Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Stylegirl: Ja, dat vind ik inderdaad ook hoor, dat een steen uit liefde gekocht moet worden.
Maar in elk geval sterkte vandaag!
Maar in elk geval sterkte vandaag!
Gast- Gast
Dankjewel! Ik ga nu maar eens douchen, anders blijf ik écht de hele dag in bed liggen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan trouwens best een massage gebruiken, mijn rug/nek doen best wel pijn...
Maargoed, ga nu maar eens aankleden, anders zit ik hier vanavond nog.
Maargoed, ga nu maar eens aankleden, anders zit ik hier vanavond nog.
Gast- Gast
Maple schreef:Oh, sorry, dus eigenlijk is het nog helemaal niet zo fijn... Ik probeerde even voor me te halen wat er ookalweer met je opa aan de hand was, je hebt het toen wel verteld. Volgens mij was het zo dat de gezondheidssituatie voor veel spanningen tussen hun allebei zorgde, of niet?
Ik hoop in elk geval dat jullie gezamelijk tot een goede keuze kunnen komen die rust geeft voor zowel je opa als je oma, en daarmee ook voor jullie. Lijkt me heel moeilijk om zo over een ander te moeten beslissen...
Oma moet zelf beslissen!
Maar thuissituatie is niet zo heel goed inderdaad. Hij had vorige week blaasontsteking, waarschijnlijk hevige reactie op antibiotica met uitdroging erbij...
Gast- Gast
haha nadat ik zo heftig was toegesproken heb ik dat niet meer gedaanReva schreef:Ooooh, Atelier Madame pleegt treinkaartfraude
maar goed wat bespaartips:
-Abonnementen eruit van je tijdschriften e.d.
-Sim only abonnement nemen in plaats van eentje met een telefoon
-Vaker de fiets pakken ipv je auto. Investeer in goede fietstassen om je boodschappen te doen
verzekeringen
-Elk jaar in december goed vergelijken waar de goedkoopste zorgverzekering te krijgen is met het beste aanvullende pakket. Stel je hebt een nieuwe bril nodig dan is het soms goedkoper om een paar euro meer te betalen en dan de vergoeding uit je pakket te halen.
-Bekijken welke verzekeringen je allemaal hebt. Soms heb je lang niet alles nodig of ben je zelfs dubbel verzekerd.
qua boodschappen
-Ik kijk altijd op zondag of maandag op internet naar de aanbiedingen in de supermarkt hier in de buurt. Na aanleiding daarvan maak ik een lijstje wat ik die week allemaal ga eten. Dus op basis van wat in de aanbieding is, wat vriendlief en ik lekker vinden. Ik heb de afgelopen weken vaak in 2/3 verschillende supermarkten boodschappen gedaan. En ja het is inderdaad eventjes puzzelen het kost wat meer tijd, maar het scheeltecht snel euro's per week. Zo was de komkommer bij de AH 50 cent en bij de Lidl 25. Gehakt van de lidl is een euro goedkoper per pond an de ah/c1000. Ik vind de lidl iig vaak heel veel goekoper
De diepvries is ook geweldig!
Qua boodschappen is het vooral het idee om heel bewust te bedenken wat je nodig hebt en wat niet. Maak een lijstje en hou je daaraan en niet elke keer allerlei dingen kopen.
Shampoo, wasmiddel e.d. altijd de aanbieding van in de gaten houden.
Keywords is toch uiteindelijk als je steevast tekort komt: of meer inkomen genereren of minder uitgeven.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
-Wat trouwens ook altijd goed werkt is als je een keertje een dagje uit gaat te googlen op *korting + attractpark oid*..
-geldterugacties . nl is ook leuk kan je artikelen kopen, bonnetje opsturen en je krijgt het geld op je rekening gestort
-Als je iets besteld via internet (wehkamp, bol.com etc) google kortingscode + winkel
gratiz.nl geeft overzicht van allerlei leuke acties.
Als je wel is fotos laat afdrukken zijn er leuke online fotowinkels waar je voor weinig geld je fotos kunt laten afdrukken. Vaak is het de truc je elke keer opnieuw te registeren waardoor je als welkomscadeautje 50 gratis fotos krijgt. Snapfish en pixum zijn daar voorbeelden van.
-geldterugacties . nl is ook leuk kan je artikelen kopen, bonnetje opsturen en je krijgt het geld op je rekening gestort
-Als je iets besteld via internet (wehkamp, bol.com etc) google kortingscode + winkel
gratiz.nl geeft overzicht van allerlei leuke acties.
Als je wel is fotos laat afdrukken zijn er leuke online fotowinkels waar je voor weinig geld je fotos kunt laten afdrukken. Vaak is het de truc je elke keer opnieuw te registeren waardoor je als welkomscadeautje 50 gratis fotos krijgt. Snapfish en pixum zijn daar voorbeelden van.
Atelier Madame- Ratel
En ik weet niet hoe goed je op dit moment in je kleding zit, maar das voor mij ook altijd een gevaar. Ik ben gewoon gek op winkelen :p beste is natuurlijk helemaal niet de stad ingaan. Of neem iig geen pinpas mee!
Mocht je dan toch in de verleiding komen om iets te kopen dan heb je gewoon geen geld mogeljkheid om het te kopen :p
Oh en als je dan toch gaat shoppen is de uitverkoop natuurlijk DE tijd om je slag te slaan.
Bedenk bij elke aankoop die je doet of je het wel écht nodig hebt, en durf ook is wat weg te leggen.
En marktplaats gebruiken om spullen te verkopen die je niet meer wilt.
Mocht je dan toch in de verleiding komen om iets te kopen dan heb je gewoon geen geld mogeljkheid om het te kopen :p
Oh en als je dan toch gaat shoppen is de uitverkoop natuurlijk DE tijd om je slag te slaan.
Bedenk bij elke aankoop die je doet of je het wel écht nodig hebt, en durf ook is wat weg te leggen.
En marktplaats gebruiken om spullen te verkopen die je niet meer wilt.
Atelier Madame- Ratel
Wowwwww... ff naar drukkerij en boodschapje doen... ik ben versleten!
En dan heb ik natuurlijk nog niet eens gereden of tassen gesjouwd.
En dan heb ik natuurlijk nog niet eens gereden of tassen gesjouwd.
Gast- Gast
hihi ik heb altijd zoveel moeite om mezelf te mobiliseren
Atelier Madame- Ratel
Hoe gaat het met jouw en de beebs PM? 31+4 alweer, super hoor!!
Niet om weer een rel te willen veroorzaken, maar hoe is het nou afgelopen met Leah? Bleek ze nou wel of niet fake? En komt ze hier nog wel? Het leek me oprecht een leuke meid, voordat er werd gezegd dat ze fake was. Ineens lees je er niks meer over en ik vraag me nog steeda af of de vermoeden nou juist of onjuist waren.
Niet om weer een rel te willen veroorzaken, maar hoe is het nou afgelopen met Leah? Bleek ze nou wel of niet fake? En komt ze hier nog wel? Het leek me oprecht een leuke meid, voordat er werd gezegd dat ze fake was. Ineens lees je er niks meer over en ik vraag me nog steeda af of de vermoeden nou juist of onjuist waren.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Gaat goed hoor, ze zitten nog lekker warm binnen.
Alleen de ene is zich wel echt aan het ontwikkelen als diabetes- baby, groot en teveel vruchtwater. Maar daar wordt aan gewerkt
Laquisia is al dagen niet meer online geweest, terwijl ze er eerst 24/7 was. Dus geen idee...Als ze niet fake was en alles heeft gelezen kan ik me ook voorstellen dat je geen zin meer hebt om te reageren!
Maar de kans dat ze fake was schat ik ook best groot, anders reageer je wel lijkt me... Als ze mij van zoiets zouden beschuldigen zou ik toch mijn best doen om te bewijzen dat het niet zo is.
Alleen de ene is zich wel echt aan het ontwikkelen als diabetes- baby, groot en teveel vruchtwater. Maar daar wordt aan gewerkt
Laquisia is al dagen niet meer online geweest, terwijl ze er eerst 24/7 was. Dus geen idee...Als ze niet fake was en alles heeft gelezen kan ik me ook voorstellen dat je geen zin meer hebt om te reageren!
Maar de kans dat ze fake was schat ik ook best groot, anders reageer je wel lijkt me... Als ze mij van zoiets zouden beschuldigen zou ik toch mijn best doen om te bewijzen dat het niet zo is.
Gast- Gast
Hey,
Wat is het hier rustig?!
Ben momenteel aan het werk. Kan geen kant op. Ik ben de enige van de afdeling die aanwezig is en het is bij vlagen druk. De afspraak op zaterdag is alleen werken, maar of ik dit nu zo leuk vind. Ik heb er amper pauze bij gehad.
Wat is het hier rustig?!
Ben momenteel aan het werk. Kan geen kant op. Ik ben de enige van de afdeling die aanwezig is en het is bij vlagen druk. De afspraak op zaterdag is alleen werken, maar of ik dit nu zo leuk vind. Ik heb er amper pauze bij gehad.
Gast- Gast
+1Angel Blue Eyes schreef:Hey,
Wat is het hier rustig?!
In zoveel uur tijd 1 pagina erbij!
Gast- Gast
Helllow piepeltjes
De boodschappen zijn hier weer binnen, tijd voor even ontspanning voor ik hier verder in huis wat ga doen.
De boodschappen zijn hier weer binnen, tijd voor even ontspanning voor ik hier verder in huis wat ga doen.
Gast- Gast
zit met een mega chagie vriend! pfff en dan op mij afreageren, bah!!
hij is nu zo'n 20min weg om te klussen, geen idee hoelaat hij thuis komt, heb ook ff geen zin in hem
herkennen jullie dit? hij voelt zich niet lekker
nog steeds honger, als lunch; 2 beschuitjes en paar pistache nootjes
heb vergeten brood beleg voor mijzelf te halen
hij is nu zo'n 20min weg om te klussen, geen idee hoelaat hij thuis komt, heb ook ff geen zin in hem
herkennen jullie dit? hij voelt zich niet lekker
nog steeds honger, als lunch; 2 beschuitjes en paar pistache nootjes
heb vergeten brood beleg voor mijzelf te halen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Theedoosje schreef:Helllow piepeltjes
Jeeh! Ik heb lekker zitten puzzelen!
Gast- Gast
Dan ga je nu toch beleg halen?
En vriend is wel eens chaggie en dan mag hij ook wel ff weg Maar liever niet te lang
En vriend is wel eens chaggie en dan mag hij ook wel ff weg Maar liever niet te lang
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Theedoosje schreef:Helllow piepeltjes
Jeeh! Ik heb lekker zitten puzzelen!
Puzzelen via internet of boekje of krant of zo?
Gast- Gast
@Theedoosje in een boekje.
Ow en lekker de krant gelezen!
Mijn zusje had vriendin over, ze hebben samen net zitten gruwelen bij The Resident en nu zijn ze sporten...
Ow en lekker de krant gelezen!
Mijn zusje had vriendin over, ze hebben samen net zitten gruwelen bij The Resident en nu zijn ze sporten...
Gast- Gast
Theedoosje schreef:leuk SuS puzzelen
Oeh ik ga weer lekker wat anders doen, eerst ff reepje chocolade pikken
Gast- Gast
het is wel laat al voor een lunch eigenlijk...
je mag best een beetje chagie zijn als je je niet goed voelt, ben ik ook!
maar dan niet op de ander afreageren, daar kan ik heel slecht tegen!
je mag best een beetje chagie zijn als je je niet goed voelt, ben ik ook!
maar dan niet op de ander afreageren, daar kan ik heel slecht tegen!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Kijk nou wat een toffe site ik tegenkom in de krant!
http://kubus.mailspool.nl/spoorkaart/
http://kubus.mailspool.nl/spoorkaart/
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: