Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Handig opbergsysteem voor (veel) kettingen?

+8
Error
Prosecco
Niki
Zininzon
mzcharlotte
Gizmo
Paper Crown
Bliss
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Handig opbergsysteem voor (veel) kettingen? - Pagina 2 Empty Re: Handig opbergsysteem voor (veel) kettingen?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 8:46

Maar bij zo'n hanger is het toch onhandig als je de middelste wil? Zo'n vakken doos verkopen ze ook bij de Blokker, zijn ideaal, maar niet voor lang kettingen met veel losse delen. Dan kan je toch beter een stang oid kopen en ze dan aan haakjes hangen.

Edit; spuit elf! Leuk Bliss, ziet er opgeruimd en netjes uit zo.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Handig opbergsysteem voor (veel) kettingen? - Pagina 2 Empty Re: Handig opbergsysteem voor (veel) kettingen?

Bericht  Zininzon di 28 jun 2011 - 8:47

Pippa schreef:Maar bij zo'n hanger is het toch onhandig als je de middelste wil? Zo'n vakken doos verkopen ze ook bij de Blokker, zijn ideaal, maar niet voor lang kettingen. Dan kan je toch beter een stang oid kopen en ze dan aan haakjes hangen.

Ik kan ze zo over elkaar heen halen. Geen probleem.
Ik heb ook erg lange kettingen en ook met grote kralen, die passen niet in zo'n doos.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Prosecco di 28 jun 2011 - 18:05

Ik heb zelf een kastje gemaakt met de breedte en hoogte van mijn Billy kastje zodat hij precies tegen de zijkant kan staan.
In dat kastje heb ik allemaal stangen hangen, die je er uit kunt pakken en waar je dus alle armbanden en kettingen aan kunt hangen.

Dit is de bovenkant, waar ik vilt aan de stangen gemaakt heb zodat ik daar mijn oorbellen door kan prikken
Handig opbergsysteem voor (veel) kettingen? - Pagina 2 1343619028_5_p8ef_1

Dit is het midden, waar ik armbanden en kettingen heb hangen
Handig opbergsysteem voor (veel) kettingen? - Pagina 2 1343619015_5_gRY3_1

Het onderste gedeelte kan ik geen foto van maken omdat er spullen voor staan maar daar hangen de lange kettingen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Error di 28 jun 2011 - 19:40

Ziet er mooi uit zo prosecco!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:35

-weg-

Laatst aangepast door Punk'd op zo 23 sep 2012 - 4:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 28 jun 2011 - 21:41

Punk'd schreef:Leuke oplossingen komen er voorbij!

Ik heb zelf echt maar heel weinig sieraden, dus ik berg ze gewoon op in een doosje :P

Handig opbergsysteem voor (veel) kettingen? - Pagina 2 Jh62zb

Ik heb ook zo'n doosje, maar ik heb wel veel sieraden verzameld intussen. Gevolg: alles ligt er in/op/naast en zit met elkaar in de knoop smile. Na de verhuizing ga ik ook voor een praktische oplossing kijken! Zo'n sieradenrekje vind ik erg leuk, maar de oplossing van Bliss lijkt me ook handig!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:45

@ Sterre, ik had het juist andersom.

Ik had bakken vol sieraden die ik steeds maar bewaarde. Op een moment dacht ik echt, en alles wat ik nu een half jaar niet gedragen heb donder ik weg.. Dit bleef er over hahaha. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik nu alleen nog maar sieraden van echt zilver draag, dus dat is allemaal weer een stuk duurder en kan ik niet zoveel verzamelen (tja dat gaat even duren Wink )

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 11:04

Wat handig zo'n doos CKC/Bliss! Goed idee. Kun je die vakjes ook verstellen? Zo ja, zou ik dat wel willen voor mijn make-up!

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 29 jun 2011 - 18:32

Nee, de vakjes kun je niet verstellen! Maar misschien bestaan zulke dozen ook wel.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:13

Bliss schreef:Nee, de vakjes kun je niet verstellen! Maar misschien bestaan zulke dozen ook wel.

Jammer! Maar wellicht bestaan die dozen inderdaad ook wel, maar eens zoeken dan. Ik zag namelijk een hele mooie beautycase van MAC maar die kostte 300 euro ofzo :shock:

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel do 30 jun 2011 - 2:07

Bij de Xenos hebben ze dozen waarvan je de vakjes kunt verstellen.

Vrij handig en overzichtelijk inderdaad.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 5:21

Dennenappel schreef:Bij de Xenos hebben ze dozen waarvan je de vakjes kunt verstellen.

Goede tip, bedankt!

Gast
Gast

Bericht  luenca zo 3 jul 2011 - 7:12

je kan ook een oude fotolijst nemen en dan er achter van dat gaas vastzetten en daar al je sieraden inhaken Very Happy
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Angela_1986 zo 3 jul 2011 - 7:28

Jen_ schreef:
Dennenappel schreef:Bij de Xenos hebben ze dozen waarvan je de vakjes kunt verstellen.

Goede tip, bedankt!

En bij de Marskramer ook!

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: