Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Poeder

+10
Nala
Sylvana
SuperGrover
_Femme
Sterre
Juul
Lovely
Summerlovin
Zwerver
SoGood
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Poeder Empty Poeder

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 4:29

Ik heb niet zo'n mooie huid, maar als ik foundation gebruik reageert mijn huid daar meestal niet goed op. Ik gebruik altijd Chanel, dat is het enige merk waarvan mijn huid niet gaat jeuken en waarvan ik niet al te veel pukkels krijg. Ik gebruik het ongeveer 1x per week. Maar ik vind het toch storend dat mijn huid niet egaal is en dat ik rode plekjes heb. Is een poeder dan handig om te gebruiken om het toch een klein beetje te egaliseren? Ik vind het niet mooi als je echt kunt zien dat er iets op de huid zit, zoals bij foundation meestal wel is. Welke poeder is fijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  SoGood do 16 jun 2011 - 4:45

Ik heb Bare Mineral Powder Foundation van Sephora, geweldig spul! De dekking is compleet en vrij van conserveringsmiddelen, talk, olie, wax, geurstoffen en andere chemicaliën die de huid kunnen irriteren en ontstekingen veroorzaken. (even geknipt en geplakt)

http://www.sephora.nl/nl/cid17211/bareminerals.html

Ik heb dit, misschien iets voor jou?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Zwerver do 16 jun 2011 - 7:16

Ik heb BB cream, foundation.
En ik gebruik Action poeder, klinkt raar maar die dekt echt super!!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Summerlovin do 16 jun 2011 - 7:19

Ik heb poeder van the body shop, ik ben er erg tevreden over!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:30

Bobbie schreef:Ik heb niet zo'n mooie huid, maar als ik foundation gebruik reageert mijn huid daar meestal niet goed op. Ik gebruik altijd Chanel, dat is het enige merk waarvan mijn huid niet gaat jeuken en waarvan ik niet al te veel pukkels krijg. Ik gebruik het ongeveer 1x per week. Maar ik vind het toch storend dat mijn huid niet egaal is en dat ik rode plekjes heb. Is een poeder dan handig om te gebruiken om het toch een klein beetje te egaliseren? Ik vind het niet mooi als je echt kunt zien dat er iets op de huid zit, zoals bij foundation meestal wel is. Welke poeder is fijn?

Je hebt nu de Chanel foundation? Ik raad je echt de Chanel poeder aan, wil nooit meer anders. Hij is prachtig en dekt nog goed ook voor een poeder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:59

Jen_ schreef:
Bobbie schreef:Ik heb niet zo'n mooie huid, maar als ik foundation gebruik reageert mijn huid daar meestal niet goed op. Ik gebruik altijd Chanel, dat is het enige merk waarvan mijn huid niet gaat jeuken en waarvan ik niet al te veel pukkels krijg. Ik gebruik het ongeveer 1x per week. Maar ik vind het toch storend dat mijn huid niet egaal is en dat ik rode plekjes heb. Is een poeder dan handig om te gebruiken om het toch een klein beetje te egaliseren? Ik vind het niet mooi als je echt kunt zien dat er iets op de huid zit, zoals bij foundation meestal wel is. Welke poeder is fijn?

Je hebt nu de Chanel foundation? Ik raad je echt de Chanel poeder aan, wil nooit meer anders. Hij is prachtig en dekt nog goed ook voor een poeder!
Ja, ik heb de Teint Innocence en ik ben er heel tevreden over. Hij heeft echt precies de goede kleur. Ik heb een gele ondertoon in mijn huid en de meeste Nederlandse huidjes hebben een rode ondertoon. Dus alle foundations zijn voor mij te roze, en deze is echt perfect. Ik vind hem alleen too much voor overdag. Dus ik denk dat ik de Chanel poeder eens ga proberen. Zijn daar trouwens ook verschillende soorten van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 19:55

Ik heb ook Chanel poeder.. Fijnste product wat ik ooit gekocht heb.

Poeder Chanel-Vitalumiere-Eclat-Comfort-Radiance-Compact-MakeUp-SPF-10-B30-Beige-30-13g-0-45oz

Volgens mij heet het iets van Vitalumiere eclat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Lovely vr 17 jun 2011 - 3:29

Ik heb, heel low budget, de poeder van Essence. Ik heb hiervoor poeders gehad van onder andere Hema, L'oreal en Max Factor, maar ik vind deze van Essence echt prettig en beter dan de hiervoor genoemde. Hij kost 1,50 volgens mij, dus zeker het proberen waard.

Maar ben nu ook erg nieuwsgierig geworden naar de Chanel poeder. angel
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Juul vr 17 jun 2011 - 5:21

Punk'd schreef:Ik heb ook Chanel poeder.. Fijnste product wat ik ooit gekocht heb.

Poeder Chanel-Vitalumiere-Eclat-Comfort-Radiance-Compact-MakeUp-SPF-10-B30-Beige-30-13g-0-45oz

Volgens mij heet het iets van Vitalumiere eclat

+1 Deze is echt fijn!! Ik gebruik ook geen foundation. Deze dekt ook goed.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Sterre vr 17 jun 2011 - 5:32

Ik heb de clarifying powder van Clinique en ben ook behoorlijk tevreden. Ik heb ook snel last van verdwaalde pukkels en ik heb niet het idee dat dit product het erger maakt. Hij maakt behoorlijk egaal, en is verder vrij onzichtbaar.

Poeder 8451203520036192.image

Dit is de beschrijving:

# Textuur: Compact
# Eigenschap: Glad makend, zonder olie, verzorgend, zijdeachtig
# Consistentie: Poeder

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  _Femme vr 17 jun 2011 - 5:35

Juul schreef:
Punk'd schreef:Ik heb ook Chanel poeder.. Fijnste product wat ik ooit gekocht heb.

Poeder Chanel-Vitalumiere-Eclat-Comfort-Radiance-Compact-MakeUp-SPF-10-B30-Beige-30-13g-0-45oz

Volgens mij heet het iets van Vitalumiere eclat

+1 Deze is echt fijn!! Ik gebruik ook geen foundation. Deze dekt ook goed.

En hoeveel moet je neertellen voor dit geweldige spul? nerd Ik ben ook nieuwschierig ernaar maar ik ga geen fortuin uitgeven haha!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  SuperGrover vr 17 jun 2011 - 5:47

Ik heb hele goede, goedkoop maar echt super. Helemaal mijn kleur (ik ben uitzonderlijk licht). Black Onyx is het merk, maar ik weet bij god niet meer waar ik dat heb gekocht. Best jammer, kan 'm ook nergens vinden.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Juul vr 17 jun 2011 - 6:00

_Femme schreef:
Juul schreef:
Punk'd schreef:Ik heb ook Chanel poeder.. Fijnste product wat ik ooit gekocht heb.

Poeder Chanel-Vitalumiere-Eclat-Comfort-Radiance-Compact-MakeUp-SPF-10-B30-Beige-30-13g-0-45oz

Volgens mij heet het iets van Vitalumiere eclat

+1 Deze is echt fijn!! Ik gebruik ook geen foundation. Deze dekt ook goed.

En hoeveel moet je neertellen voor dit geweldige spul? nerd Ik ben ook nieuwschierig ernaar maar ik ga geen fortuin uitgeven haha!

Ik meen € 51 euro ong. Ik heb hem toen in een actie gekocht bij de ici paris en een waardebon. Ik kwam toen op € 30,- uit.
Deze is overigens wel na te vullen. De navullingen zijn goedkoper.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  _Femme vr 17 jun 2011 - 6:50

:shock:

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Sterre vr 17 jun 2011 - 6:53

Ik weet niet hoeveel er in de verpakking van Chanel zit, maar met mijn powder van Clinique doe ik al ruim een jaar. Hij is nu wel bijna op, maar toch heb je van poeder meestal wel lang plezier is mijn ervaring! Dus ik zou best kunnen overwegen om dat bedrag er aan uit te geven.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 6:53

Sogood schreef:Ik heb Bare Mineral Powder Foundation van Sephora, geweldig spul! De dekking is compleet en vrij van conserveringsmiddelen, talk, olie, wax, geurstoffen en andere chemicaliën die de huid kunnen irriteren en ontstekingen veroorzaken. (even geknipt en geplakt)

http://www.sephora.nl/nl/cid17211/bareminerals.html

Ik heb dit, misschien iets voor jou?
Bare Minerals is geweldig, voor mij nooit meer iets anders!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Sylvana zo 19 jun 2011 - 8:20

Mijn holy grail onder de poeders is toch wel de translucent compact powder van Laura Mercier. Maar die is verder niet dekkend, ik gebruik hem voor het setten van mijn foundation.

Verder vind ik de blotting powders van MAC ook super. En MAC heeft ook een heel scala aan kleuren, voor zowel koele (roze) als warme (gele) huidtypes.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:25

Punk'd schreef:Ik heb ook Chanel poeder.. Fijnste product wat ik ooit gekocht heb.

Poeder Chanel-Vitalumiere-Eclat-Comfort-Radiance-Compact-MakeUp-SPF-10-B30-Beige-30-13g-0-45oz

Volgens mij heet het iets van Vitalumiere eclat

Ja die! Echt geweldig. Aanschaf is iets van 50 euro, navulling rond de 35. En je doet er echt heel lang mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Nala zo 19 jun 2011 - 8:59

Jen_ schreef:
Punk'd schreef:Ik heb ook Chanel poeder.. Fijnste product wat ik ooit gekocht heb.

Poeder Chanel-Vitalumiere-Eclat-Comfort-Radiance-Compact-MakeUp-SPF-10-B30-Beige-30-13g-0-45oz

Volgens mij heet het iets van Vitalumiere eclat

Ja die! Echt geweldig. Aanschaf is iets van 50 euro, navulling rond de 35. En je doet er echt heel lang mee.

Hm, ik ben overtuigd Very Happy Deze week maar eens halen. Hebben jullie ook Chanel foundation eronder of andere? Of helemaal niets? En gebruiken jullie het borsteltje van het doosje of hebben jullie een andere makeup borstel?
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Sylvana zo 19 jun 2011 - 9:04

Nala schreef:
Jen_ schreef:
Punk'd schreef:Ik heb ook Chanel poeder.. Fijnste product wat ik ooit gekocht heb.

Poeder Chanel-Vitalumiere-Eclat-Comfort-Radiance-Compact-MakeUp-SPF-10-B30-Beige-30-13g-0-45oz

Volgens mij heet het iets van Vitalumiere eclat

Ja die! Echt geweldig. Aanschaf is iets van 50 euro, navulling rond de 35. En je doet er echt heel lang mee.

Hm, ik ben overtuigd Very Happy Deze week maar eens halen. Hebben jullie ook Chanel foundation eronder of andere? Of helemaal niets? En gebruiken jullie het borsteltje van het doosje of hebben jullie een andere makeup borstel?

Ik ken de Vitalumiere poeder niet, maar de Vitalumiere foundation van Chanel vind ik wel super! Al vind ik hem wel wat zwaar. De Aqua lumiere zou een stuk lichter moeten zijn, maar daar heb ik verder geen ervaring mee.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 10:16

@ Nala, ik gebruik er niks onder. Vroeger altijd foundation, maar ik vond mezelf de eerste maanden in de zomer, omdat ik dan geen foundation droeg, zo lelijk laughcry Dus ben er toen mee gestopt. Was de overgang niet zo groot. Als je een normale huid hebt, dekt deze poeder perfcet, heb je echt geen foundation nodig! Hij dekt zelfs vrij goed de donkere kringen onder mijn ogen. En de meeeters op mijn neus.

Ik breng het aan met het sponsje wat erbij zit, dat dekt beter dan het kwastje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  rozeblond zo 19 jun 2011 - 10:18

Ik gebruik altijd die van chanel of Geurlain. Misschien wel duur, maar je doet er lang mee en je huid blijft mooi. Ik heb alles geprobeerd en ik was vroeger echt een grindtegel.

rozeblond
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 54
Registratiedatum : 29-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 2:25

Ik gebruik nog een klein beetje foundation op mijn wangen (die zijn altijd wat roder) verder niet en dus de rest van mijn gezicht Chanel poeder.

Ik breng het aan met het kwastje wat erbij zit. Op mijn huid ziet dat er luchtiger uit dan het sponsje. Maar dat is gewoon een kwestie van uitproberen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Niekske ma 20 jun 2011 - 2:48

Poeder en foundation van oriflame (minerals lijn) zijn ook erg goed! Het is heel licht spul, maar het dekt erg goed en volgens mij zitten er ook geen conserveringsmiddelen en dergelijke in.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 5:19

Ik wilde zaterdag even de Chanel poeder gaan halen, dus ik naar Ici paris. Het was er nogal druk, dus een paar uur later ben ik terug gegaan, moest nog wat meer dingen halen. Het was nog steeds druk, maar na een tijdje kwam een dame me helpen. Ik vroeg welke poeder ik het beste kon nemen (er waren 3 verschillende) maar daar kon ze niet echt een antwoord op geven. Toen heb ik zelf maar iets gekozen, maar wist niet precies welke kleur ik moest hebben. Toen zei ze "probeer maar even wat uit, dan ga ik even andere mensen helpen en dan spreek je straks maar iemand aan als je eruit bent". Ik heb even wat getest, maar kon niet echt bepalen welke kleur ik moest hebben (dezelfde kleur als mijn foundation zat er niet tussen). En het bleef daar maar druk, dus ik ben maar weer vertrokken zonder poeder Cry
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo klantvriendelijk, als ze nou even 5 minuten mij had geholpen en daarna die andere mensen, had ze aan mij in ieder geval 50 euro verdiend en die mensen hadden vast wel even gewacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poeder Empty Re: Poeder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum