Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Wat goed!!Jeanette schreef:
Whoeeee!!! Ik ben blij! Ik had hier een poos geleden verteld over die leuke monteur die op mijn werk kwam. Nou, hij heeft me geaccepteerd op FB en stuurde een berichtje of ik die lieve medewerkster was. En nu heeft ie gevraagd wanneer ik gezellig naar hem toe kom!
Vroeg me al af hoe het afgelopen was...
Gast- Gast
Heey Alex en Pm
Hoe is het met jullie vandaag?
Hoe is het met jullie vandaag?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Gelukkig.. Beebs groeien goed zo aan de gewichten te zien...
Ja wel oke.. Ben vrij vandaag ga vanavond naar Guus..
Ja wel oke.. Ben vrij vandaag ga vanavond naar Guus..
Jordana- Ratel
Jeanette, wat gaaf! Leuk joh! Stoer dat je hem had uitgenodigd op FB!
De makelaar is hier net geweest en het ziet er goed uit voor ons!
De makelaar is hier net geweest en het ziet er goed uit voor ons!
Gast- Gast
PM: soorrrryyy Maar moet je nou ook gaan spuiten dan of nog niet?
Jordana- Ratel
Ik moet nu paar dagen bijhouden, maandag doorbellen en afhankelijk van die uitslagen heb ik dinsdag afspraak met gyn/ internist en wordt er een beslissing over genomen.Jordana schreef:PM: soorrrryyy Maar moet je nou ook gaan spuiten dan of nog niet?
Dus is nog ff afwachten...
Gast- Gast
Is Donnaa eigenlijk al terug?
*zwaait naar Donnaa, ik weet dat je stiekum mee zit te lezen*
Gast- Gast
PM: Ik heb wat gemist geloof ik... Vertel eens, als je dat wilt, over de internist enzo?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Mijn bloedsuikers pieken teveel na het eten, waardoor mijn bloedsuiker te lang hoog is en mijn kinderen teveel glucose binnen krijgen en te hard groeien. De ene baby heeft ook heel veel vruchtwater.Chocolate Cookie schreef:PM: Ik heb wat gemist geloof ik... Vertel eens, als je dat wilt, over de internist enzo?
Dus moet het nu in de gaten houden, en als de uitslagen niet goed zijn moet ik mogelijk insuline gaan spuiten, maar zo ver is het nog niet hoor, het is nog even afwachten.
En zo wel... Dinsdag ben ik al 32 weken, dus zal het nog max 5 weken zijn, dat is te overzien. Het is rotter als je nog maar 12 weken bent en je hele zwangerschap moet spuiten!
Het heeft te maken met zwangerschapshormonen, dus na de bevalling is het als het goed is over.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Is Donnaa eigenlijk al terug?
4 dagen toch?
Gast- Gast
Oke, duidelijk Toch wel vervelend. Hopelijk valt het allemaal mee En joh al bijna 32 weken?! Dat wordt dus party-time!ProudMama schreef:Mijn bloedsuikers pieken teveel na het eten, waardoor mijn bloedsuiker te lang hoog is en mijn kinderen teveel glucose binnen krijgen en te hard groeien. De ene baby heeft ook heel veel vruchtwater.Chocolate Cookie schreef:PM: Ik heb wat gemist geloof ik... Vertel eens, als je dat wilt, over de internist enzo?
Dus moet het nu in de gaten houden, en als de uitslagen niet goed zijn moet ik mogelijk insuline gaan spuiten, maar zo ver is het nog niet hoor, het is nog even afwachten.
En zo wel... Dinsdag ben ik al 32 weken, dus zal het nog max 5 weken zijn, dat is te overzien. Het is rotter als je nog maar 12 weken bent en je hele zwangerschap moet spuiten!
Het heeft te maken met zwangerschapshormonen, dus na de bevalling is het als het goed is over.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Dit is dag 2? Dan wordt het maandag, het weekend is ze er niet toch?Alex schreef:ProudMama schreef:Is Donnaa eigenlijk al terug?
4 dagen toch?
Gast- Gast
En anders vind ik het ook geen ramp hoor, beter er iets aan kunnen doen als nutteloos afwachten!Chocolate Cookie schreef:Oke, duidelijk Toch wel vervelend. Hopelijk valt het allemaal mee En joh al bijna 32 weken?! Dat wordt dus party-time!ProudMama schreef:Mijn bloedsuikers pieken teveel na het eten, waardoor mijn bloedsuiker te lang hoog is en mijn kinderen teveel glucose binnen krijgen en te hard groeien. De ene baby heeft ook heel veel vruchtwater.Chocolate Cookie schreef:PM: Ik heb wat gemist geloof ik... Vertel eens, als je dat wilt, over de internist enzo?
Ja, dinsdag gaan we het zeker vieren! Zonder gebak haha, want dat mag vást niet
Gast- Gast
ProudMama schreef:En anders vind ik het ook geen ramp hoor, beter er iets aan kunnen doen als nutteloos afwachten!Chocolate Cookie schreef:Oke, duidelijk Toch wel vervelend. Hopelijk valt het allemaal mee En joh al bijna 32 weken?! Dat wordt dus party-time!ProudMama schreef:Mijn bloedsuikers pieken teveel na het eten, waardoor mijn bloedsuiker te lang hoog is en mijn kinderen teveel glucose binnen krijgen en te hard groeien. De ene baby heeft ook heel veel vruchtwater.Chocolate Cookie schreef:PM: Ik heb wat gemist geloof ik... Vertel eens, als je dat wilt, over de internist enzo?
Ja, dinsdag gaan we het zeker vieren! Zonder gebak haha, want dat mag vást niet
Ja hoor je heb gebak zonder suiker..
Jordana- Ratel
ProudMama schreef:Da's een goede Jordana! Maar is dat ook lekker?
Een beetje kan/mag wel, zolang je alles met mate doet.
Gast- Gast
Zoo, het is allemaal goedkomen hij kwam uit bed en zat alleen maar te lachen hihi.
Gast- Gast
Maar aangezien mijn bloedsuiker al omhoog vliegt van 2 boterhammen ga ik me niet aan gebak wagen!Pippa schreef:ProudMama schreef:Da's een goede Jordana! Maar is dat ook lekker?
Een beetje kan/mag wel, zolang je alles met mate doet.
Gast- Gast
Ja, dat is nog lekker ook!
Gast- Gast
Het kan lekker zijn.. Je mist wel suiker.. Maar mijn moeder heeft dat ooit ook is geprobeerd en zij vond eht niet echt een succes.. Net als chocolade zonder suiker..
En nou pakt ze gewoon weer met suiker...
Maar ik zou dan maar even geen gebak als je al naar twee boterhammen al keihoge suiker heb..
Hoe hoog is tie dan?
Jordana- Ratel
Hoi dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40