Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fijne poeder

2 plaatsers

Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Fijne poeder

Bericht  SuzieQ di 8 jan 2013 - 8:12

Ik vind foundation niet zo fijn om elke dag te gebruiken en ik heb nogal een lastige huid. Nu zoek ik een poeder om af en toe te gebruiken om het allemaal wat egaler te maken. Ik heb er nu een van Chanel, maar die vind ik net wat te mat, dan gaat mijn huid er een beetje droog uitzien. Over foundation heb ik dat trouwens erger.
Ik zoek eigenlijk iets wat ook goed gaat op een lastige huid. Nu heb ik altijd de dag nadat ik foundation heb gebruikt altijd wel ergens een pukkel. Ik heb Chanel foundation, met andere merken is het helemaal een drama.
Wie weet een goede? Ik heb trouwens ook altijd moeite met de kleur, mijn huid heeft geen roze ondertoon maar meer richting geel en dan zijn heel veel poeders voor mij te roze. Bestaat er ook iets kleurloos ofzo wat wel egaliseert?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Star007 di 8 jan 2013 - 15:26

L'oreal true match gebruik ik altijd. Ik vind foundation niet fijn.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 21:04

Ik zou bij een MAC corner langsgaan.

Daar hebben ze verschillende kleurtonen voor coole en warmere huidtype.

NC - natural cool (en dan nummers om dit kleurtype huid weer te onderscheiden in kleurtonen van echt heel licht tot een donkere huid).
NW - natural warm
C - cool
W- warm
N- natural

etc. etc.

Deze poeder van hun is op 70% waterbasis wat een fris gevoel geeft op het gezicht (deze is er wel maar in 3 types, maar je kunt zelf even kijken tussen de andere poeders in het lijstje). Ik ken hem zelf niet, maar wie weet is het wat voor jou. Ze kunnen je daar echt goed adviseren. Ik heb wel eens een uur in de stoel gezeten dat er getest werd.

http://www.maccosmetics.nl/product/shaded/159/15753/Products/Gezicht/Poeder/Magically-Cool-Liquid-Powder/index.tmpl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 0:48

Minerale poeder van BareMinerals. Is een losse poeder die je met een kwast aan moet brengen en hij dekt als een foundation. Het heeft een glow, heel erg mooi. En die van BareMinerals is ook huidherstellend. Te koop bij Sephora.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne poeder Empty Re: Fijne poeder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum