Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Hebben jullie tips om geld te besparen?
Ik koop gewoon veel te veel voor in het mondje. En mijn vriezer ligt vol met dingen die ik ooit zal eten, maar niet nu. Ik ben rond de 600 euro kwijt aan boodschappen/benzine. Benzine 250 euro, dus tel uit je winst. En dat voor een alleenstaande?
Ik koop gewoon veel te veel voor in het mondje. En mijn vriezer ligt vol met dingen die ik ooit zal eten, maar niet nu. Ik ben rond de 600 euro kwijt aan boodschappen/benzine. Benzine 250 euro, dus tel uit je winst. En dat voor een alleenstaande?
Gast- Gast
Wij hebben vandaag boodschappen gedaan voor de hele week voor 40 euro... we kunnen het weer
Gast- Gast
Maple schreef:Wij hebben vandaag boodschappen gedaan voor de hele week voor 40 euro... we kunnen het weer
Goed bezig.
Ik heb vandaag boodschappen gedaan voor 16 euro. Maar ik had een statiegeldbonnetje van 10 euro en daarnaast heb ik praktisch elke dag bij de supermarkt gestaan.
Gast- Gast
Ik had vandaag trouwens ineens een jankbui op m'n werk... tot twee keer toe zelfs M'n collega zal wel gedacht hebben
Gast- Gast
Twee adere collega's vroegen los van elkaar hoe het ging en 't werd me gewoon even teveel. Ik zal er eigenlijk al een paar dagen tegenaan te hikken trouwens hoor.
Gast- Gast
Dat kan soms heel erg veel doen. Vooral als je er echt tegenaan hikt. Het gaat niet echt goed met je, he. Ik lees in een ander topic ook iets verontrustends. Je weet dat je met me mag praten en anders doe het met Jordana. Dat kan zeker! Sterkte!
Gast- Gast
Da's heel lief van je, dank je! Nee, 't gaat idd even niet zo lekker. Weet de laatste tijd vaak eventjes niet zo goed wat ik met alles aan moet. Met Jordana praat ik momenteel idd veel. Sowieso vind ik praten erg fijn, door alles te delen lukt het me beter om de boel te relativeren en los te laten.
Gast- Gast
dubbel1
Laatst aangepast door Atelier Madame op vr 17 jun 2011 - 11:10; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
vriendlef en Ik zijn 150 euro per maand kwijtAngel Blue Eyes schreef:Hebben jullie tips om geld te besparen?
Maar Uhm google is op viva vrekken club, heel veel leuke bespaartips..
Ik heb super veel tips voor je maar forum nu op mn mobiel dus is beetje lastig :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Praten kan sowieso enorm opluchten. Zelf ben ik geen prater, meer een schrijver en dus kan ik veelal mijn ei kwijt op het forum, via mail of via msn. En dan is het ook nog belangrijk dat iemand de situatie kent. Want ik ben een-hak-op-tak-verteller als me iets dwars zit. (och, wanneer eigenlijk niet )
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:vriendlef en Ik zijn 150 euro per maand kwijtAngel Blue Eyes schreef:Hebben jullie tips om geld te besparen?
Maar Uhm google is op viva vrekken club, heel veel leuke bespaartips..
Ik heb super veel tips voor je maar forum nu op mn mobiel dus is beetje lastig :p
Dat lijkt me ook.
Ik ben er morgen vanaf 09.00u tot 17.30u.
En ik zal het morgen eens even googlen. Ik moet echt op bed, maar heb zo geen zin. Werken morgen. In mijn eentje. Wel met twee technicals, maar wat moet ik er doen. Ja, drie telefoontjes opnemen en administratie wegwerken. Mutaties in mijn systeem invoeren, maar daar heb ik helemaal geen zin in.
Gast- Gast
Haha, ja, schrijven vind ik idd ook erg fijn, maar dan niet schrijven voor mezelf, maar idd, zoals hier op het forum, zodat ik respons van anderen kan krijgen. Maar praten gaat me ook goed af over het algemeen.Angel Blue Eyes schreef:Praten kan sowieso enorm opluchten. Zelf ben ik geen prater, meer een schrijver en dus kan ik veelal mijn ei kwijt op het forum, via mail of via msn. En dan is het ook nog belangrijk dat iemand de situatie kent. Want ik ben een-hak-op-tak-verteller als me iets dwars zit. (och, wanneer eigenlijk niet )
Ik ben de laatste tijd wel een heel stuk opener over mezelf geworden, niet alleen hier, maar ook in het echt. Aan de ene kant vind ik dat natuurlijk wel fijn, maar aan de andere kant vraag ik me soms wel eens af of ik niet té open ben, dat ik mensen irriteer ofzo
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, ja, schrijven vind ik idd ook erg fijn, maar dan niet schrijven voor mezelf, maar idd, zoals hier op het forum, zodat ik respons van anderen kan krijgen. Maar praten gaat me ook goed af over het algemeen.Angel Blue Eyes schreef:Praten kan sowieso enorm opluchten. Zelf ben ik geen prater, meer een schrijver en dus kan ik veelal mijn ei kwijt op het forum, via mail of via msn. En dan is het ook nog belangrijk dat iemand de situatie kent. Want ik ben een-hak-op-tak-verteller als me iets dwars zit. (och, wanneer eigenlijk niet )
Ik ben de laatste tijd wel een heel stuk opener over mezelf geworden, niet alleen hier, maar ook in het echt. Aan de ene kant vind ik dat natuurlijk wel fijn, maar aan de andere kant vraag ik me soms wel eens af of ik niet té open ben, dat ik mensen irriteer ofzo
Het feit dat je opener bent geworden is een pluspunt. Echt waar. Ik snap nu ook meer van wat je zegt. Of althans, ik durf erop te reageren. En je irriteert dus niet, want ik vind het fijn dat je opener bent.
Gast- Gast
Haha, dank je.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Haha, ja, schrijven vind ik idd ook erg fijn, maar dan niet schrijven voor mezelf, maar idd, zoals hier op het forum, zodat ik respons van anderen kan krijgen. Maar praten gaat me ook goed af over het algemeen.Angel Blue Eyes schreef:Praten kan sowieso enorm opluchten. Zelf ben ik geen prater, meer een schrijver en dus kan ik veelal mijn ei kwijt op het forum, via mail of via msn. En dan is het ook nog belangrijk dat iemand de situatie kent. Want ik ben een-hak-op-tak-verteller als me iets dwars zit. (och, wanneer eigenlijk niet )
Het feit dat je opener bent geworden is een pluspunt. Echt waar. Ik snap nu ook meer van wat je zegt. Of althans, ik durf erop te reageren. En je irriteert dus niet, want ik vind het fijn dat je opener bent.
't Was in elk geval echt waardeloos even vanmiddag. Op een gegeven moment zei m'n collega zoeits als: als je het zélf nog maar trekt... Euhhh, nee, ik trek het niet altijd meer. En daar kwamen de tranen weer, toen...
Ik heb ook echt momenten dat ik al m'n energie thuis verbruik en m'n batterijtje op m'n werk weer oplaad. Ik ben ook als de dood dat ik straks een keer langdurig thuis kom te zitten, volgens mij kun je me dan meteen afvoeren. Maar ik heb soms wel het idee dat ik het nog maar nét aan trek, werk en thuis. Voor de buitenwereld zal ik het niet direct laten merken, ik lach bijna altijd en ben bijna altijd vrolijk
Maargoed, tot zover mln gezeik Ik red me wel. Denk ik
Gast- Gast
Goedenacht! Ben net thuis van Guus, was echt een super feestje! Zit nu te wachten op mijn pizza die ik heb besteld, heb zo'n honger haha!
Gast- Gast
Weltrusten dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goeiemorgen!
Reva, ik dacht al wat ben je vroeg! Wat ga je doen op schiphol?
Reva, ik dacht al wat ben je vroeg! Wat ga je doen op schiphol?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Morgen.
Het weer staat nou goed naar mijn humeur..
Zo naar de begravenis van mijn lieve tante.
Fijne dag vandaag!
Het weer staat nou goed naar mijn humeur..
Zo naar de begravenis van mijn lieve tante.
Fijne dag vandaag!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: