Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 30 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus vr 17 jun 2011 - 9:16

Sterkte ABE...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:17

Ze hebben waarschijnlijk door een tumor geprikt en dan gaan uitzaaiingen snel. Althans, dat heb ik begrepen uit het boek van Herman Koch (Zomerhuis met zwembad) en dat is ook een gedachte van de doktoren. Het zit echt overal. Geen houden aan. Het is heel erg onwerkelijk. Mijn oma was ooit mijn lievelingsoma, at elke zondag bij haar, en toen werd ik ouder en zij oud en veranderde de band. Ik kwam er eigenlijk nog amper, ze heeft nog nooit mijn huis gezien, terwijl ik haar honderd keer heb uitgenodigd. Ik moet gewoon naar het ziekenhuis van mezelf. Al vind ik dat wel vreemd. Omdat ik haar eigenlijk alleen op verjaardagen van stief en paps zag.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:18

ABE, wat zielig...sterkte!

Pfff ik ben moe en mn bank trilt gewoon van de DJ voor de deur...en dat drie dagen/avonden/nachten lang..

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB vr 17 jun 2011 - 9:19

Pippa schreef:Sterkte ABE!

Ik ben mijn vriend met zijn werk aan het helpen Very Happy 20 vestigingen gehad / nog maar 130 te gaan haha!

vertel...wat doet hij voor werk dan?

ik schakel net in op het forum en kijk ondertussen naar een film op rtl8
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 9:19

Reva schreef:ABE, wat zielig...sterkte!

Pfff ik ben moe en mn bank trilt gewoon van de DJ voor de deur...en dat drie dagen/avonden/nachten lang..
kan je daar niets van zeggen dan? Question
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:21

Waarom staat dat 3 dagen/24uur voor jouw deur, Reva?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:24

Oh God, ik drink nooit en ik heb net één flesje Jillz op en de boel wordt al zweverig Embarassed :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:25

Angel Blue Eyes schreef:Waarom staat dat 3 dagen/24uur voor jouw deur, Reva?

Jaarlijkse stadsfeesten. Maar tis altijd wat. Elke woensdag oud hollandse markt, op donderdag kaasmarkt (dat er van die mannetjes gaan rennen met kazen), elke zaterdag markt, vorige week jazzfestivalweekend, week daarvoor rockweekend, volgende week ben saunders optreden, nachtmarkt, straks tien dagen kermis... En ik kan dan niet met de auto weg, grmbl.

Laatst aangepast door Reva op vr 17 jun 2011 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 17 jun 2011 - 9:29

Maple schreef:Oh God, ik drink nooit en ik heb net één flesje Jillz op en de boel wordt al zweverig Embarassed :P
Haha echt? Dan moet je nog even door oefenen Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:30

Reva schreef:

Jaarlijkse stadsfeesten. Maar tis altijd wat. Elke woensdag oud hollandse markt, op donderdag gasmarkt (dat er van die mannetjes gaan rennen met kazen), elke zaterdag markt, vorige week jazzfestivalweekend, week daarvoor rockweekend, volgende week ben saunders optreden, nachtmarkt, straks tien dagen kermis... En ik kan dan niet met de auto weg, grmbl.

Ow, ik zou helemaal gek worden! Ik vind mijn huis nog steeds leuk en het heeft ook best een leuke locatie, maar word tegenwoordig niet goed van de geluidsoverlast (Nu BBQ bij de kroeg en morgen Shantykoor) en het niet hebben van parkeerplek op een zaterdag (Besluit ik om 12.00u even weg te gaan, kom ik om 15.00u terug, kan ik nergens meer parkeren.)

Ik wens je sterkte!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB vr 17 jun 2011 - 9:31

jillz is in de aanbieding bij de Ah, ik vind het niet lekker, heb een keer een shotje ervan gehad, toen was het net uit

mijn vriend had van de week een wielklem(verteld hij net pas), het is dat hij naar de andere kant liep van zijn auto(rechterkant) z'n deur zat niet goed dicht anders had hij het niet gezien!!
Hij schopt tegen dat ding viel die eraf, zat er half op dus..
en wat bleek, zijn velg helemaal beschadigd!! Toen heeft hij dat ding meegenomen naar het gemeentehuis en daar ingeleverd en klacht ingediend, nu gaan ze uitzoeken wie die klem heeft geplaatst.

Zijn banden zijn heel dik, dus dat ding paste natuurlijk niet. Hoor net van mijn broer dat er een briefje of een sticker op je raam had moeten zitten, dat er een wielklem is geplaatst.
Ik ben echt pist hierover, ik vind dat ze die schade moeten vergoeden!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:34

Angel Blue Eyes schreef:
Reva schreef:

Jaarlijkse stadsfeesten. Maar tis altijd wat. Elke woensdag oud hollandse markt, op donderdag gasmarkt (dat er van die mannetjes gaan rennen met kazen), elke zaterdag markt, vorige week jazzfestivalweekend, week daarvoor rockweekend, volgende week ben saunders optreden, nachtmarkt, straks tien dagen kermis... En ik kan dan niet met de auto weg, grmbl.

Ow, ik zou helemaal gek worden! Ik vind mijn huis nog steeds leuk en het heeft ook best een leuke locatie, maar word tegenwoordig niet goed van de geluidsoverlast (Nu BBQ bij de kroeg en morgen Shantykoor) en het niet hebben van parkeerplek op een zaterdag (Besluit ik om 12.00u even weg te gaan, kom ik om 15.00u terug, kan ik nergens meer parkeren.)

Ik wens je sterkte!

Ik kwam laatst om 1u 's nachts thuis... Om half vijf had ik een parkeerplek. Tussendoor maar alvast onder de douche gestaan en een was gedraaid en ambulance gebeld, omdat ik bij de zoveelste naarbuitengaanomeenplekjetezoeken-poging ik een nep elvis knock out voor de deur had laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:35

Reva schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Reva schreef:

Ik wens je sterkte!

Ik kwam laatst om 1u 's nachts thuis... Om half vijf had ik een parkeerplek. Tussendoor maar alvast onder de douche gestaan en een was gedraaid en ambulance gebeld, omdat ik bij de zoveelste naarbuitengaanomeenplekjetezoeken-poging ik een nep elvis knock out voor de deur had laughcry

Ow verschrikkelijk! Gillend gek zou ik worden! Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:35

Shygirl85 schreef:
Maple schreef:Oh God, ik drink nooit en ik heb net één flesje Jillz op en de boel wordt al zweverig Embarassed :P
Haha echt? Dan moet je nog even door oefenen Very Happy
Hahaha, nouja, ik sla nog geen wartaal uit hoor! (toch??) Ik drink de laatste tijd echt bijna nooit meer. Volgens mij, áls ik nu even door zou drinken, zou ik idd wel binnen de kortste keren goed dronken zijn, haha.
Ben er trouwens niet over uit of ik Jilzz nou lekker vind. Er hangt een bier-nasmaak ana en ik hou niet van bier, maar opzich vind ik dat friszoete dan weer wel lekker.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:38

Ik krijg vaak commentaar dat ik zo ver weg van het centrum woon maar als ik dit zo lees ben ik heerlijk gelukkig hier op mijn rustige stekkie smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:38

Ja en dan is ook nog je sterke drank op én zegt de schoonmaakster op je werk dat ze je zo op Adele vindt lijken... laughcry

Grease tijd!

Ow en Exp; wat grof! Die schade behoren ze te vergoeden lijkt mij!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:40

Mn bel is ook al een keer of vijftien gegaan, nog even en ik ga door mn intercom boeren.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB vr 17 jun 2011 - 9:40

ze hadden zijn velg moeten beschermen met een karton ofzo (dat heb ik wel eens gezien op dat programma, wielklem & co) ten tweede, hij paste niet eens die klem!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB vr 17 jun 2011 - 9:41

Reva schreef:Mn bel is ook al een keer of vijftien gegaan, nog even en ik ga door mn intercom boeren.

hahahahahaha BURP!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:42

Reva schreef:Mn bel is ook al een keer of vijftien gegaan, nog even en ik ga door mn intercom boeren.

Hahaha!

Mijn intercom doet het niet. Ik ben vooral blij op woensdag en zaterdag dat hij het niet doet. Op sommige momenten vind ik het vervelend, vooral als mijn bestelde schoenen/kleding altijd worden afgeleverd bij het postkantoor, ik daar weer heen moet en dus het nut van online bestellen steeds minder inzie. scratch

Zusje, alles heeft zijn voor en nadelen.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 9:47

haha dikke lol@ boeren door de intercom

Ik woon zo heerlijk rustig hier in een suburbbbbb *buuuuurb * angel
We hebben gewoon allemaal 2 parkeerplekken per persoon ofzo :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:47

Wat een heerlijke film blijft Grease toch.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 9:48

Reva schreef:Wat een heerlijke film blijft Grease toch.

+1000 triljoen
I I love you grease (en mamma mia vind ik ook geweldig)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  ExpressoB vr 17 jun 2011 - 9:53

ik heb het hartstikke koud, zit al met een deken over me benen en voeten heen

heb buikpijn en kijk spiderman2
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:56

ABE; Volgens mij zijn het alleen de anderen die de nadelen zien. Ik in ieder geval niet Very Happy. I I love you it here!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: