Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:Nee ik ben blonT dus ik mag dat
Ik van origine ook. Ik laat me alleen kunstmatig slim maken. Elke maand opnieuw. Helpt niets. Maar ik doe een poging.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Jordana schreef:Nee ik ben blonT dus ik mag dat
Ik van origine ook. Ik laat me alleen kunstmatig slim maken. Elke maand opnieuw. Helpt niets. Maar ik doe een poging.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Het probleem is dus.. Ik heb de hele avond geshopt, maar ik kan gewoon geen broek vinden!
En vind ik een ander leuk topje, vind mijn moder hem niet leuk.. En weet ik zelf ook niet wat ik er bij aan moet!
En vind ik een ander leuk topje, vind mijn moder hem niet leuk.. En weet ik zelf ook niet wat ik er bij aan moet!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Angel Blue Eyes schreef:Jordana schreef:Nee ik ben blonT dus ik mag dat
Ik ben donker geboren en blond geworden
En jij bent blond geboren en donker geworden
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Laat zien, laat zien ..!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
CC - Las ergens dat je je niet zo lekker voelde vandaag? Ik zag wel knuffels voorbij komen, maar heb niet gelezen, ondanks dat ik even heb teruggelezen, wat er aan de hand is/was.
Gast- Gast
Jordana schreef:Angel Blue Eyes schreef:Jordana schreef:Nee ik ben blonT dus ik mag dat
Maar blonT geboren ben ik dan weer niet.
Gast- Gast
En ik ben blond en blijf blond. Voorlopig...Jordana schreef:Angel Blue Eyes schreef:Jordana schreef:Nee ik ben blonT dus ik mag dat
Gast- Gast
Burn schreef:Het probleem is dus.. Ik heb de hele avond geshopt, maar ik kan gewoon geen broek vinden!
Maar heb je een leuke broek en geen leuk topje? Of wel een leuk topje, maar geen goede broek?
Gast- Gast
Knuffels voor mij? :o Die heb ik gemist... Ben vandaag alleen nu pas aan het reageren... Rest van de dag hier niet geweest... Verwar je me?Angel Blue Eyes schreef:CC - Las ergens dat je je niet zo lekker voelde vandaag? Ik zag wel knuffels voorbij komen, maar heb niet gelezen, ondanks dat ik even heb teruggelezen, wat er aan de hand is/was.
Chocolate Cookie- Ratel
Goddoorrieee! ARGH! Nu laadt die kutfoto niet!
Ik heb (voor mijn gevoel) wel een leuk shirtje, maar geen goede broek..
Ik heb (voor mijn gevoel) wel een leuk shirtje, maar geen goede broek..
Burn- Lady Post-a-lot
Chocolate Cookie schreef:Knuffels voor mij? :o Die heb ik gemist... Ben vandaag alleen nu pas aan het reageren... Rest van de dag hier niet geweest... Verwar je me?Angel Blue Eyes schreef:CC - Las ergens dat je je niet zo lekker voelde vandaag? Ik zag wel knuffels voorbij komen, maar heb niet gelezen, ondanks dat ik even heb teruggelezen, wat er aan de hand is/was.
Hmmz... Er zijn meer CC's natuurlijk en ook vele smaken koekjes.... Het kan.... Maar CC, hoe is het met je?
Gast- Gast
Meehh.... Zaterdag zou mijn oma jarig zijn en dit wordt de eerste keer dat ze er niet meer bij is . Ben de hele week eigenlijk al beetje in een dip aan het raken hierdoor..
Tiana- Ratel
Burn - Ik wacht nog even in spanning af.
Hoe had je het morgen willen combineren?
Hoe had je het morgen willen combineren?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Meehh.... Zaterdag zou mijn oma jarig zijn en dit wordt de eerste keer dat ze er niet meer bij is . Ben de hele week eigenlijk al beetje in een dip aan het raken hierdoor..
Ow, meis. Dat is heel erg vervelend.
Gast- Gast
HahahahahahaAngel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:Knuffels voor mij? :o Die heb ik gemist... Ben vandaag alleen nu pas aan het reageren... Rest van de dag hier niet geweest... Verwar je me?Angel Blue Eyes schreef:CC - Las ergens dat je je niet zo lekker voelde vandaag? Ik zag wel knuffels voorbij komen, maar heb niet gelezen, ondanks dat ik even heb teruggelezen, wat er aan de hand is/was.
Hmmz... Er zijn meer CC's natuurlijk en ook vele smaken koekjes.... Het kan.... Maar CC, hoe is het met je?
Het gaat wel. Baal een beetje dat ik voorlopig niet mee kan trainen met de volleybal en dan als vervanging mee ga helpen met de trainingen. Niet dat dat niet leuk is. Maar toch is het even kut.
Hoe is het met jou nu eigenlijk???
Chocolate Cookie- Ratel
Jordana, wil jij de foto nog een keer plaatsen?
Dat was mijn vraag.. I kwist het niet, en vroeg hier om advies.. Maar kwam eigk als antwoord dat het niet feestelijk genoeg was..
Dat was mijn vraag.. I kwist het niet, en vroeg hier om advies.. Maar kwam eigk als antwoord dat het niet feestelijk genoeg was..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Jordana, wil jij de foto nog een keer plaatsen?
Nou ik heb ook gezegd dat je het feestelijker kunt maken met accessoires, maar daar reageerde je niet echt op .
Tiana- Ratel
Klopt, ik doelde eigenlijk ook niet op jou!
Maar ik ben eigk altijd anti accessoires, gewoon omdat ik niet weet hoe ik dat moet doen..
Maar ik ben eigk altijd anti accessoires, gewoon omdat ik niet weet hoe ik dat moet doen..
Burn- Lady Post-a-lot
Chocolate Cookie schreef:HahahahahahaAngel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:Knuffels voor mij? :o Die heb ik gemist... Ben vandaag alleen nu pas aan het reageren... Rest van de dag hier niet geweest... Verwar je me?Angel Blue Eyes schreef:CC - Las ergens dat je je niet zo lekker voelde vandaag? Ik zag wel knuffels voorbij komen, maar heb niet gelezen, ondanks dat ik even heb teruggelezen, wat er aan de hand is/was.
Het gaat wel. Baal een beetje dat ik voorlopig niet mee kan trainen met de volleybal en dan als vervanging mee ga helpen met de trainingen. Niet dat dat niet leuk is. Maar toch is het even kut.
Ow, dat is zeker wel jammer. Vooral als Volleybal jouw passie is. Dan kan ik me voorstellen dat het 'leuk' is om mee te kunnen helpen, maar niet 'leuk, leuk' is.
Met mij gaat het in principe wel goed. Met mijzelf gaat het goed. Net promotie gemaakt. Dus ik zit eerst wel goed, al is promotie nog geen zekerheid voor contractsverlenging in oktober. Met mijn stief gaat het goed, dus met papa ook. Met mijn broer en zijn vriendin gaat het goed, ze komen hier binnenkort in het dorp wonen. Maar het enige wat niet goed gaat is het contact met mijn moeder. Ondanks dat ze van mij de maan op kan, vind ik het ook wel heel erg dat het nu zo is, zoals het is. En volgende maand wordt een moeilijke financiele maand. Ik hoop maar dat de APK niet hoger uitvalt dan 100 a 200 euro.
Gast- Gast
Burn schreef:Klopt, ik doelde eigenlijk ook niet op jou!
Oke, ik trek me dat soort opmerkingen altijd persoonlijk aan dus ik wilde mezelf even verdedigen .
Een lange ketting is leuk om erop aan te doen. Als je wilt kun je ook nog een armband of een horloge aan doen en misschien leuke oorbellen?
Tiana- Ratel
Fijn dat het wel goed met je gaat! Goed om te horen. Probeer het toch ondanks alles vast te houden Je bent een sterke meid/vrouwAngel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:HahahahahahaAngel Blue Eyes schreef:Chocolate Cookie schreef:Knuffels voor mij? :o Die heb ik gemist... Ben vandaag alleen nu pas aan het reageren... Rest van de dag hier niet geweest... Verwar je me?Angel Blue Eyes schreef:CC - Las ergens dat je je niet zo lekker voelde vandaag? Ik zag wel knuffels voorbij komen, maar heb niet gelezen, ondanks dat ik even heb teruggelezen, wat er aan de hand is/was.
Ow, dat is zeker wel jammer. Vooral als Volleybal jouw passie is. Dan kan ik me voorstellen dat het 'leuk' is om mee te kunnen helpen, maar niet 'leuk, leuk' is.
Met mij gaat het in principe wel goed. Met mijzelf gaat het goed. Net promotie gemaakt. Dus ik zit eerst wel goed, al is promotie nog geen zekerheid voor contractsverlenging in oktober. Met mijn stief gaat het goed, dus met papa ook. Met mijn broer en zijn vriendin gaat het goed, ze komen hier binnenkort in het dorp wonen. Maar het enige wat niet goed gaat is het contact met mijn moeder. Ondanks dat ze van mij de maan op kan, vind ik het ook wel heel erg dat het nu zo is, zoals het is. En volgende maand wordt een moeilijke financiele maand. Ik hoop maar dat de APK niet hoger uitvalt dan 100 a 200 euro.
Zal voor je meeduimen over je APK... Ik heb, nou ja mijn auto haha, binnenkort ook mijn APK. Vrees ik hem ook wel een beetje voor...
Chocolate Cookie- Ratel
Burn schreef:Klopt, ik doelde eigenlijk ook niet op jou!
Wat ik ga zeggen is natuurlijk niet lullig bedoeld. Dat staat voorop en dat moet je ook weten.
Persoonlijk zou ik kiezen voor een uitlopend shirtje. Dus onder de tietjes strak en dan schuin aflopend. Ook de bolero zou ik niet doen, maar ik zou kiezen voor een vest. Van de vest zou je dan één knoopje los kunnen doen, zodat hij ook schuin afloopt.
Heb je een schuin aflopend shirtje (zwart of een mooi felle kleur?) en een zwarte vest of juist die met een velle kleur, zou heel mooi staan. Bij de action heb je bv vestjes van 12 euro en ze zitten goed. En ik ben eraan verslaafd.
Gast- Gast
Ik heb alleen maar strak bijna.. Ik doe wel iets van 4 jaar terug aan ofzo.. Wurm me daar wel in..
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: