Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Chocolate Cookie schreef:Fijn dat het wel goed met je gaat! Goed om te horen. Probeer het toch ondanks alles vast te houden Je bent een sterke meid/vrouw
Zal voor je meeduimen over je APK... Ik heb, nou ja mijn auto haha, binnenkort ook mijn APK. Vrees ik hem ook wel een beetje voor...
Ik een sterke vrouw/meid? Ow, dat heb ik nog niet eerder gehoord/gelezen.
Voorheen liet ik de APK door de vriend van mijn moeder doen. En ik ben in staat om haar te bellen en te zeggen dat ze me moeten helpen, dat het ZIJN schuld is dat mijn auto zo kut is, en dat als ik door hun in de financiele problemen raak, het hun probleem is. Maar dat doen we maar niet. Ik ga het gewoon netjes zelf oplossen. Het komt wel goed.
Het enige wat ik echt kut vind is dat ik mijn beste vriend aan het kwijtraken ben.
Gast- Gast
Burn schreef:Ik heb alleen maar strak bijna.. Ik doe wel iets van 4 jaar terug aan ofzo.. Wurm me daar wel in..
Niet wurmen. Dat is niet toegestaan, Burn.
Gast- Gast
Hoezo raak je je beste vriend kwijt? :oAngel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:Fijn dat het wel goed met je gaat! Goed om te horen. Probeer het toch ondanks alles vast te houden Je bent een sterke meid/vrouw
Zal voor je meeduimen over je APK... Ik heb, nou ja mijn auto haha, binnenkort ook mijn APK. Vrees ik hem ook wel een beetje voor...
Ik een sterke vrouw/meid? Ow, dat heb ik nog niet eerder gehoord/gelezen.
Voorheen liet ik de APK door de vriend van mijn moeder doen. En ik ben in staat om haar te bellen en te zeggen dat ze me moeten helpen, dat het ZIJN schuld is dat mijn auto zo kut is, en dat als ik door hun in de financiele problemen raak, het hun probleem is. Maar dat doen we maar niet. Ik ga het gewoon netjes zelf oplossen. Het komt wel goed.
Het enige wat ik echt kut vind is dat ik mijn beste vriend aan het kwijtraken ben.
Enne, niet zo negatief he!!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ABE. Bedankt voor je eerlijke reactie.. Vind 't moeilijk om te lezen, maar misschien komt dat ook wel door mijn kutbui..
Stylegirl, ik heb altijd van mezelf al een zilveren horloge, 2 ringen en 2 armbanden om..
Stylegirl, ik heb altijd van mezelf al een zilveren horloge, 2 ringen en 2 armbanden om..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:Ik heb alleen maar strak bijna.. Ik doe wel iets van 4 jaar terug aan ofzo.. Wurm me daar wel in..
Ik wurm me bijna over al in!
Burn- Lady Post-a-lot
Nee wurmen is niet mooi ! Wat heb je vanmiddag geshopt dan?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Chocolate Cookie schreef:
Hoezo raak je je beste vriend kwijt? :o
Ben ik negatief? Nee toch? Ik voel me niet zo negatief hoor.
Mijn beste vriend en ik klikken niet meer na een bepaald voorvalletje. We praten er niet over, maar het sluimerd. Voorheen was hij er altijd voor mij en ik voor hem, maar sindskort is dat allemaal veranderd. En ik probeer vast te houden aan het oude, waardoor ik misschien wel verstikkend voor hem ben.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Nee wurmen is niet mooi ! Wat heb je vanmiddag geshopt dan?
NIETS!
En ik moet soms wel wurmen met die boezem!
Burn- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:
Mijn beste vriend en ik klikken niet meer na een bepaald voorvalletje. We praten er niet over, maar het sluimerd. Voorheen was hij er altijd voor mij en ik voor hem, maar sindskort is dat allemaal veranderd. En ik probeer vast te houden aan het oude, waardoor ik misschien wel verstikkend voor hem ben.
Oh wat naar Hopelijk trekt het nog bij!
Chocolate Cookie- Ratel
Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:Ik heb alleen maar strak bijna.. Ik doe wel iets van 4 jaar terug aan ofzo.. Wurm me daar wel in..
Ik wurm me bijna over al in!
Daarom heb ik laatst een paar maten te groot gekocht. Ik was het zat om te wurmen. En sindsdien zit ik ook iets beter in mijn vel. Niet omdat ik blij ben met mijn kledingmaat, maar wel omdat ik nu eindelijk de deur uit kan gaan zonder me tien keer te verkleden en zonder dat het te strak zit.
Gast- Gast
Ik moet vaak een maat groter nemen vanwege mijn borsten, maar dan is het op andere plekken weer te groot. Zo had ik gisteren een blazer gepast, zat mooi tot ik de knoop dicht wilde doen. Maat groter gepast en toen had ik weer te brede schouders ..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl, ik ken het!
Burn- Lady Post-a-lot
Chocolate Cookie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:
Dat hoop ik. Echt van harte. Ik weet ook niet wat ik moet doen om hem weer bij te laten trekken. Misschien ben ik wel te bang om het contact kwijt te raken, waardoor ik blijf zeuren over dingen die me voorheen niets deden. Ik weet niet wat goed is. Hij probeert het wel, ik ook, maar het komt niet meer aan.
Gast- Gast
Dames, mag ik nog 1x jullie scherpe mening over een tekst?
Burn- Lady Post-a-lot
Stylegirl schreef:Ik moet vaak een maat groter nemen vanwege mijn borsten, maar dan is het op andere plekken weer te groot. Zo had ik gisteren een blazer gepast, zat mooi tot ik de knoop dicht wilde doen. Maat groter gepast en toen had ik weer te brede schouders ..
Ik heb nu ook aardige tietjes en ik vind het om eerlijk te zijn verschrikkelijk. Die dingen zijn zo verschrikkelijk aanwezig, terwijl, als ik mocht kiezen, liever helemaal niets van voren had hangen. Dus vandaar ook dat ik nu maar groter koop en dan valt het allemaal niet zo erg meer op.
Gast- Gast
Burn schreef:Dames, mag ik nog 1x jullie scherpe mening over een tekst?
Als ik nog mee mag doen.
Gast- Gast
Maar kun je daar niet gewoon met hem over praten?Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:
Dat hoop ik. Echt van harte. Ik weet ook niet wat ik moet doen om hem weer bij te laten trekken. Misschien ben ik wel te bang om het contact kwijt te raken, waardoor ik blijf zeuren over dingen die me voorheen niets deden. Ik weet niet wat goed is. Hij probeert het wel, ik ook, maar het komt niet meer aan.
Gast- Gast
Shirtje van vanmiddag van Burn!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Het is een strapless shirt, wat je ziet is m'n BH-bandje!
Burn- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:
En er over praten samen is echt geen optie?
Chocolate Cookie- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:Dames, mag ik nog 1x jullie scherpe mening over een tekst?
Als ik nog mee mag doen.
Tuurlijk wel!
Lieverd, ik ben blij dat je eerlijk bent.. Daar heb ik toch meer aan.. En tsja, de waarheid kan hard zijn!
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:
Shirtje van vanmiddag van Burn!!
Billetjes!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Burn- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Maar kun je daar niet gewoon met hem over praten?
Dat wat er is voorgevallen hebben we besproken. Ik heb zelfs nog extra gedaan, om hem een goed gevoel te geven. Maar hij pakte het verkeerd op. Voorheen hoefde ik hem maar om hulp te vragen en hij was er. Nu vraag ik hem om hulp en ik krijg nog steeds wel een soort van hulp, maar bij voorkeur dagen later. Hij verteld mij niets meer, terwijl ik weet dat ik de enige ben waarbij hij zichzelf kan zijn (zijn eigen woorden). Word er gewoon naar van.
Gast- Gast
Burn, de tekst is te indrukwekkend om op de spelling te letten. Het komt uit jouw hart, dan is spelling, in mijn ogen, niet aan de orde.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: