Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!

+8
ShallY
Summerlovin
Phileine
Lenthe
Moezie
Susan
Sjaantje
SuperGrover
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?! - Pagina 2 Empty Re: Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!

Bericht  Hoochie do 16 jun 2011 - 6:51

Hier nog iemand die er gek van wordt. Ik word gemiddeld ook 4 keer per dag gebeld, tegenwoordig druk ik ze gewoon weg en voicemail doe ik ook niet afluisteren.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?! - Pagina 2 Empty Re: Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!

Bericht  Zininzon do 16 jun 2011 - 7:35

Misschien ben ik wel een grote angsthaas hoor, maar ik hoorde onlangs in het nieuws over criminelen die op deze manier via je telefoon naar het buitenland kunnen bellen...

Heb het zelf gelukkig nog nooit gehad, maar ik zou nooit op die 1 drukken
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:30

Als het goed is start een callcenter nadat ze ophangen automatisch het bel-me-niet-register waardoor mensen zich daarvoor in kunnen schrijven. Dat bandje begint met 'druk op 1 om door te gaan'.

Verder: irritant en flink gaan klagen inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 16 jun 2011 - 20:46

Wat irritant zeg! Kan me voorstellen dat je daar gek van wordt. Gewoon opgeven voor het bel-me-niet-register.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 21:04

Ik werd een tijdje geleden telkens gebeld door een bepaald nr en dan werd er niks gezegd.
Een keer zei ik dat diegene beter moest checken wie ze belde en dat ze verkeerd verbonden waren.
Toen had ik mijn oude mobiel nog en kon men mijn nr niet zien als ik belde.
Uit frustratie heb ik regelmatig dat nr gebeld omdat zij niet wilde luisteren en mij bleven lastig vallen.
Heb nu een andere mobiel en we zijn er nog niet achter hoe we mijn nr herkenning kunnen uitschakelen. Dat nr die mij steeds belde heb ik dus nog steeds in me tel. staan.
Toen was een tijd rustig en sinds kort word ik steeds gebeld door een anoniem nr, word er gek van!

Ook een tijdje geleden werd ik gebeld door een anoniem nr en die presteerde het op de tel. maar 1 of 2x over te laten gaan dus ik was elke keer te laat.
Totdat ik eindelijk op kon nemen. Dus ik zei ''bellen jullie mij steeds anoniem?'', ''nee hoor mevrouw'', ''er word de laatste tijd steeds anoniem gebeld, jullie zijn de enige die anoniem zijn dus dat moeten jullie wel zijn''.

Ik heb gezegd dat ik het meer dan zat was omdat zij ook nog eens de tel. 1 of 2x over lieten gaan waardoor ik steeds te laat was.
Heb gezegd dat ze moesten kappen en dat moest ik dan maar zelf regelen via zo site.
Dus ik zei dat zij dat maar moesten regelen, niet ik, tenslotte word ik ongevraagd gebeld wat hun fout was!
Het enige wat ze moesten doen was mijn nr van de lijst te halen.
Dat was blijkbaar teveel moeite.

Heb er echt een schijthekel aan zulke bedrijven!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 21:11

Veel mensen vergeten bij het bel-me-niet-register het mobiele nummer ook door te geven. Ik had bijvoorbeeld alleen mijn thuis telefoon geregistreerd. Tja, daar werd ik inderdaad niet meer op gebeld maar wel op mijn gsm. Nu heb ik mijn gsm nummer dus ook geregistreerd en nu is het rustig op mijn mobiel.

En inderdaad als ík word gebeld en ik hoor dan toets een 1 om verder te gaan dan knikker ik meteen de hoorn erop. Kom nou, jullie bellen míj, niet andersom! Ik vind het ook echt een hele aso manier van werken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 0:28

Ze hebben me al weer 2 keer gebeld en 2 voicemailberichten achtergelaten...Is toch schandalig dit!

Gast
Gast

Bericht  Spring vr 17 jun 2011 - 0:32

Ik sta geregistreerd bij het 'bel me niet' register en dat helpt niet...

Werd een tijd geleden gebeld door iets via felicitas en zij gaven aan dat als ik niet meer gebeld wilde worden met reclame dat ik me dan aan het einde van het gesprek aan kon melden bij het 'bel me niet' register... ehm, daar sta ik al geregistreerd dus dat werkt niet :P
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 0:41

Biancy schreef:Ik sta geregistreerd bij het 'bel me niet' register en dat helpt niet...

Werd een tijd geleden gebeld door iets via felicitas en zij gaven aan dat als ik niet meer gebeld wilde worden met reclame dat ik me dan aan het einde van het gesprek aan kon melden bij het 'bel me niet' register... ehm, daar sta ik al geregistreerd dus dat werkt niet :P

Felicitas is van die babydoos toch? Maar daar heb je dan zelf toestemming voor gegeven denk ik?

Ik wou dat ik wist hoe ze aan mijn telefoonnummer komen, echt waar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 0:42

_Leaf_ schreef:Ze hebben me al weer 2 keer gebeld en 2 voicemailberichten achtergelaten...Is toch schandalig dit!

Lekker irritant! Ik zou zeker een klacht indienen, ik zou er ook niet goed van worden.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: