Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoevaak is jouw kindje al naar de HA geweest?

+20
duckie
meisjesmama
PapillonRose
Monnie
liesje
Tania
Linda
Pussycat
Flip Fluitketel
Limburg85
Mikki
Bolleke
loesje
Liadan
Jelin
Mida4you
Rouge
Parisienne
Bruintje Beer
Jazzlyn
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hoevaak is jouw kindje al naar de HA geweest? - Pagina 2 Empty Re: hoevaak is jouw kindje al naar de HA geweest?

Bericht  Tania wo 15 jun 2011 - 23:44

Best vaak. In totaal zo'n 10 keer denk ik.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoevaak is jouw kindje al naar de HA geweest? - Pagina 2 Empty Re: hoevaak is jouw kindje al naar de HA geweest?

Bericht  liesje wo 15 jun 2011 - 23:44

nog niet maar wel een keer hap gebeld toen ze hysterisch aan het huilen was en ze niet stopte met huilen.
ws de warmte geweest icm redressiehelmpje die ze toen nog droeg.

*even afkloppen*
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monnie do 16 jun 2011 - 3:38

Even denken hoor...

- 2 keer oorontsteking
- 2 keer eczeem

En nog een aantal keer voor telefonisch overleg.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 5:02

Uhm... Ontelbaar keer...

In elk geval meerdere malen voor de reflux, vermeende KMA, oorontstekingen etc etc.

Ik gok een keertje of 25.....

En dan reken ik de bezoekjes aan het ZH en de kinderarts niet mee!

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose do 16 jun 2011 - 7:02

2x HA, 1x in het begin omdat ze toen ze twee weken oud was 's nachts wat benauwd klonk en 1x een paar weken later ivm veel huilen, weinig slapen en overstrekken.

Ook een paar keer bij de KA, doorgestuurd vanwege het overstrekken, huilen, etc. Gelukkig ging dat heel snel de goede kant op en hoeven we daar niet meer heen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  meisjesmama do 16 jun 2011 - 7:09

Hazeltje schreef:Uhm... Ontelbaar keer...

In elk geval meerdere malen voor de reflux, vermeende KMA, oorontstekingen etc etc.

Ik gok een keertje of 25.....

En dan reken ik de bezoekjes aan het ZH en de kinderarts niet mee!

+1
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:21

S.enna in 5 jaar tijd :

1 x naar de huisartsen post voor de 5e ziekte.
1 x naar de huisarts voor een schimmel infectie.

Mara in 14 maanden tijd :

(heb de lijst van alle ziekenhuis bezoeken nu naast me liggen)

68 x naar de neuroloog + eeg's.
19 x naar de kinderarts voor haar epilepsie en haar reflux en haar sonde.
32 x naar de revalidatie arts + 2 keer wekelijkse therapie.
3 x ziekenhuisopname van in totaal 9 weken, in Breda en Rotterdam en Utrecht.
4 x naar de rontgen afdeling en arts voor open ruggetje.
8 keer naar de huisarts, voor oorontsteking/ontstoken ogen/wegrakingen en luchtweginfectie's.

Behoorlijk verschil tussen die twee dus :P

Gast
Gast

Bericht  duckie do 16 jun 2011 - 7:45

1 x naar de huisarts en daarna (na een 2e telefoongesprek omdat we eerst afgescheept werden) door naar de kinderarts + opname ivm verborgen reflux

verder alleen 1 x op controle bij de kinderarts en binnenkort weer, verder gelukkig nog niet *afkloppen*
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Teddyaapje do 16 jun 2011 - 9:02

1x bij ha geweest omdat hij een kleine week na zijn oorontsteking weer ziek was en we bang waren dat hij misschien toch nog last van zn oortje had. Voor de oorontsteking zijn we niet geweest omdat we er pas achter kwamen toen het weer over was en ze er bij de controle op het cb naar gekeken hebben.

verder heeft hij toen hij 6dgn oud was een kleine week in het zh gelegen ivm teveel afvallen door te weinig drinken omdat hij spruw en een virusinfectie bleek te hebben.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:12

Al een paar x wel! Ook als ik ergens mee zit en ik bel dan zegt mijn huisarts altijd, meid kom maar even langs! Ik word bij mijn eigen huisarts veel beter geholpen als de wijkverpleegkundige

Gast
Gast

Bericht  _Jet do 16 jun 2011 - 9:13

(Nog) niet *even afkloppen*.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Coccinelle do 16 jun 2011 - 9:59

_Jet schreef:(Nog) niet *even afkloppen*.

+ 1. Al heeft ze wel al een keer kennisgemaakt met de huisarts, de huisarts bezoekt hier alle pasgeboren kindjes aan huis.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose do 16 jun 2011 - 10:32

Coccinelle schreef:

+ 1. Al heeft ze wel al een keer kennisgemaakt met de huisarts, de huisarts bezoekt hier alle pasgeboren kindjes aan huis.
Ja, dat is hier ook gebeurd! Wist ik niet eens, de bel ging en ik dacht dat de kraamvisite van die middag een uurtje te vroeg was. Was het de huisarts die even kwam kijken bij mijn lieve meisje smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Mamasapje do 16 jun 2011 - 10:42

mamavan2: arme M.ara Sad zoveel tijd van haar leventje al in het ziekenhuis...

Hier is M. nog nooit naar de dokter geweest geloof ik en I. ook niet... Kan het me iig niet herinneren...

Oh ja, wel.. M. een keer op vakantie.. haar papa was te wild aan het spelen met haar en had haar arm beet en zij maakte een onverwachte beweging... even naar laten kijken en beetje Spiroflor doet wonderen smile

O. is nu 8 mnd en is 3x naar de huisarts geweest. 1x voor Reflux, 2x voor Pseudo Kroep.
Wij hebben eigenlijk niets bij de huisarts te zoeken, want als O. ziek is ( 37.5 of hoger ) moeten we direct naar het ziekenhuis. Daar zijn we dan ook af en toe te vinden. Hij heeft de eerste 9 dagen van zijn leven in het ziekenhuis volledig doorgebracht in de couveuse, daarna 3x per week terug bij de kinderarts.. na een maand werd dit om de maand, inmiddels is het om de 2/3 mnd. We zijn pas geweest en moeten in sept weer terug voor een nieuwe scan zijn zijn niertjes. Krijgt hij weer een kathertje met contrastvloeistof en bekijken ze zijn niertjes/urinewegen. Bij een goede uitslag zullen we hopelijk langer weg mogen blijven, bij een slechte uitslag kan het zomaar zijn dat we weer strenger worden gevolgd.
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Mamasapje do 16 jun 2011 - 10:43

PapillonRose schreef:
Coccinelle schreef:

Ja, dat is hier ook gebeurd! Wist ik niet eens, de bel ging en ik dacht dat de kraamvisite van die middag een uurtje te vroeg was. Was het de huisarts die even kwam kijken bij mijn lieve meisje smile

wat een luxe! hier heeft de huisarts 3500 patienten dus neem aan dat ze dat niet gaat doen ... al zou k haar ook niet langshoeven, we hebben een hele vage dokter , dat scheelt misschien smile
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: