Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Ja. En nu duidelijk positief, maar ik verlies ook roze oranje afscheiding dus denk dat er nog wel een kans is dat het mis gaat aangezien ik voor de testdatum getest heb..
Gast- Gast
Een voorzichtige felicitatie, en ik ga heel hard duimen dat het niet doorzet!
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Hier even een update.
Ik zou vandaag te horen krijgen of ik de kijkoperatie mocht ondergaan zodat ik daarna kan beginnen aan de IUI. Helaas vinden ze het nog te vroeg voor die operatie. Ze willen eerst opnieuw het zaad van mijn man bekijken.
Dus weer wachten en weer geen concrete stappen
Ze praten daar ook maar tegen elkaar in hoor. In mei onze arts gesproken die zei dat een zaadonderzoek opnieuw niet perse nodig was maar als we het zelf wilden dan mocht het wel. We wilden dat niet omdat we geen zin hadden in opnieuw teleurstelling etc. We wilden gewoon voor de IUI gaan.
De laatste keer kregen we een andere arts en die vertelde doodleuk dat de gynaecologen eerst moeten beslissen of we daaraan mogen beginnen. Nou lekker dat had ze in mei dan ook wel mogen zeggen want dan hadden we dat toen al gelijk in werking kunnen stellen. Helaas...
In januari aangegeven dat we wilden beginnen met IUI en inmiddels is het augustus.....................
Gelukkig is het zaadonderzoek al wel maandag a.s. en het gesprek de 18e. Hier heeft ze gelijk vaart achter gezet, ik denk dat ze wel door had dat ik erg verdrietig was.
Ik zou vandaag te horen krijgen of ik de kijkoperatie mocht ondergaan zodat ik daarna kan beginnen aan de IUI. Helaas vinden ze het nog te vroeg voor die operatie. Ze willen eerst opnieuw het zaad van mijn man bekijken.
Dus weer wachten en weer geen concrete stappen
Ze praten daar ook maar tegen elkaar in hoor. In mei onze arts gesproken die zei dat een zaadonderzoek opnieuw niet perse nodig was maar als we het zelf wilden dan mocht het wel. We wilden dat niet omdat we geen zin hadden in opnieuw teleurstelling etc. We wilden gewoon voor de IUI gaan.
De laatste keer kregen we een andere arts en die vertelde doodleuk dat de gynaecologen eerst moeten beslissen of we daaraan mogen beginnen. Nou lekker dat had ze in mei dan ook wel mogen zeggen want dan hadden we dat toen al gelijk in werking kunnen stellen. Helaas...
In januari aangegeven dat we wilden beginnen met IUI en inmiddels is het augustus.....................
Gelukkig is het zaadonderzoek al wel maandag a.s. en het gesprek de 18e. Hier heeft ze gelijk vaart achter gezet, ik denk dat ze wel door had dat ik erg verdrietig was.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wat vervelend Moepie dat jullie nu eigenlijk voor niks gewacht hebben! Lijkt me heel vervelend ook om verschillende artsen te hebben die zich hiermee bemoeien. Wij hebben gelukkig maar 1, maar mijn zus had ook dit soort situaties.
Ik herinner me dat jouw man ongeveer dezelfde aantallen had als mijn man? Dat je toen al schrok omdat jullie wel voor IUI zouden kunnen gaan en het bij ons al direct ICSI willen doen.
Is dit nu een standaard zaadonderzoek of al met opgewerkt zaad?
Gelukkig wordt er nu dan wat vaart achter gezet... Ik hoop dat het goed genoeg is voor IUI!
@James: Hoe gaat het nu met je/jullie? Hoop dat je nu op de natuurlijke manier zwanger mag raken van een gezond kindje!
@All: Hier nog wachten op 30 augustus.. Afgelopen week weer een zaadonderzoek laten doen, nu een semen opwerk test waar 'alles' definitief van afhangt. Wel heftig nieuws te verwerken gekregen afgelopen vrijdag. Mijn broer wordt vader, bij hun was het direct de 1e keer raak, zonder dat ze er eigenlijk al echt voor gingen. Ben blij voor hun, maar nu met onze naderende ICSI kwam het toch onverwacht hard aan. Zo oneerlijk voelt het dan dat wij in deze situatie zitten en het komt gewoon even heel dichtbij; toch even wat anders dan kennissen die zwanger raken!
Ik herinner me dat jouw man ongeveer dezelfde aantallen had als mijn man? Dat je toen al schrok omdat jullie wel voor IUI zouden kunnen gaan en het bij ons al direct ICSI willen doen.
Is dit nu een standaard zaadonderzoek of al met opgewerkt zaad?
Gelukkig wordt er nu dan wat vaart achter gezet... Ik hoop dat het goed genoeg is voor IUI!
@James: Hoe gaat het nu met je/jullie? Hoop dat je nu op de natuurlijke manier zwanger mag raken van een gezond kindje!
@All: Hier nog wachten op 30 augustus.. Afgelopen week weer een zaadonderzoek laten doen, nu een semen opwerk test waar 'alles' definitief van afhangt. Wel heftig nieuws te verwerken gekregen afgelopen vrijdag. Mijn broer wordt vader, bij hun was het direct de 1e keer raak, zonder dat ze er eigenlijk al echt voor gingen. Ben blij voor hun, maar nu met onze naderende ICSI kwam het toch onverwacht hard aan. Zo oneerlijk voelt het dan dat wij in deze situatie zitten en het komt gewoon even heel dichtbij; toch even wat anders dan kennissen die zwanger raken!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
LCN; het onderzoek wat ze nu gaan doen is wel anders dan de vorige keer. De vorig keer is er gezien dat er voldoende 'zwemmers' zijn maar nu gaan ze kijken of die 'zwemmers' ook de overkant halen. Ik weet niet of dat dan het onderzoek is wat jij bedoeld? Eigenlijk snap ik ook niet waarom dat niet in een keer wordt getest
Kan me voorstellen dat dat even vervelend nieuws is! Ik had het toen ik de vorige keer probeerde zwanger te raken. Mijn schoonzus raakte ook in verwachting, ongepland en voor hun idee eigenlijk iets te vroeg op de eerste. Ik hoopte toen nog om samen zwanger te zijn, leek me zo leuk. Maar helaas! Toen de kleine geboren werd liepen wij net in het ziekenhuis. Ik was heel blij voor hun hoor maar ook verdrietig omdat wij zelf ook zo graag wilden. Dus ik herken je gevoel wel.
Kan me voorstellen dat dat even vervelend nieuws is! Ik had het toen ik de vorige keer probeerde zwanger te raken. Mijn schoonzus raakte ook in verwachting, ongepland en voor hun idee eigenlijk iets te vroeg op de eerste. Ik hoopte toen nog om samen zwanger te zijn, leek me zo leuk. Maar helaas! Toen de kleine geboren werd liepen wij net in het ziekenhuis. Ik was heel blij voor hun hoor maar ook verdrietig omdat wij zelf ook zo graag wilden. Dus ik herken je gevoel wel.
moepie- Kletskop
Ja ik denk dat dit hetzelfde onderzoek is. Bij ons in het ziekenhuis doen ze alleen die basistest zeg maar. We weten dan hoeveel (maar onder de 2 miljoen tellen ze niet meer) en ongeveer hoeveel levende (in procenten), plus aantal ml en de ph waarde. Maar in dit ziekenhuis (waar we ook de punctie en tp hebben) doen ze de SOT test. Dan krijgen we veel specifieker te horen hoeveel levende en welke kwaliteit enz. Van de uiteindelijk uitslag hangt alles af. Maar aangezien hij 1 keer minder dan 2 miljoen en 1 keer 8 miljoen had met groot aantal procent afwijkend/niet levend, was het volgens de gyn de vorige keer al duidelijk ICSI.
Jeetje ook vervelend dat verhaal van jou, met je broer en schoonzus. Vooral dat je dan zelf naar het ziekenhuis moet en er bij hun een kleintje geboren wordt. Voor mij is dit vooral moeilijk omdat ze elkaar pas net zo lang kennen als wij al bezig zijn voor een baby! Ik had echt het gevoel dat wij aan de beurt waren en ineens 'halen ze ons in'. Ook omdat het direct de 1e keer dan al raak is...voelt gewoon niet eerlijk ofzo. Maarja that's life. Als ik nu maar wist dat het straks raak is bij ons kon ik best geduld opbrengen...
Jeetje ook vervelend dat verhaal van jou, met je broer en schoonzus. Vooral dat je dan zelf naar het ziekenhuis moet en er bij hun een kleintje geboren wordt. Voor mij is dit vooral moeilijk omdat ze elkaar pas net zo lang kennen als wij al bezig zijn voor een baby! Ik had echt het gevoel dat wij aan de beurt waren en ineens 'halen ze ons in'. Ook omdat het direct de 1e keer dan al raak is...voelt gewoon niet eerlijk ofzo. Maarja that's life. Als ik nu maar wist dat het straks raak is bij ons kon ik best geduld opbrengen...
Le Chat Noir- Prater
Wat is het hier uitgestorven! Hoe gaat het met iedereen?
Le Chat Noir- Prater
Hij was al een heel eind weggezakt he.
Ik heb niet zo veel te melden eigenlijk. Er gebeurd hier weinig, natuurlijk. Maar het aftellen is nu wel echt begonnen. Nog 37 dagen! en dan komt manlief weer thuis. Ik moet voor die tijd nog wel een keertje alleen naar de internist voor m'n schildklier. Als die nu niet goed is moet dat eerst weer op orde gemaakt worden voordat we verder kunnen, maar volgens mij zit dat wel goed.
Ben ook wel benieuwd hoe het met de rest staat.
Ik heb niet zo veel te melden eigenlijk. Er gebeurd hier weinig, natuurlijk. Maar het aftellen is nu wel echt begonnen. Nog 37 dagen! en dan komt manlief weer thuis. Ik moet voor die tijd nog wel een keertje alleen naar de internist voor m'n schildklier. Als die nu niet goed is moet dat eerst weer op orde gemaakt worden voordat we verder kunnen, maar volgens mij zit dat wel goed.
Ben ook wel benieuwd hoe het met de rest staat.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Tja, dit topic moet je steeds vaker zoeken. Er schrijven niet zo veel meiden meer mee. Gelukkig maar
Luthien; wat heerlijk dat je kan gaan aftellen tot dat je man terug komt!!
Heb jij problemen gehad met je schildklier? Toen ik net weer in het ziekenhuis kwam was de waarde van mijn schildklier ook niet goed, moest ik ook voor naar de internist, maar toen bleek die goed. Het was een eenmalig iets.
all; donderdag de afspraak in het ziekenhuis. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar wat ze ons nou gaat vertellen. Hoe is het nu werkelijk gesteld met het zaad van mijn man? Ik ben het zo zat het niet weten waar we aan toe zijn, ik wil gewoon ergens aan beginnen!
Gisteren zat ik op dag 28. Heb getest zodat de spanning (die er toch wel weer was ondanks dat ik me totaal niet zwanger voel) weg is. Negatief, ergens wel verwacht hoor! Nu weet ik tenminste dat vandaag of morgen de ongestelheid zal doorzetten.
Luthien; wat heerlijk dat je kan gaan aftellen tot dat je man terug komt!!
Heb jij problemen gehad met je schildklier? Toen ik net weer in het ziekenhuis kwam was de waarde van mijn schildklier ook niet goed, moest ik ook voor naar de internist, maar toen bleek die goed. Het was een eenmalig iets.
all; donderdag de afspraak in het ziekenhuis. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar wat ze ons nou gaat vertellen. Hoe is het nu werkelijk gesteld met het zaad van mijn man? Ik ben het zo zat het niet weten waar we aan toe zijn, ik wil gewoon ergens aan beginnen!
Gisteren zat ik op dag 28. Heb getest zodat de spanning (die er toch wel weer was ondanks dat ik me totaal niet zwanger voel) weg is. Negatief, ergens wel verwacht hoor! Nu weet ik tenminste dat vandaag of morgen de ongestelheid zal doorzetten.
moepie- Kletskop
Is ook fijn dat er minder meeschrijven!
Hier is het ook rustig... we wachten nog steeds op 30 augustus; de (vervolg)intake. Ik hoop echt dat we dan daarna direct kunnen starten. Is ons wel zo gezegd, maarja straks is er toch ineens iets ofzo :S.
In de tussentijd ook nog bloed laten prikken, voor hiv, hepatitis en syfilis. Ben ik toch weer ff helemaal gecheckt op soa's . Chlamydia was al eerder getest natuurlijk. Ga er toch vanuit dat ik echt niets onder de leden heb, maar het moet nu eenmaal voordat je aan ICSI mag beginnen.
@Luthien: Wat fijn dat je man al bijna weer thuis komt! Is de tijd langzaam gegaan of toch best snel? Hopen dat je schildklierwaardes inderdaad goed zijn en dat jullie weer snel kunnen starten!
@Moepie: Ben ook benieuwd naar jullie uitslag en wat ze dan aanraden! Soms is het maar beter om te weten waar je aan toe bent, die eeuwige onzekerheid is ook killing! Jammer dat je waarschijnlijk weer ongesteld wordt. Laat je de uitslag weten?!
Hier is het ook rustig... we wachten nog steeds op 30 augustus; de (vervolg)intake. Ik hoop echt dat we dan daarna direct kunnen starten. Is ons wel zo gezegd, maarja straks is er toch ineens iets ofzo :S.
In de tussentijd ook nog bloed laten prikken, voor hiv, hepatitis en syfilis. Ben ik toch weer ff helemaal gecheckt op soa's . Chlamydia was al eerder getest natuurlijk. Ga er toch vanuit dat ik echt niets onder de leden heb, maar het moet nu eenmaal voordat je aan ICSI mag beginnen.
@Luthien: Wat fijn dat je man al bijna weer thuis komt! Is de tijd langzaam gegaan of toch best snel? Hopen dat je schildklierwaardes inderdaad goed zijn en dat jullie weer snel kunnen starten!
@Moepie: Ben ook benieuwd naar jullie uitslag en wat ze dan aanraden! Soms is het maar beter om te weten waar je aan toe bent, die eeuwige onzekerheid is ook killing! Jammer dat je waarschijnlijk weer ongesteld wordt. Laat je de uitslag weten?!
Le Chat Noir- Prater
LCN: Begrijp ik goed dat jullie op ICSI aangewezen zijn?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Moepie, heel veel succes donderdag en hopelijk komt er dan ook een concreet plan van hoe verder.
Luthien, fijn dat jullie het ook binnenkort weer op kunnen pakken.
Luthien, fijn dat jullie het ook binnenkort weer op kunnen pakken.
Gast- Gast
ik meld me hier ook nog!
Laatste status.. Euhm ja dat is een lang verhaal..! en ik sta nu op het punt de speeltuin in te gaan..
Hoe is het verder, wie zijn er nu nog?
Laatste status.. Euhm ja dat is een lang verhaal..! en ik sta nu op het punt de speeltuin in te gaan..
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:ik meld me hier ook nog!
Ik ben wel benieuwd naar je verhaal hoor....
moepie- Kletskop
@ckc: ja helaas was het direct duidelijk na zaadonderzoek én herhaling na 3 maand, dat we aangewezen zijn op icsi... 30 augustus vervolg intake en dan uitslag van het laatste meer uitgebreide zaadonderzoek. Jullie gaan voor ivf?
Le Chat Noir- Prater
Hallo,
Even een korte update we hebben tp van ronde 3 gehad,maar heb alweer een flinke migraine aanval gehad met flinke misselijkheid (heb ik ook altijd voor ik ongesteld wordt)dus hoop nergens meer op...laat de definitieve uitslag nog wel weten. Hoe is het verder met iedereen?
Groetjes
Even een korte update we hebben tp van ronde 3 gehad,maar heb alweer een flinke migraine aanval gehad met flinke misselijkheid (heb ik ook altijd voor ik ongesteld wordt)dus hoop nergens meer op...laat de definitieve uitslag nog wel weten. Hoe is het verder met iedereen?
Groetjes
chloe30- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11
Spannend Chloe, ik zal voor je duimen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@Chloe: Spannend zeg..dit was dus de 3e hyperstimulatie? Ik hoop dat het toch raak is, ondanks dat het nu anders voelt!
@Moepie: Hoe was de afspraak gister?
@Moepie: Hoe was de afspraak gister?
Le Chat Noir- Prater
hallo,
@lcn nee dit was een cryo tp van onze 1e ivf behandeling dus we hebben nog wel wat kansen.maar het is toch balen als het niet goed voelt elke x.je weet dat het kan mislukken,maar je hebt toch telkens die hoop,dat vind ik tot nu toe het zwaarste van de behandelingen de hormonen dat gaat allemaal wel daar heb ik niet zoveel last van.
@lcn nee dit was een cryo tp van onze 1e ivf behandeling dus we hebben nog wel wat kansen.maar het is toch balen als het niet goed voelt elke x.je weet dat het kan mislukken,maar je hebt toch telkens die hoop,dat vind ik tot nu toe het zwaarste van de behandelingen de hormonen dat gaat allemaal wel daar heb ik niet zoveel last van.
chloe30- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11
Le Chat Noir schreef:@ckc: ja helaas was het direct duidelijk na zaadonderzoek én herhaling na 3 maand, dat we aangewezen zijn op icsi... 30 augustus vervolg intake en dan uitslag van het laatste meer uitgebreide zaadonderzoek. Jullie gaan voor ivf?
Vervelend LCN. Jammer dat het zaad slecht is.. bij ons is het zaad echt van uitmuntende kwaliteit.. het probleem ligt dan ook bij mij. Mijn eileiders zijn dicht(niet 100% en niet altijd even erg..) en in het VU is dan ook gezegd dat waarschijnlijk doordat het zaad zo goed is, ik wel zwanger ben geworden ondanks de hydrosalphinxen,maar het gewoon niet kan hechten.. De arts vertelde ook dat ze het verschrikkelijk vindt om stellen als wij te moeten behandelen aangezien we zonder die hydro's heel erg makkelijk zwanger zouden worden/blijven.. Pijnlijk om te horen,maar ja.. Ik knijp in mijn handjes dat er iets als IVF/ICSI bestaat.. anders waren mensen zoals jij en ik gewoon kinderloos gebleven. Al weet ik dat IVF niet 100% garantie geeft,maar dat hoeft ook niet.. maar ik ga gewoon uit van een postieve test straks en een gezonde baby. En dat lang niet iedereen die met IVF begint ook ouders worden,maar wie dan leeft, wie dan zorgt.. tot nu ben ik positief!
Aanstaande woensdag worden wij besproken door het team van artsen in het VU en dan hebben we de 20ste van september een afspraak + behandelplan.. Wie weet met kerst een postieve test!!!!
Hmm vervelend ook jullie situatie CKC, maar fijn dat je zo positief bent! Ik ook wel hoor, al heb ik ook zoiets van: ik ken de cijfers, dus je moet ook reeel blijven. Ik denk dat ik pas weet of ik positief kan zijn als de behandeling voorspoedig gaat.
Ik vind het trouwens wel een beetje apart dat je gyneacoloog zegt dat ze het vreselijk vindt om 'stellen zoals jullie' te behandelen. Ik bedoel dan is het ook vreselijk dat ik in mijn gezonde lijf hormooninjecties moet zetten, punctie moet ondergaan en dergelijke, terwijl ik misschien/waarschijnlijk met een andere man ook erg makkelijk zwanger was geworden?!
Ik betrek het misschien nu een beetje op mezelf, maar ik bedoel eigenlijk dat het hoe dan ook niet leuk is toch?! Vaak ligt het aan 1 partner, terwijl bij de ander niks mis is; dan zou dat toch ook vreselijk moeten zijn om te behandelen??
@Chloe: Hoe gaat het nu? Ben je ongesteld geworden of wacht je nog tot je kunt testen?? Hoop op een goede afloop! Hoeveel cryo's zijn er nog?
@Moepie: Ik ben toch erg nieuwsgierig naar jullie uitslag van vorige week..ik kijk steeds al, maar zie niks?! Ik hoop dat dit geen slecht nieuws betekend...
Ik vind het trouwens wel een beetje apart dat je gyneacoloog zegt dat ze het vreselijk vindt om 'stellen zoals jullie' te behandelen. Ik bedoel dan is het ook vreselijk dat ik in mijn gezonde lijf hormooninjecties moet zetten, punctie moet ondergaan en dergelijke, terwijl ik misschien/waarschijnlijk met een andere man ook erg makkelijk zwanger was geworden?!
Ik betrek het misschien nu een beetje op mezelf, maar ik bedoel eigenlijk dat het hoe dan ook niet leuk is toch?! Vaak ligt het aan 1 partner, terwijl bij de ander niks mis is; dan zou dat toch ook vreselijk moeten zijn om te behandelen??
@Chloe: Hoe gaat het nu? Ben je ongesteld geworden of wacht je nog tot je kunt testen?? Hoop op een goede afloop! Hoeveel cryo's zijn er nog?
@Moepie: Ik ben toch erg nieuwsgierig naar jullie uitslag van vorige week..ik kijk steeds al, maar zie niks?! Ik hoop dat dit geen slecht nieuws betekend...
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Hmm vervelend ook jullie situatie CKC, maar fijn dat je zo positief bent! Ik ook wel hoor, al heb ik ook zoiets van: ik ken de cijfers, dus je moet ook reeel blijven. Ik denk dat ik pas weet of ik positief kan zijn als de behandeling voorspoedig gaat.
Nou, ze bedoelde het niet 'gemeen' de intonatie van d'r toon zei dat 't haar echt aanging.. vooral ook omdat ik dus wel zwanger word,maar niet blijf! Dus ik ben niet 100% onvruchtbaar. Ik denk inderdaad dat je het teveel op jezelf betrekt. Maak je je man een beetje 'verwijten'? Dat het bijv zijn schuld is dat het niet lukt? Mijn man heeft geen enkel moment zoiets tegen mij gezegd.. Hij zei juist, het is met jou of niet. Ik wil je nog wel zeggen,dat je waarschijnlijk netzoals ik een lagere dosering hormonen krijgt.. aangezien je gewoon een eisprong etc hebt van jezelf.
Ik ga mijn behandeling postitief tegemoed.. tijd zal uitwijzen of het ons ouders maakt of niet.
Eh nee denk dat je het anders begrijpt dan ik bedoelde.
Ik dacht juist ook niet dat jullie gyn het 'gemeen' bedoelde, maar vind het wat gek dat ze onderscheid maakt in wat erger is om te behandelen. Een stel waarbij de vrouw normaal vruchtbaar is en de man niet, waarbij de vrouw toch alles moet ondergaan, vind ik dan net zo goed 'erg'. Ik gebruikte daarbij onze situatie als voorbeeld. Neemt niet weg dat het ook heel erg is dat je wel zwanger wordt, maar niet blijft en dan direct zoiets als IVF moet doen.
Nouja hoop dat je het begrijpt. Ik bedoelde overigens helemaal niet te zeggen dat ik het mijn man verwijt, maar meer als voorbeeld. Nee, mijn man is daar wel eens bang voor (geweest), maar hij kan er toch niets aan doen? Ik verwijt hem echt niets, we hadden het allebei graag anders gezien, maar ik ben inderdaad blij dat er nog een mogelijkheid is om een kind van hem te krijgen. Maar baal wel dat mijn lijf dit moet ondergaan.
Ik zal inderdaad wat minder stimulatie nodig hebben dan een oudere vrouw of iemand met een hogere FSH waarde, maar neemt niet weg dat het dan nog steeds een grote hoeveelheid hormonen is. Maar ik wacht wel af hoe ik het ervaar, ik maak me er nog niet zo druk over, want daar schiet je ook niks mee op.
Mijn grote voorbeeld hier is Sharky, die weinig bijwerkingen had en met de 1e keer zwanger is geraakt !
Ik hoop dat we allebei eind van het jaar zwanger zijn CKC!
Ik dacht juist ook niet dat jullie gyn het 'gemeen' bedoelde, maar vind het wat gek dat ze onderscheid maakt in wat erger is om te behandelen. Een stel waarbij de vrouw normaal vruchtbaar is en de man niet, waarbij de vrouw toch alles moet ondergaan, vind ik dan net zo goed 'erg'. Ik gebruikte daarbij onze situatie als voorbeeld. Neemt niet weg dat het ook heel erg is dat je wel zwanger wordt, maar niet blijft en dan direct zoiets als IVF moet doen.
Nouja hoop dat je het begrijpt. Ik bedoelde overigens helemaal niet te zeggen dat ik het mijn man verwijt, maar meer als voorbeeld. Nee, mijn man is daar wel eens bang voor (geweest), maar hij kan er toch niets aan doen? Ik verwijt hem echt niets, we hadden het allebei graag anders gezien, maar ik ben inderdaad blij dat er nog een mogelijkheid is om een kind van hem te krijgen. Maar baal wel dat mijn lijf dit moet ondergaan.
Ik zal inderdaad wat minder stimulatie nodig hebben dan een oudere vrouw of iemand met een hogere FSH waarde, maar neemt niet weg dat het dan nog steeds een grote hoeveelheid hormonen is. Maar ik wacht wel af hoe ik het ervaar, ik maak me er nog niet zo druk over, want daar schiet je ook niks mee op.
Mijn grote voorbeeld hier is Sharky, die weinig bijwerkingen had en met de 1e keer zwanger is geraakt !
Ik hoop dat we allebei eind van het jaar zwanger zijn CKC!
Le Chat Noir- Prater
LCN: bedankt dat ik je grote voorbeeld ben! en idd het kan allemaal heel positief verlopen hoor, kijk maar naar mij. ben er echt fluitend doorheen gegaan en uiteindelijk zwanger. het kan heel erg meevallen en ik hoop dat het voor jou ook zo gaat zijn (en voor jou ook ckc2). ik had ook maar een lage dosering puregon, dat scheelt natuurlijk ook een hoop in de bijwerkingen.
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met jou gaat moepie, hoe was je uitslag?
ik volg jullie nog steeds meiden, hou vol, geef niet op, alles komt goed!!!
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met jou gaat moepie, hoe was je uitslag?
ik volg jullie nog steeds meiden, hou vol, geef niet op, alles komt goed!!!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Hallo allemaal
Mn man en ik zijn sinds januari ook bezig voor ons eerste kindje..alleen het vlot niet zo op dit moment..ik denk dat het komt doordat ik er teveel mee bezig ben..te graag wil..vindt het ook zo leuk om mee te mogen maken..gebruik ook de ovulatietesten..maar kan vaak mn ovulatie niet eens vinden..hebben zojuist onze vakantie geboekt..even lekker weg en nergens aan denken..en wie weet wil het dan wel lukken..
Hoe verloopt/verliep het bij jullie..hoelang deden jullie erover om zwanger te raken?
Mn man en ik zijn sinds januari ook bezig voor ons eerste kindje..alleen het vlot niet zo op dit moment..ik denk dat het komt doordat ik er teveel mee bezig ben..te graag wil..vindt het ook zo leuk om mee te mogen maken..gebruik ook de ovulatietesten..maar kan vaak mn ovulatie niet eens vinden..hebben zojuist onze vakantie geboekt..even lekker weg en nergens aan denken..en wie weet wil het dan wel lukken..
Hoe verloopt/verliep het bij jullie..hoelang deden jullie erover om zwanger te raken?
Lieke21- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 8
Registratiedatum : 20-08-11
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....