Bobbel in mijn nek
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bobbel in mijn nek
Ik weet niet beter dan dat ik een klein bobbeltje in mijn nek had. Ben daarvoor ook nooit naar de dokter gegaan, had er geen last van en het werd ook niet groter. Nu had ik vanmorgen jeuk daar en toen voelde ik ineens een hele grote bobbel, net zo groot als een knikker ongeveer. Ik heb in mijn pauze de huisarts gebeld voor een afspraak en kan dinsdag pas terecht. Maar men joh, zit me helemaal druk te maken over wat het wel niet kan zijn enz, enz..
Ik weet nog niet eens wat het is maar ben gewoon bang. Straks is het wel iets en dan..
Ik weet nog niet eens wat het is maar ben gewoon bang. Straks is het wel iets en dan..
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bobbel in mijn nek
Een aantal jaar geleden heb ik dat ook gehad. Het bleek te komen door wondjes op mijn hoofd en iets met bloedafvoer. Ik weet het niet meer precies, het was iig niet iets ergs.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Meestal is er niets aan de hand hoor, zeker niet als het er al zo lang zit. Het kan zoveel onschuldige oorzaken hebben! Gewoon even rustig afwachten wat de huisarts er van zegt.
Gast- Gast
Ik ben een paar jaar geleden met meerdere bulten in mijn nek (ter grootte van kleine knikkers) naar de huisarts gegaan.
Hij dacht dat het opgezette klieren waren. Overblijfselen van eerdere keelontstekingen, waarschijnlijk in mijn jeugd.
Daarna bloed laten controleren, voor mijn eigen geruststelling, en daar kwam niets afwijkends uit.
Hopelijk zal het in jouw geval ook zoiets zijn.
Hij dacht dat het opgezette klieren waren. Overblijfselen van eerdere keelontstekingen, waarschijnlijk in mijn jeugd.
Daarna bloed laten controleren, voor mijn eigen geruststelling, en daar kwam niets afwijkends uit.
Gast- Gast
Ik hoop dat het iets onschuldigs is, maar als ik zoiets voel raak ik ook altijd in paniek.. En dan moet je ook nog eens tot dinsdag wachte.n.
Gast- Gast
Ik heb ook een bobbel in mijn nek. Zit er al jaren. Is een opgezette klier zei de huisarts. Hopelijk bij jou ook.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
+1Youandi schreef:Ik ben een paar jaar geleden met meerdere bulten in mijn nek (ter grootte van kleine knikkers) naar de huisarts gegaan.
Na de pfeiffer en keelontstekingen heb ik klieren als knikker over gehouden, nooit een oorzaak of iets engs gevonden.
En bij mindere weerstand of verkoudheid zetten ze nog wat extra op, maar dat is normaal.
Gast- Gast
Ik ook, al zo lang als ik me kan herinneren. Merk er vrijwel nooit iets van. Heel soms voelt het een beetje geïrriteerd of stijf, verder is het volledig onschuldig.Mamsie schreef:Ik heb ook een bobbel in mijn nek. Zit er al jaren. Is een opgezette klier zei de huisarts. Hopelijk bij jou ook.
Gast- Gast
Bij mij zat er dus al jaren een kleine bobbel maar hij is nu heel groot geworden en daar maak ik me ongerust om.
ShallY- Prater
+1ProudMama schreef:+1Youandi schreef:Ik ben een paar jaar geleden met meerdere bulten in mijn nek (ter grootte van kleine knikkers) naar de huisarts gegaan.
Na de pfeiffer en keelontstekingen heb ik klieren als knikker over gehouden, nooit een oorzaak of iets engs gevonden.
En bij mindere weerstand of verkoudheid zetten ze nog wat extra op, maar dat is normaal.
En dan ook nog altijd een opgezette amandel
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en het is een talgklier. Het is dus niks verontrustends maar moet het wel weg laten halen in het ziekenhuis.Gelukkig weer een zorg minder!
ShallY- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Bobbel in mijn buik
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: