Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

+5
holaagirl
PapillonRose
Nijntje
Jazzlyn
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  duckie vr 9 sep 2011 - 1:16

zat nog eens door de kruidvat folder te bladeren en zie een voetenzak voor op een fietsstoeltje staan... maar is dat nou handig? volgens mij als je je kindje gewoon lekkere warme kleren aantrekt is dat toch niet nodig?>
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  Jazzlyn vr 9 sep 2011 - 1:17

Als het zo koud is dat mijn zoontje in zon zak moet.. Dan pak ik de auto wel Laughing
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  Nijntje vr 9 sep 2011 - 1:32

Ligt er dnek ik ook aan hoe afhankelijk je van de fiets bent. Moet je alles met de fiets doen, dan zou ik die voetenzak wel aanscahffen. maar als je ook een auto tot je beschikking hebt zou ik op hele koude dagen liever de auto pakkn.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  PapillonRose vr 9 sep 2011 - 2:10

Jazzlyn schreef:Als het zo koud is dat mijn zoontje in zon zak moet.. Dan pak ik de auto wel Laughing
+1, als het echt heel koud is wil ik niet te ver op de fiets met haar (hou zelf ook niet echt van fietsen in de ijskou trouwens). Plus dat het me nogal een gedoe lijkt zo'n zak. Ik zou dan eerder voor een skipak ofzo gaan, dat moet in ons fietsstoeltje wel passen met zo'n pak aan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 3:10

Ik doe ook alles op de fiets, dus het lijkt me wel heel handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  holaagirl vr 9 sep 2011 - 3:35

Heb hem ook gezien! Lijkt me handig.
Heb idd ook een auto, zal die sneller pakken als het koud is.
Puur omdat ik lui ben. N. is niet echt kouwelijk, dikke jas is vaak al genoeg.
Wanneer je alles op de fiets moet doen, zou ik het zeker aanschaffen met de winters van tegenwoordig;-)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  mauwmauw vr 9 sep 2011 - 8:56

ik heb hem gekocht,ik moet alles op de fiets doen als ik moet werken,zit ik met kind om 7.15 op de fiets,in de winter is dat erg koud.Wat me ook handig lijkt(heb het nog niet uitgeprobeerd)er zit een poncho aanvast,dus het dient tevens als regen kleding.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  Printje vr 9 sep 2011 - 8:59

Ik doe alles op de fiets maar heb deze fietszak helemaal niet gezien, morgen maar eens kijken bij de Kruidvat en anders toch gewoon zo'n skibroekje aan ofzo. Pffff het idee alleen al, dat die ellendige kou/sneeuw/regen er weer aan komt Sad
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 9:00

Jazzlyn schreef:Als het zo koud is dat mijn zoontje in zon zak moet.. Dan pak ik de auto wel Laughing

het kan heel mooi weer zijn als het vriest, ik vind het dan heerlijk om te fietsen. Strakblauwe lucht, zonnetje, windstil, maar wel koud. Dan lijkt me zo'n zak ideaal. Zo'n skipak lijkt me een enorm gedoe om iedere keer aan te trekken. Helemaal als je 's ochtends naar je werk moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  Koetjeboe vr 9 sep 2011 - 21:21

Jazzlyn schreef:Als het zo koud is dat mijn zoontje in zon zak moet.. Dan pak ik de auto wel Laughing

+1! Very Happy

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  truestar za 10 sep 2011 - 3:51

Rejoy. schreef:
Jazzlyn schreef:Als het zo koud is dat mijn zoontje in zon zak moet.. Dan pak ik de auto wel Laughing

het kan heel mooi weer zijn als het vriest, ik vind het dan heerlijk om te fietsen. Strakblauwe lucht, zonnetje, windstil, maar wel koud. Dan lijkt me zo'n zak ideaal. Zo'n skipak lijkt me een enorm gedoe om iedere keer aan te trekken. Helemaal als je 's ochtends naar je werk moet.

Ja indd heerlijk als er dan zo'n strakblauwe lucht is en een zonnetje terwijl t wel koud is.. Dan vind ik het ook heerlijk om te fietsen, lekker warm ingepakt
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor fietsstoeltje... handig? Empty Re: voetenzak voor fietsstoeltje... handig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum