Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

difrax combi speen 6mnd zonder ring waar te krijgen

+3
Spring
Annie24
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

difrax combi speen 6mnd zonder ring waar te krijgen Empty difrax combi speen 6mnd zonder ring waar te krijgen

Bericht  duckie do 16 jun 2011 - 7:27

mn dochtertje heeft de combi spenen van difrax, en nu gaan we over op de 6+ fopspenen (tenminste dat is de bedoeling) maar nu heeft ze altijd fopspenen zonder ring, dus die wil ik nu ook weeer hebben. maar ik kan nergens de combi spenen 6+ zonder ring vinden, heb er maar vast 2 gekocht met ring maar voor in bed wil ik ze liever zonder ring... heeft iemand ze wel eens gezien zo? of weet waar ik ze kan bestellen? heb het laatst ergens na gevraagd en ze schijnen wel te bestaan maar ben al aardig wat drogisterijen afgegaan maar niemand heeft ze hangen. terwijl van de dental versie en met en zonder ring hebt van de 6+ (heb nu 1 bibi speen geprobeerd maar dit vind ze echt helemaal niets dus over op de dental is geen optie)

en op de 0-6 nog een tijdje blijven vind ik niet echt een optie (moet nog wel ff kunnen maar niet zo lang meer) want ze stopt ze zelf in haar mond en ze heeft ze nu een paar keer vast in haar mondje gehad, dus ik wil graag een groter schildje

kan je evt snachts voor in bed ook speentjes met ring gebruiken of is het beter van niet? ( ze slaapt trouwens op haar buik)

of is er een ander merk dat ook speentjes in de combi variant heeft? want ik zie alleen maar dental vorm
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

difrax combi speen 6mnd zonder ring waar te krijgen Empty Re: difrax combi speen 6mnd zonder ring waar te krijgen

Bericht  Annie24 do 16 jun 2011 - 7:58

Op de Difrax site staat de Dental wel zonder ring, dus ik neem aan dat de combi ook wel zonder ring verkrijgbaar is. Anders moet je even contact opnemen via Difrax zelf en vragen of ze wel bestaan zonder ring, anders blijf je zoeken.

Een andere oplossing is misschien zelf de ring eraf halen? Weet alleen niet of dat kan en/of er dan geen scherpe puntjes achterblijven. (Y. heeft geen speentje)
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

difrax combi speen 6mnd zonder ring waar te krijgen Empty Re: difrax combi speen 6mnd zonder ring waar te krijgen

Bericht  Spring do 16 jun 2011 - 8:54

Ik kom ze wel tegen bij Kruidvat, Etos etc.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  duckie do 16 jun 2011 - 8:59

heb net contact gehad met difrax en de combi 6+ zonder ring zijn eruit, en de dental 6+ zonder ring gingen er volgens haar waarschijnlijk ook nog uit....

heb al in 4 verschillende plaatsen gekeken bij alle drogisterijen maar kom ze nergens tegen...
dan moet ik nu maar allemaal speentjes met ring kopen, volgens haar kon ik die ook gewoon snachts gebruiken....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 do 16 jun 2011 - 10:25

duckie schreef:heb net contact gehad met difrax en de combi 6+ zonder ring zijn eruit, en de dental 6+ zonder ring gingen er volgens haar waarschijnlijk ook nog uit....

heb al in 4 verschillende plaatsen gekeken bij alle drogisterijen maar kom ze nergens tegen...
dan moet ik nu maar allemaal speentjes met ring kopen, volgens haar kon ik die ook gewoon snachts gebruiken....

Dan weet je iig waar je aan toe bent. Misschien dat je nog op internet en/of marktplaats (wel in verpakking natuurlijk) kan kijken?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  TukTuk do 16 jun 2011 - 10:49

Als ik morgen bij het kruidvat kom kan ik wel even kijken of ze er nog hangen toevallig?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  duckie do 16 jun 2011 - 18:52

AngelNyn schreef:Als ik morgen bij het kruidvat kom kan ik wel even kijken of ze er nog hangen toevallig?
je mag wel kijken maar ik weet niet waar je woont?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk do 16 jun 2011 - 19:42

duckie schreef:
AngelNyn schreef:Als ik morgen bij het kruidvat kom kan ik wel even kijken of ze er nog hangen toevallig?
je mag wel kijken maar ik weet niet waar je woont?

Tussen Den Bosch en Eindhoven. Sorry dacht er gisteravond even niet aan dat ze dan eventueel opgestuurd moeten worden, of dat je ze zelf moet kopen dan, het was al laat angel
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  duckie do 16 jun 2011 - 20:14

maakt niet uit, maar lief dat je wilt kijken, maar het is niet echt bij mij in de buurt en als ze dan opgeswtuurd moeten worden is het al weer pakketpost dus word het nog een dure fopspeen, ga maar gewoon speentjes met ring kopen denk ik
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  miss22 do 16 jun 2011 - 20:55

De ring kun je er gewoon afknippen, blijven geen scherpe stukjes achter
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Nijntje do 16 jun 2011 - 21:11

en ook met slapen gaat het prima hoor, tenminste hier wel.
Bij die dorzichtige spenen kun je zien hoe de ring vast zit, de uiteindes zijn in elkaar geklikt, dus als je inderdaad echt moeite hebt met die ring, of je kleine meid natuurlijk kun je ze er af halen.

Wat ik nou zo jammer vind van difrax; hebben ze leuke woezel en pip spenen, alleen 0-6 en 12+ Mad
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Spring vr 17 jun 2011 - 0:35

Wat stom zeg, dat die lijn er uit gaat. Maar idd, wie weet kun je de ring er uit knippen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  TukTuk vr 17 jun 2011 - 4:40

Ik heb vandaag bij zowel de kruidvat als de etos gekeken, moest er toch zijn, maar ze hadden ze niet. Wel had kruidvat eigenmerk 6+ spenen combi zonder ring, die zitten per 2 verpakt, en heb ze ook van Bibi zien hangen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby vr 17 jun 2011 - 4:41

Ik heb vandaag ook gekeken bij kruitvat maar geen spenen van difrax zonder ring.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 6:19

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar Difrax dental speentjes vanaf 12 maanden zonder ring maar zonder resultaat. En als ik dit zo lees kan ik wel stoppen met zoeken Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: