Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
2CKC2 schreef:Ben benieuwd of LCN al heeft getest?
+1!!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve meiden, Lcn heeft een familieweekend t/m vandaag. Ik denk dat ze morgen gaat testen.
Spannend!!! Ik hoop het zo voor haar!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:Lieve meiden, Lcn heeft een familieweekend t/m vandaag. Ik denk dat ze morgen gaat testen.
He wat handig dat jij dat weet
Nou spannend hoor als ze morgen gaat testen. Ben heel benieuwd! Ik hoop het echt voor haar!!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Creabea_28 schreef:Lieve meiden, Lcn heeft een familieweekend t/m vandaag. Ik denk dat ze morgen gaat testen.
He wat handig dat jij dat weet
Nou spannend hoor als ze morgen gaat testen. Ben heel benieuwd! Ik hoop het echt voor haar!!
Dat wist ik ook hoor, heeft ze hier gezegd
Ik ben ook nog steeds heel benieuwd
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Nou helaas geen goed nieuws. Ik had eerder dit weekend al negatief getest en vanaf zondag wat roze afscheiding, soms btje bloed. Vanmorgen officieel negatief getest. Ben echt heel verdrietig en heb net al een potje gejankt. Sowieso na half 4 niet meer geslapen. Heb me het hele weekend goed moeten houden, dat was behoorlijk zwaar.
Het is echt een megateleurstelling. Zoveel voor gedaan en gelaten..en het is zo gewenst..
Het is echt een megateleurstelling. Zoveel voor gedaan en gelaten..en het is zo gewenst..
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ahww LCN, wat een verdrietig bericht
Heel veel sterkte en ik duim echt voor jullie (en de andere in dit topic) dat het snel wel raak mag zijn!!!!!!
Heel veel sterkte en ik duim echt voor jullie (en de andere in dit topic) dat het snel wel raak mag zijn!!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
He potverdomme, LCN! En het is jullie ook zó gegund!
Heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel!
Heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel!
Gast- Gast
@LCN: bah, wat een klotebericht. Sterkte!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Lieve LCN, wat ontzettend naar, sterkte meis
Muppetje- Ratel
LCN: wat kl*te zeg!! pff ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen......sterkte meid!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
LCN: Hier ook nog even een knuffel! Ik baal echt met je mee.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
LCN, wat balen!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
LCN! Sterkte lieve meid..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
LCN: ..
Neem de tijd om van deze klap bij te komen, het is niet niks en dat is echt even wat , wat je moet verwerken. Sterkte, meid.
Creabea, ik zal je even een pm sturen. Zag dat je wat aan me vroeg.
Neem de tijd om van deze klap bij te komen, het is niet niks en dat is echt even wat , wat je moet verwerken. Sterkte, meid.
Creabea, ik zal je even een pm sturen. Zag dat je wat aan me vroeg.
Gast- Gast
@ LCN, wat klote meid. Een hele dikke knuffel.
@ Alyssa, de 'vreemde' gyn opperde het alleen als mogelijke optie. Ik denk dat ik het wel zou willen proberen, mocht een zwangerschap ook hiermee uitblijven.
@ all, gisterochtend weer een echo gehad. helaas nog steeds geen zichtbaar effect en er heerst verwarring om de dosering van de Puregon. Het lijkt er op dat de pen een andere dosering afgeeft dan waar de gyn vanuit ging (zou 6 keer met 1 ampul moeten kunnen spuiten, maar kon 9 keer spuiten). Moet nu donderdag weer terug komen en dan het hele zaakje meenemen en het aan de gyn laten zien. Zoals ze het nu denken heb ik tot nu toe veel minder werkzame stof binnen gekregen dan de bedoeling was.
Vreemd lang verhaal, maar sjonge jonge kan bij ons nu eens alles eens normaal gaan? Met de Clomid op een gegeven moment een ander medicijn gekregen, wat niet werkte (dat kon allemaal niet, want het was allemaal hetzelfde), het gedoe met de HSG... En nu na 14 dagen spuiten weinig tot geen resultaat. Maaar we blijven positief hoor.
Heb het op m'n werk verteld en de groepsleerkracht blijkt dus ook PCO te hebben en is met Clomid zwanger geworden. Ze was dus heel begripvol en het was allemaal geen probleem. Ben blij dat ik het verteld heb.
@ Alyssa, de 'vreemde' gyn opperde het alleen als mogelijke optie. Ik denk dat ik het wel zou willen proberen, mocht een zwangerschap ook hiermee uitblijven.
@ all, gisterochtend weer een echo gehad. helaas nog steeds geen zichtbaar effect en er heerst verwarring om de dosering van de Puregon. Het lijkt er op dat de pen een andere dosering afgeeft dan waar de gyn vanuit ging (zou 6 keer met 1 ampul moeten kunnen spuiten, maar kon 9 keer spuiten). Moet nu donderdag weer terug komen en dan het hele zaakje meenemen en het aan de gyn laten zien. Zoals ze het nu denken heb ik tot nu toe veel minder werkzame stof binnen gekregen dan de bedoeling was.
Vreemd lang verhaal, maar sjonge jonge kan bij ons nu eens alles eens normaal gaan? Met de Clomid op een gegeven moment een ander medicijn gekregen, wat niet werkte (dat kon allemaal niet, want het was allemaal hetzelfde), het gedoe met de HSG... En nu na 14 dagen spuiten weinig tot geen resultaat. Maaar we blijven positief hoor.
Heb het op m'n werk verteld en de groepsleerkracht blijkt dus ook PCO te hebben en is met Clomid zwanger geworden. Ze was dus heel begripvol en het was allemaal geen probleem. Ben blij dat ik het verteld heb.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Lcn, wat ontzettend jammer zeg! Ik kan me goed voorstellen hoe erg dit nu voor je moet voelen. Neem lekker wat rust en de tijd het is allemaal niet niks zo
Gast- Gast
LCN: ach lieve schat Wat een kl*te nieuws....ik had het zo gehoopt voor jullie!
Wat een teleurstelling na al die moeite...neem de tijd om verdrietig te zijn, het is niet niks.
Ik stuur een hele dikke virtuele knuffel en ik ben er voor je meis!!!! Sterkte en ik denk aan jullie.
Wat een teleurstelling na al die moeite...neem de tijd om verdrietig te zijn, het is niet niks.
Ik stuur een hele dikke virtuele knuffel en ik ben er voor je meis!!!! Sterkte en ik denk aan jullie.
Creabea_28- Prater
@ LCN: Wat erg dat de poging mislukt is, veel sterkte!
@ Moepie: Succes morgen bij de kijkoperatie!
@ Moepie: Succes morgen bij de kijkoperatie!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Lcn; wat een verdretig nieuws! Heel veel sterkte meid!
moepie- Kletskop
Moepie: jij veel succes morgen! Hoop dat het meevalt en dat jullie ook snel van start kunnen. Ik zal aan je denken morgen.
Nou meiden, ik ben vandaag ongesteld geworden en na contact met het zh, moet ik zaterdag beginnen met de clomid. Volgende week vrijdag voor een echo en dan de week erna (hangt van de echo af, wanneer precies) de pregnyl en de inseminatie.
Ben blij dat we eindelijk ergens mee kunnen beginnen.
Jolicious: dank je voor je pm, ik reageer donderdag ff want op mijn tel gaat het niet altijd goed met pm.
Nou meiden, ik ben vandaag ongesteld geworden en na contact met het zh, moet ik zaterdag beginnen met de clomid. Volgende week vrijdag voor een echo en dan de week erna (hangt van de echo af, wanneer precies) de pregnyl en de inseminatie.
Ben blij dat we eindelijk ergens mee kunnen beginnen.
Jolicious: dank je voor je pm, ik reageer donderdag ff want op mijn tel gaat het niet altijd goed met pm.
Creabea_28- Prater
Moepie succes morgen!
Muppetje- Ratel
LCN, wat kut zeg Ik had het je zo enorm gegund! Neem even de tijd en rust voor jezelf meid
Luthien, wat een rare gang van zaken zeg. Met zoiets als dit hoor je niet te spelen, ze moeten jou gewoon goed helpen! Fijn dat je het hebt verteld en dat je een begripvolle reactie kreeg. Dat doet veel he! Ik kreeg ook een enorm begripvolle reactie van mijn leidinggevende, en dat was zo een opluchting.
Moepie, succes morgen meid, ik denk aan je!
Creabea, spannend zeg, nieuwe kans deze ronde! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan.
Luthien, wat een rare gang van zaken zeg. Met zoiets als dit hoor je niet te spelen, ze moeten jou gewoon goed helpen! Fijn dat je het hebt verteld en dat je een begripvolle reactie kreeg. Dat doet veel he! Ik kreeg ook een enorm begripvolle reactie van mijn leidinggevende, en dat was zo een opluchting.
Moepie, succes morgen meid, ik denk aan je!
Creabea, spannend zeg, nieuwe kans deze ronde! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
thnx meiden voor het succes wensen!
Jullie horen wel hoe het gegaan is.
Jullie horen wel hoe het gegaan is.
moepie- Kletskop
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Zo wij zijn weer thuis.
De ingreep in zijn geheel viel me gelukkig mee! Het was geen pretje en ik was ongelooflijk gespannen. Maar de assistentes en de gynaecoloog waren heel vriendelijk en duidelijk.
In totaal 3 verdovingsprikken gehad, de 2e heb ik alleen gevoeld. Deed niet echt pijn maar was gewoon een vervelend gevoel. Daarna werd er een ballonnetje in mijn baarmoeder opgeblazen, deze moest later de camera vasthouden, het opblazen van het ballonnetje kon pijnlijk zijn en ik moest dan ook gelijk aangeven wanneer ik het niet meer trok. Maar eigenlijk ging dit heel goed, toen ik zei dat ik het voelde stopten ze meteen.
Toen gingen ze eileiders opzoeken. Ik heb meegekeken op de camera. Zag er allemaal heel bijzonder uit...maar de eileiders kon hij niet goed vinden. Dit zorgde voor een hoop gezoek, de gyn heeft zich heel vaak verontschuldigd als hij dacht dat hij mij pijn deed. Maar het viel ontzettend mee. (ik was nog wel wat gewend van de cyclusannalyse, toen konden ze de eierstokken ook niet vinden) Uiteindelijk waren ze daar! Toen werd de vloeistof ingespoten. Au! Dat deed even goed pijn, het had veel weg van een wee (in hoeverre ik me dat nog herinner) alleen kwam deze pijn direct en niet geleidelijk. Ook was het gauw weer over, maar toen moest de andere nog ingespoten worden. Dat deed nog iets meer pijn. Hield het bij het inspuiten ook niet droog hoor.
Maar....alles was goed!!! De boel zat goed verstopt, het blijkt bij mij heel hoog te zitten, maar dit is geen enkel probleem. Het doorloopt goed en alles zag er prima uit.
Ik ben zo blij, want ik was zo bang dat het niet goed was! Gelukkig!!
Nu vandaag lekker rustig aan doen. Heb nog wel last van krampen, dit kan ook nog wel even aanhouden dat is normaal en bij mij heeft hij flink lopen zoeken dus kan het wel wat erger zijn.
De ingreep in zijn geheel viel me gelukkig mee! Het was geen pretje en ik was ongelooflijk gespannen. Maar de assistentes en de gynaecoloog waren heel vriendelijk en duidelijk.
In totaal 3 verdovingsprikken gehad, de 2e heb ik alleen gevoeld. Deed niet echt pijn maar was gewoon een vervelend gevoel. Daarna werd er een ballonnetje in mijn baarmoeder opgeblazen, deze moest later de camera vasthouden, het opblazen van het ballonnetje kon pijnlijk zijn en ik moest dan ook gelijk aangeven wanneer ik het niet meer trok. Maar eigenlijk ging dit heel goed, toen ik zei dat ik het voelde stopten ze meteen.
Toen gingen ze eileiders opzoeken. Ik heb meegekeken op de camera. Zag er allemaal heel bijzonder uit...maar de eileiders kon hij niet goed vinden. Dit zorgde voor een hoop gezoek, de gyn heeft zich heel vaak verontschuldigd als hij dacht dat hij mij pijn deed. Maar het viel ontzettend mee. (ik was nog wel wat gewend van de cyclusannalyse, toen konden ze de eierstokken ook niet vinden) Uiteindelijk waren ze daar! Toen werd de vloeistof ingespoten. Au! Dat deed even goed pijn, het had veel weg van een wee (in hoeverre ik me dat nog herinner) alleen kwam deze pijn direct en niet geleidelijk. Ook was het gauw weer over, maar toen moest de andere nog ingespoten worden. Dat deed nog iets meer pijn. Hield het bij het inspuiten ook niet droog hoor.
Maar....alles was goed!!! De boel zat goed verstopt, het blijkt bij mij heel hoog te zitten, maar dit is geen enkel probleem. Het doorloopt goed en alles zag er prima uit.
Ik ben zo blij, want ik was zo bang dat het niet goed was! Gelukkig!!
Nu vandaag lekker rustig aan doen. Heb nog wel last van krampen, dit kan ook nog wel even aanhouden dat is normaal en bij mij heeft hij flink lopen zoeken dus kan het wel wat erger zijn.
moepie- Kletskop
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....