot
Ehm, geïrriteerd. Beetje opgezet. Je voelt dan die ribbeltjes extra duidelijk. Heeeel raar. Ik heb het ook als ik teveel 'verse' vruchtensap drink...Zusje schreef:Mscene schreef: Ik heb altijd zo'n gek gehemelte als ik kiwi of ananas eet. Maar jeuk???
Hoe voelt een gek gehemelte?
Mscene- Fluisteraar
Wat bizar!!!Caroow schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ben je allergisch voor bepaalde appelsoorten?
Ja, en voor peren. Echt enorme jeuk, vooral mijn tong, maar de rest van mijn mond ook. En probeer maar eens te krabben aan je tong
Mscene- Fluisteraar
Zusje schreef:Ik ben nog niet weg hoor? Maar ja, das pech hebben, 1 dag weekend... Ach, vorig weekend was ook extra lang toch?
Hahaha, dat houd ik mezelf ook maar voor. Wel zo positief toch? En ik moet maandag een paar klanten terugbellen van vandaag. Dat maakt dat ik ook best wel weer zin heb in maandag, omdat de beide mannen zeer amusant waren. Vermakelijk kan ik ook zeggen, maar komt op hetzelfde neer.
Even hier een reminder plaatsen, als ik het onthouden heb.... Maandag planning bellen om te vragen waarom we een No Show hadden. Maandag accountmanager bellen en vragen wat ons/klant zijn infokanaal inhoudt.
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op za 18 jun 2011 - 11:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mscene schreef:Wat bizar!!!Caroow schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ben je allergisch voor bepaalde appelsoorten?
Iedere gek zijn gebrek
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Mscene schreef:Wat bizar!!!Caroow schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ben je allergisch voor bepaalde appelsoorten?
Iedere gek zijn gebrek
Ik ben allergisch voor alle soorten van fruit.
Gast- Gast
ABE, klinkt ingewikkeld.
Caroow: so true
Caroow: so true
Mscene- Fluisteraar
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: