Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Poeder

+10
Nala
Sylvana
SuperGrover
_Femme
Sterre
Juul
Lovely
Summerlovin
Zwerver
SoGood
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Poeder - Pagina 2 Empty Re: Poeder

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 5:59

Bobbie schreef:Ik wilde zaterdag even de Chanel poeder gaan halen, dus ik naar Ici paris. Het was er nogal druk, dus een paar uur later ben ik terug gegaan, moest nog wat meer dingen halen. Het was nog steeds druk, maar na een tijdje kwam een dame me helpen. Ik vroeg welke poeder ik het beste kon nemen (er waren 3 verschillende) maar daar kon ze niet echt een antwoord op geven. Toen heb ik zelf maar iets gekozen, maar wist niet precies welke kleur ik moest hebben. Toen zei ze "probeer maar even wat uit, dan ga ik even andere mensen helpen en dan spreek je straks maar iemand aan als je eruit bent". Ik heb even wat getest, maar kon niet echt bepalen welke kleur ik moest hebben (dezelfde kleur als mijn foundation zat er niet tussen). En het bleef daar maar druk, dus ik ben maar weer vertrokken zonder poeder Cry
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo klantvriendelijk, als ze nou even 5 minuten mij had geholpen en daarna die andere mensen, had ze aan mij in ieder geval 50 euro verdiend en die mensen hadden vast wel even gewacht.

Wauw wat slecht zeg! Kun je ook op een doordeweekse dag gaan, uit je werk, vlak voor sluitingstijd? En ik zou het dan zeker even melden over hoe het zaterdag verlopen is, zeer slecht!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 6:09

Niekske schreef:Poeder en foundation van oriflame (minerals lijn) zijn ook erg goed! Het is heel licht spul, maar het dekt erg goed en volgens mij zitten er ook geen conserveringsmiddelen en dergelijke in.

Ik gebruik ook de producten van Oriflame.
De foundation weet i kzo even niet welke maar de van de poeder heb ik van die bronzing pearls.
Erg fijn. Nu heb ik niet veel nodig, heb normaal een vrij egela en redelijk mooie en getinte huid van mezelf.
Maar op de 1 of andere manier voel ik me altijd ietsje mooier erdoor :P

Gast
Gast

Bericht  Guus ma 20 jun 2011 - 6:09

hmmm wat een service...

ikzelf gebruik alles van Clinique, omdat mijn poezelige gevoelige huidje tegen niets anders kan dan het fijne hypo-allergene spul zonder olie I love you

Poeder - Pagina 2 Hwthumb.asp?f=7_4_7_6_868543

ik heb deze, dekt super maar 'verstopt' niet. Is er ook erg makkelijk met lauw water af te wassen, dit vind ik uberhaupt fijn aan alles van Clinique (zelfs de mascara! koud water blijft zitten maar met warm water kan ik hem zo ervanaf halen, geniaal) omdat mijn huid ook nogal heftig reageerd op make-up remover :S

nou moet ik wel zeggen dat ik de chanel nog nooit gebruikt heb, heb clinique eerder gevonden Wink ik gebruik alleen als ik me echt op tut een beetje foundation onder mn ogen, deze poeder dagelijks en eigenlijk is dat prima.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 1:23

Ik gebruikte ook altijd alleen maar Clinique, maar op een gegeven moment vond ik dat dat niet genoeg meer deed voor mijn huid en ik kreeg er ook weer pukkeltjes van. De foundation van Chanel beviel me erg goed, dus nu wil ik ook het poeder gaan proberen. Voor mijn huidverzorging gebruik ik nu La Roche Posay, bevalt ook prima. Nog steeds geen perzikhuidje, dus het wondermiddel moet nog gevonden worden.
Vandaag viel er een kortingsbon van Ici paris in de bus, dus komt eigenlijk wel goed uit dat die mevrouw zo raar deed afgelopen weekend. Ik zal vrijdagmiddag eens teruggaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 1:45

Bobbie schreef:Ik heb niet zo'n mooie huid, maar als ik foundation gebruik reageert mijn huid daar meestal niet goed op. Ik gebruik altijd Chanel, dat is het enige merk waarvan mijn huid niet gaat jeuken en waarvan ik niet al te veel pukkels krijg. Ik gebruik het ongeveer 1x per week. Maar ik vind het toch storend dat mijn huid niet egaal is en dat ik rode plekjes heb. Is een poeder dan handig om te gebruiken om het toch een klein beetje te egaliseren? Ik vind het niet mooi als je echt kunt zien dat er iets op de huid zit, zoals bij foundation meestal wel is. Welke poeder is fijn?

Ik gebruik een bronzing powder van Jafra, die heeft twee tinten in één spiegeldoosje. Met een goede zachte kwast aanbrengen ( is wel even een investering maar ze werken heerlijk ), en je huid ziet er echt vezorgd uit! Dekt wel, maar geeft zeker geen 'masker' zoals je vaak bij een dikkerere foundation ziet. Ik ben erg gek op!
Er zit geloof ik geen SPF in de duo bronzer, maar je kan natuurlijk wel een dagcréme en lichte foundation met een SPF nemen als basis.

Daarnaast is een lichte blusher erbij ook heel mooi. Dan heb je een verzorgde huid en kan je de rest van je make-up minimaal houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 3:47

Bobbie schreef:Ik wilde zaterdag even de Chanel poeder gaan halen, dus ik naar Ici paris. Het was er nogal druk, dus een paar uur later ben ik terug gegaan, moest nog wat meer dingen halen. Het was nog steeds druk, maar na een tijdje kwam een dame me helpen. Ik vroeg welke poeder ik het beste kon nemen (er waren 3 verschillende) maar daar kon ze niet echt een antwoord op geven. Toen heb ik zelf maar iets gekozen, maar wist niet precies welke kleur ik moest hebben. Toen zei ze "probeer maar even wat uit, dan ga ik even andere mensen helpen en dan spreek je straks maar iemand aan als je eruit bent". Ik heb even wat getest, maar kon niet echt bepalen welke kleur ik moest hebben (dezelfde kleur als mijn foundation zat er niet tussen). En het bleef daar maar druk, dus ik ben maar weer vertrokken zonder poeder Cry
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo klantvriendelijk, als ze nou even 5 minuten mij had geholpen en daarna die andere mensen, had ze aan mij in ieder geval 50 euro verdiend en die mensen hadden vast wel even gewacht.

Wat slecht zeg! Toen ik mijn poeder kocht (het was wel echt heel erg rustig, en ze gaf aan dat dit wel een koninklijke behandeling was haha) heeft ze echt met een kwast de 2/3 kleuren/merken waartussen ik twijfelde op mijn hoofd uitgeprobeerd. We hebben samen echt alles doorlopen (van Clinique, tot Dior.. maar het werd dus Chanel) Very Happy Was trouwens ook bij de ICI Paris.. Wat een verschil in personeel zeg.

Gast
Gast

Bericht  Nala wo 22 jun 2011 - 23:09

Nou ik heb em gehaald, de poeder van Chanel en ik moet zeggen, vind het toch niet helemaal wauw.. sowieso heb ik op het moment een onrustige huid en moet ik er toch foundation onder dragen. Heb nu enkel de poeder op dus mss dat het met foundation er beter uitziet! Hoe doen jullie dat eigenlijk in de zomer? Want dan word je toch bruiner? Schakelen jullie dan over op iets anders? Ik heb voor in de zomer een bronzer van Clinique, superfijn spul.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Paper Crown do 23 jun 2011 - 0:19

Nala schreef:Nou ik heb em gehaald, de poeder van Chanel en ik moet zeggen, vind het toch niet helemaal wauw.. sowieso heb ik op het moment een onrustige huid en moet ik er toch foundation onder dragen. Heb nu enkel de poeder op dus mss dat het met foundation er beter uitziet! Hoe doen jullie dat eigenlijk in de zomer? Want dan word je toch bruiner? Schakelen jullie dan over op iets anders? Ik heb voor in de zomer een bronzer van Clinique, superfijn spul.

Een poeder dekt niet genoeg voor een onzuivere huid. Poeder,zoals dat van Chanel, is er om je tone te egaliseren en hier en daar wat te dekken (zoals bijv vlekjes in je gezicht, of een donkere kring onder je ogen) jij geeft aan dat je huid onrustig is, dan zal een poedertje helaas geen wonderproduct zijn voor je. Vandaar dat ie tegenvalt!
In de zomer als je gezicht bruiner is, vallen als het goed is je imperfecties in je huid ook minder op, dan volstaat een beetje bronzer/blush om je gezicht te shapen. Sterker nog, als je huid bruiner is in de zomer, kan je geen poeder of foundation gebruiken ivm de tone van je bruine huid, dit zal altijd resulteren in een grauwe gloed.. probeer dus als je iets wil gebruiken in de zomer een hele oranje ondertoon te kiezen *zoals dus vaak bronzers hebben*

Ik heb die van Chanel ook gekocht na dit topic en ik moet zeggen: wauw.. bij mij werkt ie zo goed en staat me heel mooi!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Nala do 23 jun 2011 - 0:54

2CKC2 schreef:
Nala schreef:Nou ik heb em gehaald, de poeder van Chanel en ik moet zeggen, vind het toch niet helemaal wauw.. sowieso heb ik op het moment een onrustige huid en moet ik er toch foundation onder dragen. Heb nu enkel de poeder op dus mss dat het met foundation er beter uitziet! Hoe doen jullie dat eigenlijk in de zomer? Want dan word je toch bruiner? Schakelen jullie dan over op iets anders? Ik heb voor in de zomer een bronzer van Clinique, superfijn spul.

Een poeder dekt niet genoeg voor een onzuivere huid. Poeder,zoals dat van Chanel, is er om je tone te egaliseren en hier en daar wat te dekken (zoals bijv vlekjes in je gezicht, of een donkere kring onder je ogen) jij geeft aan dat je huid onrustig is, dan zal een poedertje helaas geen wonderproduct zijn voor je. Vandaar dat ie tegenvalt!
In de zomer als je gezicht bruiner is, vallen als het goed is je imperfecties in je huid ook minder op, dan volstaat een beetje bronzer/blush om je gezicht te shapen. Sterker nog, als je huid bruiner is in de zomer, kan je geen poeder of foundation gebruiken ivm de tone van je bruine huid, dit zal altijd resulteren in een grauwe gloed.. probeer dus als je iets wil gebruiken in de zomer een hele oranje ondertoon te kiezen *zoals dus vaak bronzers hebben*

Ik heb die van Chanel ook gekocht na dit topic en ik moet zeggen: wauw.. bij mij werkt ie zo goed en staat me heel mooi!!

Hmm, ja, dan ligt het er waarschijnlijk aan dat mijn huid op het moment zo onrustig is. Met bepaalde periodes heb ik dat. Dan kijk het het wel effe aan totdat mijn huid weer 'gekalmeerd' is.
Wat ik eigenlijk wel 'raar' vind, je kon maar kiezen uit 5 kleuren. Vind dat eigenlijk gek want iedereen heeft toch een andere toon.. Bij poeders heb je dat sowieso wel meestal, maar omdat dit eigenlijk meer een foundation is dan een poeder (zeiden ze in de winkel) vond ik het gek dat er maar 5 kleuren van zijn.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Paper Crown do 23 jun 2011 - 1:02

Nala schreef:
2CKC2 schreef:

Hmm, ja, dan ligt het er waarschijnlijk aan dat mijn huid op het moment zo onrustig is. Met bepaalde periodes heb ik dat. Dan kijk het het wel effe aan totdat mijn huid weer 'gekalmeerd' is.
Wat ik eigenlijk wel 'raar' vind, je kon maar kiezen uit 5 kleuren. Vind dat eigenlijk gek want iedereen heeft toch een andere toon.. Bij poeders heb je dat sowieso wel meestal, maar omdat dit eigenlijk meer een foundation is dan een poeder (zeiden ze in de winkel) vond ik het gek dat er maar 5 kleuren van zijn.

Nee, er bestaan slechts 3 tonen, roze/rood, geel en groen.. de meeste mensen hebben een roze toon, aziaten een gele en Zuid Amerikanen en Italianen vaak een groene, (vandaar dat ze wel eens zeggen olijfkleurig..) Maar ik ben het wel met je eens dat er meer shades aan huidskleuren zijn. Mocht je het trouwens niet weten, koop dan altijd een gele ondertoon.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 7:13

He wat leuk CKC dat jij hem ook goed vind! Kunnen we morgen samen shinen met onze Chanel make-up Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: