Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
wat isser dan?Lotus schreef:Ik ga maar weer, want dit gesprek is niet goed voor me.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:wat isser dan?Lotus schreef:Ik ga maar weer, want dit gesprek is niet goed voor me.
Lotus, kan het gesprek niet aan als het over diëten gaat..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Het gaat hier de laatste tijd ook wel heel vaak over eten, dieet en niet eten vind ik.
Gast- Gast
Nouja, ik stoor me er niet aan. Maar ik kan begrijpen dat het bijvoorbeeld voor Lotus, wel moeilijk is!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik stoor me daar niet aan, hoor. Het zou van de gekke zijn als je het niet meer daar over mag hebben omdat iemand zich aangesproken voelt.ProudMama schreef:Het gaat hier de laatste tijd ook wel heel vaak over eten, dieet en niet eten vind ik.
Gast- Gast
+1Storm schreef:Ik stoor me daar niet aan, hoor. Het zou van de gekke zijn als je het niet meer daar over mag hebben omdat iemand zich aangesproken voelt.ProudMama schreef:Het gaat hier de laatste tijd ook wel heel vaak over eten, dieet en niet eten vind ik.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi! Heb net mogen hardlopen onder werktijd, echt zwaar hoor, werken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik stoor me er ook niet aan hoor, maar het valt me wel op!
En op een algemeen forum heb je best wel de kans dat er dingen besproken worden die erg gevoelig liggen, dan snap ik dat Lotus er voor kiest om niet gezellig mee te doen.
En op een algemeen forum heb je best wel de kans dat er dingen besproken worden die erg gevoelig liggen, dan snap ik dat Lotus er voor kiest om niet gezellig mee te doen.
Gast- Gast
O, dat zeker. Dat is idd haar eigen keuze, maar ik vind niet dat mensen sorry moeten zeggen tegen Lotus omdat het over afvallen gaat. Dat vind ik een beetje onzin.ProudMama schreef:Ik stoor me er ook niet aan hoor, maar het valt me wel op!
Gast- Gast
Hmm, ja ok! Storm, daar heb je wel een beetje gelijk in!
Burn- Lady Post-a-lot
Nog niet, er is nog niets anders voorgevallen.Lily schreef:heb je je buurman erop aangespronken storm?
Gast- Gast
Is er toevallig iemand met verstand van katten in de huis? Er is hier een jonge kat (geboren in euh november) en hij is heel actief normaal. Maar nu ligt ie al vanaf 9u op een stoel. Te slapen. Zn buik beweegt gelukkig wel, haha. Ik kan hem gewoon aan zn staart enzo trekken (zachtjes he) of pootjes omhoog doen, gem optillen en ergens anders neerleggen. Dan doet ie half zn ogen open van nou het zal wel en dan pit ie weer verder. Ik heb echt de ballen verstand van katten en snap ze ook niet, maar is deze ziek of toe aan weekend?
Gast- Gast
Lily schreef:eet en drinktie wel gewoon?
Vanaf 9u niet zien doen. Maar wel twee keer weggeweest voor werkafspraak, maar bij terugkomst lag hij gewoon nog.
Gast- Gast
ik zou het nog even aankijken datie een hele dag slaapt wil niks zeggen dat doet die van ons ook wel eens. Wel even goed opletten offie wel eet/drinkt en op de bak gaat.
Gast- Gast
En als je m iets geeft wat ie heel erg lekker vind, een stukje worst ofzo?
En wat krijg je voor reactie als je een balletje gooit en met m gaat spelen?
En wat krijg je voor reactie als je een balletje gooit en met m gaat spelen?
Gast- Gast
Hoe kan het dat er tussen de vraagprijs van de ene makelaar en de vraagprijs van de andere makelaar €20.000,- verschil zit?
Gast- Gast
Huh? Een huis staat toch nooit te koop via 2 makelaars?Alex schreef:Hoe kan het dat er tussen de vraagprijs van de ene makelaar en de vraagprijs van de andere makelaar €20.000,- zit?
Gast- Gast
YES! De voorbereidingen zijn klaar!
Burn- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Huh? Een huis staat toch nooit te koop via 2 makelaars?Alex schreef:Hoe kan het dat er tussen de vraagprijs van de ene makelaar en de vraagprijs van de andere makelaar €20.000,- zit?
Jawel hoor, dat komt voor. Maar ik doel nu op de makelaar die vanmorgen bij me was en de makelaar die net weg is. Volgens de laatste kan ik €20.000,- minder vragen dan de makelaar van vanmorgen. Dat is toch raar?
Gast- Gast
dat is raar :S
Kan je niet op funda ofzo kijken hoe de vraagprijs van andere woningen in de buurt is?
Kan je niet op funda ofzo kijken hoe de vraagprijs van andere woningen in de buurt is?
Gast- Gast
Taxatie bedoel je? Daar zit eigenlijk altijd wel verschil in tussen meerdere makelaars!Alex schreef:ProudMama schreef:Huh? Een huis staat toch nooit te koop via 2 makelaars?Alex schreef:Hoe kan het dat er tussen de vraagprijs van de ene makelaar en de vraagprijs van de andere makelaar €20.000,- zit?
Jawel hoor, dat komt voor. Maar ik doel nu op de makelaar die vanmorgen bij me was en de makelaar die net weg is. Volgens de laatste kan ik €20.000,- minder vragen dan de makelaar van vanmorgen. Dat is toch raar?
Gewoon voor het beste aanbod kiezen.
Gast- Gast
dat vind ik nogal een bedrag!! Hier zijn 4 makelaars geweest en ze gaven allemaal aan wat we er minimaal voor moeten krijgen. 4 x hetzelfde bedrag vond ik ook wel bijzonder. Maar we hebben het huis zelf in de verkoop staan.Alex schreef:Hoe kan het dat er tussen de vraagprijs van de ene makelaar en de vraagprijs van de andere makelaar €20.000,- verschil zit?
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: