Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Blegh. Ik wil naar huis. Verveel me dood. (Hoeft niet, is genoeg te doen. Maar geen zin )
Gast- Gast
Theedoosje schreef:haha dan kun je zien de treinen die rijden
Jaaa, ik vond het wel grappig!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Laquisia is al dagen niet meer online geweest, terwijl ze er eerst 24/7 was. Dus geen idee...Als ze niet fake was en alles heeft gelezen kan ik me ook voorstellen dat je geen zin meer hebt om te reageren!
Maar de kans dat ze fake was schat ik ook best groot, anders reageer je wel lijkt me... Als ze mij van zoiets zouden beschuldigen zou ik toch mijn best doen om te bewijzen dat het niet zo is.
Oh ik niet. Zou me weinig uitmaken als mensen me voor faker uitmaken als ik zelf weet dat dat niet zo is. Maar ik zou niet ineens niet meer posten. Ze is nadat ik mijn twijfels uitte nog online geweest. Ze heeft nul gereageerd op de discussie maar mij wel een PM gestuurd met de vraag waarom ik dat dacht terwijl mijn gedachtengang toch al in het topic stonden. Dat heb ik ook gezegd en toen was ze ineens moe en ging ze slapen. Ah misschien hoort dit bij haar masterplan en komt er over een paar dagen 'een ander' vertellen dat ze in coma ligt omdat haar ex haar in elkaar heeft geslagen ofzo.
Ik vond haar ook leuk overkomen hoor. Maar dat is met de meeste fakers zo volgens mij. Zijn gewoon heel gezellige leuke meiden. Jammer dat ze denken dat ze die drama hier nodig hebben om op te vallen en mee te mogen doen. Ik weet niet waarom ze zo denken. Ik vind het vooral jammer.
Gast- Gast
Het regent hier kei hard en ik moet zo boodschappen doen bleegh. Als ik nou in m'n eentje moest oke maar m'n zoon moet ook mee. Ik hebt echt zo'n hekel aan zulk strontweer hè ! Kan er iemand geen regen-stop dansje doen voor mij?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oow getsie dat is nog veel te lang.
gelukkig kan je op internet
Ik weet niet of het mag, ik doe het gewoon. Ben ondertussen ook een spelletje aan het spelen. Heb besloten, omdat ik me nu zo verveel, dat ik vanavond lekkere hapjes in huis mag halen voor de troost.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Oow getsie dat is nog veel te lang.
gelukkig kan je op internet
Ik weet niet of het mag, ik doe het gewoon. Ben ondertussen ook een spelletje aan het spelen. Heb besloten, omdat ik me nu zo verveel, dat ik vanavond lekkere hapjes in huis mag halen voor de troost.
oow haha oke je doet het gewoon ook goed
En ben het met je eens dat je dat mag
Gast- Gast
Hier schijnt de zon.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
jeej ik heb al 1 vak gehaald van de laatste 2 en dan heb ik mijn diploma
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
thanks!
Ben wel opgelucht, dit was best lastig, en die ander haal ik denk ik sowieso wel
nouja ik moet me nu maar is wagen naar de winkel... duimen dat het droog blijft...
Ben wel opgelucht, dit was best lastig, en die ander haal ik denk ik sowieso wel
nouja ik moet me nu maar is wagen naar de winkel... duimen dat het droog blijft...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi dat je de andere ook wel haalt. Ik zal duimen voor je ook dat het droog blijft
Gast- Gast
Zo, ik ben ook wakker van mijn middagdutje.
Mijn man kwam me wakker maken, die ligt nu zelf te pitten hahaha!
@Zusje: Ja, vreemd is het en blijft het... Ben benieuwd of we een vervolg krijgen.
@Theedoosje: Gezonde nieuwe look heb jij, leuk
Mijn man kwam me wakker maken, die ligt nu zelf te pitten hahaha!
@Zusje: Ja, vreemd is het en blijft het... Ben benieuwd of we een vervolg krijgen.
@Theedoosje: Gezonde nieuwe look heb jij, leuk
Laatst aangepast door ProudMama op za 18 jun 2011 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoe is het met de poes?Reva schreef:Wakker
Ziek!
Ik zie geen foto van de look van TD
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: