(SPOED) vraag met betrekking tot speen van difrax fles.
+3
Flower_L
Happydobby
Pien
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
(SPOED) vraag met betrekking tot speen van difrax fles.
Onze dochter krijgt kunstvoeding uit de difrax s-fles.
Sinds een weekje drinkt ze ze niet helemaal leeg of drinkt ze heel erg gulzig, spuugt vaak wat uit en vraagt vervolgens wat sneller weer om een fles. Laatst ook zelfs 's nachts, terwijl ze dit al weken niet meer krijgt!
Gisteravond waren we bij mijn zus en mijn zus zei: "Is ze niet toe aan een andere speen"?
We zijn daar over na gaan denken maar konden er niet helemaal uit komen.
Wie weet raad? Of heeft advies?
(we gaan zo boodschappen doen en moeten dus zo weten of we een andere speen moet kopen ja of nee. vandaar even spoed!)
Sinds een weekje drinkt ze ze niet helemaal leeg of drinkt ze heel erg gulzig, spuugt vaak wat uit en vraagt vervolgens wat sneller weer om een fles. Laatst ook zelfs 's nachts, terwijl ze dit al weken niet meer krijgt!
Gisteravond waren we bij mijn zus en mijn zus zei: "Is ze niet toe aan een andere speen"?
We zijn daar over na gaan denken maar konden er niet helemaal uit komen.
Wie weet raad? Of heeft advies?
(we gaan zo boodschappen doen en moeten dus zo weten of we een andere speen moet kopen ja of nee. vandaar even spoed!)
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: (SPOED) vraag met betrekking tot speen van difrax fles.
Gewoon even uitproberen, het zou goed kunnen, maar je weet het pas zeker als je een speen met een groter gaatje hebt uitgeprobeerd.
Gast- Gast
Als ze spuugt, zou ik geen grote speen nemen. Kan ze niet opgehoogd worden in voeding?
Gast- Gast
Als ze spuugd gaat het te snel, de m speen is voor pap. Je kan de 1 2 3 speen proberen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Maar we hebben de kleinste speen nu, standenspeen lijkt ons niet handig met de s-fles, is zo onhandig vast houden denken wij. Gaan nu weg, proberen bij de drogist wel even advies te vragen
Edit: Sunprincess, maar als ze meer krijgt gaat ze toch meer spugen of niet? Als we meer geven (hebben we ook geprobeerd namelijk) dan drinkt ze gewoon niet door.
Edit: Sunprincess, maar als ze meer krijgt gaat ze toch meer spugen of niet? Als we meer geven (hebben we ook geprobeerd namelijk) dan drinkt ze gewoon niet door.
Pien- Ratel
Je kan een ring kopen voor de difraxfles, die kan je tijdens het voeden bedienen.
site van difrax
Met de 1-2-3 speen doseer je de hoeveelheid voeding en daarmee bepaal je de drinksnelheid van de baby. Zo kan de uitstroomsnelheid worden aangepast aan de zuigkracht van je baby. Ook tijdens het voeden.
Stand 1 laat minder voeding door dan stand 3. Begin bij 1 als je kindje nog dorstig is en hard zuigt en eindig bij 3 als het moe is. Draai het gewenste cijfer onder het neusje van je kind. Gebruik de speciaal ontwikkelde 1-2-3 ring om makkelijk van stand te wisselen.
site van difrax
Met de 1-2-3 speen doseer je de hoeveelheid voeding en daarmee bepaal je de drinksnelheid van de baby. Zo kan de uitstroomsnelheid worden aangepast aan de zuigkracht van je baby. Ook tijdens het voeden.
Stand 1 laat minder voeding door dan stand 3. Begin bij 1 als je kindje nog dorstig is en hard zuigt en eindig bij 3 als het moe is. Draai het gewenste cijfer onder het neusje van je kind. Gebruik de speciaal ontwikkelde 1-2-3 ring om makkelijk van stand te wisselen.
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:Als ze spuugd gaat het te snel, de m speen is voor pap. Je kan de 1 2 3 speen proberen.
Bij ons was dit ook de oplossing.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
kun je de bodem van de fles niet wat strakker aan draaien, dan gaat het wat minder snel en spuugt ze ws. ook minder. Een grotere speen of meer voeding zou ik niet doen, daar gaat kinderen vaak juist meer van spugen.
Gast- Gast
Ik vond de 1 2 3 speen van Difrax waardeloos.
Wij zijn de M speen wel gaan gebruiken gewoon voor melk.
En de L speen hebben we gebruikt voor pap.
Gewoon uitproberen.
Wij zijn de M speen wel gaan gebruiken gewoon voor melk.
En de L speen hebben we gebruikt voor pap.
Gewoon uitproberen.
Gast- Gast
Ik vind de 1 2 3 speen van Difrax niks
A heeft heel lang de s speen gehad van bibbi en ik geloof vanaf 6 maanden de m speen. nu krijgt hij melk uit de L speen.
A heeft heel lang de s speen gehad van bibbi en ik geloof vanaf 6 maanden de m speen. nu krijgt hij melk uit de L speen.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
loesje schreef:Ik vind de 1 2 3 speen van Difrax niks
+1, ik zou voor een m gaan
Gast- Gast
Als ze spuugt klinkt het als gulzig drinken, ik zou dus zeker geen grotere gaan gebruiken. Wij gebruiken nog steeds de s speen en voor de pap de m speen. R. is altijd heel gulzig geweest en veel gespuugd en dat gebeurt nog meer als we de m speen gebruiken.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
En? waar is jullie keus op gevallen?
Happydobby- Ratel
We hebben gekozen voor de 1,2,3 standen speen. Met de bijpassende ring. Nog niet geprobeerd omdat er wat tussen is gekomen en we zo ook weer weg moeten.
Pien- Ratel
Hopelijk bevalt die dan beter.
Bij ons was de 1 2 3-speen niks, wij zijn al heel snel (denk dat onze dochter ook zo'n 2 maanden oud was) over gegaan op de m-speen. Hiermee dronk ze veel beter.
Bij ons was de 1 2 3-speen niks, wij zijn al heel snel (denk dat onze dochter ook zo'n 2 maanden oud was) over gegaan op de m-speen. Hiermee dronk ze veel beter.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hadden de Advent flessen en vrijwel altijd de 1-2-3 speen daarbij. Is het misschien geen idee om over te stappen zeg maar.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Avent hebben we gehad maar dat was niks...
Pien- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Difrax fles lekken
» Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!
» difrax combi speen 6mnd zonder ring waar te krijgen
» Vraag met betrekking tot kleding begrafenis
» Wanneer een grotere speen op de fles?
» Eerste hulp bij de Difrax S fles nodig!!!
» difrax combi speen 6mnd zonder ring waar te krijgen
» Vraag met betrekking tot kleding begrafenis
» Wanneer een grotere speen op de fles?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: