Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  love za 15 jan 2011 - 1:35

Ik ga morgen nog naar de vakantiebeurs, zijn er nog meer mensen geweest?
Nog tips waar ik echt moet gaan kijken? Of waar nog wat leuks te zien/krijgen is?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 1:38

Ik!

ik vond het super leuk. Heb eigenlijk gewoon gekeken naar de stands van de landen waar ik al geweest ben en leuk vond om te zien. Ik heb echt ladingen folders meegenomen van Amerika, en verder van nog wat Oost Europese en Scandinavische landen. Maar ik ging dan ook niet echt om m'n komende reis te plannen, maar meer omdat ik reizen leuk vind.

Ik vond het heel erg leuk. Maar naast folders krijg je niet echt veel hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  love za 15 jan 2011 - 1:53

Leuk Very Happy
Ja wij gaan ook voor vakantie ideetjes niet echt om een vakantie te boeken eigenlijk.
En ben er zelf nog nooit geweest dus ben erg benieuwd! Heb er erg veel zin aan.
Hoeveel uur kun je daar zoet zijn?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 2:29

Dat hangt een beetje van de grootte van je interesse af denk ik. Ik ben de Azie, Afrika en Cariben stands helemaal langs gelopen, dat interesseert me niet zo. Ik heb me echt op Amerika en Europa gefocused en ik ging aan het einde van de dag en had nog 1,5 uur dus om er heen te gaan en heb echt als een gek moeten haasten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  love za 15 jan 2011 - 7:32

Marin schreef:Dat hangt een beetje van de grootte van je interesse af denk ik. Ik ben de Azie, Afrika en Cariben stands helemaal langs gelopen, dat interesseert me niet zo. Ik heb me echt op Amerika en Europa gefocused en ik ging aan het einde van de dag en had nog 1,5 uur dus om er heen te gaan en heb echt als een gek moeten haasten.
Ja willen Europa bekijken en misschien even rondlopen, oo wij gaan ong 3 a 4uurtjes dus dat moet lukken smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 23:25

Ik ben er 1x geweest, nooit meer! Ik ging oa naar de Isla Margarita stand en diegene die daar stond raadde het af om erheen te gaan. WTF, zo iemand moet het toch promoten! Had een tas vol met reisboeken die ik gratis kan halen bij reisbureaus en nu moest ik entree betalen. Lang leven het internet, gewoon lekker via die weg zoeken en boeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  _Femme do 20 jan 2011 - 22:47

Ik ben er ook geweest en het viel me erg tegen. Het was een gigantische drukte (we wilde ergens wat gaan eten, was het eten op??) en je kon dus ook nergens even op je gemak kijken. Waar wij heen willen van de zomer hadden ze maar een heel klein gedeelte voor (je zou denken dat Italië wel een gewild land is) en daar waren alleen maar stands voor campings, wat nou als je niet wilt kamperen?

Daarnaast hadden ze bijna alleen maar folders voor hun eigen accomodatie en kon je niet echt iets algemeens vinden over verblijfplaatsen of het land zelf. Hebben nog wel een rondje gelopen langs Australië maar ik heb er meer aan om op internet wat rond te kijken of naar een reisbureau te stappen.

Nee mij zul je er niet meer zien Wink

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  Kqip ma 24 jan 2011 - 9:09

1 maal geweest met mijn toenmalige opleiding. Was echt veel ste druk en niet echt bijzonder. Hier en daar kon je nog wel wat pennen scoren en dingen proeven maar verder waren het gewoon de gidsen die je kreeg, die je dus bij het reisbureau of op internet kan bestellen. Algemene info kun je ook op internet vaak brochures bestellen bij betreffende toeristenbureau. Gewoon vanuit de luie stoel smile
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 19:42

Ik ging aan t einde van de middag (nog twee uur voor de beurs zou sluiten) en t was echt totaal niet druk. Ik denk dat ik volgend jaar weer ga, ik vond het wel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  rapa nui di 25 jan 2011 - 0:52

Ik vond het dit jaar op zaterdag zelfs nog wel meevallen. Ik ga er al jaren naar toe en het is in het verleden wel eens drukker geweest. Ik ging altijd met een vriendin en haar ouders maar zij wilde dit jaar niet omdat ze vond dat de beurs de laatste jaren toch minder is geworden. Ik ben zelf wel geweest en heb een leuke dag gehad. Natuurlijk kun je veel informatie ook op internet vinden maar ik vind de sfeer wel gezellig en heb dit jaar ook best wel veel ideeen opgedaan voor bv. dagjes uit in Nederland, plaatsen in Duitsland die ik nog wil bezoeken, veel informatie over Zwitserland maar ook gepraat met diverse standhouders over landen als Tadjikistan, Kirchizie etc. die ik ook nog wil bezoeken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er naar de vakantiebeurs geweest? Empty Re: Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum