Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 31 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:56

Ik verveel me bounce bounce bounce

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:58

Maple schreef:Ik verveel me bounce bounce bounce

Ik heb nog genoeg te doen voor je. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:59

Angel Blue Eyes schreef:

Als 't in het huishouden is, dan pas ik Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:00

Maple schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Auto wassen. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:01

Angel Blue Eyes schreef:
Maple schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Auto wassen. angel
Joh, die zet je gewoon buiten neer, in die plensregen van vandaag Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:02

Maple schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Maple schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Auto wassen. angel
Joh, die zet je gewoon buiten neer, in die plensregen van vandaag Wink

Waar? Regen?

Maar nee, gisteren heeft hij een plens gehad en hielp niets. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:04

Waarom komen er trouwens nou altijd goede investerings-ideeën in me op als we écht even geen rooie cent kunnen uitgeven? Ik wil m'n rijbewijs halen, stom dat ik dat nooit eerder gedaan heb Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:06

Volgens mij is dat altijd zo. Als ik geen mogelijkheden heb, zoals de komende twee maanden, wil ik van alles wat ik voorheen niet wilde en als ik het geld dan weer heb, dan wil ik niet meer wat ik wilde.

Ook de reden dat ik nog vrijgezel ben. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 10:13

ik verveel me niet.. ik vermaak me hier echt heerlijk met een lekker rosetje het forum en grease angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:14

Waarom wil je dat nu Maple? Ik ben een beetje duf. Ga zo lekker slapen... Nog helemaal gaar van gisteravond, veels te laat thuis gekomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:15

Ik heb naast het kloten nieuws, ook best wel goed nieuws. Mijn nieuwe functie is uitgebreid en kan het nu pas echt promotie noemen. En heel slecht, ik voel me heel trots dat ik maandag mag deelnemen aan een confrence call. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:16

Haha, ik geloof dat ik die link tussen vrijgezel zijn en geeld/geen geld hebben niet zo snap :P

Maar ik wil gewoon een rijbewijs en een auto en niet zo afhankelijk zijn van andere met een auto. En ik heb m'n rijbewijs al 10x kunnen halen en al 100x een auto kunnen kopen, maar ik vond andere nutteloze uitgaven belangrijker Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:16

Leuk toch ABE. Wat goed nieuws kun je best gebruiken hug.

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 17 jun 2011 - 10:18

Komt er nu echt nog een journaal tijdens Grease? :shock:
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:18

Maple schreef:Haha, ik geloof dat ik die link tussen vrijgezel zijn en geeld/geen geld hebben niet zo snap :P

Maar ik wil gewoon een rijbewijs en een auto en niet zo afhankelijk zijn van andere met een auto. En ik heb m'n rijbewijs al 10x kunnen halen en al 100x een auto kunnen kopen, maar ik vond andere nutteloze uitgaven belangrijker Mad

Als de mannen zich aanbieden hoeft ze niet meer maar doen ze dat niet dan wil ze ze wel, denk ik Wink.

Ben je nu zo afhankelijk qua auto dan? Ik heb wel een rijbewijs maar nooit een auto gehad. Mis het eigenlijk ook niet, eerlijk gezegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:19

Suus schreef:Komt er nu echt nog een journaal tijdens Grease? :shock:

Zeker SBS6. Mijn vader was een keer zo boos over zoiets dat hij de tv uit heeft gezet en het eind van de film niet meer hoefde te zien Very Happy. Ik snap het niet, ik zou gewoon zelf Grease opzetten en kijken. Wie heeft die film nou niet in huis Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 17 jun 2011 - 10:19

Het is rtl4... En heb de film zelf niet in huis hoor smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:19

Maple schreef:Haha, ik geloof dat ik die link tussen vrijgezel zijn en geeld/geen geld hebben niet zo snap :P

Haha, dacht dat de grap wel duidelijk was. :P

Als ik het geld heb, dan wil ik het niet (als in, wanneer ik het kan krijgen, dan hoeft het niet (die relatie)). Wanneer ik het niet heb, dan wil ik het, maar kan het niet. (als in, wanneer ik het niet kan krijgen, dan wil ik het. (die relatie)) :P

Ik zou mijn rijbewijs trouwens niet willen missen. Maar nu moest ik ook, verplicht, op mijn 18e. Puur omdat we zonder auto niets zijn, hiero in dit gat.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:24

Zusje schreef:

Als de mannen zich aanbieden hoeft ze niet meer maar doen ze dat niet dan wil ze ze wel, denk ik Wink.

Ben je nu zo afhankelijk qua auto dan? Ik heb wel een rijbewijs maar nooit een auto gehad. Mis het eigenlijk ook niet, eerlijk gezegd.

Ik begin het nu echt te missen. Om de weekboodschappen in huis te halen moet mijn man mee met z'n auto, tot grote frustratie van hem en uiteindelijk ook van mij. Als het regent en ik moet werken bel ik altijd collega op om met haar mee te rijden omdat ik geen zin heb om door de regen te fietsen. Afgelopen woensdag ging ik in een andere plaats werken en kon ik heen met mijn man meerijden en terug moest ik maar met het OV. Gelukkig wel de mazzel dat ik een superaansluiting had, maar toch... Gewoon van dat soort dingen, ook het langsgaan bij familie die ver weg woont enzo. En ook als de muren in huis op me af komen, lijkt me zo heerlijk om even de auto te pakken en gewoon een rondje te gaan rijden, radio aan, etc etc...
En verder moeten er al een tijdje een paar grote dingen gekocht worden die steeds maar uitgesteld worden, terwijl ik ze zelf makkelijk zou kunnen halen, als ik maar, jawel, die auto onder m'n gat had.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:30

Heerlijk programma; De Keet!

Heel slecht, maar versta de jongen uut Dalerveen net zo goed als die uut Annen. Embarassed Ik moet dan nu ook bekennen dat ik dus meer Drents heb geleerd, dan Gronings.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:34

Sommige dingen begrijp ik wel die je zegt maar andere dingen kun je toch ook prima met het OV doen? Of een regenpak kopen? Ik denk dat het je eigen gewenning is geworden om mensen te vragen je op te halen. Ik kan me voorstellen dat je je op een gegeven moment opgelaten gaat voelen. Zeker als het zo veel regent als de afgelopen dagen haha! Ik weet niet beter dan het zonder auto te doen. Boodschappen hoef je niet voor de hele week te halen en zowel is het ook in zijn belang lijkt mij dus wat zeurt hij Wink. Andere dingen zijn met het OV te doen. Ik heb een voordeelurenkaart waardoor ik met de trein nog betaalbaar kan reizen.

Ik mag de auto van mijn vader bijna altijd wel pakken trouwens (woont in dezelfde straat) maar dat gebeurt echt zelden tot nooit.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 10:36

Angel Blue Eyes schreef:Heerlijk programma; De Keet!

Heel slecht, maar versta de jongen uut Dalerveen net zo goed als die uut Annen. Embarassed Ik moet dan nu ook bekennen dat ik dus meer Drents heb geleerd, dan Gronings.

Ik vind het ook goed te verstaan! Mn vriend zn familie komt uit die hoek :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:36

Haha, je hebt ook wel gelijk hoor, maar het lijkt me gewoon zo fijn, om zélf die vrijheid te hebben om te gaan en te staan waar en wanneer je wilt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:38

Ik zou wel een auto willen maar alleen om roadtrips te maken. Aan de andere kant heb ik een hekel aan auto rijden dus moet ik daar dan eigenlijk nog iemand bij vinden Wink. Maar goed, dit slaat natuurlijk nergens op dus ik heb nooit een auto gekocht. Scheelt een hoop geld :P.

Ik ga slapen meiden en hopelijk kan ik uitslapen morgen en word ik niet weer om 4 uur wakker zoals ik al de hele week ben...Suspect

Goede nacht!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:39

Atelier Madame schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Heerlijk programma; De Keet!

Ik vind het ook goed te verstaan! Mn vriend zn familie komt uit die hoek :P

Ja, dan is het ook goed te doen. smile

Ik vind het een geweldig programma en ik zou nu willen dat ik vroeger ook een keet had. :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: