Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ja duhh, ik ookProudMama schreef:Ik weet nog wel wat dingen waarvan je spierpijn in je kont krijgt...
Fijn dat je er even uit kan naar de drukker!! Niet wegwaaien hé?
Hey Stuiter!! Was je nu al bij Storm, of ga je straks pas?
Gast- Gast
Storm is bij mij ! Ik heb haar gisteren opgehaald.
We zijn gisterenavond nog naar de kermis hier geweest en dat was super gezellig en ik heb me rot gelachen met haar !
En nu douchen en dan gaan we Maastricht in.
Vanmiddag miss nog even over de kermis/markt lopen en vanavond Stappen !!!!
We zijn gisterenavond nog naar de kermis hier geweest en dat was super gezellig en ik heb me rot gelachen met haar !
En nu douchen en dan gaan we Maastricht in.
Vanmiddag miss nog even over de kermis/markt lopen en vanavond Stappen !!!!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal! Ik heb net lekker ontbeten en ben nu een beetje in huis aan het rommelen, vriend slaapt nog dus dan vind ik dat altijd wel lekker. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Het ziet er weer lekker grijs uit buiten... Moet straks nog wel even de stad in, cadeautjes shoppen voor mijn vriend
Het ziet er weer lekker grijs uit buiten... Moet straks nog wel even de stad in, cadeautjes shoppen voor mijn vriend
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zijn jullie het hele weekend samen Stuiterbal? Wat leuk!
Suus- Lady Post-a-lot
Goedemorgen! Hoop dat het een beetje droog blijft vandaag
Moet nog even de stad in met mn vriend. Daarna koffers pakken en morgen fijn weg met z'n 2!
Moet nog even de stad in met mn vriend. Daarna koffers pakken en morgen fijn weg met z'n 2!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Klinkt gezellig Stuiter, veel plezier!!
Ik ga zo even aankleden en dan toch echt even richting dorp. Hopelijk blijft het droog, want het waait te hard om een paraplu mee te nemen...
Ik ga zo even aankleden en dan toch echt even richting dorp. Hopelijk blijft het droog, want het waait te hard om een paraplu mee te nemen...
Gast- Gast
Suus schreef:Zijn jullie het hele weekend samen Stuiterbal? Wat leuk!
Ja morgen gaat ze weer terug naar huis dus we gaan er vandaag en vannacht nog even de gezelligheid tegen aan gooien
Gast- Gast
Veel plezier dan allebei!
Suus- Lady Post-a-lot
Haha, ik ben ook al zo lekker lui, in mijn pyjama op de bank Al moet ik eigenlijk wel iets gaan doen, we krijgen vanmiddag bezoek en ons huis is nog niet echt toonbaar
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben in een rotbui vandaag. Oma zou vandaag jarig zijn en dit is het eerste jaar dat ze er niet meer is . Mijn oma was echt een soort tweede moeder voor me en ik mis haar zo erg! Vandaag zou ik het liefst in mijn bed blijven liggen, maar ik ga zo maar eens douchen en een mooie bos bloemen kopen voor oma. Ook ga ik voor het eerst naar haar graf sinds de begrafenis (paar weken na haar verjaardag), dus dat wordt ook even slikken want ik vind het een beetje eng. Ook word ik boos op papa als ik bij het graf sta, omdat oma een plastic kaartje heeft met haar naam en zo erop, en geen mooie grafsteen omdat papa het onzin vindt om dat voor een dood iemand te kopen (zijn woorden) en hij vindt het ook stom om bloemen neer te leggen.. Als ik ooit genoeg geld heb, koop ik zelf wel een mooie steen voor oma, vind dat dat gewoon moet .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl, sterkte vandaag! En wat is dat voor een onzin om geen grafsteen op ene graf te willen zetten... Da's gewoon een stuk respect vind ik? Was het zijn eigen moeder? Of de moeder van jouw moeder?
Gast- Gast
Suus schreef:Haha, ik ben ook al zo lekker lui, in mijn pyjama op de bank Al moet ik eigenlijk wel iets gaan doen, we krijgen vanmiddag bezoek en ons huis is nog niet echt toonbaar
Ik heb mijn pyjamabroek net verruild voor een spijkerbroek
Gast- Gast
Maple schreef:Stylegirl, sterkte vandaag! En wat is dat voor een onzin om geen grafsteen op ene graf te willen zetten... Da's gewoon een stuk respect vind ik? Was het zijn eigen moeder? Of de moeder van jouw moeder?
Zijn moeder en dat raakt me nog het meeste. Dat hij zoiets niet over heeft voor zijn eigen moeder, degene die alles voor hem heeft gedaan. Hem zelf weer lange tijd in huis heeft genomen na zijn reizen omdat hij geen huis meer had. Ik vind dat ook het laatste stukje respect dat je iemand kunt bewijzen.
Dankjewel trouwens
Tiana- Ratel
Is je vader je oma's enige kind? Of heb je nog ooms/tantes die misschien wel voor ene grafsteen open staan?
Ik vind het gewoon raar, op een graf hoort een grafsteen. Da's in mijn ogen gewoon juist hét onderdeel van het graf om naar terug te keren en al kijkend naar het totale graf je verdriet een plekje te geven.. Een plastic kaartje is zo verschrikkelijk kil, afstandelijk en respectloos...
Ontzettend lief van je dat je van jouw eigen geld een mooie steen voor je oma wilt gaan kopen.
Is ze pas overleden?
En graag gedaan trouwens
Ik vind het gewoon raar, op een graf hoort een grafsteen. Da's in mijn ogen gewoon juist hét onderdeel van het graf om naar terug te keren en al kijkend naar het totale graf je verdriet een plekje te geven.. Een plastic kaartje is zo verschrikkelijk kil, afstandelijk en respectloos...
Ontzettend lief van je dat je van jouw eigen geld een mooie steen voor je oma wilt gaan kopen.
Is ze pas overleden?
En graag gedaan trouwens
Gast- Gast
Sterkte Stylegirl!
Suus- Lady Post-a-lot
SunnyScience schreef:Opa is weer thuis sinds gister!
Wat fijn!!
Ik kom echt niet overeind van die bank...
Gast- Gast
Sterkte Stylegirl, is er geen andere (goedkope tijdelijke) optie dan dat plastic bordje?
Gast- Gast
Maple schreef:SunnyScience schreef:Opa is weer thuis sinds gister!
Wat fijn!!
Ik kom echt niet overeind van die bank...
Ze zijn voor de keuze gesteld of zo doormodderen of beide in een aparte kamer in het bejaardentehuis. Oma wil de keuze niet maken, dus schuift het af op de kinderen. Terwijl mijn moeder er ook niet verantwoordelijk voor wil zijn. Ze moet er nu dus overnadenken... Opa ziet wel in dat er geen andere optie is.. ben benieuwd, woensdag moeten ze beslissen.
Gast- Gast
Oh, sorry, dus eigenlijk is het nog helemaal niet zo fijn... Ik probeerde even voor me te halen wat er ookalweer met je opa aan de hand was, je hebt het toen wel verteld. Volgens mij was het zo dat de gezondheidssituatie voor veel spanningen tussen hun allebei zorgde, of niet?
Ik hoop in elk geval dat jullie gezamelijk tot een goede keuze kunnen komen die rust geeft voor zowel je opa als je oma, en daarmee ook voor jullie. Lijkt me heel moeilijk om zo over een ander te moeten beslissen...
Ik hoop in elk geval dat jullie gezamelijk tot een goede keuze kunnen komen die rust geeft voor zowel je opa als je oma, en daarmee ook voor jullie. Lijkt me heel moeilijk om zo over een ander te moeten beslissen...
Gast- Gast
Maple schreef:Is je vader je oma's enige kind? Of heb je nog ooms/tantes die misschien wel voor ene grafsteen open staan?
Is ze pas overleden?
En graag gedaan trouwens
Papa heeft 1 broer, maar die is geestelijk gehandicapt, dus dat zou ik dan via Amarant moeten regelen.. En daarbij heb ik liever dat ze de steen van iemand krijgt, die het met liefde voor haar koopt, zoals mijn oom en ik, papa zou het niet met liefde doen en dan heeft die hele steen ook een negatieve gedachte, dat wil ik niet.
@ SS: dankjewel! En ik zou niet weten wat een tijdelijk goedkoper alternatief zou zijn.. En fijn trouwens dat je opa weer thuis is, al is het wel vervelend dat je moeder nu een beslissing moet nemen over wat er gaat gebeuren..
@ all: dankjewel
Tiana- Ratel
Goooedemorgen! Ik heb zo lekker geslapen vannacht zo lekker ff shoppen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40