lolbroek of serieus
+15
Bazinga
Shisha
Highway
LDJ
Esperanza
Angela_1986
RioolSpook
Lady Starstruck
*Noosa
Japie
loura
Monte
Lieke128
Zwerver
Susan
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
lolbroek of serieus
Ben jij een lolbroek of heel serieus?
Sommige mensen die ik ken zijn echt gewoon altijd serieus. Ik ben het met vlagen ook wel, maar dan komt er weer een periode dat ik overal een lolletje van maak. merk dat ik het wel leuker heb met mezelf als ik de lolbroek aan heb.
Sommige mensen die ik ken zijn echt gewoon altijd serieus. Ik ben het met vlagen ook wel, maar dan komt er weer een periode dat ik overal een lolletje van maak. merk dat ik het wel leuker heb met mezelf als ik de lolbroek aan heb.
Gast- Gast
Re: lolbroek of serieus
Meestal serieus, soms niet. Ik vind mensen die continu de lolbroek willen uithangen juist vaak heel vermoeiend. Een goed gevoel voor humor is belangrijk, maar je moet het wel kunnen doseren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is bij mij echt heel verschillend. Ik kan soms echt veel lollen maar ik kan ook weer heel serieus zijn. Ligt er ook aan met wie en de situatie.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat ik best wel een serieus persoon ben. Maar ik ben zeker ook wel van de grapjes op z'n tijd. Grapjes kunnen heerlijk zijn om dingen te relativeren, om de spanning even kwijt te raken, om de sfeer wat ontspannener te maken.
Gast- Gast
Beide
Ik denk uiteindelijk meer een lolbroek, ik krijg het altijd wel weer voor elkaar om een rake opmerking te maken. Het ligt er wel aan of ik me op mijn gemak voel, als ik me ergens niet helemaal thuis voel komt er minder lolbroek in me naar boven.
Mensen weten vaak niet of ik iets meen of niet, mensen die me langer kennen weten dat 90% van de dingen die ik zo terloops zeg niet serieus bedoeld zijn.
Maar ik kan wel serieus zijn, ik weet op tijd mijn grapjes voor me te houden en kan wel serieuze gesprekken voeren, ook met vriendinnen.
Ik denk uiteindelijk meer een lolbroek, ik krijg het altijd wel weer voor elkaar om een rake opmerking te maken. Het ligt er wel aan of ik me op mijn gemak voel, als ik me ergens niet helemaal thuis voel komt er minder lolbroek in me naar boven.
Mensen weten vaak niet of ik iets meen of niet, mensen die me langer kennen weten dat 90% van de dingen die ik zo terloops zeg niet serieus bedoeld zijn.
Maar ik kan wel serieus zijn, ik weet op tijd mijn grapjes voor me te houden en kan wel serieuze gesprekken voeren, ook met vriendinnen.
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
+1Break Of Day schreef:Ik denk dat ik best wel een serieus persoon ben. Maar ik ben zeker ook wel van de grapjes op z'n tijd. Grapjes kunnen heerlijk zijn om dingen te relativeren, om de spanning even kwijt te raken, om de sfeer wat ontspannener te maken.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
70% lollig
30% serieus
Ik weet wanneer ik serieus moet zijn en doe dit dan ook. Maar in mijn vrije tijd en momenten waarop ik helemaal mijzelf kan en mag zijn ben ik geen serieus type.
30% serieus
Ik weet wanneer ik serieus moet zijn en doe dit dan ook. Maar in mijn vrije tijd en momenten waarop ik helemaal mijzelf kan en mag zijn ben ik geen serieus type.
Gast- Gast
Lolbroek. Als ik morgen onder een bus terecht kom, wil ik dat er met recht op mijn urn kan staan; 'ach, we hebben tenminste gelachen!'.
Of iets dergelijks.
Gast- Gast
Ik kom best serieus over op andere denk ik. Maar als mensen mij wat beter leren kennen dan zien ze vaak wel in dat ik gewoon beetje droge en cynische humor heb. Ik ben van mijzelf uit geen heel serieus persoon. Ik zit een beetje op de middellijn denk ik 50/50
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben meer een lolbroek, maar ik weet wel wanneer ik serieus moet zijn, en ben dat dan ook.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Serieus, maar met een gezonde dosis zwartgallige humor. Ik vind het heerlijk om grapjes te maken met een serieus masker op.
Gast- Gast
Ik ben vrij serieus en zou wat meer humor willen hebben. Of eigenlijk heeft het ermee te maken dat ik een positievere instelling wil hebben en ik denk dat je bepaalde dingen dan ook wel met meer humor gaat bekijken of ergens eerder de humor van in gaat zien. Nu is het wel eens zo dat ik dingen serieus opvat terwijl een ander het als grap bedoelt, of misschien is het gewoon niet mijn humor dat kan ook
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Een lolbroek, ik moet soms echt moeite doen om ergens serieus te zijn! Maar als het moet kan ik het wel.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
50/50. Maar dan moet ik me wel echt op mijn gemak voelen in gezelschap. Ik kan niet praten over koetjes en kalfjes enzo en val op verjaardagen meestal overal buiten.
Maar als ik me goed op mijn gemak voel dan wissel ik het serieus zijn vaak af met wat luchtige /sarcastische humor tussendoor. Ik heb in ieder geval regelmatig gehoord dat mensen vaak om me moeten lachen.
Maar als ik me goed op mijn gemak voel dan wissel ik het serieus zijn vaak af met wat luchtige /sarcastische humor tussendoor. Ik heb in ieder geval regelmatig gehoord dat mensen vaak om me moeten lachen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
wc-eend schreef:Dat is bij mij echt heel verschillend. Ik kan soms echt veel lollen maar ik kan ook weer heel serieus zijn. Ligt er ook aan met wie en de situatie.
Zo is het bij mij ook!
Ik ben altijd vrij serieus geweest, was op school ook altijd veel serieuzer dan leeftijdsgenootjes en dat was niet altijd prettig. Nu ben ik ook wat 'losser' geworden en kan ik ook wel echt 'n "lolbroek" zijn.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben vrij serieus, vooral voor anderen. Mijn vriend/ouders kennen me ook als een lolbroek op zijn tijd
Gast- Gast
loura schreef:Ik kom best serieus over op andere denk ik. Maar als mensen mij wat beter leren kennen dan zien ze vaak wel in dat ik gewoon beetje droge en cynische humor heb. Ik ben van mijzelf uit geen heel serieus persoon. Ik zit een beetje op de middellijn denk ik 50/50
Bij mij precies hetzelfde. Al kan mijn humor ook wel ontzettend flauw zijn.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Beide.
Ik weet wanneer ik serieus moet zijn.
Maar lachen en lol hebben vind ik ook heel belangrijk!!
Ik weet wanneer ik serieus moet zijn.
Maar lachen en lol hebben vind ik ook heel belangrijk!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik ben serieus als de situatie erom vraagt. Soms dus heel veel en soms geheel niet tot amper.
Gast- Gast
Ik ben geen serieus type, maar als de situatie er om vraagt sta ik geen grappen te maken en ben ik gewoon serieus.
Gast- Gast
Wisselend. Ik weet wanneer ik een grapje kan uithalen en wanneer ik serieus moet zijn.
Gast- Gast
Is maar net hoe mijn pet staat, kun soms echt een dag bloedserieus zijn en soms komt er geen zinnig woord uit.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Beide. Ik kan heel serieus zijn maar ik ben ook dol op lachen en lol maken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kan heel serieus zijn, maar verbloem veel dingen met een grote waffel. Denk ook dat meiden me hier, meer als lolbroek zien, terwijl dat in real life echt wel mee valt
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
ik denk dat ik ook niet al te serieus ben, maar dat mijn humor dermate subtiel is dat mensen die mij niet kennen hem soms compleet missen waardoor ze denken dat ik heel serieus ben...
ik denk dat iedereen zich wel aan de situatie kan aanpassen toch? denk dat zelfs Bassie geen grappen stond te maken toen Adriaan ziek was
ik denk dat iedereen zich wel aan de situatie kan aanpassen toch? denk dat zelfs Bassie geen grappen stond te maken toen Adriaan ziek was
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Serieus huwelijkscadeau?
» Argh, ik word niet serieus genomen!
» Hoe serieus moet ik dit nemen? (zelfmoord)
» Wat denken jullie? Zou dit serieus helpen?
» Serieus, echt weer wat voor mij.
» Argh, ik word niet serieus genomen!
» Hoe serieus moet ik dit nemen? (zelfmoord)
» Wat denken jullie? Zou dit serieus helpen?
» Serieus, echt weer wat voor mij.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: