Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:39

Slaap lekker Zusje!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:43

Hebben jullie tips om geld te besparen?

Ik koop gewoon veel te veel voor in het mondje. En mijn vriezer ligt vol met dingen die ik ooit zal eten, maar niet nu. Ik ben rond de 600 euro kwijt aan boodschappen/benzine. Benzine 250 euro, dus tel uit je winst. En dat voor een alleenstaande? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:49

Wij hebben vandaag boodschappen gedaan voor de hele week voor 40 euro... we kunnen het weer :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:51

Maple schreef:Wij hebben vandaag boodschappen gedaan voor de hele week voor 40 euro... we kunnen het weer :P

Goed bezig.

Ik heb vandaag boodschappen gedaan voor 16 euro. Maar ik had een statiegeldbonnetje van 10 euro en daarnaast heb ik praktisch elke dag bij de supermarkt gestaan. Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:52

Ik had vandaag trouwens ineens een jankbui op m'n werk... tot twee keer toe zelfs Embarassed M'n collega zal wel gedacht hebben :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:52

Waarom? hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:55

Twee adere collega's vroegen los van elkaar hoe het ging en 't werd me gewoon even teveel. Ik zal er eigenlijk al een paar dagen tegenaan te hikken trouwens hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:58

Dat kan soms heel erg veel doen. Vooral als je er echt tegenaan hikt. Het gaat niet echt goed met je, he. Ik lees in een ander topic ook iets verontrustends. Je weet dat je met me mag praten en anders doe het met Jordana. Dat kan zeker! smile Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 11:04

Da's heel lief van je, dank je! Nee, 't gaat idd even niet zo lekker. Weet de laatste tijd vaak eventjes niet zo goed wat ik met alles aan moet. Met Jordana praat ik momenteel idd veel. Sowieso vind ik praten erg fijn, door alles te delen lukt het me beter om de boel te relativeren en los te laten.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 11:09

dubbel1

Laatst aangepast door Atelier Madame op vr 17 jun 2011 - 11:10; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 11:10

Angel Blue Eyes schreef:Hebben jullie tips om geld te besparen?

Ik koop gewoon veel te veel voor in het mondje. En mijn vriezer ligt vol met dingen die ik ooit zal eten, maar niet nu. Ik ben rond de 600 euro kwijt aan boodschappen/benzine. Benzine 250 euro, dus tel uit je winst. En dat voor een alleenstaande? laughcry
vriendlef en Ik zijn 150 euro per maand kwijt :shock:

Maar Uhm google is op viva vrekken club, heel veel leuke bespaartips..
Ik heb super veel tips voor je maar forum nu op mn mobiel dus is beetje lastig :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 11:12

Praten kan sowieso enorm opluchten. Zelf ben ik geen prater, meer een schrijver en dus kan ik veelal mijn ei kwijt op het forum, via mail of via msn. En dan is het ook nog belangrijk dat iemand de situatie kent. Want ik ben een-hak-op-tak-verteller als me iets dwars zit. (och, wanneer eigenlijk niet :P)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 11:15

Atelier Madame schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Hebben jullie tips om geld te besparen?

vriendlef en Ik zijn 150 euro per maand kwijt :shock:

Maar Uhm google is op viva vrekken club, heel veel leuke bespaartips..
Ik heb super veel tips voor je maar forum nu op mn mobiel dus is beetje lastig :p

Dat lijkt me ook. smile
Ik ben er morgen vanaf 09.00u tot 17.30u. :P

En ik zal het morgen eens even googlen. Ik moet echt op bed, maar heb zo geen zin. Werken morgen. In mijn eentje. Wel met twee technicals, maar wat moet ik er doen. Ja, drie telefoontjes opnemen en administratie wegwerken. Mutaties in mijn systeem invoeren, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 11:18

Angel Blue Eyes schreef:Praten kan sowieso enorm opluchten. Zelf ben ik geen prater, meer een schrijver en dus kan ik veelal mijn ei kwijt op het forum, via mail of via msn. En dan is het ook nog belangrijk dat iemand de situatie kent. Want ik ben een-hak-op-tak-verteller als me iets dwars zit. (och, wanneer eigenlijk niet :P)

Haha, ja, schrijven vind ik idd ook erg fijn, maar dan niet schrijven voor mezelf, maar idd, zoals hier op het forum, zodat ik respons van anderen kan krijgen. Maar praten gaat me ook goed af over het algemeen.
Ik ben de laatste tijd wel een heel stuk opener over mezelf geworden, niet alleen hier, maar ook in het echt. Aan de ene kant vind ik dat natuurlijk wel fijn, maar aan de andere kant vraag ik me soms wel eens af of ik niet té open ben, dat ik mensen irriteer ofzo Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 11:18

Leuk AM, ik wil je tips graag horen een andere keer!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 11:23

Ooooh, Atelier Madame pleegt treinkaartfraude :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 11:25

Maple schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Praten kan sowieso enorm opluchten. Zelf ben ik geen prater, meer een schrijver en dus kan ik veelal mijn ei kwijt op het forum, via mail of via msn. En dan is het ook nog belangrijk dat iemand de situatie kent. Want ik ben een-hak-op-tak-verteller als me iets dwars zit. (och, wanneer eigenlijk niet :P)
Haha, ja, schrijven vind ik idd ook erg fijn, maar dan niet schrijven voor mezelf, maar idd, zoals hier op het forum, zodat ik respons van anderen kan krijgen. Maar praten gaat me ook goed af over het algemeen.
Ik ben de laatste tijd wel een heel stuk opener over mezelf geworden, niet alleen hier, maar ook in het echt. Aan de ene kant vind ik dat natuurlijk wel fijn, maar aan de andere kant vraag ik me soms wel eens af of ik niet té open ben, dat ik mensen irriteer ofzo Embarassed

Het feit dat je opener bent geworden is een pluspunt. Echt waar. Ik snap nu ook meer van wat je zegt. Of althans, ik durf erop te reageren. Wink En je irriteert dus niet, want ik vind het fijn dat je opener bent. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 11:39

Angel Blue Eyes schreef:
Maple schreef:

Het feit dat je opener bent geworden is een pluspunt. Echt waar. Ik snap nu ook meer van wat je zegt. Of althans, ik durf erop te reageren. Wink En je irriteert dus niet, want ik vind het fijn dat je opener bent. smile
Haha, dank je.

't Was in elk geval echt waardeloos even vanmiddag. Op een gegeven moment zei m'n collega zoeits als: als je het zélf nog maar trekt... Euhhh, nee, ik trek het niet altijd meer. En daar kwamen de tranen weer, toen... :P
Ik heb ook echt momenten dat ik al m'n energie thuis verbruik en m'n batterijtje op m'n werk weer oplaad. Ik ben ook als de dood dat ik straks een keer langdurig thuis kom te zitten, volgens mij kun je me dan meteen afvoeren. Maar ik heb soms wel het idee dat ik het nog maar nét aan trek, werk en thuis. Voor de buitenwereld zal ik het niet direct laten merken, ik lach bijna altijd en ben bijna altijd vrolijk smile

Maargoed, tot zover mln gezeik Wink Ik red me wel. Denk ik :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 12:04

Poe hee, ik heb trouwens een spierpijn in m'n kont... Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 12:09

Goedenacht! Ben net thuis van Guus, was echt een super feestje! Zit nu te wachten op mijn pizza die ik heb besteld, heb zo'n honger haha!

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 17 jun 2011 - 14:26

Weltrusten dames!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 17:55

Whaaaalaalaaaaaa ik sta hyper op Schiphol Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bimbam vr 17 jun 2011 - 17:57

Goeiemorgen!

Reva, ik dacht al wat ben je vroeg! Wat ga je doen op schiphol?
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 18:38

Morning, wat een rotweer buiten!!

Reva, ga je op vakantie?

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 17 jun 2011 - 19:09

Morgen.

Het weer staat nou goed naar mijn humeur..
Zo naar de begravenis van mijn lieve tante.

Fijne dag vandaag!
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud