Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Maar nu ga ik lekker mijn boek uitlezen Fijne avond nog dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Komt helaas door de zwangerschapsdiabetes, zal waarschijnlijk insuline moeten gaan spuiten, maar dat is nog even paar dagen afwachten.Stylegirl schreef:@ PM: wat groeien de kindjes hard zeg! Dat gaat echt snel!
.
Gast- Gast
@CC: Ja, die fibro is echt een rotziekte. Nu tijdens mijn zwangerschap heb ik amper de pijn van de fibro, zal straks wel weer vies tegenvallen!!
Gast- Gast
Lees-ze!Angel Blue Eyes schreef:Lees ze, Merai!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai: Ik heb niet gestudeerd, dus eigenlijk is mijn vraag... Wat is een Thesis?
Dat is eigenlijk het afsluitende stuk van je opleiding, hetzelfde als een scriptie (dat ken je misschien wel?). Het is een wetenschappelijk artikel wat je moet schrijven over onderzoek wat je doet naar een fenomeen uit je vakgebied.
Ik dacht al dat het ietwat te vergelijken is.
Zo weet ik eindelijk ook eens wat dat is, haha!
+1, ik heb dat ook nooit geweten haha!
Gast- Gast
ProudMama schreef:@CC: Ja, die fibro is echt een rotziekte. Nu tijdens mijn zwangerschap heb ik amper de pijn van de fibro, zal straks wel weer vies tegenvallen!!
Hmm, tis dat ik nog niet aan kinderen wil denken. Daar heb ik al niet de energie voor. K vind het eigenlijk heel knap van je!
Chocolate Cookie- Ratel
Huphuphup even officieel huiswerk makenMaple schreef:Ik moet officieel nog huiswerk doen, maar ik heb geen zin...
Chocolate Cookie- Ratel
Doe ik van het weekend wel, kan het gelukkig ff uitstellenChocolate Cookie schreef:Huphuphup even officieel huiswerk makenMaple schreef:Ik moet officieel nog huiswerk doen, maar ik heb geen zin...
Gast- Gast
Tja, ik laat die fibro niet mijn leven en plannen afnemen qua kinderwens, de rest van de beperkingen is al genoeg.Chocolate Cookie schreef:ProudMama schreef:@CC: Ja, die fibro is echt een rotziekte. Nu tijdens mijn zwangerschap heb ik amper de pijn van de fibro, zal straks wel weer vies tegenvallen!!
Hmm, tis dat ik nog niet aan kinderen wil denken. Daar heb ik al niet de energie voor. K vind het eigenlijk heel knap van je!
Alleen had ik nooit verwacht er 2 tegelijk te krijgen, maar dat zullen we best redden!!
Laatst aangepast door ProudMama op do 16 jun 2011 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PM is dat perse negatief voor de kindjes dan of wat houdt het precies in? Heb er namelijk niet echt verstand van ..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ja, maar gister ben ik uitgewisseld naar een ander kdv en daar moet ik nog een presentatie van maken en een formulier over invullenAuxo schreef:Huiswerk Maple? Jij werkt toch? Of heb ik iets gemist?
Gast- Gast
Voor mij scheelt het dat ik nooit echt een kinderwens gehad heb, tot nog toe... Maar goed ik ben pas 22.. Het kan nog 100x veranderen.ProudMama schreef:Tja, ik laat die fibro niet mijn leven en plannen afnemen qua kinderwens, de rest van de beperkingen is al genoeg.Chocolate Cookie schreef:ProudMama schreef:@CC: Ja, die fibro is echt een rotziekte. Nu tijdens mijn zwangerschap heb ik amper de pijn van de fibro, zal straks wel weer vies tegenvallen!!
Alleen had ik nog verwacht er 2 tegelijk te krijgen, maar dat zullen we best redden!!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ben eigenlijk best een bitch.
Collega:"ABE, ga je straks naar de Jumbo".
Ik:"Ja. Even een flesje Cola halen".
Collega:"Ow, ok".
Ik verder praten met een andere collega.
Ik:"Of wou je mee naar de Jumbo?"
Collega:"Als het mag?"
Ik:"Nee".
De andere collega begon alweer te schaterlachen, want ze weet dat ik het niet meen, maar ik vind dat altijd van zulke inkoppertjes. Meestal vragen we aan elkaar:"Joh, we hebben samen pauze. Jumbo?" En dan is het altijd gewoon Ja. Je vraagt elkaar toch niet of je mee mag? Toch?
De andere collega begon alweer te schaterlachen, want ze weet dat ik het niet meen, maar ik vind dat altijd van zulke inkoppertjes. Meestal vragen we aan elkaar:"Joh, we hebben samen pauze. Jumbo?" En dan is het altijd gewoon Ja. Je vraagt elkaar toch niet of je mee mag? Toch?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Ik ben eigenlijk best een bitch.
Zou ik ook doen Hahahaha..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Maple schreef:Ja, maar gister ben ik uitgewisseld naar een ander kdv en daar moet ik nog een presentatie van maken en een formulier over invullenAuxo schreef:Huiswerk Maple? Jij werkt toch? Of heb ik iets gemist?
Ah op die manier
Sorry trouwens dat ik zo nieuwsgierig ben hoor, ben ik normaal nooit..
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Ik ben eigenlijk best een bitch.
Haha geweldig
Gast- Gast
Ze groeien dan te hard, en hebben meer kans om diabeet te worden. Na de bevalling moeten ze ook even in de gaten gehouden worden qua bloedsuiker, om te kijken of ze die dan zelf op pijl kunnen houden.Stylegirl schreef:PM is dat perse negatief voor de kindjes dan of wat houdt het precies in? Heb er namelijk niet echt verstand van ..
Enne... als ze te hard groeien samen is dat voor mij geen doen meer, en ze moeten er ooit ook nog uit kunnen
Gast- Gast
Jordana schreef:
Haha. Dan ben ik niet de enige.
We zijn wel samen naar de Jumbo geweest hoor.
Het is net als de TM van technical. Ik ruilde met een uitzendkracht. Dus toen ik langs kwam hoorde ik hem met de planner praten en zei de TM van technical:"Prima, dat jij ruilt met een uitzendkracht, maar dat betekent wel dat we geen eettegoed voor jou hebben... *schaterlach* ingecalculeerd. En dus zal je het morgen *schaterlach* zonder *schaterlach* moeten *schaterlach* doen". Dat kun je toch ook niet serieus nemen?
Gast- Gast
Oke hopelijk valt het allemaal mee en nog eventjes volhouden, dan mogen ze eruit !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Angel Blue Eyes schreef:Jordana schreef:
Haha. Dan ben ik niet de enige.
Owww zo heb ik vandaag ook tegen een chauffer gezegd die aan mij vroeg.. Ow ik kan dus de weegbrug op.. Nee... Jij wordt niet gewogen je wacht maar even.. En hij keek me aan.. En ik begon te lachen.. Dus hij ooo jij bent slecht
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: